Duma-box

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

hamutipro írta:
Dino írta:
Kenyér írta:
Dino írta:Kenyér feltóltam a hirdetést de a fotó nem jelenik meg....
Hoppppca :)
Mindjárt ;)
Siker..... :070 :070 :070 :070 :070 :070 :070 Öcsike mondjuk jól is mutatna rajta.... :ok :ok :ok :ok :ok :ok
Milyen kép? Hol?
Főoldalon bemész és a piac menüpontba megtalálod, szép ducati :szer
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Avatar
Dino
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3011
Csatlakozott: 2009. máj. 25., hétf. 8:14
Vele motorozok: Hébér + szóda....
Tartózkodási hely: Bóly
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Dino »

hamutipro írta:
Dino írta:
Kenyér írta: Hoppppca :)
Mindjárt ;)
Siker..... :070 :070 :070 :070 :070 :070 :070 Öcsike mondjuk jól is mutatna rajta.... :ok :ok :ok :ok :ok :ok
Milyen kép? Hol?
Kövesd a fehér nyulat!!!!!! :ok :ok :ok :ok
Fröccs: Akik nem csak mesélnek róla!
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

Dino írta: Felfüggesztve???? :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
Akkor tehetem le korlátlanra a jogsit, pedig ilyen törlesztő részlettel még be is vállalnám, csak még fiatal vagyok marhára :taps
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Zsírkutya :D
van hírdetés :D
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

Kenyér írta:Zsírkutya :D
van hírdetés :D
Ez mieza zsírkutya? látom nagyon bejön :lol:
Nekem van egy eladó plüssmacim, feltegyem? :piszka
Meg egy eladó gyúropad, csak foglalja a helyet, és már túl izmos vagyok így is :xd
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Gege91 írta:
Kenyér írta:Zsírkutya :D
van hírdetés :D
Ez mieza zsírkutya? látom nagyon bejön :lol:
Nekem van egy eladó plüssmacim, feltegyem? :piszka
Meg egy eladó gyúropad, csak foglalja a helyet, és már túl izmos vagyok így is :xd
hát épp van egy egyébb opció :hihi
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

Gege91 írta:
Dino írta: Felfüggesztve???? :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
Akkor tehetem le korlátlanra a jogsit, pedig ilyen törlesztő részlettel még be is vállalnám, csak még fiatal vagyok marhára :taps
Egyébként ha valakinek van kisseb motorja amitől megválna, megszabadítom tőle szívesen...
A lényeg hogy tavaszig 50es "papírokkal" kell.
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Így jártam!-Estek a rend őreivel

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Öv-, sisak-, gyermekülés-razzia lesz keddtől

Az Európai Közlekedésrendészeti Szervek Hálózata (TISPOL) ismét az egész Európai Uniót átfogó közlekedésbiztonsági ellenőrzéseket szervez, amelyhez Magyarország most is csatlakozik. Az akció keddtől csütörtökig tart majd.
Az akció célja most az úgynevezett passzív biztonsági eszközök - biztonsági öv, bukósisak, gyermekülés - használatának ellenőrzése lesz.

A rendőrség tájékoztatása szerint Magyarországon az autóba ülők kevesebb mint fele köti be magát. Ezért a balesetben meghalt és súlyosan sérültek száma nemzetközi összehasonlításban igen magas. A korábbi vizsgálatok már bebizonyították, hogy övhasználat mellett a sérülések foka akár 30-50 százalékkal mérséklődik. Ezen belül a súlyos sérülések száma a felére csökkenhetne, és el lehetne kerülni a könnyű sérülések 80 százalékát is.
Kép
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Csapatban történő motorozás szabályai
Általános szabályok:
A csapat minden egyes tagjára külön-külön, egyénileg vonatkoznak a KRESZ előírásai!
Baleset esetén amennyiben azt a csapatban motorozó okozza, a felelősség a Túravezetőre nem ruházható át!
TILOS a kereszteződéseket, körforgalmat stb. lezárni, más közlekedőt haladása során akadályozni, veszélyeztetni!
TILOS a konvojnak forgalmi helyzet miatt álló kocsisorok között „előrefurakodnia”!
Túravezető felelőssége:
Amennyire a körülmények megengedik, legyen tisztában az útvonallal, a tervezés során jelöljön ki pihenő és tankolási helyeket, lakott területek szélén találkozási pontokat!
Az indulás előtt tartson rövid eligazítást, különös figyelemmel az általános szabályokra! Határozza meg mindenki helyét az oszlopban!
Öt főt meghaladó létszám esetén jelölje ki a következő csoportot, azok Túravezetőit, számukra biztosítsa a túra írásos tervezetét! A konvojok között határozza meg a követési távolságot, mely minimum 50 méter legyen!
Igyekezzen főleg nagyobb túrák esetén az útvonalról mindenkinek írásos anyagot adni, melyen legyenek feltüntetve a pihenő és tankoló helyek, a találkozási pontok, fontosabb telefonszámok, címek. (rendőrség, kórház, külképviselet stb.)
A haladás során a KRESZ előírásainak betartása mellett olyan sebességet diktáljon, hogy a mögötte motorozók azt szabálysértés elkövetése nélkül is tartani tudják, valamint vegye figyelembe az esetleges igényeket, kisebb teljesítményű motorok lehetőségeit!
Abban az esetben, ha valaki úgy közlekedik, hogy azzal saját vagy mások életét, testi épségét veszélyezteti, a Túravezető utasításait nem tartja be, az oszlopot állítsa meg, és a személyt szólítsa fel, hogy távozzon a csoportból!
Túrázó kötelessége:
A kijelölt időpontban köteles pihenten, vezetésre alkalmas állapotban, karbantartott, műszakilag megfelelő, üzemanyaggal megtankolt motorkerékpárral megjelenni! Esetleges késés esetén tájékoztassa (telefon, SMS ) a Túravezetőt!
Maradéktalanul tartsa be a KRESZ előírásait, illetve ha abba nem ütközik, a Túravezető jelzéseit, utasításait.
Ismerje a Túravezető által adott jelzéseket!
Figyeljen társaira, közlekedjen úgy, hogy azokat ne veszélyeztesse! A számára meghatározott helyet csak indokolt esetben hagyhatja el!
Köteles elfogadni a Túravezető által meghatározott útvonalat, de abban az esetben, ha tudomása van arról, hogy az útvonal valami ok miatt (útlezárás, baleset stb.) miatt járhatatlan, a Túravezetőt tájékoztassa!

A csapatos motorozás mindenkitől odafigyelést, felelősségtudatot, és józan gondolkodást követel. Nemcsak magunk épségéért vagyunk felelősek, vigyáznunk kell a többi motorosra is, folyamatosan figyelemmel kell tartanunk mind az előttünk, mind a mögöttünk haladókat. A csapatban való motorozás nagy felelősség társainkkal szemben, ezért fontos hogy mindenki tisztában legyen a saját és a motorkerékpárja teljesítőképességével és ezek szerint motorozzon!
Kézjelek:
Állj!
Magasra emelt nyújtott bal kar, tenyér előre néz! Ha a manőver közben a Túravezető az útszélére húzódik, akkor a többi motorkerékpárral mögötte, a lehetőségek szerint az úttest szélére húzódva, egy sorban kell megállni.

Lassíts!
Bal, nyújtott kar váll és comb közötti folyamatos le-felmozgatása, lefelé fordított tenyérrel

Gyorsíts!
Bal karral, felfelé mutató tenyérrel könyökből kb. vízszintes helyzetből a váll felé történő ismételt intések.

Működve felejtett irányjelző!
Bal kézzel „csipegetés” mutatása

Menj előre!
Ezt a jelzést a túravezető a közvetlenül mögötte haladónak mutatja oly módon, hogy a lehetőségek szerint rámutat, majd maga elé int.

Egyes sor!
A bal kezével maga mögé mutat, majd magasra nyújtott mutató újjal jelzi az alakzatot.

Kettes sor!
A bal kezével maga mögé mutat, majd magasra nyújtott mutató és középső újjal (V ujjak) jelzi az alakzatot.

Húzódj le az úton!
Bal kezével szélesen többször a sisak fölé int, miközben az út széle felé mutat.

Veszély az úton!
A megfelelő oldalon kézzel vagy lábbal a veszély irányába mutat (dög, kátyú, szennyeződés stb.). Ha a közlekedési helyzet lehetővé teszi a veszélyre lehetőleg kézzel mutasson rá.

Amennyiben a forgalmi szituáció megengedi, a Túravezető által adott kézjelzést a mögötte haladó motorosok ismételjék meg (hírlánc). Amennyiben nem indokolt, a Túravezetőn kívül más jelzéseket ne adjon!
Haladás az úton:

Az egyik legfontosabb dolog az úton, hogy milyen alakzatban motorozunk. Az egymás melletti motorozás semmilyen körülmények között nem ajánlott, mivel nem biztosít elég helyet a manőverezésre. A legtöbb esetben a klasszikus "lépcsőzetes" (cikk-cakk) alakzat a legmegfelelőbb. Ebben a helyzetben a Túravezető a sáv bal harmadán halad, míg a következő motoros kb. 1 másodpercnyi távolságra ugyan azon sáv jobb oldalán motorozik. Ideális esetben így minden motoros 2 másodpercnyi távolságra van az előtte haladótól. (Nagyon fontos figyelni a követési távolság felvételénél, hogy teljesen más a fékútja egy choppernek, sportmotornak, túramotornak!)
A lépcsőzetes (cikk-cakk) haladás előnyei:
Kevesebb helyet foglal el az úton a konvoj
Minden motoros számára elegendő hely jut a manőverezésre
A motorosok jobban látják egymást

Tilos a konvojban motorozóknak megakadályozniuk, hogy esetlegesen akár az oszlop szétszakadása árán is a motorosok közé más gépjármű besoroljon, tekintettel arra, hogy: „Az előzés végrehajtását a sebesség fokozásával, balra húzódással vagy más módon akadályozni nem szabad”! Az előzni kívánó járművezetőt köteles mindenki akár jobbra történő lehúzódással, lassítással is manőverének végrehajtásában segíteni!
Abban az esetben, ha pl. egy motoros kiállása miatt az alakzat megbomlana, annak ismételt felvétele oly módon történjen, hogy előre mozgással töltsük fel a kialakult rést. Lehetőleg kerüljük ilyenkor a keresztbe történő motorozást.
Fontos, hogy nem szabad felzárkózni az előttünk motorozó mellé! Konvojban haladásnál biztosnak kell lenni abban, hogy soha senki ne haladjon egymás mellett.
Különösen egy hirtelen oldalirányú manővernél és kanyarodásnál fontos a cipzár alakzat betartása, hogy mindenki kényelmesen és biztonságosan vehesse az ívet.
Fontos, hogy az alakzatban tilos előzgetni egymást, mindenkinek a helyén kell haladnia, egészen a megérkezésig.
Amennyiben a forgalmi és útviszonyok megkövetelik, a Túravezető kézjelére a motorosok kötelesek a megfelelő követési távolság felvétele mellett, egy vonalba, rendeződni!
Egy vonalban történő közlekedés különösen indokolt be nem látható útkanyarulatokban (pl. szerpentin), bukkanóban, előzés megkezdése előtt.
Visszapillantó tükör használata:

Menet közben sokan elfelejtik, hogy a motor mögött ugyanolyan élet van, mint előtte.
Motorozás közben a visszapillantó tükör rendszeres használatával nagyon sok veszélyhelyzetet megelőzhetünk, illetve elkerülhetünk. Továbbá tudni fogsz a mögötted motorozókról is. Így esélyt adsz arra, hogy a karjelzések hátulról előre is működjenek, ne csak hátra.
Együtt maradni:

Az egyik legnagyobb probléma, hogyan marad együtt a csapat. A karjelek segítenek akkor, ha mindenki ismeri, és jól használják. A Túravezető jó előre jelezzen, hogy a jelzés végig érjen a konvojon. A másik nagyon fontos pozíció az utolsó "söprögető" motorosé. Ő a felelős azért, hogy senki sem maradjon le, és ne maradjon egyedül az út szélén ha lerobban.
Útkereszteződések:

A legnagyobb kockázata a kereszteződésen való áthaladásnak van. Minden kereszteződést nagy óvatossággal, biztonságosan és a szabályokat betartva közelítsünk meg. A kereszteződést lezárni TILOS! Minden esetben a biztonság a fontosabb az együtt maradásnál. Esetleges leszakadásnál a Túravezető ha teheti álljon meg, vagy egy sorba rendeződve lassítson amíg a leszakadt társak utol nem érik őket.
Néhány általános tipp a kereszteződésben való áthaladásra:

Áthaladás „elsőbbségadás kötelező” táblával vagy jelzőlámpával irányított útkereszteződésben:
Zárkózz fel olyan szorosra, amilyenre csak lehetséges a gyors és biztonságos áthaladáshoz. Ne motorozz a másik mellett. Vagy egyesével szorosan vagy szoros lépcsőzetes alakzatban haladj át.

Áthaladás STOP táblával ellátott útkereszteződésben:
Ne felejtsd el, hogy a tábla jelzése, a megállási kötelezettség minden motorosra egyénileg KÖTELEZŐ!
Előzés:

A Túravezető jelzi az előzési szándékot, amennyiben úgy ítéli meg, hogy a csapat tud előzni. Egy nagyobb jármű, vagy járműsor előzésénél vegye figyelembe, hogy egyszerre csak egy motor előzhet, hogy váratlan esemény esetén legyen idő a korrigálásra. Előzés után a Túravezető (illetve az első helyen lévő motoros) az előzési sebességgel visszatér a sáv bal első harmadába, helyet hagyva az utána előzőknek. Előzni csak egy sorban szabad, külön-külön, a vezetőnek értékelve, hogy a manőver feltételei fenn állnak-e!

Ha más jármű előzi a konvojt, főleg nagyobb forgalmú utakon, egy sorba rendeződéssel segítsük az előzőt. Sajnos sokszor előfordul, hogy az előzött motoros (mert nem használja tükrét) hirtelen irányváltásra, vagy fékezésre kényszerül a baleset elkerülése érdekében. Ha figyelmetlensége miatt nem engedi el az előzött járművet, a mögötte motorozó társát sodorja veszélybe!
Megállás vészhelyzet esetén:

Amennyiben több csoportból áll a konvoj és valaki technikai problémák miatt megáll, az előtte haladó csapat folytatja útját a következő tervezett megállóig, míg az alakzatot záró motoros a szükséges lépéseket megteszi.
Úthibák, egyéb veszélyforrások jelzése:

Az úton előforduló, kátyú, olajfolt, homok- és sárfelhordás veszélyt képeznek ezért amennyiben előre látható, ki kell kerülni. Amennyiben ez nem lehetséges kerülni kell a hirtelen sebesség és irányváltást. Ez érvényes a nedves útfelületre is. Útjavításoknál célszerű egyes oszlopban áthaladni és a sebességet csökkenteni, mely lehetővé teszi a megváltozott útviszonyokra való megfelelő reagálást.
Parkolás:

Törekedjünk arra, hogy együtt parkoljunk. Ha csak lehetséges, úgy parkolj, hogy motorod már a következő haladási irányban álljon. Kerülni kell a lejtőn való parkolást, ha mégis elkerülhetetlen hagyd a motort sebességben. Vedd figyelembe, hogy kijelölt parkolóhelyen két motorkerékpár is állhat egymás mellett, amennyiben nem foglal el nagyobb helyet mint egy személygépkocsi!
Betervezett megállások:

A túra vagy vonulás megszervezésénél nagy figyelmet kell fordítani a megállások helyszínére is. Az indulás előtt meg kell beszélni, hogy hol van az út folyamán megállóhely, tankolási-, illetve étkezési lehetőség. Az előre eltervezett megállásoktól az időjárás, a forgalom és egyéb, előre nem látható körülmények miatt a túravezető eltérhet. Fontos, hogy a tankolási helyeket mindig a legkisebb hatótávolságú motorokhoz kell igazítani. Természetesen a tankolás miatti megállónál mindenkinek tele kell tankolnia motorkerékpárját!
Ha előreláthatóan fizetős útszakaszt is érint az útvonal, a fizető kapukon való gyors áthaladás érdekében, érdemes az egyik kijelölt motorosnak előre összeszednie az útdíjat, vagy mindenkinek előkészíteni a pontos összeget.
Baleset és intézkedés:

Ha a csapat baleset helyszínéhez érkezik, vagy valaki a csapaton belül szenved balesetet, a túravezető köteles megállítani a csapatot. Indokolt esetben úgy is dönthet, hogy a csapat szóródjon szét és így parkoljon le, így kerülve el a további veszélyes helyzetek kialakulását.
A lehetőségeket figyelembe véve a csapat tagjainak jelzések leadásával segíteniük kell a helyszín biztosítását, amíg az arra hivatott szervek meg nem érkeznek a helyszínre.
Igyekezni kell a sérülteket elsősegélyben részesíteni, és telefonon értesíteni a mentőket, rendőröket, tűzoltókat. Cserbenhagyásos esetben ha lehetséges, vagy szükséges a baleset részleteit rögzíteni kell.
Kép
Avatar
Zolee
Igazi tag
Hozzászólások: 1012
Csatlakozott: 2008. szept. 21., vas. 9:57
Vele motorozok: Hyosung GT650R
Tartózkodási hely: Csorna
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Zolee »

őőőőőőőő, izé...gondoltam ide is beköszönök! :073
Avatar
AtiCapo
Igazi tag
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009. dec. 15., kedd 8:45
Vele motorozok: Caponord
Tartózkodási hely: Monor
Kapcsolat:

Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán

Hozzászólás Szerző: AtiCapo »

[quote="nitrobi"]Csapatban történő motorozás szabályai
Általános szabályok:


Tökéletes összefoglalója annak, hogy miért nem motorozok 5-nél nagyobb társasággal. Ezek a "szabályok" pont a motorozás (számomra) lényegét veszik el.
"A sikeres ember az, aki reggel felkel, este lefekszik, és közben azt csinálja, amihez kedve van."( Bob Dylan )
Pumélá
Igazi tag
Hozzászólások: 817
Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
Vele motorozok: Cagiva Mito I
Tartózkodási hely: Tab
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Pumélá »

Hali :070
Fúú ma akkorát kocsikáztunk :ok Főleg Atatival, mert Capslock ink otthon maradt.. :nem
Szóval egy Kamaro-val mentünk.. Najó egy VW Poloval. Kőkemény 1000ccm-es motorral... :hihi 120 at kihoztunk belőle 4 személlyel :hihi
atati
Kíváncsi
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: 2010. júl. 15., csüt. 21:56
Vele motorozok: Aprilia SR 125
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: atati »

Pumélá írta:Hali :070
Fúú ma akkorát kocsikáztunk :ok Főleg Atatival, mert Capslock ink otthon maradt.. :nem
Szóval egy Kamaro-val mentünk.. Najó egy VW Poloval. Kőkemény 1000ccm-es motorral... :hihi 120 at kihoztunk belőle 4 személlyel :hihi

azám :ok jó volt ez a nap.. főleg h " most nem gyilkolom.. aztán 1-es padlógázzal kanyarodsz ki ..xD :hihi
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Zolee írta:őőőőőőőő, izé...gondoltam ide is beköszönök! :073
túl sokat gondolkodsz :hihi
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

AtiCapo írta:
nitrobi írta:Csapatban történő motorozás szabályai
Általános szabályok:


Tökéletes összefoglalója annak, hogy miért nem motorozok 5-nél nagyobb társasággal. Ezek a "szabályok" pont a motorozás (számomra) lényegét veszik el.
kicsit aggodtam en is tavaly, de a forum csodasan tudott csapatba gurulni! és nem öt, hanem 25 motor :ok
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Miafenet kavarok fent szombat reggel? :nemert
Avatar
Dino
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3011
Csatlakozott: 2009. máj. 25., hétf. 8:14
Vele motorozok: Hébér + szóda....
Tartózkodási hely: Bóly
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Dino »

Zolee írta:őőőőőőőő, izé...gondoltam ide is beköszönök! :073
:ok :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
Fröccs: Akik nem csak mesélnek róla!
Avatar
Dino
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3011
Csatlakozott: 2009. máj. 25., hétf. 8:14
Vele motorozok: Hébér + szóda....
Tartózkodási hely: Bóly
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Dino »

Obamás jó reggelt!!!!!! :070 :070 :070 :070 :070 :070 Végre szakad megint az eső....
Fröccs: Akik nem csak mesélnek róla!
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Dino írta:Obamás jó reggelt!!!!!! :070 :070 :070 :070 :070 :070 Végre szakad megint az eső....
vegre? itt abba se hagyta...
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Duma-box

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

Kenyér írta:
Dino írta:Obamás jó reggelt!!!!!! :070 :070 :070 :070 :070 :070 Végre szakad megint az eső....
vegre? itt abba se hagyta...
szebb, jobb reggelt.. 4. napja egyfolytában esik ez a szar :lo :be
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég