Hírek, és újdonságok
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
MEg azé ez is od@basz:
http://www.motociclismo.it/foto-moto/in ... rizzata-ss
http://www.motociclismo.it/foto-moto/in ... rizzata-ss
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
MOtociclismo 2010:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGGfI3OfMpg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H7vowE1VEio[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WGGfI3OfMpg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H7vowE1VEio[/youtube]
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Atya67
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
- Vele motorozok: RSV FACTORY
- Tartózkodási hely: Bp. Csepel
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Cintu írta:Jaj
He-he!
VégBéla trike-ozik!

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Sunnyogi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1533
- Csatlakozott: 2009. júl. 2., csüt. 20:24
- Vele motorozok: Rally Raid Capo
- Tartózkodási hely: Budapest - Göd
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Cintu írta:Jaj
Azt hiszem őt lehet hívni igazi motorosnak...

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Tata Nano: 2012-ben jön Európába az olcsó mini
"Very difficult" - ezt a választ kaptam a leggyakrabban, amikor a Tata standján a Nanóról faggattam V Seethapathit (nem maradt le semmi, így szerepel a névjegykártyáján). A hatalmas indiai járműgyártó minije az elkövetkező években jó eséllyel a világ egyik legnagyobb példányszámban eladott autója lehet, amelynek európai forgalmazását a Tata ügyfélmenedzsereinek a főnöke kivételesen meg tudta mondani: 2012-től lesz kapható. Igaz, még nem nálunk, először Nagy-Britanniában, Olaszországban és Spanyolországban kínálja magát az olcsó miniautó, a térségben a lengyeleknél árulják majd. Magyarországon "később" kezdik kínálni az élőben a vártnál szimpatikusabb közlekedési eszközt.
A magyarországi forgalmazás kezdete egyelőre ismeretlen
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
S hogy mire nem adott egyértelmű válaszokat V Seethapathi? Arra, hogy mennyi lesz az európai eladási ára az Indiában mindössze kétezer amerikai dollárnak megfelelő rúpiáért (kb. 390 ezer forint) kínált kocsinak, mennyit szeretnének értékesíteni évente, és, hogy lesz-e, lehet-e egyáltalán konkurense a mi kontinensünkön nyilvánvalóan majd jóval borosabb áru autónak. Mint mondta, ezeket még sok minden befolyásolhatja.
A standon még nem vitték túlzásba, mindössze egyetlen elektromos Nanót állítottak ki, de az megnyerő volt. Testközelből olyan átölelni való kis manó a kocsi, és ezt egy 180 centi fölötti ember meg is teheti: akkora a jármű, hogy oldalra kinyújtott karokkal az első szélvédőtől a hátsó ablakig átfogható.
A színpadon lassan forgó kocsi meglepően precíz illesztései, ránézésre normális minőségű belső anyaghasználata (beülni nem lehetett), apró külső megoldásai egyértelműen jelezték, hogy ez a karosszéria nem a kétezer dolláros népautó, még nem is sorozatgyártott példány, sokkal inkább az európai vevők számára legyártott külső-belső áll előttünk. Ha képesek lesznek az indiaiak ezt a minőséget produkálni sok százezer példányban, nem kétséges a mini sikere.

Na ez mire nálunk lesz addigra nem áll meg 1milla alatt az ára, pedig lehetne sokkal olcsóbb.
"Very difficult" - ezt a választ kaptam a leggyakrabban, amikor a Tata standján a Nanóról faggattam V Seethapathit (nem maradt le semmi, így szerepel a névjegykártyáján). A hatalmas indiai járműgyártó minije az elkövetkező években jó eséllyel a világ egyik legnagyobb példányszámban eladott autója lehet, amelynek európai forgalmazását a Tata ügyfélmenedzsereinek a főnöke kivételesen meg tudta mondani: 2012-től lesz kapható. Igaz, még nem nálunk, először Nagy-Britanniában, Olaszországban és Spanyolországban kínálja magát az olcsó miniautó, a térségben a lengyeleknél árulják majd. Magyarországon "később" kezdik kínálni az élőben a vártnál szimpatikusabb közlekedési eszközt.
A magyarországi forgalmazás kezdete egyelőre ismeretlen
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
S hogy mire nem adott egyértelmű válaszokat V Seethapathi? Arra, hogy mennyi lesz az európai eladási ára az Indiában mindössze kétezer amerikai dollárnak megfelelő rúpiáért (kb. 390 ezer forint) kínált kocsinak, mennyit szeretnének értékesíteni évente, és, hogy lesz-e, lehet-e egyáltalán konkurense a mi kontinensünkön nyilvánvalóan majd jóval borosabb áru autónak. Mint mondta, ezeket még sok minden befolyásolhatja.
A standon még nem vitték túlzásba, mindössze egyetlen elektromos Nanót állítottak ki, de az megnyerő volt. Testközelből olyan átölelni való kis manó a kocsi, és ezt egy 180 centi fölötti ember meg is teheti: akkora a jármű, hogy oldalra kinyújtott karokkal az első szélvédőtől a hátsó ablakig átfogható.
A színpadon lassan forgó kocsi meglepően precíz illesztései, ránézésre normális minőségű belső anyaghasználata (beülni nem lehetett), apró külső megoldásai egyértelműen jelezték, hogy ez a karosszéria nem a kétezer dolláros népautó, még nem is sorozatgyártott példány, sokkal inkább az európai vevők számára legyártott külső-belső áll előttünk. Ha képesek lesznek az indiaiak ezt a minőséget produkálni sok százezer példányban, nem kétséges a mini sikere.

Na ez mire nálunk lesz addigra nem áll meg 1milla alatt az ára, pedig lehetne sokkal olcsóbb.

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Kilenc fős motortolvaj társaságot derítettek fel a közelmúltban a BRFK nyomozói, a banda a gyanú szerint tucatszám lopott motorokat más országokban, majd idehaza tették pénzzé azokat - jelenti a HavariaPress.
A rendőrség február 24-én kezdte figyelni az osztrák-magyar határforgalmat, mert azt az információt kapták, hogy egy kisebb társaság Bécsbe indult ,,beszerző körútra", egy bérelt teherautóval. Miután kiderült, hogy a társaság nagy értékű motorokat lopott külföldön, majd Magyarországra csempészte azokat, a nyomozók követni kezdték a teherautót és az azt kísérő személyautót, majd egy alkalmas pillanatban igazoltatták a bent ülőket.
A gyanú nem bizonyult alaptalannak, a teherautóból ugyanis három nagy értékű, lopott motorkerékpár került elő. A hét férfi a bizonyítékok hatására beismerő vallomást tett, és nem sokkal később rendőrkézre került a ,,hálózat" további két tagja is. A további eljárások során a gyanúsítottak és orgazdáik lakcímén 35, jórészt Ausztriából vagy Olaszországból lopott motorkerékpárt, adásvételi szerződéseket, GPS készülékeket, számítógépeket és egyéb, a bizonyításhoz szükséges eszközöket foglaltak le.
Az ügynek jelenleg 9 gyanúsítottja van, akik közül ketten vannak előzetes letartóztatásban, hárman pedig lakhelyelhagyási tilalmat kaptak. A gyanúsítottak ellen nagyobb értékre, bűnszövetségben és üzletszerűen elkövetett lopás bűntett megalapozott gyanúja miatt folyik az eljárás.
A rendőrség február 24-én kezdte figyelni az osztrák-magyar határforgalmat, mert azt az információt kapták, hogy egy kisebb társaság Bécsbe indult ,,beszerző körútra", egy bérelt teherautóval. Miután kiderült, hogy a társaság nagy értékű motorokat lopott külföldön, majd Magyarországra csempészte azokat, a nyomozók követni kezdték a teherautót és az azt kísérő személyautót, majd egy alkalmas pillanatban igazoltatták a bent ülőket.
A gyanú nem bizonyult alaptalannak, a teherautóból ugyanis három nagy értékű, lopott motorkerékpár került elő. A hét férfi a bizonyítékok hatására beismerő vallomást tett, és nem sokkal később rendőrkézre került a ,,hálózat" további két tagja is. A további eljárások során a gyanúsítottak és orgazdáik lakcímén 35, jórészt Ausztriából vagy Olaszországból lopott motorkerékpárt, adásvételi szerződéseket, GPS készülékeket, számítógépeket és egyéb, a bizonyításhoz szükséges eszközöket foglaltak le.
Az ügynek jelenleg 9 gyanúsítottja van, akik közül ketten vannak előzetes letartóztatásban, hárman pedig lakhelyelhagyási tilalmat kaptak. A gyanúsítottak ellen nagyobb értékre, bűnszövetségben és üzletszerűen elkövetett lopás bűntett megalapozott gyanúja miatt folyik az eljárás.
- Imikee
- Fő OFFoló!
- Hozzászólások: 11247
- Csatlakozott: 2009. jún. 20., szomb. 14:36
- Vele motorozok: Én meg a majré :D
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
innen vannak az olcso pályamotorok............ (is)



"Magasabb rendű világpolgár tudat kerített minket hatalmába!
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Ezt a pár Akrát ma fényképeztem Dunakeszin. Nagyon brutál.
nobody remains virgin. life fucks everyone
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Jóárasítva a Triumphok!!
http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/03 ... szamoltak/
http://www.motorinfo.hu/magazin/2010/03 ... szamoltak/
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Az MFB hozzájárul, hogy a sávolyi motorversenypálya hatástanulmányát nyilvánosságra hozza az SMF, vagy a KPMG, de a cégek feltételeit nem fogadja el.
A Magyar Fejlesztési Bank Zrt. (MFB) hozzájárul ahhoz, hogy a sávolyi motorversenypálya projekt dokumentációjával kapcsolatos hatástanulmányt nyilvánosságra hozza akár a Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft., akár a KPMG Tanácsadó Kft., de a két cég által azonosan megfogalmazott feltételeket elfogadhatatlannak tartja.
Az állami tulajdonú bank csütörtökön az MTI-nek eljuttatott közleményében úgy fogalmaz: "az MFB feltétel nélkül hozzájárul a sávolyi hatástanulmány közzétételéhez". Hozzáteszik: "az MFB Zrt. vezetése hangsúlyozza, hogy mindenképpen elő kívánja segíteni a miniszterelnök felkérésének és a Varga István NFGM miniszter által kiadott utasításnak a végrehajtását".
Ismertetik: szerdán mindkét társaság feltételekkel járult csak hozzá a tanulmány megjelentetéséhez, amelyet az MFB Zrt. saját honlapján kíván közzétenni. A két társaság feltétele azonban " jelenleg beláthatatlan eseményekkel összefüggő korlátlan mértékű anyagi felelősségvállalást jelentene" az MFB-nek. A hatástanulmány nyilvánosságra hozatalára az MFB tulajdonosi jogainak gyakorlója, a gazdasági miniszter utasította a hitelintézetet, Bajnai Gordon miniszterelnök kezdeményezésére.
A közlemény megjegyzi, hogy az MFB a tanulmányt üzleti és banktitokként kezeli, ezért az érintett két társaság hozzájárulását kérte hétfőn ahhoz, hogy az anyag teljes terjedelemben nyilvánosságra kerüljön. A Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft. legkorábban 2010. március 5-én teszi lehetővé a közzétételt.
Bajnai Gordon kormányfő péntek délután a gazdasági miniszter azonnali intézkedését kérte annak érdekében, hogy a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) minél előbb hozza nyilvánosságra a Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft. projekt dokumentációjával kapcsolatos hatástanulmányt.
Ezt megelőzően három civil szervezet nyílt levélben fordult Bajnai Gordon miniszterelnökhöz , amelyben az MFB által a Sávoly Motorcentrum Kft. részére nyújtandó 15,3 milliárd forint összegű kölcsönre és a mintegy 20 milliárd forint költségvetési támogatásra vonatkozó szerződéskötés és a kapcsolódó kifizetések felfüggesztését kérték. A levelet a K-Monitor Közhasznú Egyesület, a Társaság a Szabadságjogokért és a Transparency International Magyarország jegyezte.
Előzőleg az Index hírportál azt írta: a Pénzügyminisztérium szakértői túl kockázatosnak, gazdaságtalannak és jogszerűtlennek tartják a Balatonring néven ismert sávolyi motorversenypálya megépítésének állami támogatását.
A Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium és a Pénzügyminisztérium által előkészített, a pénzügyminiszter által azonban végül nem támogatott előterjesztést tavaly október végén fogadta el a kormány. Az ebben szereplő 20 milliárd forint, amit állami támogatásnak neveznek, valójában a MotoGP nemzetközi jogtulajdonosa, a Dorna felé a Turizmus ZRt. által 10 év alatt összesen fizetett versenyszervezési szolgáltatási díj, amiért a jogtulajdonos cég ellenszolgáltatásként a versenyszervezés jogát és ország marketingszolgáltatást ad. A beruházásra 15 milliárd forint állami hitelgaranciát is odaítéltek.
A Magyar Fejlesztési Bank Zrt. (MFB) hozzájárul ahhoz, hogy a sávolyi motorversenypálya projekt dokumentációjával kapcsolatos hatástanulmányt nyilvánosságra hozza akár a Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft., akár a KPMG Tanácsadó Kft., de a két cég által azonosan megfogalmazott feltételeket elfogadhatatlannak tartja.
Az állami tulajdonú bank csütörtökön az MTI-nek eljuttatott közleményében úgy fogalmaz: "az MFB feltétel nélkül hozzájárul a sávolyi hatástanulmány közzétételéhez". Hozzáteszik: "az MFB Zrt. vezetése hangsúlyozza, hogy mindenképpen elő kívánja segíteni a miniszterelnök felkérésének és a Varga István NFGM miniszter által kiadott utasításnak a végrehajtását".
Ismertetik: szerdán mindkét társaság feltételekkel járult csak hozzá a tanulmány megjelentetéséhez, amelyet az MFB Zrt. saját honlapján kíván közzétenni. A két társaság feltétele azonban " jelenleg beláthatatlan eseményekkel összefüggő korlátlan mértékű anyagi felelősségvállalást jelentene" az MFB-nek. A hatástanulmány nyilvánosságra hozatalára az MFB tulajdonosi jogainak gyakorlója, a gazdasági miniszter utasította a hitelintézetet, Bajnai Gordon miniszterelnök kezdeményezésére.
A közlemény megjegyzi, hogy az MFB a tanulmányt üzleti és banktitokként kezeli, ezért az érintett két társaság hozzájárulását kérte hétfőn ahhoz, hogy az anyag teljes terjedelemben nyilvánosságra kerüljön. A Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft. legkorábban 2010. március 5-én teszi lehetővé a közzétételt.
Bajnai Gordon kormányfő péntek délután a gazdasági miniszter azonnali intézkedését kérte annak érdekében, hogy a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) minél előbb hozza nyilvánosságra a Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft. projekt dokumentációjával kapcsolatos hatástanulmányt.
Ezt megelőzően három civil szervezet nyílt levélben fordult Bajnai Gordon miniszterelnökhöz , amelyben az MFB által a Sávoly Motorcentrum Kft. részére nyújtandó 15,3 milliárd forint összegű kölcsönre és a mintegy 20 milliárd forint költségvetési támogatásra vonatkozó szerződéskötés és a kapcsolódó kifizetések felfüggesztését kérték. A levelet a K-Monitor Közhasznú Egyesület, a Társaság a Szabadságjogokért és a Transparency International Magyarország jegyezte.
Előzőleg az Index hírportál azt írta: a Pénzügyminisztérium szakértői túl kockázatosnak, gazdaságtalannak és jogszerűtlennek tartják a Balatonring néven ismert sávolyi motorversenypálya megépítésének állami támogatását.
A Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium és a Pénzügyminisztérium által előkészített, a pénzügyminiszter által azonban végül nem támogatott előterjesztést tavaly október végén fogadta el a kormány. Az ebben szereplő 20 milliárd forint, amit állami támogatásnak neveznek, valójában a MotoGP nemzetközi jogtulajdonosa, a Dorna felé a Turizmus ZRt. által 10 év alatt összesen fizetett versenyszervezési szolgáltatási díj, amiért a jogtulajdonos cég ellenszolgáltatásként a versenyszervezés jogát és ország marketingszolgáltatást ad. A beruházásra 15 milliárd forint állami hitelgaranciát is odaítéltek.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 8 vendég