Új v4es blokkon dolgozik az Aprilia

Feladva:2018-07-11 10:19:05

Ráadásul amennyiben a jól értesültek nem tévednek rögtön két különböző löktérfogattal.
Várható egy 1000, és egy 1100 köbcentis változat is, parádés teljesítménnyel!


Az Aprilia RSV4 már tíz éves, de ennek ellenére máig az egyik legizgalmasabb superbike, amit kereskedésből kitolhatsz. Sok szempontból mérföldkő volt, például ez volt az első Superbike, amit inerciális mérőegységgel (IMU - elmozdulásmérő) párosított kipörgésgátlóval szereltek, vagyis nem csak a kerekek közti forgáskülönbségből dolgozott, hanem figyelte az oldalgyorsulást is. Ezen felül már a bemutatásakor volt benne elektronikus gázkar, amivel ugyan nem volt első, de az elsők közé tartozott.


 


Bár az alapok tíz évesek, az Aprilia évről-évre fejlesztette a modellt, ám ha hihetünk a pletykáknak, ennek vége, és 2019-től már egy új blokkot fognak használni, vagy legalábbis olyan mértékig átalakítják, hogy alig lesz olyan része, ami emlékeztetne az aktuális V4-esre.



Állítólag felveszik a kesztyűt, és utánamennek a Ducati Panigale V4-nek, és 215-220 lóerő körüli teljesítményt fognak kipréselni, valamint különválasztják a homológ versenymotort és a lakossági célú sportmotort, azaz lesz egy VB-kompatibilis 1000 köbcentis változat, ami a mostani RF-nek felel meg nagyjából, és lesz egy 1100 köbcentis a népnek, amit aztán egyből rakhatnak is át a naked Tuonoba - ráadásul az új motor már tudni fogja az Euro5-ös szabványt.


<>Az új blokkhoz új vázat is terveznek, az anyaga marad alumínium, de merevebb és könnyebb lesz, illetve az idomokat is úgy alakítják, hogy azok aerodinamikailag segítsék a motort az úton tartani. Várhatóan 2019 közepére várhatjuk a kész modellt.


 forrás:

https://totalbike.hu/hirek/2018/07/06/legalabb_215_loeros_lesz_az_aprilia_uj_v4-ese/


 



Szólj hozzá,vagy oszd meg: