Hírek, és újdonságok

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Talmácsiringen:
Kép
Kép
Kép
Kép
Avatar
Cintu
Moderátor
Hozzászólások: 2042
Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
Vele motorozok: TUONO 1000R
Tartózkodási hely: Leányfalu
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Cintu »

PRobert írta:Ezt is az MCN-en írták, miszerint a Aprilia osztrák forgalmazója arról nyilatkozott, hogy 2010 novemberi milanoi motorshow-n mutatják be az új 1200 cm3-es motorral szerelt Tuareg-et, ill. lesz egy 750 cm3-es Shiver motoros változat is. (Pegaso-ból 1 hengert hiányoló motorosoknak egyébként ez is elég érdekes hír)
Ezen felül a Shiver is megkapja az új 1200 cm3-es motort.
Ez ugye a Tuono-soknak érdekes, mivel a korábbi pletyka az volt, hogy egy nagyobb cm3-es Shiver váltja a Tuono-t. A meglévő Tuono-k motorozási élményén ez azért nem fog csökkenteni. :-)


és mi lesz az RSV4 blokkos Tuonoval, amit már teszteltek?
nobody remains virgin. life fucks everyone
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Kép
Mintha innen-onnen lopva lenne belőle :hihi
http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/05 ... kez_rovat/
Avatar
PRobert
Igazi tag
Hozzászólások: 578
Csatlakozott: 2009. szept. 3., csüt. 18:42
Vele motorozok: Pegaso 800 GS :-)
Tartózkodási hely: Budapest, XX
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: PRobert »

Cintu írta:
PRobert írta:Ezt is az MCN-en írták, miszerint a Aprilia osztrák forgalmazója arról nyilatkozott, hogy 2010 novemberi milanoi motorshow-n mutatják be az új 1200 cm3-es motorral szerelt Tuareg-et, ill. lesz egy 750 cm3-es Shiver motoros változat is. (Pegaso-ból 1 hengert hiányoló motorosoknak egyébként ez is elég érdekes hír)
Ezen felül a Shiver is megkapja az új 1200 cm3-es motort.
Ez ugye a Tuono-soknak érdekes, mivel a korábbi pletyka az volt, hogy egy nagyobb cm3-es Shiver váltja a Tuono-t. A meglévő Tuono-k motorozási élményén ez azért nem fog csökkenteni. :-)


és mi lesz az RSV4 blokkos Tuonoval, amit már teszteltek?


Erről nem beszélt a Labanc :-)
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A spekulációknak vége, a gyár hivatalosan is megerősítette: jövőre a kereskedésekbe kerül az Aprilia Tuareg két új változata is.

A túraendurók népszerűségét és a növekvő keresletet mutatja, hogy a gyártók sorra jönnek ki a hatalmas gépekkel. A BMW eddigi egyeduralmát ebben az évben a Yamaha XT1200Z Ténéré és a Ducati Multistrada törte meg, de a jövőben az Aprilia megjelenésével is számolniuk kell. A piac újrafelosztása tehát már javában zajlik és a Tuaregek jelentős szeletet kaparinthatnak meg, mert a reinkarnálódott modell régen is óriási népszerűségnek örvendett. Korábban a 750 köbcentiméteres, V2-es változatot helyezték előtérbe és ekkor még úgy tűnt, hogy első körben ezt a modellt fogják csak piacra dobni, azonban az Aprilia immár hivatalosan is megerősítette, hogy jön az 1200 köbcentis nagy testvér is. A döntés egyébként teljesen logikus, hisz hosszú várakozás után szintén ősszel mutatják be a Dorsoduro és a Shiver 1,2 literes változatát is. A túra motorokról eddig szinte semmit sem tudni, a képen látható fotómontázs is csak egy korábbi tervezet, ettől valamelyest el is térhet majd az ősszel már kiállításokon debütáló modell. Az acélcsőváz biztosnak tűnik, a kisebbik modell súlyát pedig 200 kilogramm alá szeretnék belőni.

További információmorzsák és képek nyáron várhatók, nem fogják tudni sokáig rejtegetni a részleteket, a hivatalos bemutató pedig ősszel lesz esedékes, valószínűleg Milánóban.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Kenyér írta:http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/05/07/motoros_razzia_majusban_ketszer/



Nekem nincs mitől félnem :)
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A Legtutibb hirek a főoldalon! :ok
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

rsv4Biaggi replika :070
200le,és 175kg.
50000juró :pff
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Még szerencse,hogy nem foglalóztam le a factory-t :hihi :hihi
Avatar
PRobert
Igazi tag
Hozzászólások: 578
Csatlakozott: 2009. szept. 3., csüt. 18:42
Vele motorozok: Pegaso 800 GS :-)
Tartózkodási hely: Budapest, XX
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: PRobert »

[quote="Kenyér"]rsv4Biaggi replika :070
200le,és 175kg.
50000juró :pff

6000-es fordulat alatt nem sokat bíbelődtek a fordulatszámmérővel :-)
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Nem lesz 600-as sportmotorja a BMW-nek

A bajorok cáfolják azokat a híreszteléseket, amelyek szerint kistestvért terveznének az S1000 RR-nek. A pletykák azután kaptak szárnyra, hogy kiderült, a müncheniek jegyeztették be a www.s600rr.de domain nevet. A BMW közlése szerint azonban egyelőre nincs tervben ilyen motor fejlesztése, mivel annak piacra dobása nem kerülne sokkal kevesebbe, mint az ezres gépé, a profit azonban jóval kevesebb lenne rajta, ráadásul egy teljesen új blokkot is kellene kifejleszteni.
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Kenyér írta:Nem lesz 600-as sportmotorja a BMW-nek

A bajorok cáfolják azokat a híreszteléseket, amelyek szerint kistestvért terveznének az S1000 RR-nek. A pletykák azután kaptak szárnyra, hogy kiderült, a müncheniek jegyeztették be a http://www.s600rr.de domain nevet. A BMW közlése szerint azonban egyelőre nincs tervben ilyen motor fejlesztése, mivel annak piacra dobása nem kerülne sokkal kevesebbe, mint az ezres gépé, a profit azonban jóval kevesebb lenne rajta, ráadásul egy teljesen új blokkot is kellene kifejleszteni.



És ha nem fejlesztenek bele? Hanem egy másikét rakják bele? (suzuki vagy valami)
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

nitrobi írta:
Kenyér írta:Nem lesz 600-as sportmotorja a BMW-nek

A bajorok cáfolják azokat a híreszteléseket, amelyek szerint kistestvért terveznének az S1000 RR-nek. A pletykák azután kaptak szárnyra, hogy kiderült, a müncheniek jegyeztették be a http://www.s600rr.de domain nevet. A BMW közlése szerint azonban egyelőre nincs tervben ilyen motor fejlesztése, mivel annak piacra dobása nem kerülne sokkal kevesebbe, mint az ezres gépé, a profit azonban jóval kevesebb lenne rajta, ráadásul egy teljesen új blokkot is kellene kifejleszteni.



És ha nem fejlesztenek bele? Hanem egy másikét rakják bele? (suzuki vagy valami)

A Bmw? Suzuki blokkal?
Elég hihetetlennek hangzik :nemert
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Kenyér írta:
nitrobi írta:
Kenyér írta:Nem lesz 600-as sportmotorja a BMW-nek

A bajorok cáfolják azokat a híreszteléseket, amelyek szerint kistestvért terveznének az S1000 RR-nek. A pletykák azután kaptak szárnyra, hogy kiderült, a müncheniek jegyeztették be a http://www.s600rr.de domain nevet. A BMW közlése szerint azonban egyelőre nincs tervben ilyen motor fejlesztése, mivel annak piacra dobása nem kerülne sokkal kevesebbe, mint az ezres gépé, a profit azonban jóval kevesebb lenne rajta, ráadásul egy teljesen új blokkot is kellene kifejleszteni.



És ha nem fejlesztenek bele? Hanem egy másikét rakják bele? (suzuki vagy valami)

A Bmw? Suzuki blokkal?
Elég hihetetlennek hangzik :nemert


Akkor F800 -é :)
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Az meg nemigen való sportmotorba.
Talán ha az s1000rr-t piszkálják meg, de annak sem látom értelmét.
Azthiszem ha akarnak is ilyet,akkor kénytelenek lesznek fejleszteni egyet..
Bár ki tudja...
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A Fiat 500-asban debütáló 0,9 literes Twin Air motorról a teljesítményadatokat már eddig is lehetett tudni, most azonban a fogyasztását és szén-dioxid-kibocsátását is elárulták.


A 65, 85, és 105 lóerős változatokban megjelenő erőforrás a két izmosabb verziójában turbófeltöltőt is kap, az elektrohidraulikus Multiair szelepvezérlés azonban mindegyikben benne lesz. A középső, 85 lóerős variáns emissziója csupán 95 gramm szén-dioxid kilométerenként, átlagfogyasztása pedig 5,1 liter/100 km. Ez 15 százalékkal kevesebb, mint a Fiat 500 mostani alapmotorjának, a 69 lóerős 1,2-esnek, miközben a teljesítménye 25 százalékkal magasabb.

Meglehetősen kompakt építésű a Twin Air, hossza 23 százalékkal, tömege 10 százalékkal kisebb a régi 1,2-es motorénál. Olyan kicsi, hogy bőven lesz hely arra, hogy később elektromotorral összeházasítva hibriddé váljon, vagy hogy speciális metánbefecskendezőket építsenek rá, tovább csökkentve így a szén-dioxid-kibocsátását. Egyébként jelenleg nincs a világon olyan sorozatgyártású motor, melynek belső súrlódása kisebb lenne a Fiat kéthengeresénél. A motor járását kiegyenlítő tengellyel simították ki, így állítólag semmivel sem kelt több vibrációt, mint a régi négyhengeres. Júliustól lesz elérhető a 85 lóerős turbós változat a Fiat 500-asban, kevéssel később valószínűleg a többi Fiat, Lancia és Alfa Romeo kisautóban is megjelennek a kéthengeresek.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

2010. május 12., szerda - [11:43]
Már tényleg duplakuplungos lesz a Honda VFR

Kijavították a hibákat
A Honda 2009 októberében szerette volna bemutatni újonnan kifejlesztett technológiáját, a duplakuplungos váltót, de sajnos az őszi bemutatón elmaradt a debütálás. Most végre pótolták ezt a hiányosságot.




A VFR 1200 F piaci bevezetése már jó ideje megkezdődött, azonban a problémák miatt mostanáig kellett várni az új váltóra.


A fejlesztésekkel ugyan jó ütemben haladtak a japánok, a tesztelések során azonban felmerültek problémák, így nem vált időben szériaéretté a duplakuplungos váltó. Mostanra azonban orvosolták a fölmerülő gondokat, így most már találkozhatunk majd végre élesben is a rendszerrel, a későbbi bevezetés ellenére pedig még mindig a Honda az első gyártó, aki motoron alkalmazza ezt a technológiát. Első ránézésre szokatlan látvány, hogy a motoron nincsen váltópedál és kuplung kar, de idővel majd hozzászokik a szemünk. A működés lényege, hogy a váltóban két külön kuplung dolgozik, mindkettőhöz három fokozatot rendeltek hozzá, az egyikhez az egyes, hármas és ötös, míg a másikhoz a kettes, a négyes és a hatos fokozatokat. Amikor automata üzemmódba állítjuk a billenő kapcsolót, onnantól kezdve egy számítógép végzi helyettünk az érdemi munkát. További nagy előnye, hogy nagyon gyors a sebességek közötti átmenet, valamint kedvezőbb fogyasztást tudunk vele elérni anélkül, hogy spórolnánk a gázadással. Háromféle használati mód közül lehet választani, sűrű váltogatások esetén, városban a D fokozatba kell állítanunk a kapcsolót, létezik egy S, vagyis egy sportfokozat, itt magasabb fordulatszámon történik a váltás, ha ki szeretnénk húzatni egy kicsit az 1200 köbcentiméteres gépet. A harmadik lehetőség kiválasztásakor M fokozatba kell váltanunk, ebben hagyományosan, manuálisan válthatunk.

A rendszer egyelőre csak a VFR 1200 F modellhez lesz rendelhető, de a gyár tervei között szerepel, hogy kiterjeszti majd a többi szériára is.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

KTM SUPERMONO
Kép
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 8 vendég