plazer írta:
octane írta:
plazer írta:
egyik barátom szeretne venni egy mocit és próbálom japán vas helyett egy shiverre rábeszélni valaki össze foglalná esetleg az előnyeit hátrányit??sajna én még soha nem próbáltam
Minden attól függ mire akarja használni!?
A shiver alapvetően naked bike. Ezzel nem mondok újat. Ha városi rohangálásra keres minőségi alkatrészekből összerakott motort, kisebb túrákra, akkor ideális választás. Külsőt tekintve veri a japán masinákat simán. 130 feletti tempónál le akar tépni a szél. Nagyon nyomatékos a motorja, nem kell pörgetni, mindegy melyik fokozatban van a váltó. A futóműve, féke hihetetlen penge, nagyon pontos. 5év garancia!!! Fogyi gázfüggő 5-7 liter közt.
Nem túramotor, bár lehet vele túrázni. Nagyon élvezi a kanyarokat, szinte magától megy a kanyarokba. Ha meg akarja nézni, csak szóljon (pesten). 35 fok melegben mindegy milyen motoron ül az ember, nagyon meleg van és nem fogja élvezni

Nagyon sok motort megnéztem mielőtt megvettem, mind minőségben, mind árban ez lett nálam a nyerő.
iagzából ő is hétvégi motoros mert amúgy céges koicsival nyomja szóval nagyon nagy tűrákra nem fog vele menni
ami még szóba jött nála fz6, gsr 600 ezekről alapból mondtam hogy felejtősek és a Z750 van még amit nézegetett - nekem olyanom volt az egy jó kis gép, de műszaki tartalomban sajna messze van a shivertől, futúműben meg fékekben is - szóval én a shivert ajánlanám neki!
persze V2 biztos nyomatékosabb mint a sor4 és amúgy nem zavaró ez a ride.by.wire rendszer??
fogyi meg szerintem egyrészt nem elsődleges másrészt mindegyik kategóritaársa hasonlóan eszik Z is 5-8 között mozgott
pesti találka viszont elég nehezen kivitelezhető sajna pécsi a srác de ha úgy van majd lehet egyeztetnénk egy időpontot

Néztem a GSR600-at is, a szomszéd srácnak az van. Nem mondom, hogy nem néz ki jól, de messze nem egy kategória. Az új GSR750-et is megnéztem, de nem pálya, ráadásul árban nem tudom hova tette a suzuki a fejét, nagyon húzós egy naked bikeért. A Z750-et is kóstolgattam, de ott is csak a R változat ér valamit, nembeszélve a 20kg többletsúlyról.
A gáz egyáltalán nem zavaró, nagyon megszokható. Én nem is használom sport módban, mert elég idegesen adja vissza a terhelésváltási reakciókat. Turing módban pedig mindent kisimít az elektronika. Nem ugrál, csak nagyon húz, kapaszkodni kell rajta. Eddig még nem volt hibája, az első szériás változatok szoftverét frissíteni kell.
Eddig még nem találkoztam olyan motorossal, aki ne nyilatkozott volna elismerően. Ez jól esik
