Hírek, és újdonságok
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Budapest, 2010. Április 11., Millenáris: A Devils MC és a Rusty Rodders CC bemutatja az EMAT-ot, a Magyar Motor-, és Hot Rod Autóépítő Bajnokságot.
Budapest egyik legexkluzívabb kiállítási helyszíne, a százéves Millenáris Csarnok ad helyet a különleges épített autóknak és motoroknak. 60 motor és 40 autó versenyez a díjakért, köztük több, a volt keleti blokk járművéből készült alkotás.
A 22 díjat nemzetközi szakértő zsűri bírálja el, valamint maguk a versenyzők. A 100.000.- Ft-os fődíjak közönségdíjak. Az EMAT a Motorépítő Világbajnokság hivatalos állomása. Az összdíjazás közel kétmillió Ft (többségében utalvány), a Zodiac díja összesen 2500 Euro.
Az EMAT, a 14. Devils Motor Show, Közép-Európa legszínvonalasabb épített járműves kiállítása, nemzetközi díjnyertes motorokkal külföldről és Magyarországról.
Programok:
- Hot Rod festménykiállítás, és árverés
- Wild címlaplány szépségverseny
- Tom Stormy Trio koncert
www.emat.hu
Nevezési, és egyéb infó a honlapon. Jelentkezési határidő: április 5.
Bővebb információ:
Nyitva: április 11-én, vasárnap, 11-20 óráig.
Belépő: 2000 Ft (Wild előfizetőknek 1000 Ft)
Helyszín: Millenáris Csarnok, GPS: 47.5106 / 19.0261
Megközelítés: a Széna tértől 3, a Moszkva tértől 5 perc gyalog (metró, villamos, busz)
Parkolás: mélygarázs, parkolóház, utcai parkolás
Budapest egyik legexkluzívabb kiállítási helyszíne, a százéves Millenáris Csarnok ad helyet a különleges épített autóknak és motoroknak. 60 motor és 40 autó versenyez a díjakért, köztük több, a volt keleti blokk járművéből készült alkotás.
A 22 díjat nemzetközi szakértő zsűri bírálja el, valamint maguk a versenyzők. A 100.000.- Ft-os fődíjak közönségdíjak. Az EMAT a Motorépítő Világbajnokság hivatalos állomása. Az összdíjazás közel kétmillió Ft (többségében utalvány), a Zodiac díja összesen 2500 Euro.
Az EMAT, a 14. Devils Motor Show, Közép-Európa legszínvonalasabb épített járműves kiállítása, nemzetközi díjnyertes motorokkal külföldről és Magyarországról.
Programok:
- Hot Rod festménykiállítás, és árverés
- Wild címlaplány szépségverseny
- Tom Stormy Trio koncert
www.emat.hu
Nevezési, és egyéb infó a honlapon. Jelentkezési határidő: április 5.
Bővebb információ:
Nyitva: április 11-én, vasárnap, 11-20 óráig.
Belépő: 2000 Ft (Wild előfizetőknek 1000 Ft)
Helyszín: Millenáris Csarnok, GPS: 47.5106 / 19.0261
Megközelítés: a Széna tértől 3, a Moszkva tértől 5 perc gyalog (metró, villamos, busz)
Parkolás: mélygarázs, parkolóház, utcai parkolás
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Kicsit el vagyunk maradva a képeket nézve...
http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/03 ... /#comments
http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/03 ... /#comments
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Szép filigrán kis bokorugrú :
http://www.motorinfo.hu/teszt/2010/03/0 ... ulyban_ii/
http://www.motorinfo.hu/teszt/2010/03/0 ... ulyban_ii/
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
"A Magyar Fejlesztési Bank (MFB) akkor fogja a Balatonring hitelszerződését aláírni, ha a 15,3 milliárd forintos hitellel és a biztosítékokkal kapcsolatos összes feltétel rendben van, a bank és a neki dolgozó jogászok megbízhatónak tartják - mondta Varga István gazdasági miniszter vasárnap este a köztévének.
A miniszter A Szólás szabadsága című műsorban úgy vélekedett, hogy a sávolyi MotoGP-pálya előkészítettsége lehetővé teszi, hogy a pálya a szeptemberi futamra elkészüljön, amennyiben a következő napokban megkötik a szerződést. "
MTI
A miniszter A Szólás szabadsága című műsorban úgy vélekedett, hogy a sávolyi MotoGP-pálya előkészítettsége lehetővé teszi, hogy a pálya a szeptemberi futamra elkészüljön, amennyiben a következő napokban megkötik a szerződést. "
MTI
- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Már megint a lehúzás és a hiénázás megy
Parkolási díj kontra motor
Valaki tudja, mennyibe kerül egy óra parkolás ma Magyarországon motorra? Valaki tudja, hogy egyáltalán kell-e érte fizetni? Mert bizony van, ahol kell.
Ki tudja, milyen összeg most egy óra parkolás díja motorra? Aki nem, az valószínűleg azt sem tudja, hogy egyáltalán kell érte fizetnie. Pedig Magyarországon 2010-ben ez már tényként kezelhető és nem nevezhető éppen újkeletü dolognak sem.
Tavaly, egy kellemes nyári délután történt, hogy parkolni szerettem volna Vácon. Mivel nem ismerem a helyi parkolási zónákat, igy elsétáltam a legközelebbi parkolóórához és olyat tettem, amit még soha. Egy idős bácsi épp gigászi küzdelemben volt az apró betűkkel és a mögöttes tartalommal, igy segítséget nyújtotam neki a parkolóautomata használatában. Ezért - és csak ezért - életemben először elolvastam a kiírtakat. Nem kellett volna.
Ugyanis annyira elcsodálkoztam az ott látottakon, hogy elfeledkeztem még az idős bácsiról is. Majd újra elolvastam és még mindig nem akartam hinni a szememnek. "Fizetni kell parkolási díjat motorkerékpár után?" - tettem fel hangosan a kérdést.
Ez nem Vác
Úgy tettem, mint mindig és meggyőztem magam arról, hogy ez csak valami tréfa vagy egyszerűen elírták a tájékoztatót. Ebben a kellemes tévhitben éltem az elmult hetekig, amikor is egy másik vidéki városkában ismét találkoztam a ténnyel. Motorkerékpár 100 Ft/óra.
Mikor ismét net közelébe kerültem megprobáltam kicsit többet megtudni erről a szabályozásról. Vác város portálján nem találtam semmi érdemleges információt de eljutottam az üzemelteteő cég oldaláig.
Számomra több dolog is kifogásolható, de leginkább megdöbbentő. Közel húsz országban motoroztam eddig az öreg kontinensen de még soha sehol senki nem kért pénzt a parkolásért. Legyen az EU-tagállam vagy azon kivül eső terület.
Ez sem Vác, hanem Firenze, de hasonló motorparkolási kép fogad bennünket akármelyik olasz város közterületén
Értem én, hogy ha egy motor megáll, akkor elfoglal az önkormányzati területböl egy fél parkolóhelyet, és azt valakinek meg kell térítenie. Azt viszont már nem, hogy a rendelet hozók miért nem vesznek figyelembe olyan országokat, ahol ennek hagyománya van. Olaszországban például mindenhol van kulon motoros parkoló, ahol le is lehet lakatolni a motort. Azt már mondanom sem kell, hogy ingyen.
De tételezzük fel, hogy leparkolunk és rendszerető ember lévén parkolójegy vásárlásra adjuk a fejünket. Még akkor is meg kell felelnünk a következő soroknak:
(3) Az érvényes jegyet a járműben az első szélvédő mögött, vagy motorkerékpár esetén jól látható és rögzített módon kell elhelyezni, hogy érvényességéről az ellenőr meg tudjon bizonyosodni.
Na ezt, hogyan? A mai Magyarországon, ahol még a motorjainkat sem tudhatjuk biztonságban közterületen, de talán még a garázsban sem.
Tegyük be mondjuk egy tanktáskába és akkor lehet nem csak jegyünk nem lesz a séta végére de táskánk sem természetesen, további értékekkel. Majd miközben várjuk a rendőrt folyamatosan dobáljuk a pénzt a parkolóórába.
Esetleg magunkkal vihetjük. De mivel mi nem tudtuk rögzíteni a parkolási papírt a saját motorunkon, ezért elképzelhető a büntető cédula sem lesz rajta mire mi visszaérünk. Majd pár hónap múlva kapunk egy levelet, hogy fizessünk.
A másik probléma, hogy az automata a jegyet csak egy példányban nyomtatja, tehát nem tudjuk otthagyni a jegyet és magunkkal vinni egy másolatot. Márpedig ha az ellenőr hozzáfér, akkor bárki más is. Utána pedig megint kezdődhet minden előlről.
Azt gondolom, hogy minden város célja a környezetvédelem, mely jelen esetben a kisebb károsanyag-kibocsátású járművek használatának támogatása lenne. Ráadasul motorral nehéz dugót csinálni, így az üzemeltetési idő is rövidebb ugyanazon a távon.
A helyigény jócskán eltér. Kevéssel is beérjük, beérnénk (a felvétel nem Vácon készült)
De vegyünk egy másik példát. Vajon már van kerékbillincs is motorra? Tételezzük fel, hogy elkészül a sávolyi pálya és még GP is lesz rajta a nyáron. Megérkezik több ezer külföldi, akik meg szeretnék ismerni hazánkat. Az alig pár kilométerre fekvő Zalakarosra látogatnak, ahol híres termálforrás van. Miközben élvezik hazánk csodálatos kincseit, a parkolóban épp büntetik a szabályosan parkoló motorjukat. Ha külföldiek, akkor pedig könnyen kaphatnak valami lakatfélét is, a díj azonnali kifizettetése végett.
Azt már nem is mondom, hogy milyen úton-módon és ki fogja nekik ezt elmagyarázni, de hogy az országimázsnak (melyre millárdokat költünk) nem tesz jót, az biztos.
Miért kell nekünk elfogadni / megpróbálni ráerőltetni az emberekre egy olyan szabályozást, amit nem lehet kivitelezni és Európában sehol nem használják.
Azt gondolom, van olyan motoros szervezet aki fel tud lépni ezen szabályzások ellen, rámutatva azok gyenge pontjaira. Ha nincs, akkor pedig életre kell hívni.

Parkolási díj kontra motor
Valaki tudja, mennyibe kerül egy óra parkolás ma Magyarországon motorra? Valaki tudja, hogy egyáltalán kell-e érte fizetni? Mert bizony van, ahol kell.
Ki tudja, milyen összeg most egy óra parkolás díja motorra? Aki nem, az valószínűleg azt sem tudja, hogy egyáltalán kell érte fizetnie. Pedig Magyarországon 2010-ben ez már tényként kezelhető és nem nevezhető éppen újkeletü dolognak sem.
Tavaly, egy kellemes nyári délután történt, hogy parkolni szerettem volna Vácon. Mivel nem ismerem a helyi parkolási zónákat, igy elsétáltam a legközelebbi parkolóórához és olyat tettem, amit még soha. Egy idős bácsi épp gigászi küzdelemben volt az apró betűkkel és a mögöttes tartalommal, igy segítséget nyújtotam neki a parkolóautomata használatában. Ezért - és csak ezért - életemben először elolvastam a kiírtakat. Nem kellett volna.
Ugyanis annyira elcsodálkoztam az ott látottakon, hogy elfeledkeztem még az idős bácsiról is. Majd újra elolvastam és még mindig nem akartam hinni a szememnek. "Fizetni kell parkolási díjat motorkerékpár után?" - tettem fel hangosan a kérdést.
Ez nem Vác
Úgy tettem, mint mindig és meggyőztem magam arról, hogy ez csak valami tréfa vagy egyszerűen elírták a tájékoztatót. Ebben a kellemes tévhitben éltem az elmult hetekig, amikor is egy másik vidéki városkában ismét találkoztam a ténnyel. Motorkerékpár 100 Ft/óra.
Mikor ismét net közelébe kerültem megprobáltam kicsit többet megtudni erről a szabályozásról. Vác város portálján nem találtam semmi érdemleges információt de eljutottam az üzemelteteő cég oldaláig.
Számomra több dolog is kifogásolható, de leginkább megdöbbentő. Közel húsz országban motoroztam eddig az öreg kontinensen de még soha sehol senki nem kért pénzt a parkolásért. Legyen az EU-tagállam vagy azon kivül eső terület.
Ez sem Vác, hanem Firenze, de hasonló motorparkolási kép fogad bennünket akármelyik olasz város közterületén
Értem én, hogy ha egy motor megáll, akkor elfoglal az önkormányzati területböl egy fél parkolóhelyet, és azt valakinek meg kell térítenie. Azt viszont már nem, hogy a rendelet hozók miért nem vesznek figyelembe olyan országokat, ahol ennek hagyománya van. Olaszországban például mindenhol van kulon motoros parkoló, ahol le is lehet lakatolni a motort. Azt már mondanom sem kell, hogy ingyen.
De tételezzük fel, hogy leparkolunk és rendszerető ember lévén parkolójegy vásárlásra adjuk a fejünket. Még akkor is meg kell felelnünk a következő soroknak:
(3) Az érvényes jegyet a járműben az első szélvédő mögött, vagy motorkerékpár esetén jól látható és rögzített módon kell elhelyezni, hogy érvényességéről az ellenőr meg tudjon bizonyosodni.
Na ezt, hogyan? A mai Magyarországon, ahol még a motorjainkat sem tudhatjuk biztonságban közterületen, de talán még a garázsban sem.
Tegyük be mondjuk egy tanktáskába és akkor lehet nem csak jegyünk nem lesz a séta végére de táskánk sem természetesen, további értékekkel. Majd miközben várjuk a rendőrt folyamatosan dobáljuk a pénzt a parkolóórába.
Esetleg magunkkal vihetjük. De mivel mi nem tudtuk rögzíteni a parkolási papírt a saját motorunkon, ezért elképzelhető a büntető cédula sem lesz rajta mire mi visszaérünk. Majd pár hónap múlva kapunk egy levelet, hogy fizessünk.
A másik probléma, hogy az automata a jegyet csak egy példányban nyomtatja, tehát nem tudjuk otthagyni a jegyet és magunkkal vinni egy másolatot. Márpedig ha az ellenőr hozzáfér, akkor bárki más is. Utána pedig megint kezdődhet minden előlről.
Azt gondolom, hogy minden város célja a környezetvédelem, mely jelen esetben a kisebb károsanyag-kibocsátású járművek használatának támogatása lenne. Ráadasul motorral nehéz dugót csinálni, így az üzemeltetési idő is rövidebb ugyanazon a távon.
A helyigény jócskán eltér. Kevéssel is beérjük, beérnénk (a felvétel nem Vácon készült)
De vegyünk egy másik példát. Vajon már van kerékbillincs is motorra? Tételezzük fel, hogy elkészül a sávolyi pálya és még GP is lesz rajta a nyáron. Megérkezik több ezer külföldi, akik meg szeretnék ismerni hazánkat. Az alig pár kilométerre fekvő Zalakarosra látogatnak, ahol híres termálforrás van. Miközben élvezik hazánk csodálatos kincseit, a parkolóban épp büntetik a szabályosan parkoló motorjukat. Ha külföldiek, akkor pedig könnyen kaphatnak valami lakatfélét is, a díj azonnali kifizettetése végett.
Azt már nem is mondom, hogy milyen úton-módon és ki fogja nekik ezt elmagyarázni, de hogy az országimázsnak (melyre millárdokat költünk) nem tesz jót, az biztos.
Miért kell nekünk elfogadni / megpróbálni ráerőltetni az emberekre egy olyan szabályozást, amit nem lehet kivitelezni és Európában sehol nem használják.
Azt gondolom, van olyan motoros szervezet aki fel tud lépni ezen szabályzások ellen, rámutatva azok gyenge pontjaira. Ha nincs, akkor pedig életre kell hívni.

- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
nobody remains virgin. life fucks everyone
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Oszi (Oscar):
Legjobb film:
A bombák földjén
Legjobb rendező:
Kathryn Bigelow (A bombák földjén)
Legjobb férfi főszereplő:
Jeff Bridges (Crazy Heart)
Legjobb női főszereplő:
Sandra Bullock (The Blind Side)
Legjobb férfi mellékszereplő:
Christoph Waltz (Becstelen Brigantyk)
Legjobb női mellékszereplő:
Mo'Nique (Precious)
Legjobb adaptált forgatókönyv:
Geoffrey Fletcher (Precious)
Legjobb eredeti forgatókönyv:
Mark Boal (A bombák földjén)
Legjobb animációs film:
Fel!
Legjobb külföldi film:
El Secreto de Su Ojos
Legjobb dokumentum film:
The Cove
Legjobb fényképezés:
Avatar
Legjobb jelmez:
Az ifjú Victoria királynő
Legjobb smink:
Star Trek
Legjobb filmzene:
Fel!
Legjobb betétdal:
Crazy Heart
Legjobb vágás:
A bombák földjén
Legjobb látványtervezés:
Avatar
Legjobb hangvágás:
A bombák földjén
Legjobb hangkeverés:
A bombák földjén
Legjobb vizuális effekt:
Avatar
Legjobb dokumentum rövidfilm:
Music by Prudence
Legjobb animációs rövidfilm:
Logorama
Legjobb élőszereplős rövidfilm:
The New Tenants
Legjobb film:
A bombák földjén
Legjobb rendező:
Kathryn Bigelow (A bombák földjén)
Legjobb férfi főszereplő:
Jeff Bridges (Crazy Heart)
Legjobb női főszereplő:
Sandra Bullock (The Blind Side)
Legjobb férfi mellékszereplő:
Christoph Waltz (Becstelen Brigantyk)
Legjobb női mellékszereplő:
Mo'Nique (Precious)
Legjobb adaptált forgatókönyv:
Geoffrey Fletcher (Precious)
Legjobb eredeti forgatókönyv:
Mark Boal (A bombák földjén)
Legjobb animációs film:
Fel!
Legjobb külföldi film:
El Secreto de Su Ojos
Legjobb dokumentum film:
The Cove
Legjobb fényképezés:
Avatar
Legjobb jelmez:
Az ifjú Victoria királynő
Legjobb smink:
Star Trek
Legjobb filmzene:
Fel!
Legjobb betétdal:
Crazy Heart
Legjobb vágás:
A bombák földjén
Legjobb látványtervezés:
Avatar
Legjobb hangvágás:
A bombák földjén
Legjobb hangkeverés:
A bombák földjén
Legjobb vizuális effekt:
Avatar
Legjobb dokumentum rövidfilm:
Music by Prudence
Legjobb animációs rövidfilm:
Logorama
Legjobb élőszereplős rövidfilm:
The New Tenants
nobody remains virgin. life fucks everyone
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wav32N2FKy4[/youtube]
nobody remains virgin. life fucks everyone
- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Már megjelent a demója az új 09/10-es MotoGP játéknak PlayStation Networkre és Xbox Livera, míg a teljes változat Európában március 19-től lesz elérhető.
A program hátteréről annyit érdemes tudni, hogy a japán székhelyű Capcom adta ki, szinte minden létező platformra, és állítólag ez a legjobb MotoGP-játék.
A MotoGP 09/10-ről már a címe is elárulja, hogy a motorosok „száguldó cirkuszában” vehetünk részt, méghozzá a 2009-es idényt játszhatjuk végig virtuális környezetben, valamint a 2010-es szezonra két ingyenes frissítés is letölthető.
Az első frissítés a MotoGP osztályban történt változásokat tartalmazza: motorosok, csapatok új színei, helyszínek (Silverstone és Balatonring) vonatkozásában. A második frissítés a Moto2 és a 125 köbcentis kategória változásait tartalmazza.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=amvvpkoyi0I&feature=player_embedded[/youtube]
A program hátteréről annyit érdemes tudni, hogy a japán székhelyű Capcom adta ki, szinte minden létező platformra, és állítólag ez a legjobb MotoGP-játék.
A MotoGP 09/10-ről már a címe is elárulja, hogy a motorosok „száguldó cirkuszában” vehetünk részt, méghozzá a 2009-es idényt játszhatjuk végig virtuális környezetben, valamint a 2010-es szezonra két ingyenes frissítés is letölthető.
Az első frissítés a MotoGP osztályban történt változásokat tartalmazza: motorosok, csapatok új színei, helyszínek (Silverstone és Balatonring) vonatkozásában. A második frissítés a Moto2 és a 125 köbcentis kategória változásait tartalmazza.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=amvvpkoyi0I&feature=player_embedded[/youtube]

- Sunnyogi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1533
- Csatlakozott: 2009. júl. 2., csüt. 20:24
- Vele motorozok: Rally Raid Capo
- Tartózkodási hely: Budapest - Göd
- Kapcsolat:
- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Boldog Nőnapot.
Csajok motoron, motoros csajok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sKCguT--JOg&feature=player_embedded[/youtube]

Csajok motoron, motoros csajok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sKCguT--JOg&feature=player_embedded[/youtube]

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Hamarosan forgalmazni kezdik a Ducati elektromos bringáját
Az utolsó EICMA kiállításon debütált elektromos hajtású kerékpárral egyrészt tisztelegni akarnak egy korábbi legenda, a Cucciolo névre keresztelt motoros kerékpárjuk előtt, amelyet 1944-ben gyártottak, másrészt a környezet tudatos életmódra is fel szeretnék hívni a figyelmet. Politikusok kiváló PR eszköze is lehetne ez az elegáns, károsanyag-kibocsájtás nélküli kerékpár, melynek első agyába egy 250 wattos motort integráltak. A forgalmazást Olaszországban kezdik, de hamarosan kiterjesztik az egész világon.
Az utolsó EICMA kiállításon debütált elektromos hajtású kerékpárral egyrészt tisztelegni akarnak egy korábbi legenda, a Cucciolo névre keresztelt motoros kerékpárjuk előtt, amelyet 1944-ben gyártottak, másrészt a környezet tudatos életmódra is fel szeretnék hívni a figyelmet. Politikusok kiváló PR eszköze is lehetne ez az elegáns, károsanyag-kibocsájtás nélküli kerékpár, melynek első agyába egy 250 wattos motort integráltak. A forgalmazást Olaszországban kezdik, de hamarosan kiterjesztik az egész világon.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Az olasz Paola Cazzola első Világbajnoki Supersport futamán 14. helyen végzett, és ezzel két pontot szerzett a az ausztrál fennhatóság alá tartozó Phillip Island-en.
Paola eredménye nemcsak azért egyedülálló, mert már az első világversenyén sikerült pontot szereznie, hanem azért is, mert Honda CBR600RR motorkerékpárján ő az egyetlen versenyző nő a Superbike Világbajnokságban. Már jelenlétével is sporttörténelmet ír, ezért szereplését árgus szemek figyelik világszerte.
A siker hatalmas, hiszen Paola maga sem reménykedett ennyire jó eredményben. Azt gondolta, kipróbálja magát, és legalább tanul valamit a nagyoktól. A januári teszteken még sereghajtóként szerepelt, de februárra összeszedte magát, és egy hellyel előrébb lépett.

Paola eredménye nemcsak azért egyedülálló, mert már az első világversenyén sikerült pontot szereznie, hanem azért is, mert Honda CBR600RR motorkerékpárján ő az egyetlen versenyző nő a Superbike Világbajnokságban. Már jelenlétével is sporttörténelmet ír, ezért szereplését árgus szemek figyelik világszerte.
A siker hatalmas, hiszen Paola maga sem reménykedett ennyire jó eredményben. Azt gondolta, kipróbálja magát, és legalább tanul valamit a nagyoktól. A januári teszteken még sereghajtóként szerepelt, de februárra összeszedte magát, és egy hellyel előrébb lépett.

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Zölderdőben jártam ökomotort láttam:
http://www.a5.hu/cikkek/72/39088.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/72/39088.shtml
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
TEsztelték az új multistradat:
http://www.motorinfo.hu/teszt/2010/03/0 ... tistradat/
http://www.motorinfo.hu/teszt/2010/03/0 ... tistradat/
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Több száz motoros rendőr és családjaik érkeznek Debrecenbe augusztus 3-án, idén ugyanis a cívisváros ad otthont Európa legnagyobb rendőrmotoros ügyességi versenyének és bemutatójának.
Győri Gyula, a rendezvény szervezőbizottságának elnöke hétfői sajtótájékoztatóján elmondta: a Nemzetközi Rendőrmotoros Szervezet (IPMC) augusztus 3. és 6. között 64. alkalommal rendezi meg az International Police Rally, vagyis a "rendőrmotoros csillagtúra" eseménysorozatát, amely Európa legnagyobb ilyen jellegű rendezvénye.
A kontinens tucatnyi országából érkező résztvevők - akik a hírek szerint mintegy hétszázan lesznek - járműveikkel a nyitónapon felvonulnak a város főterén elhelyezendő célvonalig. Egy szakmai zsűri ezt követően értékeli a megjelenésüket: pontozzák az egyenruhák szépségét és eleganciáját, a motorral és autóval érkezők bevonulási alakzatát és nem utolsó sorban a pontosságot, hiszen legkésőbb délután 4-ig mindenkinek be kell gurulnia.
A nyitóest zászlófelvonással és közös bemutatóval zárul - vázolta a program részleteit Győri Gyula. A motorosok ezt követően két napig ügyességi vetélkedőkön vesznek részt, de közös motoros túrán meglátogatják Debrecen és a Hortobágy nevezetességeit is.
Reinhard Moser, az IPMC osztrák elnöke elmondta: számukra a csillagtúra - amely nevét a kontinens minden részére csillagszerűen elszórt tagszervezetekről kapta - egy küldetés is a nemzetközi tapasztalatcserében. A rendfenntartó szervek képviselőinek kiváló alkalom, hogy könnyed formában, hangulatos rendezvényeken szakmai témákat is megvitassanak.
Debrecen, az idei csillagtúra házigazdájaként egyben nagyköveti szerepet is játszik Románia irányába, hiszen ott még soha nem szervezték meg a szervezet legfontosabb eseményének számító seregszemlét, de még csak az országhoz ilyen közel sem - hangsúlyozta. Az elnök párhuzamot vont az első, 1992-es magyarországi csillagtúrával: az akkori esemény az első volt az egykori keleti blokk területén és szintén nagykövete lett a rendezvénynek a térségben, ahol azóta számos találkozójuk volt.
Az IPMC 1930-ban kezdte meg működését, de a csillagtúrát csak az 1950-es évek óta rendezik meg. A szervezetben mintegy 50 motoros rendőrrel rendszeresen képviseli magát Magyarország, amely most harmadik alkalommal ad helyt a csillagtúrának. A családokat motoros felvonulással, díszszemlével és koncertekkel váró találkozót Debrecen városa a 2010-es nagyrendezvényei közé sorolta.
Győri Gyula, a rendezvény szervezőbizottságának elnöke hétfői sajtótájékoztatóján elmondta: a Nemzetközi Rendőrmotoros Szervezet (IPMC) augusztus 3. és 6. között 64. alkalommal rendezi meg az International Police Rally, vagyis a "rendőrmotoros csillagtúra" eseménysorozatát, amely Európa legnagyobb ilyen jellegű rendezvénye.
A kontinens tucatnyi országából érkező résztvevők - akik a hírek szerint mintegy hétszázan lesznek - járműveikkel a nyitónapon felvonulnak a város főterén elhelyezendő célvonalig. Egy szakmai zsűri ezt követően értékeli a megjelenésüket: pontozzák az egyenruhák szépségét és eleganciáját, a motorral és autóval érkezők bevonulási alakzatát és nem utolsó sorban a pontosságot, hiszen legkésőbb délután 4-ig mindenkinek be kell gurulnia.
A nyitóest zászlófelvonással és közös bemutatóval zárul - vázolta a program részleteit Győri Gyula. A motorosok ezt követően két napig ügyességi vetélkedőkön vesznek részt, de közös motoros túrán meglátogatják Debrecen és a Hortobágy nevezetességeit is.
Reinhard Moser, az IPMC osztrák elnöke elmondta: számukra a csillagtúra - amely nevét a kontinens minden részére csillagszerűen elszórt tagszervezetekről kapta - egy küldetés is a nemzetközi tapasztalatcserében. A rendfenntartó szervek képviselőinek kiváló alkalom, hogy könnyed formában, hangulatos rendezvényeken szakmai témákat is megvitassanak.
Debrecen, az idei csillagtúra házigazdájaként egyben nagyköveti szerepet is játszik Románia irányába, hiszen ott még soha nem szervezték meg a szervezet legfontosabb eseményének számító seregszemlét, de még csak az országhoz ilyen közel sem - hangsúlyozta. Az elnök párhuzamot vont az első, 1992-es magyarországi csillagtúrával: az akkori esemény az első volt az egykori keleti blokk területén és szintén nagykövete lett a rendezvénynek a térségben, ahol azóta számos találkozójuk volt.
Az IPMC 1930-ban kezdte meg működését, de a csillagtúrát csak az 1950-es évek óta rendezik meg. A szervezetben mintegy 50 motoros rendőrrel rendszeresen képviseli magát Magyarország, amely most harmadik alkalommal ad helyt a csillagtúrának. A családokat motoros felvonulással, díszszemlével és koncertekkel váró találkozót Debrecen városa a 2010-es nagyrendezvényei közé sorolta.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Kenyér írta:TEsztelték az új multistradat:
http://www.motorinfo.hu/teszt/2010/03/0 ... tistradat/
Szerintem nagyon szépre sikerült (azt a csőrt leszámítva), de nem értem minek 1200 köbcenti és 150 lóerő egy ilyen motorba. Azért elfogadnám.

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég