Hírek, és újdonságok

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

A motorcycle.com szerint a 2009es év legjobb motorjai között a Piaggo csoport robogói lettek az elsők "Scooter" kategóriában:

bővebben:
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 88656.html

Best Scooter

Piaggio MP3 400/500 i.e.
Kép

Honorable Mention – Vespa GTS 300
Kép
Kép
Avatar
Sunnyogi
Moderátor
Hozzászólások: 1533
Csatlakozott: 2009. júl. 2., csüt. 20:24
Vele motorozok: Rally Raid Capo
Tartózkodási hely: Budapest - Göd
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Sunnyogi »

nitrobi írta:A motorcycle.com szerint a 2009es év legjobb motorjai között a Piaggo csoport robogói lettek az elsők "Scooter" kategóriában:

bővebben:
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 88656.html

Best Scooter

Piaggio MP3 400/500 i.e.
Kép

Honorable Mention – Vespa GTS 300
Kép
A nagy mp3at nagyon kipróbálnám, hogy milyen lehet biztonságosan borítani...
Van valakinek tapasztalata?
((Meg persze a GTS-t is))
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Volkswagen R-Moto

Kép

A Suzukival való együttműködéssel újra előkerülnek a fiókból azok a tervek, melyek eddig még nem valósultak meg, de lényegében bármikor megvalósulhatnak. Az, hogy a VW - így vagy úgy - motorkerékpárokat gyártson, már jó ideje napirenden van.

Talán ez a Nils Poschwatta által papírra vetett alkotás lesz az első wolfsburgi sportgépezet. Az úriember már több ízben letette névjegyét, nem ez az első munkája Volkswagen-színekben.

Neve R-Moto, ami az autógyár legsportosabb modelljeire utal, melyeket a frissiben létrehozott R-divízió készít fel. A VW lehetséges motoros kalandját korábban már az MZ-vel és a KTM-mel is összefüggésbe hozták, a Suzuki akvizíciója nyomán azonban kézzelfogható volna az effajta piaci térnyerés.
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Folytassuk személyes szerelmemmel :szer
Három változatot készítenek a Tesi 1D mai modern reinkarnációjából. Mindegyikben bivalyerős Ducati blokk dolgozik, de ami igazán félelmetessé teszi az a kilogramm/lóerő arány, a legerősebb változatban a 211 lóerős teljesítményhez mindössze 154 kilogramm párosul.

Már ősszel beszámoltunk a bivalyerős Vyrus lehetséges változatairól, akkor sajnos még nem tudtunk hivatalos képeket közölni az olasz gyár legerősebb szériamotorjáról.

A brutális gép a kiváló tervező, Ascanio Rodorigo fejében állt össze először, majd a skiccelés után neki is láttak az elkészítésnek. Az olasz úriember egyébként a Bimotánál kezdte karrierjét, ahol Massimo Tamburini volt a közvetlen főnöke, így a tervező csapat egyik legkiválóbb tagjaként már akkor fényes karriert jósoltak neki. A Vyrus 987 C3-at a Bimotánál töltött évek inspirálták, konkrétabban a Tesi 1D volt a múzsája, innen származik például az első lengőkaros megoldás is, melyet mindenféleképpen szeretett volna viszont látni egy mai modern motoron is. A C3 már önmagában egy művészi alkotásként is megállná a helyét a mostani motorok között, igazi különlegessége mégis az erejében rejlik. Magát a blokkot a Ducati szolgáltatta, 1198 köbcentiméteres L motor biztosítja majd a kellő teljesítményt, amely az alapváltozatban egészen pontosan 170 lóerős, és ehhez 163 kilogrammos száraz tömeg párosul. Már ennél a felállásnál sem rossz az arány, de lesz egy R változat is, ahol 184 lóerő lesz a maximális teljesítmény, a motor súlya pedig mindössze 158 kilogramm. Akinek még ez sem lenne elég, azoknak készül egy kompresszoros változat, melyből 211 lóerőt sikerült kicsikarni, a súlyt pedig sikerült 154 kilogrammra levinni.

A Vyrusban sikerült ötvözni az esztétikumot és a brutális teljesítményt, de ennek a kettősnek komoly anyagi vonzata is van. A lóerők növekedésével arányosan a zsebünkbe is egyre mélyebbre kell nyúlni, az alap változatért 50 000, az R szériáért 58 000, míg a legdrágább feltöltős változatért már 82 000 eurót kell letenni.
Kép

Kép

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

ilyet én még nem is láttam, mi a fene ez :?:

Aprilia Blue Marlin 2001

Kép

Motor és erőátvitel



Motor típusa: 2 hengeres, négyütemű, 60° V-twin
Hűtés: Vízhűtéses
Szelepek
Szelepvezérlés: DOHC, változó
Szelepek hengerenként: 4
Üzemanyag és gyújtás
Gyertya / henger: 1
Keverékképzés: Fuel injection
Gyújtás típus: TCI (Transistor Controlled Ignition)
Blokk beépítés: Transverse (keresztben beépített)
Váltó: Manuális 6-sebességes
Meghajtás: Lánc
Indító: önindító
Váz és futómű
Váz típusa: alumínium, Trellis frame (térhálós váz)
Első
Felfüggesztés: Teleszkóp - upside-down
Fék: Dupla Tárcsa
Hátsó
Felfüggesztés: mono shock (központi rugóstag himbával), Swingarm (lengővilla)
Fék: Tárcsa
Egyéb
ABS elérhető: Nem
Szállítható személyek: 1 utas
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Cintu
Moderátor
Hozzászólások: 2042
Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
Vele motorozok: TUONO 1000R
Tartózkodási hely: Leányfalu
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Cintu »

Halkan megjegyzem: a Firefox 3.6 - hoz lehet Apriliás Persona-t letölteni
nobody remains virgin. life fucks everyone
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Ducati Hypermotard EVO/EVO SP teszt:
http://www.motorcycle-usa.com/103/5670/ ... VO-SP.aspx
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41876
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

Kenyér írta:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fa3oYB0POOw[/youtube]
Ha a Z1000 200 lóerős lenne a Triumph meg csak 100 akkor is az angol nyerne....
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Kép

2010. május 22-23 között tartjuk a III. Budapest-Szeged offroad moped rally-t.

A Budapest-Szeged offroad moped rally valójában egy napos túra, de a távra való tekintettel szombat este Szegeden a sziksós tói kempingben elszállásoljuk magunkat és csak másnap megyünk haza, ha igény van rá akkor akár szervezett formában is.

Részvétel feltételek:

*

rendelkezel maximum 50 köbcentiméteres mopeddel (segédmotorkerékpár, robogo, quad, moped), melynek a műszaki állapota előreláthatólag alkalmassá teszi egy 220 km-es földesutas motorozás megtételére.
*

renedelkezel a géped vezetéséhez szükséges érvényes vezetői engedéllyel.
*

ha a felvezetővel jössz, akkor nem kell GPS, amúgy az útvonalat csak GPS-en kapod meg. (Tavaly egy csapatban mentünk.)
*

út közben betartott a hatályos jogszabályokat.

Én előre láthatólag egy ezeréves piaggio bravo-val fogok menni... bár igen keményen gondolkodom, hogy egy frissen összerakott Dongó+ meghajtású kerékpárral - vagy egy ezeréves Riga 16-tal menjek-e... Na, ezt még majd megálmodom. ;)

A moped rally után a célban szombat este egy közös vacsora mellett pihenjük ki a hosszú utat...
Szegeden a sziksóstói kempingben lehetőség van szállást foglalni, de ezt mindenkinek önállóan kell megtennie. Úgy tudom, hogy a kemping csak május 1-től lesz nyitva, úgy, hogy addig kár őket zargatni...
A szegedi szállásról bővebben a weblapon olvashatsz. Itt megtalálhatod az előrhetőséget és az árakat is. Én a különböző faházakat javasolnám lefoglalni (2 ill. 3 fősek és 5500ft/faház alatt volt tavaly).
Tel: 62/463-029, 62/463-050
e-mail: sziksos@tvnetwork.hu
A vacsora önköltséges - és önkéntes, de aki nem kéri határozottan, hogy neki ne - azzal számolok és azon be is hajtom az árát... :)) Kb. 1000 ft-tal számolj.

A rajtnál is lehet szállást keresni, tavaly a többség inkább hajnalban vállalta a talpon lemenést. :)
Mindenesetre itt egy cím:
kisduna étterem, panzió
Szigetszentmiklós Taksonyi hídfő
20/8059-322 (valaki tavaly talált jobbat és olcsobbat is... keressetek!)

Ha valaki önállóan akar navigálni, akkor kérje a tracket, amit a rajt előtt egy nappal elküldök neki.

A nagy érdeklődésre való tekintettel idén RAGASZKODUNK a kizárólag 50 vagy kisebb köbcentis határhoz, így azoknak akik még mindig nem őrült endurósként végig száguldva szeretnék megtenni a távot kicsit nagyobb motorjaikkal, szóval nekik ajánjuk az egy héttel később ugyanezen útvonalon zajló kis túránkat, amire jómagam egy 1957-es Moszkava K55-ös 125 köbös kis géppel szeretnék elmenni, ha addigra sikerül belé életet lehelni. (Ezt csak azért jegyzem meg, hogy mindenki előre tudja kalibrálni a sebességet!!)

Érdeklődni: rhz kukac freemail.hu e-mail címen lehet...
Jelentkezni itt: http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage ... J03bI21938

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bQFZyGW8 ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rE7MGICY ... r_embedded[/youtube]
Kép
Avatar
Kornlia
Igazi tag
Hozzászólások: 420
Csatlakozott: 2010. feb. 1., hétf. 23:39
Vele motorozok: explorer cracker
Tartózkodási hely: Szombathely
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kornlia »

Sziasztok!
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég