
Duma-box
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Én ezt úgy oldom meg, hogy túlfékezem magam, bevágom a gépet a kanyarba, majd kemény gázthúzok 

- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Kenyér írta:Én ezt úgy oldom meg, hogy túlfékezem magam, bevágom a gépet a kanyarba, majd kemény gázthúzok
Jó bakker, de nem ez a normális. Gondolom barátnőddel, szerpentinen vagy városban nem így nyomod.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
***brutus*** írta:Kenyér írta:Én ezt úgy oldom meg, hogy túlfékezem magam, bevágom a gépet a kanyarba, majd kemény gázthúzok
Jó bakker, de nem ez a normális. Gondolom barátnőddel, szerpentinen vagy városban nem így nyomod.
DE

Koccolunk is rendesen.
Városban meg persze kuplung. De kerülöm is ezerrel...
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- AtiCapo
- Igazi tag
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009. dec. 15., kedd 8:45
- Vele motorozok: Caponord
- Tartózkodási hely: Monor
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Laci írta:Jó reggelt minden kedves motorosnak
Sikerült ma jó korán felébredned.


"A sikeres ember az, aki reggel felkel, este lefekszik, és közben azt csinálja, amihez kedve van."( Bob Dylan )
- Laci
- Igazi tag
- Hozzászólások: 1025
- Csatlakozott: 2009. okt. 11., vas. 13:51
- Vele motorozok: AQUA BANDIT 1250
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
AtiCapo írta:Laci írta:Jó reggelt minden kedves motorosnak
Sikerült ma jó korán felébredned.![]()
Harmadszor


Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Őrzöm mint állat, itálián leo
[/quote]
Zoli láttam nálatok egy Tuono Facktoryt. Az új? Mennyibe kerül?

Zoli láttam nálatok egy Tuono Facktoryt. Az új? Mennyibe kerül?
- szeghotamas
- Kíváncsi
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2010. jan. 8., pén. 21:43
- Vele motorozok: Aprilia RSV1000R
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Én alacsony sebességnél: kis gáz, kis hátsó fék, meg "belenyúlogatok" a kuplungba. Nem mondom hogy így kellene, de nekem ez eddig biztonságosan működik. Amúgy autódidakta módon sikerült ezt elsajátítanom
"Motorozós" kanyarodáskor persze nem kuplungolok

"Motorozós" kanyarodáskor persze nem kuplungolok

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Egyébként valahol nállad az igazság. Van minden féle technika meg minden, de a legtutibb, amivel TE érzed magad biztonságban.
Persze ezeket lehet fejleszteni, de ha nincs rá pénzed, időd, kedved, legfeljebb mások tapasztalataira,ösztöneidre szokásaidra hhalgathatsz.
Én ha egyedül motorozok, rendkivül nyersen vezetek. nagy gáz, nagy fék, minimum kuplung, és nemcsak hogy megszoktam, egyenesen élvezem, hogy rángat a gép...
Bennem van,hogy uralni akarom.
Hülye felfogás?
Persze ezeket lehet fejleszteni, de ha nincs rá pénzed, időd, kedved, legfeljebb mások tapasztalataira,ösztöneidre szokásaidra hhalgathatsz.
Én ha egyedül motorozok, rendkivül nyersen vezetek. nagy gáz, nagy fék, minimum kuplung, és nemcsak hogy megszoktam, egyenesen élvezem, hogy rángat a gép...
Bennem van,hogy uralni akarom.
Hülye felfogás?

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Imikee
- Fő OFFoló!
- Hozzászólások: 11247
- Csatlakozott: 2009. jún. 20., szomb. 14:36
- Vele motorozok: Én meg a majré :D
- Tartózkodási hely: Szombathely
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Kenyér írta:Mi ez a nagy punnyadás??
Megint jön a hideg, eltűnnek a népek
én azt hiottem nyáron kö etünni mikor motoron lehet tespedni......




"Magasabb rendű világpolgár tudat kerített minket hatalmába!
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
- ZsoltK
- Igazi tag
- Hozzászólások: 278
- Csatlakozott: 2009. júl. 30., csüt. 7:57
- Vele motorozok: RSV 1000 R Factory
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Megnéztem a videót ami csak a fele a dolgoknak. Még az okos ember is mondja, hogy van helyzet amikor kell használni. Elinduláson és váltáson kívül persze.
Valóban, egy kanyart nem úgy vesz az ember, hogy behúzza a kuplungot és megpróbál befordulni. Egy Simsonon ez még elmegy (bár ott is csak bizonyos tempóig), de ezeknél a vasaknál illik rajta tartani a gázt amit a kanyar közepén ... stabilizáló gáznak hívnak. Vajon miért ...
Erről szól a video. Hogy nem kuplungolunk bele a kanyarba szaros gatyával.
De! Van az a helyzet, amikor már annyira lassan mész, hogy a főtengely nem tud forogni. Ilyenkor lép be a kuplung. De nem behúzzuk, aztán reménykedünk, hogy kigurulunk a kanyarból, hanem csúsztatjuk a megfelelő gázkezelés mellett
Ilyenkor a kuplung arra szolgál, hogy a motor ne rángasson és ne is álljon le.
Konkrétan a sornéggyel azért dőltem el a bójasoron, mert nem nyúltam a kuplunghoz. Be voltam döntve, mentem vagy 5-el, tudtam, hogy csúsztatnom kéne a kuplungot, de nem volt kedvem. Egy henger kihagyot, főtengely megállt, vele együtt a motor is, én meg dőltem mint a krumplis zsák. Ha akkor csúsztatom a kuplungot (ahogy egyébként kell is) akkor ezt a kihagyást a blokk részéről dőlés nélkül megúszom, talán még le sem állt volna. A kuplung használatával a motor alacsony fordulatú egyenetlenségeit tudja az ember kisimítani.
Ha az RSV-t veszem, akkor a 30 km/h alatti sebességek mind kuplungot követelnek. Csúsztatást, természetesen.
Valóban, egy kanyart nem úgy vesz az ember, hogy behúzza a kuplungot és megpróbál befordulni. Egy Simsonon ez még elmegy (bár ott is csak bizonyos tempóig), de ezeknél a vasaknál illik rajta tartani a gázt amit a kanyar közepén ... stabilizáló gáznak hívnak. Vajon miért ...

Erről szól a video. Hogy nem kuplungolunk bele a kanyarba szaros gatyával.
De! Van az a helyzet, amikor már annyira lassan mész, hogy a főtengely nem tud forogni. Ilyenkor lép be a kuplung. De nem behúzzuk, aztán reménykedünk, hogy kigurulunk a kanyarból, hanem csúsztatjuk a megfelelő gázkezelés mellett

Konkrétan a sornéggyel azért dőltem el a bójasoron, mert nem nyúltam a kuplunghoz. Be voltam döntve, mentem vagy 5-el, tudtam, hogy csúsztatnom kéne a kuplungot, de nem volt kedvem. Egy henger kihagyot, főtengely megállt, vele együtt a motor is, én meg dőltem mint a krumplis zsák. Ha akkor csúsztatom a kuplungot (ahogy egyébként kell is) akkor ezt a kihagyást a blokk részéről dőlés nélkül megúszom, talán még le sem állt volna. A kuplung használatával a motor alacsony fordulatú egyenetlenségeit tudja az ember kisimítani.
Ha az RSV-t veszem, akkor a 30 km/h alatti sebességek mind kuplungot követelnek. Csúsztatást, természetesen.
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Ezt mondom én is. CBF1000rel könnyű neki okoskodni, amikor alapjárat fölöttről húz. Csinálja végig 1000 V2-vel. De nem baj ezért jók ezek, van bennük kihívás... Haver is Fazert vett utánam, most meg V2őt. De úgy, hogy még nem is próbálta, pedig mondtam, hogy én a helyében kipróbálnám milyen is az. De sztem nem sok ember van akinek ne jönne be...
- Fazer1000
- Igazi tag
- Hozzászólások: 934
- Csatlakozott: 2009. szept. 17., csüt. 14:47
- Vele motorozok: Yamaha FZ6 S
- Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
Én ma is tettem a motorozásért.. vettem olajat meg szűrőt.. az a köcsög olasz pont oda rakta az olajszűrőt ahol a középsztender van igy a vége egy idő után átütötte a szűrő falát... mondjam mi történt ezután... még jó hogy itthon a kapu előtt történt... basszameg
- Fazer1000
- Igazi tag
- Hozzászólások: 934
- Csatlakozott: 2009. szept. 17., csüt. 14:47
- Vele motorozok: Yamaha FZ6 S
- Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
- Kapcsolat:
Re: Duma-box
jahhh van egy GPS-em eladó majdnem új 08as IGO val 11 forint (ennyibe van) tartó plusz autós töltő 4 hónapos
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Vezetéstechnikai bemutató Tuono-val!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jfb-d0ZLqME[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jfb-d0ZLqME[/youtube]
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Vezetéstechnika. Utcán-pályán
Kenyér írta:Bocsi,hogy belejavítottam


- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég