Duma-box
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Jóóreggelt!!
Ez a nap tényleg más mint a többi!
Most lett kész az internet, kisütött a nap, találkozok egy 1 éve nem látott, RS 125 ös haverommal, és lemosom a Mitot
Egy tökéletes napnak ígérkezik a mai! 


Ez a nap tényleg más mint a többi!


Most lett kész az internet, kisütött a nap, találkozok egy 1 éve nem látott, RS 125 ös haverommal, és lemosom a Mitot




- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Pumélá írta:Jóóreggelt!!![]()
![]()
Ez a nap tényleg más mint a többi!![]()
![]()
Most lett kész az internet, kisütött a nap, találkozok egy 1 éve nem látott, RS 125 ös haverommal, és lemosom a Mitot![]()
![]()
Egy tökéletes napnak ígérkezik a mai!
és elcseréled vele a mitot?

- bancaja
- Igazi tag
- Hozzászólások: 718
- Csatlakozott: 2009. nov. 25., szer. 19:15
- Vele motorozok: Aprilia Rs 125
- Tartózkodási hely: Szarvas
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
estét!
Gépparipa, Izmos Titán...
Nyergében Halni, Múlni-Tán
A kor romantikája Lesz,
Hisz halálvágyók kora ez!
És kerítő ez a Hatás!
A Lét ma Vészes Vágtatás .
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Estét 

-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Kenyér írta:Pumélá írta:Jóóreggelt!!![]()
![]()
Ez a nap tényleg más mint a többi!![]()
![]()
Most lett kész az internet, kisütött a nap, találkozok egy 1 éve nem látott, RS 125 ös haverommal, és lemosom a Mitot![]()
![]()
Egy tökéletes napnak ígérkezik a mai!
és elcseréled vele a mitot?
Nem









- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Kenyér írta:ÉS mikor lesz rsv1000 ?
RSV? Minek ha van az embernek Mitoja? XDD Amúgy meg jövő vagy azután szezonra elvileg össze kéne jönnie..



-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Ja és sokat köszönök M.Ádámnak és F.Márknak ,hogy segítettek ebben, meg a rezót, Ádámnak még a képet is 

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Pumélá írta:Na ez már tényleg a duma-box ba tartozik.... Na az RS 125 ös haverommal elmentünk meglátogatni egy másik Rs 125 ös haverunkat, és láttam, hogy egy Giannelli rezó van fent neki ( gyári dobbal ). És elhoztam tőle a gyári rezóját ( Rs 125, 2008-as, folytásos + katalizátor ). Igen tudom... A mito-nak jobb oldalt, az RS nek meg bal oldalt megy a kipufogója...![]()
De erre itt a megoldás...
Kiherélem az RS rezóját, összehegesztem, utánna leszedem a Mito rezóját... és itt a ˝turpisság˝
![]()
Azt a kis részt, ami a Mito rezóján ahengernél csatlakozik, kb 5-8 centire levágom fexel, majd az RS rezójával szintúgy megcsinálom ugyanezt.
A Mito rezójából levágott 5-7 cm-es darabot ráhegesztem az RS rezójára... Hogy miért?
Mert így elérem, hogy a kipufogó ne bal oldalt, hanem jobb oldalt jöjjön el.
(Igazából nem is a rezót vágtam szét, hanem azt ahol a hengerhez csatlakozik, csak hogy képbe legyetek.) Na, megint vissza a Mito rezóhoz.
A azt a részt, ahol a rezója összeszűkül, az azutáni részt levágom és a dob előtt szintén. (Nekem a dob egybe van hegesztve a rezóval ).
![]()
majd ezt a kis csonkor ráhegesztem a már megmókult RS 125 rezó végére. már csak a Mito dob maradt. Na ezt ki kéne heréltetni, hogy szóljon mint a veszett
![]()
Igen, ezért majd mondjátok az áldást, de imádom ha egy motor hangos, ordít.. ez lehet 2T vagy 4T) Majd a kiherélt dobot ráhegesztem az RSMito rezóra. Ezután hozzáállítom a a karburátort, majd előre egy 17 es fogaskereket teszek. Most 13-as van rajta. Hát ha lenne pénzem, tuti egy Jolly Moto versenyrendszert vennék rá. Ja és az RS 125 nek gyárilag 2 szer akkora rezója van mint a Mito nak.. remélhetőleg ezzel jobban megy majd...
![]()
Ennyit még nem gépeltem ezen a fórmon
![]()
Ez patent

Reméllem az rs topikba beraktad

Mert itt holnapra elveszik

-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Jó, hogy szólsz 

-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box





-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box




- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Pumélá írta::070Amúgy szerintetek jó ötlet egyáltalán? Ti nektek sokkal nagyobb élettapasztalatotok is van meg minden..
![]()
meg érdekelne a véleményetek nagyon
Sosem voltam motorszerelő.
125-be 2 szezonig volt egy tuareg rallyem.
De nem hekkelgettem.
Sajnos műszakilag pancser vagyok

- Atya67
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
- Vele motorozok: RSV FACTORY
- Tartózkodási hely: Bp. Csepel
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Én kérek elnézést mindazoktól, akiket megbotránkoztattam a Csepel - Moszkva tér - Szentendrei út - új nullás híd - 2/A úton Vácig, majd vissza 2/A - M0 - M5 - Kispest - Pesterzsébet Csepel útvonalon.
Főleg a Petőfi-híd pesti oldalán, majd ismét a Duna hídon, és a 2/A-n oda-vissza, meg M0-án bocs, de a nagytarcsai lehajtó bírja a dupláját is.
Szóval kicsit kiéltem magam ügyintézés közben.
Pá!
(trafi volt?
)
Főleg a Petőfi-híd pesti oldalán, majd ismét a Duna hídon, és a 2/A-n oda-vissza, meg M0-án bocs, de a nagytarcsai lehajtó bírja a dupláját is.

Szóval kicsit kiéltem magam ügyintézés közben.
Pá!

(trafi volt?

- zoner
- Igazi tag
- Hozzászólások: 981
- Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
- Vele motorozok: Aprilia Falco
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Rezonátor hegesztésről:
Szerintem az nem olyan egyszerű, hogy szétvágjuk, összehegesztjük. Én örököltem Simsonhoz egy rezonátordobot (apukám fiatal korában versenyzett vele, akkor simson volt a junior OB-ban a legjobb). Megkaptam a tervrajzokat is a henger átalakításáról és a blokkra kaptam ötleteket, hogy honnan mennyit marjak ki. Egy réégi oldalt csináltam akkor erről, még megvan itt: http://free.x3.hu/zoner/index.php?page=11
A rezonátor milliméterre volt illesztve a dugattyú falához képest. Tehát a tölcsér kezdete egy pontosan meghatározott távolságra helyezkedett el a kipufogó ablakoktól. Ez nagyon fontos, mivel a gáz hulámok csak így érnek akkor vissza, amikor kell. Fél centis arrébtolással kb a felére esett vissza a teljesítmény! Úgy képzeld el, hogy a kezdő tölcsér felerősíti a gázlökéseket, a meredekebb vége pedig visszaveri a hullámot és az pontosan akkor ér a kipufogó leömlőhöz, amikor a benzin/levegő keverék épp ki akarna onnan jönni (mivel 2üteműnél a kipufogás és szívás üteme azonos.)
Volt egy olyan verziója ennek a rezonak, amin nem volt hangtompító, azt nem használtam, mert brutális hangja volt. Sajnos el is kallódott, talán a vashulladékba került valamelyik hozzá nem értő szerelőnk jóvoltából. Itt a lényeg, hogy a formája is teljesen más volt. Az versenydob, egyszer próbáltam ki, de túl sokat kellett forgatni vele, hogy egyáltalán menjen. Kb 15 000rpm. A hangtompítós változat még ma is megvan, rajta van a motoron. Ott kb havonta tömni kellett üveggyapottal, mert amikor eldugult, már nem úgy ment a motor sem. Egy perforált csövet kell elképzelni, amin a kipufogó gáz áthaladva átadja a rezgését a gyapotnak. Ezt a cuccot a végéről leszedve szintén megállt a teljesítmény, mivel a rezonátor végének is fontos szerepe van a gázlökések időzítésében, de még a kimenő cső hossza is sokat számít. Tehát csak óvatosan a rezonátor átszabásával, mert minden méret pontosan be van lőve annak érdekében, hogy egy szűk fordulatszám tartományban a legnagyobb teljesítményt adja. Általában versenykitek annyiban térnek el a gyáritól, hogy nagyobb fordulaton optimálisak a gázlökések. A simsonom 11 000-nél dolgozott a tompítós rezóval.
Nagyon sokat játszottam ezzel, mire jó lett és a simson kb 110km/h-val ment, amikor elöl a legnagyobb lánckerék volt rajta. A fék viszont ilyenkor parádésan fogott, plusz kb fél perc múlva lehetett hallani, hogy a dugattyú ragad.
Szerintem az nem olyan egyszerű, hogy szétvágjuk, összehegesztjük. Én örököltem Simsonhoz egy rezonátordobot (apukám fiatal korában versenyzett vele, akkor simson volt a junior OB-ban a legjobb). Megkaptam a tervrajzokat is a henger átalakításáról és a blokkra kaptam ötleteket, hogy honnan mennyit marjak ki. Egy réégi oldalt csináltam akkor erről, még megvan itt: http://free.x3.hu/zoner/index.php?page=11
A rezonátor milliméterre volt illesztve a dugattyú falához képest. Tehát a tölcsér kezdete egy pontosan meghatározott távolságra helyezkedett el a kipufogó ablakoktól. Ez nagyon fontos, mivel a gáz hulámok csak így érnek akkor vissza, amikor kell. Fél centis arrébtolással kb a felére esett vissza a teljesítmény! Úgy képzeld el, hogy a kezdő tölcsér felerősíti a gázlökéseket, a meredekebb vége pedig visszaveri a hullámot és az pontosan akkor ér a kipufogó leömlőhöz, amikor a benzin/levegő keverék épp ki akarna onnan jönni (mivel 2üteműnél a kipufogás és szívás üteme azonos.)
Volt egy olyan verziója ennek a rezonak, amin nem volt hangtompító, azt nem használtam, mert brutális hangja volt. Sajnos el is kallódott, talán a vashulladékba került valamelyik hozzá nem értő szerelőnk jóvoltából. Itt a lényeg, hogy a formája is teljesen más volt. Az versenydob, egyszer próbáltam ki, de túl sokat kellett forgatni vele, hogy egyáltalán menjen. Kb 15 000rpm. A hangtompítós változat még ma is megvan, rajta van a motoron. Ott kb havonta tömni kellett üveggyapottal, mert amikor eldugult, már nem úgy ment a motor sem. Egy perforált csövet kell elképzelni, amin a kipufogó gáz áthaladva átadja a rezgését a gyapotnak. Ezt a cuccot a végéről leszedve szintén megállt a teljesítmény, mivel a rezonátor végének is fontos szerepe van a gázlökések időzítésében, de még a kimenő cső hossza is sokat számít. Tehát csak óvatosan a rezonátor átszabásával, mert minden méret pontosan be van lőve annak érdekében, hogy egy szűk fordulatszám tartományban a legnagyobb teljesítményt adja. Általában versenykitek annyiban térnek el a gyáritól, hogy nagyobb fordulaton optimálisak a gázlökések. A simsonom 11 000-nél dolgozott a tompítós rezóval.
Nagyon sokat játszottam ezzel, mire jó lett és a simson kb 110km/h-val ment, amikor elöl a legnagyobb lánckerék volt rajta. A fék viszont ilyenkor parádésan fogott, plusz kb fél perc múlva lehetett hallani, hogy a dugattyú ragad.

-
- Igazi tag
- Hozzászólások: 817
- Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
- Vele motorozok: Cagiva Mito I
- Tartózkodási hely: Tab
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Zoner köszi a hozzászólást
Igazából a Mito rezójával az a bajom, hogy nagyon kicsi.... Az RS 50 esemen volt ekkora... (nem viccelek vagy túlzok...).
Szóval a méretekre nagyon figyeljek
lényegében a Mito kipufogó rendszerét leveszem, és kivágom belőle a Diffúzor-középső rész-konfúzor részt, és az RS125 ösét rakom ide be mer az 2 szer nagyobb
szóval elvileg akkor a hosszúsággal nem lesz baj 

Igazából a Mito rezójával az a bajom, hogy nagyon kicsi.... Az RS 50 esemen volt ekkora... (nem viccelek vagy túlzok...).




- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Pumélá írta:Zoner köszi a hozzászólást![]()
Igazából a Mito rezójával az a bajom, hogy nagyon kicsi.... Az RS 50 esemen volt ekkora... (nem viccelek vagy túlzok...).Szóval a méretekre nagyon figyeljek
lényegében a Mito kipufogó rendszerét leveszem, és kivágom belőle a Diffúzor-középső rész-konfúzor részt, és az RS125 ösét rakom ide be mer az 2 szer nagyobb
szóval elvileg akkor a hosszúsággal nem lesz baj
gy kis info a rezórol:
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/73

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Kultúra
Van 2 db jegyem 2010. július 7-ére a Zenés állatkerti esték előadásra.
Részletek:
2010. július 7. szerda (esőnap: július 8.) – Rutkai Bori és a Specko Jedno
Édesmindegy szerenádok
Rutkai Bori az Iparművészeti Egyetem hallgatójaként alapított első ízben zenekart.
Azóta többféle formációban is fellép. Bölcs humorú, festészeti munkáival „rokonértelmű”
alszövegei azonnal utat találtak közönségéhez. Előadását kreatív színpadi megoldások,
szellemes konferanszok jellemzik. A Specko Jedno együttessel közös műsoruk zenei hangulatát,
hangzásvilágát a melankolikus, romantikus játékstílus határozza meg.
A Specko Jedno neve a szláv „sedcko jedno” kifejezésből ered, melynek fordítása mindegy.
Új lemezük a „Whatevergreens”, azaz „Édesmindegy Szerenádok” címet viseli.
A jegyek ára összesen: 6000 Ft.
Részletek:
2010. július 7. szerda (esőnap: július 8.) – Rutkai Bori és a Specko Jedno
Édesmindegy szerenádok
Rutkai Bori az Iparművészeti Egyetem hallgatójaként alapított első ízben zenekart.
Azóta többféle formációban is fellép. Bölcs humorú, festészeti munkáival „rokonértelmű”
alszövegei azonnal utat találtak közönségéhez. Előadását kreatív színpadi megoldások,
szellemes konferanszok jellemzik. A Specko Jedno együttessel közös műsoruk zenei hangulatát,
hangzásvilágát a melankolikus, romantikus játékstílus határozza meg.
A Specko Jedno neve a szláv „sedcko jedno” kifejezésből ered, melynek fordítása mindegy.
Új lemezük a „Whatevergreens”, azaz „Édesmindegy Szerenádok” címet viseli.
A jegyek ára összesen: 6000 Ft.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég