Hírek, és újdonságok

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

***brutus*** írta:
nitrobi írta:Ducati és Piaggio fúzió?

A felröppent pletykák szerint, melyek egy bizonyos McKinsey tanulmányra hivatkoznak, a két nagy olasz motorgyártó a Ducati és a Piaggio fúzióra készül.

Kép

Sem a Ducatit sem a Piaggiot nem kell bemutatni annak, aki egy kicsit is érdeklődik a motorok iránt. Már a múlt hónapban érkeztek a hírek egy esetleges eladásról, majd mindezt azonnal tagadta a Piaggio vezetősége.

Eltekintve a gazdasági-pénzügyi megfontolásoktól, melyet hagyjuk a gazdasági szakértőkre, a feltételezett olasz motorkerékpár konzorcium komoly konkurenciája lenne a japánoknak. Azért azt se felejtsük el, hogy a két olasz cég konkurensei egymásnak. Két dudás egy csárdában …


Ki venne meg kit? Nem nagyon vagyok otthon ezekben, de a Piaggo mint név nem tűnik olyan nagy vmi-nek, de gondolom ez az én műveletlenségem. A Piaggohoz tartozik a Moto Guzzi, Aprilia is? Bocs ha hülyeséget írtam.


Fenn van a főoldalon is már :)
Szóval ez csak pletyka. A Piaggio csoport nem kicsi, (Aprilia, Derbi, Moto Guzzi, Gilera, Vespa márkanevek tartoznak hozzá). A fúziuó lényege az lenne, hogy egyesülnek, (pl: Sony-Ericson stb).

közös bringa:
RSV4-sedici :xl

A forrás szerint is csak pletyka az egész
Kép
Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

nitrobi írta:
***brutus*** írta:
nitrobi írta:Ducati és Piaggio fúzió?

A felröppent pletykák szerint, melyek egy bizonyos McKinsey tanulmányra hivatkoznak, a két nagy olasz motorgyártó a Ducati és a Piaggio fúzióra készül.

Kép

Sem a Ducatit sem a Piaggiot nem kell bemutatni annak, aki egy kicsit is érdeklődik a motorok iránt. Már a múlt hónapban érkeztek a hírek egy esetleges eladásról, majd mindezt azonnal tagadta a Piaggio vezetősége.

Eltekintve a gazdasági-pénzügyi megfontolásoktól, melyet hagyjuk a gazdasági szakértőkre, a feltételezett olasz motorkerékpár konzorcium komoly konkurenciája lenne a japánoknak. Azért azt se felejtsük el, hogy a két olasz cég konkurensei egymásnak. Két dudás egy csárdában …


Ki venne meg kit? Nem nagyon vagyok otthon ezekben, de a Piaggo mint név nem tűnik olyan nagy vmi-nek, de gondolom ez az én műveletlenségem. A Piaggohoz tartozik a Moto Guzzi, Aprilia is? Bocs ha hülyeséget írtam.


Fenn van a főoldalon is már :)
Szóval ez csak pletyka. A Piaggio csoport nem kicsi, (Aprilia, Derbi, Moto Guzzi, Gilera, Vespa márkanevek tartoznak hozzá). A fúziuó lényege az lenne, hogy egyesülnek, (pl: Sony-Ericson stb).

közös bringa:
RSV4-sedici :xl

A forrás szerint is csak pletyka az egész


Sejtettem. Korábban olvastam róla, csak maga a név nem tűnik olyan nagynak mint egy Aprilia vagy Ducati....
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: zoner »

Hát pedig neked is piadzsód van :)

***brutus*** írta:Sejtettem. Korábban olvastam róla, csak maga a név nem tűnik olyan nagynak mint egy Aprilia vagy Ducati....
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Korábban olvastam, hogy a Ducati szeretne egy V2es Maxi robogót gyártani. Az lehetne az első lépés a Piaggio és Ducati fúziójára, együttműkődésére.
A Piaggio -nál a technika és a fejlesztések már adottak e-téren a Ducati pedig tehetné bele a saját V2-esét mondjuk a Gilera Gp800 CVT hajtásával :)
A Gilera GP800 már amúgy is irreálisan nagy teljesítményű egy robogóhoz képest, a váza is még sokmindent elbírna akár egy V2 erőforrást is, sőt még Ducati feliratot is az oldalán. :xd
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A piaggio európa legtőkeerősebb motoroscége.
Asszem. :roll:
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Dorsoduro 750 Factory, 2010-es Shiver, a Guzzi Fekete Sasa, robogóáradat a Gilerától és a Vespától. És egy lehetséges fúzió híre - a Ducatival.
A nemzetközi viszonylatban eltörpülő, olaszban viszont eléggé meghatározó MotoDays kiállítás és szabadidős programegyüttes remek alkalom a Piaggio csoportnak, hogy újabb fejlesztésű termékeit tárja a nagy nyilvánosság elé.




Jön az Aprilia Dorsoduro 750 Factory, amely az eddig ismert noalei kéthengeres maximotard még könnyebb és még "gazdagabb" változata, valamint támad a 2010-es kivitelű Shiver is, amely a 90 fokos vékettes utolsó generációs ride-by-wire elektronikával megkínált, még sportosabb, agresszívabb és ergonomikusabb verziója.



A Guzzi egy Fekete Sast, az Aquila Nera névre keresztelt motorkerékpárt hozza ki, amelyet három legendás custom, a California 1100, a Nevada 750 és a Bellagio 940 keverékeként írnak le a gyári marketingesek. A 750-es V7 modell két frissített változatban készült el, Classic illetve Café.



Újít a Gilera is, a MotoDays-en megismerkedhet a publikum a 2010-es Runner robogóval, amely továbbra is az ultrasportos vonalra erősít, új grafikákkal gazdagodik (az SP és az ST jelűek frissülnek, ötvenestől a negyedliteresig).

Maradva a robogóknál, debütál a Vespa GTS Supersport 300, ami a hírek szerint a valaha gyártott legpotensebb darázs lesz. Kiállítják az LX Touring és az S College robogókat is, de a Scarabeók sem ússzák meg innováció nélkül az idei tavaszt, a mechanikát nem, a színvilágot és a kivitelt annál inkább érintik a változások (új fémesszürke nyereg, háttámla, csomagtartó doboz a Net változatnak).


A Piaggio által kiemelten kezelt római kiállítással párhuzamosan a piaci találgatások is szárnyra kaptak a csoport jövőjével kapcsolatban. 2009-ben a Roberto Colaninno vezette vállalat 20%-kal javított eredményein összeurópai viszonylatban, az olasz piacon részesedésük immár 30,2%-os (1,7 százalékponttal nagyobb, mint 2008-ban).

Felreppent egy olyan teória a La Stampa gazdasági rovatában, amely szerint a Piaggiót nem külföldi (mint korábban felmerült, ázsiai) kézbe adnák, hanem a Ducatival "fuzionálva" nőne tovább az itáliai cégóriás.
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2010/0 ... piaggioek/
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Kétkedőknek,és bizakodóknak eggyaránt kötelező olvasmány!
Balatonrig hatástanulmány!
Figyelem!!! 100 oldalnál is több!
http://kinalatunk.mti.hu/docs/KPMG_Bala ... ulmany.pdf
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

Master Bike az a nyerő paripa lesz, amely a tesztelők különböző pontozásai alapján a legjobban végez!
Legfőképpen a motor viselkedéseit figyelik, és azokat (is) pontozzák.

Japán motor meg úgy válik verseny géppé, hogy telepakolod verseny technikával jó pénzért. Majd akkor nézd meg, hogy mennyibe fáj a pénztárcának!

A BMW régi motoros már a piacon. Van tapasztalatuk - F1-ből is - , tudnak motort építeni, vázhoz is értenek ezek szerint, és sok pluszt (ABS, ASC, Elektromos futómű állítás menet közben, váltóelektronika, stb.) tudnak még csorgatni rád. Gratulálok nekik az elért címhez! :taps
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Azt mondják,úgy adja le a teljesítményt(ami sokszor 10-15 le különbésg a japókhoz képest),hogy nem érzel belőle semmi elrettentőt!
Egyszerűen csak hasít :070
Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

Majd ha elolvastad írd már le pár mondatban. :-P Úgy volt, hogy ha ezen a héten nem írják alá akkor nem lesz belőle semmi. Hát még van 1 napjuk. Elég szomorú, hogy adódott egy ilyen lehetőség és még ilyenkor is ilyen herce-hurcával járatjuk le magunkat. Remélem lesz belőle vmi, mert jó lenne Magyarországon látni a MotoGP-s motorokat.
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

A K sorozat is villanymotor jellegű volt.
Elindultál vele, húztad, és az csak tolt folyamatosan mindenféle lukak nélkül.
Ha most is megoldották, és a futómű is jó, akkor ismét bizonyítottak.
Most már szívesen kipróbálnám!
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Atya67 írta:A K sorozat is villanymotor jellegű volt.
Elindultál vele, húztad, és az csak tolt folyamatosan mindenféle lukak nélkül.
Ha most is megoldották, és a futómű is jó, akkor ismét bizonyítottak.
Most már szívesen kipróbálnám!

Szerinted én nem?
Résztvennék egy ilyen sbk motor tesztelésen. mondjuk mindeggyikkel 3*15perc hring :szer :oops:
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

***brutus*** írta:Majd ha elolvastad írd már le pár mondatban. :-P Úgy volt, hogy ha ezen a héten nem írják alá akkor nem lesz belőle semmi. Hát még van 1 napjuk. Elég szomorú, hogy adódott egy ilyen lehetőség és még ilyenkor is ilyen herce-hurcával járatjuk le magunkat. Remélem lesz belőle vmi, mert jó lenne Magyarországon látni a MotoGP-s motorokat.

Aztmondják tök jó. megéri :ok :hihi
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

Kenyér írta:
Atya67 írta:A K sorozat is villanymotor jellegű volt.
Elindultál vele, húztad, és az csak tolt folyamatosan mindenféle lukak nélkül.
Ha most is megoldották, és a futómű is jó, akkor ismét bizonyítottak.
Most már szívesen kipróbálnám!

Szerinted én nem?
Résztvennék egy ilyen sbk motor tesztelésen. mondjuk mindeggyikkel 3*15perc hring :szer :oops:

Szervezzük, vagy szerveztessük meg!
Én is bevállalom!
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

Kenyér írta:
***brutus*** írta:Majd ha elolvastad írd már le pár mondatban. :-P Úgy volt, hogy ha ezen a héten nem írják alá akkor nem lesz belőle semmi. Hát még van 1 napjuk. Elég szomorú, hogy adódott egy ilyen lehetőség és még ilyenkor is ilyen herce-hurcával járatjuk le magunkat. Remélem lesz belőle vmi, mert jó lenne Magyarországon látni a MotoGP-s motorokat.

Aztmondják tök jó. megéri :ok :hihi

Én is szívesen látnám őket "hazai pályán". De nem mindenáron!
Könyörgöm, felejtsük már el! Unom rágni látni ezt a témát.
Ismét kiadom magamból, hogy elmondjam: Sokkal jobb helyekre is mehet az a pénz. Ez a tetü világ marionett bábuként rángatja Magyarországot ide-oda, és ha jól kezd menni a szekerünk, akkor rögtön valami okot találva fogást gyakorol rajtunk. Ameddig sz@rf@szu politikusaink tömik a pénztárcáikat a Tisztelt Ház nevezetű Magyar Parlamentben, addig az ilyen lehetőségektől olyan távol vagyunk, mint Makó Jeruzsálemtől.
Ha pedig mégis megépülne a pálya, akkor valami tetü banktól venne fel hitelt a csapat egyharmada, hogy a belépő árát ki tudja fizetni?
Most is ha visszaolvasok, számos ember keres ruhát, sisakot, gumit, szerelőt olcsón, nem beszélve a dráguló üzemanyagról.
Könyi, zárjuk már le a sávolyi ügyet, ha csak ideiglenesen is! Majd meglátjuk, hogy mit hoz a jövő!
Pár vastag tárcás arcnak nem fog esetleg bejönni ez a plusz, vagy ha mégis, akkor folytathatjuk a belépők árának összegyűjtési lehetőségével!

Uff

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/03 ... lyi_palya/
A végén van az érdekesség!
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: zoner »

Mondjuk szerelőt nem feltétlenül spórolás miatt keresnek legtöbbet, hanem mert egyszerűen nem bíznak meg a nagyobb szervizekben.

Ha most nem lenne háznál egy teljes drag szervíz csapat, én is foghatnám a fejem, hogy hová vihetném a vasat ilyen kötelező szervizekre, merthogy Dunakeszi nagyon messze van, a többi nagyról meg tudom, milyen "felkészült" szakikat alkalmaznak, nem szeretném elhagyni egyik alkatrészemet sem 240-nél.

Egyébként a Balatonringgel kapcsolatban nekem nem ilyen egyértelmű a véleményem, merthogy nagyon jó, ha valami készül. Bármi. Teljesen mindegy, hogy wellness hotel vagy versenypálya (ugye az is tiszta, hogy a hotelek tulajdonosai sem magyarok), viszont az zavar, hogy külföldi befektető csinálja. Szóval nem tudom. Elsősorban nem az államnak kell hasznot húznia az egészből, mert az állam elvileg nullprofitos intézmény (Magyarországon mínuszos :hihi ) hanem minden másnak. Éttermek, lángossütő a pálya szélén, gumikereskedő, (+kurvák :) ) mint ahogy már eddig is leírtam. Aztán ők szépen befizetik az adót és végül az állam is visszakap belőle valamennyit.

Atya67 írta:Most is ha visszaolvasok, számos ember keres ruhát, sisakot, gumit, szerelőt olcsón, nem beszélve a dráguló üzemanyagról.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Nem lesz csupasz változata a BMW S1000RR-nek

A bajorok kevesebb mint egy éve mutatták be vadonatúj szupersportgépüket, az S1000RR-t, és a motoros sajtó alig néhány hónap elteltével máris arról cikkezett, hogy a típusból készülhet egy csupasz változat is. Az idomaitól megszabadított S1000RR-ről nemrégiben már grafikák is megjelentek, talán emiatt érezték úgy Münchenben, hogy itt az ideje cáfolni a pletykákat. Scott Grimsdall, a gyártó szóvivője elmondta, egyelőre nincsenek terveik az S sorozat bővítésére. A hangsúly azonban az egyelőrén van.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Egy jól átgondolt értelmes utcai motor!
Hangsúly az utcain!
Kár hogy ide nem jut belőle:
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2010/0 ... r_kaphato/
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41874
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Kép
Megvannak a gyári adatok a 8-as Fazékról.
Szóóval:
Löktérfogat:799ccm
Súly:211kg(215 fejidomos)+5kg ha kérsz ABS-t
Teljesítmény:140Le
Nyomaték:60nm
Európai bemutató március 17
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég