Technika-összevont topik
- tzoli
- Moderátor
- Hozzászólások: 819
- Csatlakozott: 2009. jan. 15., csüt. 9:28
- Vele motorozok: GSX-R 600 , Tuono
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Kipufogók
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J_sXfAYtCH8[/youtube]
Eleven Motor www.elevenmotor.hu
1117 Budapest, Fehérvári út 43.
Aprilia, Piaggio alkatrészek, felszerelések, szerviz.
Gyári és után gyártott alkatrészek.
Elérhettek itt: info@elevenmotor.hu
Mobil:0630/753 88 08 viberen is!
Skype: elevenmotor
1117 Budapest, Fehérvári út 43.
Aprilia, Piaggio alkatrészek, felszerelések, szerviz.
Gyári és után gyártott alkatrészek.
Elérhettek itt: info@elevenmotor.hu
Mobil:0630/753 88 08 viberen is!
Skype: elevenmotor
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Kipufogók
tzoli írta:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=J_sXfAYtCH8[/youtube]

- Óriás
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 4149
- Csatlakozott: 2009. jan. 26., hétf. 22:50
- Vele motorozok: KTM
- Tartózkodási hely: Eger
- Kapcsolat:
Re: Carbon-üvegszál-egyébb nyalánkság!
Imikee írta:Dino írta:Kenyér írta:Jajjdecuki:
Ilyen kőne ócsóért apriliásban......![]()
![]()
![]()
![]()
tudtok varrni?![]()
Az ebay-en van fillérekért

- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Motorgumik
Pályaördög: Pirelli Diablo Rosso Corsa
Eljutni a pályáig, sportolni rajta, majd hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az eső.
A Pirelli frissítette csúcskategóriás utcai gumiját: három keverék, versenypálya-gének és végre egy igazán ütős dizájn - már elnézést a "végre" miatt, de a |mi| nem reprezentatív közvéleménykutatása szerint a Diablo Corsa megjelenése vadítónak aligha nevezhető: sokkal kevésbé sportos gumik is sokkal sportosabbnak néznek ki, és ettől az abroncs teljesítménye ugyan fikarcnyit sem lesz gyengébb, az eladási görbére viszont ugyancsak befolyással van. A pályán sikeres volt, később Diablo Corsa III néven is, a boltokban jobbára az derült ki, hogy a motorosok a szemükkel (is) vásárolnak.

Ez a termék egy egészen különleges, ám annál valósabb fogyasztói igényt hivatott kielégíteni: ez az igény nem más, mint hatékonyan abszolválni a pályamotorozás három technikai fázisát: eljutni a pályáig, sportolni rajta, aztán meg hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az eső.
Az olaszok ebben a szellemiségben intézik a dolgaikat: amit csináltak, az gyakorlatilag nem sokban tér el a Supercorsa család és a Diablo nemzetség összeházasításától. Egy pályára való és egy országúti gumi, benne a Pirelli utolsó generációs technológiájával - kevesebb bevágással, azaz a csízió szerint nagyobb teljesítménnyel - az első tesztekig még egy darabig várhatunk.
Az egyik ilyen csuda az EPT (Enhaced Patch Technology), az irányított deformáció maga, amitől a motor dőlési szögének függvényében a gumi mindig úgy deformálódik, hogy a tapadás optimális legyen. A hátsót kétféle keverék alkotja. Előre 120/70ZR17, hátulra 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17 méretekben érkezik februártól, míg a 160/60ZR17 áprilisra készül el.

Eljutni a pályáig, sportolni rajta, majd hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az eső.
A Pirelli frissítette csúcskategóriás utcai gumiját: három keverék, versenypálya-gének és végre egy igazán ütős dizájn - már elnézést a "végre" miatt, de a |mi| nem reprezentatív közvéleménykutatása szerint a Diablo Corsa megjelenése vadítónak aligha nevezhető: sokkal kevésbé sportos gumik is sokkal sportosabbnak néznek ki, és ettől az abroncs teljesítménye ugyan fikarcnyit sem lesz gyengébb, az eladási görbére viszont ugyancsak befolyással van. A pályán sikeres volt, később Diablo Corsa III néven is, a boltokban jobbára az derült ki, hogy a motorosok a szemükkel (is) vásárolnak.

Ez a termék egy egészen különleges, ám annál valósabb fogyasztói igényt hivatott kielégíteni: ez az igény nem más, mint hatékonyan abszolválni a pályamotorozás három technikai fázisát: eljutni a pályáig, sportolni rajta, aztán meg hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az eső.
Az olaszok ebben a szellemiségben intézik a dolgaikat: amit csináltak, az gyakorlatilag nem sokban tér el a Supercorsa család és a Diablo nemzetség összeházasításától. Egy pályára való és egy országúti gumi, benne a Pirelli utolsó generációs technológiájával - kevesebb bevágással, azaz a csízió szerint nagyobb teljesítménnyel - az első tesztekig még egy darabig várhatunk.
Az egyik ilyen csuda az EPT (Enhaced Patch Technology), az irányított deformáció maga, amitől a motor dőlési szögének függvényében a gumi mindig úgy deformálódik, hogy a tapadás optimális legyen. A hátsót kétféle keverék alkotja. Előre 120/70ZR17, hátulra 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17 méretekben érkezik februártól, míg a 160/60ZR17 áprilisra készül el.


- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Motorgumik
nitrobi írta:Pályaördög: Pirelli Diablo Rosso Corsa
Eljutni a pályáig, sportolni rajta, majd hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az eső.
A Pirelli frissítette csúcskategóriás utcai gumiját: három keverék, versenypálya-gének és végre egy igazán ütős dizájn - már elnézést a "végre" miatt, de a |mi| nem reprezentatív közvéleménykutatása szerint a Diablo Corsa megjelenése vadítónak aligha nevezhető: sokkal kevésbé sportos gumik is sokkal sportosabbnak néznek ki, és ettől az abroncs teljesítménye ugyan fikarcnyit sem lesz gyengébb, az eladási görbére viszont ugyancsak befolyással van. A pályán sikeres volt, később Diablo Corsa III néven is, a boltokban jobbára az derült ki, hogy a motorosok a szemükkel (is) vásárolnak.
Ez a termék egy egészen különleges, ám annál valósabb fogyasztói igényt hivatott kielégíteni: ez az igény nem más, mint hatékonyan abszolválni a pályamotorozás három technikai fázisát: eljutni a pályáig, sportolni rajta, aztán meg hazagurulni, méghozzá nem a terror árnyékában, hogy mi lesz, ha elered az eső.
Az olaszok ebben a szellemiségben intézik a dolgaikat: amit csináltak, az gyakorlatilag nem sokban tér el a Supercorsa család és a Diablo nemzetség összeházasításától. Egy pályára való és egy országúti gumi, benne a Pirelli utolsó generációs technológiájával - kevesebb bevágással, azaz a csízió szerint nagyobb teljesítménnyel - az első tesztekig még egy darabig várhatunk.
Az egyik ilyen csuda az EPT (Enhaced Patch Technology), az irányított deformáció maga, amitől a motor dőlési szögének függvényében a gumi mindig úgy deformálódik, hogy a tapadás optimális legyen. A hátsót kétféle keverék alkotja. Előre 120/70ZR17, hátulra 180/55ZR17, 190/50ZR17 és 190/55ZR17 méretekben érkezik februártól, míg a 160/60ZR17 áprilisra készül el.
Szép- szép, biztos jó is. De az ára is tuti horror lesz egy darabig... Na Kenyér ez milyen gumi? Túrának elmegy???



- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Motorgumik
Kenyér írta:"Kenyérrel" elmegy
Ejj te "minden kanyarba keresztben érkezem meg" fenegyerek!!!


- Imikee
- Fő OFFoló!
- Hozzászólások: 11247
- Csatlakozott: 2009. jún. 20., szomb. 14:36
- Vele motorozok: Én meg a majré :D
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Motorgumik



"Magasabb rendű világpolgár tudat kerített minket hatalmába!
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
- balusk8
- Igazi tag
- Hozzászólások: 335
- Csatlakozott: 2008. aug. 21., csüt. 18:28
- Vele motorozok: nem szoktam :D
- Tartózkodási hely: jazzberény
- Kapcsolat:
Re: Kipufogók
én az " ajándék " aprókavics dobokkal teljes mértékben meg vagyok elégedve, nem is irdatlan hangos, mély hangja is van , ha odacsapom neki a gázt akkor viszont dübörög rendesen azért
igaz ami az előző millémen volt akra rendszer volt a legtutibb, ultrabrutál hangja volt annak, a szomszédom utált miatta, egyszer a szobájában szétrobbant egy villanykörte miattam, az autó riasztókat is beindította mindig


igaz ami az előző millémen volt akra rendszer volt a legtutibb, ultrabrutál hangja volt annak, a szomszédom utált miatta, egyszer a szobájában szétrobbant egy villanykörte miattam, az autó riasztókat is beindította mindig




- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Kipufogók
balusk8 írta:én az " ajándék " aprókavics dobokkal teljes mértékben meg vagyok elégedve, nem is irdatlan hangos, mély hangja is van , ha odacsapom neki a gázt akkor viszont dübörög rendesen azért![]()
igaz ami az előző millémen volt akra rendszer volt a legtutibb, ultrabrutál hangja volt annak, a szomszédom utált miatta, egyszer a szobájában szétrobbant egy villanykörte miattam, az autó riasztókat is beindította mindig![]()
![]()
![]()
Pedig mindenki cseréli le szinte. De 2 évente újra kell tömni, nem tudom ugyan hányan csináltatják meg. De láttam nyomatékgörbét, az Akra szépen megnyomja 4-7 ezer között. A program miatt lehet gondolom...
- ZsoltK
- Igazi tag
- Hozzászólások: 278
- Csatlakozott: 2009. júl. 30., csüt. 7:57
- Vele motorozok: RSV 1000 R Factory
- Kapcsolat:
Re: Kipufogók
***brutus*** írta:Pedig mindenki cseréli le szinte. De 2 évente újra kell tömni, nem tudom ugyan hányan csináltatják meg. De láttam nyomatékgörbét, az Akra szépen megnyomja 4-7 ezer között. A program miatt lehet gondolom...
Nem, nem hiszem. Ha más dobok nyomatékgörbéjét nézed (Delkevic pld ...) akkor pont azt nem csinálja amit az Akra. Szvsz, az Akra dobja tényleg ehhez a típushoz lett fejlesztve és nem "általános" dob. Legalábbis a nyomatékgörbék különbözőségéből én erre következtetek.
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Kipufogók
ZsoltK írta:***brutus*** írta:Pedig mindenki cseréli le szinte. De 2 évente újra kell tömni, nem tudom ugyan hányan csináltatják meg. De láttam nyomatékgörbét, az Akra szépen megnyomja 4-7 ezer között. A program miatt lehet gondolom...
Nem, nem hiszem. Ha más dobok nyomatékgörbéjét nézed (Delkevic pld ...) akkor pont azt nem csinálja amit az Akra. Szvsz, az Akra dobja tényleg ehhez a típushoz lett fejlesztve és nem "általános" dob. Legalábbis a nyomatékgörbék különbözőségéből én erre következtetek.
Sztem nem így van, bár lehet én tévedek. Amikor felrakják az akrákat, simán nem nő meg annyival a nyomaték, hanem más, az akrához optimalizált programot állítanak be a gépen. Tehát ha felteszel egy Leo Vince-t attól nem lesz olyan erős mint az Akrával, de ha feltolod padra és ott az injektortérképet hozzáállítják a Leo-hoz lehet ugyan ott vagy. Én igy gondolom, de ha nem így van akkor majd vki kijavít.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- tzoli
- Moderátor
- Hozzászólások: 819
- Csatlakozott: 2009. jan. 15., csüt. 9:28
- Vele motorozok: GSX-R 600 , Tuono
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Csizma-ruha-bukó..felszerelések topikja
Kenyér írta:Shoei :
http://motorsokk.hu/HiREK/SHOEI_RAID_II ... sisak.html
ajándék ár


ekkora kedvezmény még én se kapok mint kereskedő, na ezért nem árulok SHOEI-t nézegethetném a szalonba, hú bazeg de széééééééép siska.

Eleven Motor www.elevenmotor.hu
1117 Budapest, Fehérvári út 43.
Aprilia, Piaggio alkatrészek, felszerelések, szerviz.
Gyári és után gyártott alkatrészek.
Elérhettek itt: info@elevenmotor.hu
Mobil:0630/753 88 08 viberen is!
Skype: elevenmotor
1117 Budapest, Fehérvári út 43.
Aprilia, Piaggio alkatrészek, felszerelések, szerviz.
Gyári és után gyártott alkatrészek.
Elérhettek itt: info@elevenmotor.hu
Mobil:0630/753 88 08 viberen is!
Skype: elevenmotor
- Imikee
- Fő OFFoló!
- Hozzászólások: 11247
- Csatlakozott: 2009. jún. 20., szomb. 14:36
- Vele motorozok: Én meg a majré :D
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Csizma-ruha-bukó..felszerelések topikja
nagy hiba pedig a husz éves menömanok a fullhiteles apuvette 1000RR en mind abba mennek 

"Magasabb rendű világpolgár tudat kerített minket hatalmába!
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
- ZsoltK
- Igazi tag
- Hozzászólások: 278
- Csatlakozott: 2009. júl. 30., csüt. 7:57
- Vele motorozok: RSV 1000 R Factory
- Kapcsolat:
Re: Csizma-ruha-bukó..felszerelések topikja
Imikee írta:nagy hiba pedig a husz éves menömanok a fullhiteles apuvette 1000RR en mind abba mennek
Irigykedsz mi?

- Imikee
- Fő OFFoló!
- Hozzászólások: 11247
- Csatlakozott: 2009. jún. 20., szomb. 14:36
- Vele motorozok: Én meg a majré :D
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Csizma-ruha-bukó..felszerelések topikja
ZsoltK írta:Imikee írta:nagy hiba pedig a husz éves menömanok a fullhiteles apuvette 1000RR en mind abba mennek
Irigykedsz mi?
most lebuktam



"Magasabb rendű világpolgár tudat kerített minket hatalmába!
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
- Zozo
- Igazi tag
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009. jan. 14., szer. 21:02
- Vele motorozok: 09' Tuono
- Tartózkodási hely: Őrbottyán
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Carbon-üvegszál-egyébb nyalánkság!
Zozo írta:Gajan
Lassan már kellene az a hasidom![]()
Apukám.... Nem irigyellek

- Zozo
- Igazi tag
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009. jan. 14., szer. 21:02
- Vele motorozok: 09' Tuono
- Tartózkodási hely: Őrbottyán
- Kapcsolat:
Re: Carbon-üvegszál-egyébb nyalánkság!
Kenyér írta:Zozo írta:Gajan
Lassan már kellene az a hasidom![]()
Apukám.... Nem irigyellek
1-2 hét és pont egy éve indult a projekt



Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 12 vendég