Pegaso

Technikai fórum, típusok szelektált bontásával!
Mille,Tuono,RXV,SXV,Pegaso,Rs,Mx,Rx,Falco,Futura,Caponord...
Topikok modellenként, problémánként..
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: plazer »

Húha az nagyon 2 külön világ :nemert
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Geresics »

plazer írta:Húha az nagyon 2 külön világ :nemert
Igen, tök más a kettő. Ugye az új Suzuki DL650XT, és a KTM 790 Adventure között lavírozom...

Amíg meg nem vettem a kis KLX-et, addig egyértelműen a 790 Adventure-R volt a befutó, de most hogy ez megvan, már nem akarok kétmázsás dögökkel terepezni járni, a külföldi túrákon viszont továbbra is szempont az aszfalt elhagyása.

A V-Strom volna az ésszerű, de az megint 5 évig volna kb. jó, míg a 790 birtoklása jóval több érzelmet váltana ki, és jóval hosszabb távon volna elegendő! Sőt, igazából nem is hiszem, hogy igényem volna annál erősebb motorra...
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: plazer »

Geresics írta:
plazer írta:Húha az nagyon 2 külön világ :nemert
Igen, tök más a kettő. Ugye az új Suzuki DL650XT, és a KTM 790 Adventure között lavírozom...

Amíg meg nem vettem a kis KLX-et, addig egyértelműen a 790 Adventure-R volt a befutó, de most hogy ez megvan, már nem akarok kétmázsás dögökkel terepezni járni, a külföldi túrákon viszont továbbra is szempont az aszfalt elhagyása.

A V-Strom volna az ésszerű, de az megint 5 évig volna kb. jó, míg a 790 birtoklása jóval több érzelmet váltana ki, és jóval hosszabb távon volna elegendő! Sőt, igazából nem is hiszem, hogy igényem volna annál erősebb motorra...
Igen értem én, de ha csak aszfalton használod akkor is ég és föld a két motor. Szerintem a lényeget leírtad az utolsó bekezdésben, ha pedig már ésszerűség akkor ne motorozzunk mert semmi ésszerű nincs benne :hihi
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
GNorbi
Új tag
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Kapcsolat:

Pegaso vezérműlánc

Hozzászólás Szerző: GNorbi »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a verzérműlánccal kapcsolatban.
Egy Pegaso Trail-em van, 2006-os. A használati útmutató szerint 10000km-enként vagy évente lenne szükséges a vezérműlánc ellenőrzés és ha szükséges akkor csere.

Ki milyen gyakran ellenőrízteti, illetve mennyi az a futás ami után mindenképpen érdemes cserélni, mielőtt még bármi gond lenne.
Most 30000km van a motorban, és egyenlőre semmi jele a problémának. Talán a láncfeszítőből lehetne megnézni, hogy mennyit feszített utána, és ha sokat akkor mindenképpen cserés.
Úgy gondoltam, hogy 40000km-nél lesz esedékes a szelephézagállítás, és egyben lecseréltetem, biztos ami biztos, de nem tudom van-e értelme.

Köszönöm,
Norbi
Avatar
kissattis
Kíváncsi
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
Kapcsolat:

Re: Pegaso vezérműlánc

Hozzászólás Szerző: kissattis »

GNorbi írta:Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a verzérműlánccal kapcsolatban.
Egy Pegaso Trail-em van, 2006-os. A használati útmutató szerint 10000km-enként vagy évente lenne szükséges a vezérműlánc ellenőrzés és ha szükséges akkor csere.

Ki milyen gyakran ellenőrízteti, illetve mennyi az a futás ami után mindenképpen érdemes cserélni, mielőtt még bármi gond lenne.
Most 30000km van a motorban, és egyenlőre semmi jele a problémának. Talán a láncfeszítőből lehetne megnézni, hogy mennyit feszített utána, és ha sokat akkor mindenképpen cserés.
Úgy gondoltam, hogy 40000km-nél lesz esedékes a szelephézagállítás, és egyben lecseréltetem, biztos ami biztos, de nem tudom van-e értelme.

Köszönöm,
Norbi
Szia
Amennyiben nincs hangja, vagyis nem csörög akor teljesen felesleges a csere.
Avatar
blazed
Kíváncsi
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Vele motorozok: RST 1000 Futura
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: blazed »

sziasztok! utóbbi időben egyre jobban vágyok a futurám mellé egy 600 köbcenti körüli túraendúróra, és most belebotlottam ebbe a hirdertésbe:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... 0-15679974
ismeri valaki ezt a gépet, esetleg valakinek az ismerősi körébe tartozik? gyanúsan olcsó, írják, hogy nem indul de csak a gyerta koxos, de azért ezt fenntartásokkal kezelném.
vagy felejtsem el és inkább szánjak rá többet és vegyem az injektoros változatot? van egy fent 565 ezerért
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... l-15544943
miksiy
Új tag
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020. máj. 10., vas. 13:19
Vele motorozok: Pegaso 650
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: miksiy »

Szisztok
Tudnátok ajánlani megbizhato szerelőt Bp., Pestmegye déli részén?
gabcy
Új tag
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010. ápr. 8., csüt. 13:07
Vele motorozok: Aprilia Strada 650
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: gabcy »

Sziasztok!

Tudna valaki egy képet feltenni, vagy egy robbantott ábrán bejelölni, hogy hol találom meg a 2006-os aprilia stradámon az alapjárati levegő csavarokat?

Előre is köszi.
pestazje
Új tag
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2018. ápr. 21., szomb. 21:04
Vele motorozok: Pegaso 650 Strada
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: pestazje »

blazed írta:sziasztok! utóbbi időben egyre jobban vágyok a futurám mellé egy 600 köbcenti körüli túraendúróra, és most belebotlottam ebbe a hirdertésbe:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... 0-15679974
ismeri valaki ezt a gépet, esetleg valakinek az ismerősi körébe tartozik? gyanúsan olcsó, írják, hogy nem indul de csak a gyerta koxos, de azért ezt fenntartásokkal kezelném.
vagy felejtsem el és inkább szánjak rá többet és vegyem az injektoros változatot? van egy fent 565 ezerért
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... l-15544943

Hali! Nem tudom, hogy aktuális-e még, de az enyém eladó, bár lehet, hogy más kategória mint amit te keresel :xl Laci szervizelte végig, elég jó állapotban van:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... o-15742563

Facen pörög a Pegaso club hungary, érdemes csatlakozni oda is.
Tiborka
Új tag
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020. jún. 1., hétf. 19:12
Vele motorozok: Aprilia pegaso ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Tiborka »

Sziasztok! Van egy 2004-es pegaso ie mocim.Nehezen indul hidegen és széthuztam az injektor csatiját nem-e ő vacakol.Azota ég az injektor lámpa és a hőfokmérö szerint melegszik.Tudna valaki segiteni,hogyan lehet kiütni ezt a hibát?
Mostmenne
Kíváncsi
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Mostmenne »

Tiborka írta:Sziasztok! Van egy 2004-es pegaso ie mocim.Nehezen indul hidegen és széthuztam az injektor csatiját nem-e ő vacakol.Azota ég az injektor lámpa és a hőfokmérö szerint melegszik.Tudna valaki segiteni,hogyan lehet kiütni ezt a hibát?
Szia!

Ha még nem késő, akkor a letölthető szerelési útmutatóban le van írva, hogy a diagnosztikai csatlakozó melyik két tüskéjét kell rövidre zárni 12 másodpercre és akkor kivillogja a hibát, majd törli a hibatárolót.
A hőfokmérő meg nekem pl. állandóan 20 fokkal többet mutatott, mint a valós, nem biztos, hogy tényleg melegszik, ki kellene mérni valahogy.
Nekem anno egy injektortisztítás és egy TPS csere segített. Egyik sem drága, gyárival megegyező TPS-t tudsz venni 2-3000 forintért, az injektortisztítás is hasonló árban volt.
Nekem kellett még később ECU-t is cserélnem, hogy teljesen stabil legyen a rendszer, lehet, ezt te megúszod. De ha mégsem, akkor pont van egy eladó ECU-m. :)

Üdv,

Dani
Gömbvillám
Új tag
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2020. júl. 14., kedd 23:22
Vele motorozok: Aprilia pegaso
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Gömbvillám »

Sziasztok.

Lenne egy 2006os 660 pegasom aminek az a baja hogy ömlik a benzin a hengerbe. Alapjárat egyáltalán nincs fordulaton viszont már szépen jár.
Hiba kód nincs viszont a műszerfal kiírja, hogy szervizre lenne szükség.
Esetleg valami tipp, hogy merre induljak el a hiba keresés én?

Üdv Norbert
Avatar
blazed
Kíváncsi
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Vele motorozok: RST 1000 Futura
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: blazed »

pestazje írta:
blazed írta:sziasztok! utóbbi időben egyre jobban vágyok a futurám mellé egy 600 köbcenti körüli túraendúróra, és most belebotlottam ebbe a hirdertésbe:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... 0-15679974
ismeri valaki ezt a gépet, esetleg valakinek az ismerősi körébe tartozik? gyanúsan olcsó, írják, hogy nem indul de csak a gyerta koxos, de azért ezt fenntartásokkal kezelném.
vagy felejtsem el és inkább szánjak rá többet és vegyem az injektoros változatot? van egy fent 565 ezerért
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... l-15544943

Hali! Nem tudom, hogy aktuális-e még, de az enyém eladó, bár lehet, hogy más kategória mint amit te keresel :xl Laci szervizelte végig, elég jó állapotban van:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... o-15742563

Facen pörög a Pegaso club hungary, érdemes csatlakozni oda is.
Bocsi a lassú válaszért nem vettem észre, hogy írtál :)
Nagyon pöpec a gép és mindennapi rohangálósnak amúgy tökéletes lenne, és egyszer még elképzelhető, hogy lesz egy ilyenem de most én inkább a régebbieket néztem amik sokkal inkább valók terepre, a nagyobb átmérőjű első kerék és küllős felnik miatt. Meg nem utolsó sorban egy ilyen szép paripát mint a tied sajnálnék terepen nyúzni, ahhoz túl jó állapotban van!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég