barnipapa írta:Azt hiszem ez a "hol" is legyen lesz a legneccesebb kérdés! De azért az ország közepe lenne az optimális!(pl:Békéscsaba ha a nagy Magyarországot vesszük számításba)
Az Szarvas ,persze ha Sopronban laknál akkor szerinted más nem is lehetne csakis Sopron Jó reggelt mindenkinek
barnipapa írta:Azt hiszem ez a "hol" is legyen lesz a legneccesebb kérdés! De azért az ország közepe lenne az optimális!(pl:Békéscsaba ha a nagy Magyarországot vesszük számításba)
Az Szarvas ,persze ha Sopronban laknál akkor szerinted más nem is lehetne csakis Sopron Jó reggelt mindenkinek
Ez természetes az az 55 km ide vagy oda ,no meg talán Szarvasi tagunk nincs is!
Körbelestem,beszélgettem. A fék téma fokozottan izgat. Érdekes eredményt kaptam. Még az is lehet,nem a fékemmel van a baj,hanem annak kezelésével. Meg kell tanulni rövidebben,intenzívebben fékezni. Így rövidebb ideig tart a surlódás,kevesebb a melegedés,több idő marad a rendszer visszahűlésére is. Elmondásuk szerint nem megfelelő technikával bármilyen fékrendszert meg lehet főzni.
Jó kis topik! Én azon agyalok, hogy fogom majd kint megoldani a lassú visszaforditó kanyarokat szerpentinen, amit max 20al tudok bevenni. Yamahával ezt megoldottam lendületből kuplung nélkül hátsó fékkel, de nem hiszem, hogy ez Tuono-val bejön, pedig állítólag csak így szabad, a kuplungot el kell felejteni lassú kanyarodáskor ilyen helyzetekben, vagy városban.
***brutus*** írta:Jó kis topik! Én azon agyalok, hogy fogom majd kint megoldani a lassú visszaforditó kanyarokat szerpentinen, amit max 20al tudok bevenni. Yamahával ezt megoldottam lendületből kuplung nélkül hátsó fékkel, de nem hiszem, hogy ez Tuono-val bejön, pedig állítólag csak így szabad, a kuplungot el kell felejteni lassú kanyarodáskor ilyen helyzetekben, vagy városban.
***brutus*** írta:Jó kis topik! Én azon agyalok, hogy fogom majd kint megoldani a lassú visszaforditó kanyarokat szerpentinen, amit max 20al tudok bevenni. Yamahával ezt megoldottam lendületből kuplung nélkül hátsó fékkel, de nem hiszem, hogy ez Tuono-val bejön, pedig állítólag csak így szabad, a kuplungot el kell felejteni lassú kanyarodáskor ilyen helyzetekben, vagy városban.
Mit értesz az alatt, hogy a kuplungot el kell felejteni lassu kanyarodaskor? Azt sem értem miért ne működne ez a Tuono-val? Nekem az RSV-vel működik a kuplung + hátsó fék kombó. Legalábbis nem volt még kanyar amit ne tudtam volna bevenni és el sem esek túl gyakran Konkrétan ezt a lendületből dolgot sem értem.
Eleven Motor www.elevenmotor.hu
1117 Budapest, Fehérvári út 43.
Aprilia, Piaggio alkatrészek, felszerelések, szerviz.
Gyári és után gyártott alkatrészek.
Elérhettek itt: info@elevenmotor.hu
Mobil:0630/753 88 08 viberen is!
Skype: elevenmotor
Eleven Motor www.elevenmotor.hu
1117 Budapest, Fehérvári út 43.
Aprilia, Piaggio alkatrészek, felszerelések, szerviz.
Gyári és után gyártott alkatrészek.
Elérhettek itt: info@elevenmotor.hu
Mobil:0630/753 88 08 viberen is!
Skype: elevenmotor
Mit értesz az alatt, hogy a kuplungot el kell felejteni lassu kanyarodaskor? Azt sem értem miért ne működne ez a Tuono-val? Nekem az RSV-vel működik a kuplung + hátsó fék kombó. Legalábbis nem volt még kanyar amit ne tudtam volna bevenni és el sem esek túl gyakran Konkrétan ezt a lendületből dolgot sem értem.
Hogy kanyarodsz te ilyen kanyarokban?[/quote]
Irtam, hogy a lassú 10-20 km-val bevett kanyarokra gondolok. Mert a Yamahával simán mentek, mert nagyon lentről megy, de V2 3000 alatt rángat, így sztem sokkal nehezebb kivitelezni vele. Mondjuk ha valahol szűk ívben kell megfordulni stb... Vezetéstechnikai tréningen is elmondják, hogy kuplung felejtős, húzni a gázt és hátsó fékkel szabályozni a sebességet. http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motoros_interju/kuplung-hasznalat-59402