Hát nemtudom! Nem sok kell egy gixxernek vagy egy r1-nek se hogy elérje a 200 lovat és nyomatékban gazdagabbak ha nem is sokkal! Én inkább a japókat választanám ez helyett!
Te miről beszélsz??? Láttad a grafikont apukám??
Láttam! Most mivel nem értesz egyet? A bömös csak 112Nm a Gixxer meg 117! Egy sport kipuffal meg egy sport légszűrővel a gixxer is ott van 200 lón!
Hát nemtudom! Nem sok kell egy gixxernek vagy egy r1-nek se hogy elérje a 200 lovat és nyomatékban gazdagabbak ha nem is sokkal! Én inkább a japókat választanám ez helyett!
Te miről beszélsz??? Láttad a grafikont apukám??
Láttam! Most mivel nem értesz egyet? A bömös csak 112Nm a Gixxer meg 117! Egy sport kipuffal meg egy sport légszűrővel a gixxer is ott van 200 lón!
Miről beszélsz? a gixer és a bömbi között több mint 20 ló van!!! Szériában! 20!!!! Az kurvasok!! Ráadásul hátsó keréken!! Egy rendszerrel,és szürővel sosem fogsz 20 pacit kiszedni a gixerből! Ráadásul akkor már ráköltöttél vagy 6kilót,és még mindig csak ott tartasz,ahol a bömbi indul Maradjunk annyiban,hogy a bajoroknál a pont
Gera írta:Hát ezekkel a grafikonokkal az a gond hogy ahány gyár csinálja annyi féle az eredmény! Megbízhatóságban meg a Honda az egyik legjobb szerintem!
Ezt a grafikon az MCN csinálta egyszerre, és ugyanott ,ugyan azon a padon. csókoltatlak
Kenyér írta:Miről beszélsz? a gixer és a bömbi között több mint 20 ló van!!! Szériában! 20!!!! Az kurvasok!! Ráadásul hátsó keréken!! Egy rendszerrel,és szürővel sosem fogsz 20 pacit kiszedni a gixerből!
Kenyér írta:Miről beszélsz? a gixer és a bömbi között több mint 20 ló van!!! Szériában! 20!!!! Az kurvasok!! Ráadásul hátsó keréken!! Egy rendszerrel,és szürővel sosem fogsz 20 pacit kiszedni a gixerből!
Ne a főtengelyen mért adatokat lesd. hanem a hátsó keréken mértet! Nem véletlen a marketingrizsát linkeltem be, hanem a valós mérési eredményeket!!! 161-183
Kenyér írta:Miről beszélsz? a gixer és a bömbi között több mint 20 ló van!!! Szériában! 20!!!! Az kurvasok!! Ráadásul hátsó keréken!! Egy rendszerrel,és szürővel sosem fogsz 20 pacit kiszedni a gixerből!
Ne a főtengelyen mért adatokat lesd. hanem a hátsó keréken mértet! Nem véletlen a marketingrizsát linkeltem be, hanem a valós mérési eredményeket!!! 161-183
Mindegy szerintem ez max egy szint lesz a japókkal! Majd elismerem hogy tévedtem hogyha lealázott egyet!
Amiről ti itt vitatkoztok azok jórészt gyári adatok./ ugye minden szentnek.../ Ezt a200 le körüli teljesítmény + - 20 ló ami szintünkön tökmindegy A megbízhatósági tesztek mikor mit akarnak eladni
Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?
Laci írta:Amiről ti itt vitatkoztok azok jórészt gyári adatok./ ugye minden szentnek.../ Ezt a200 le körüli teljesítmény + - 20 ló ami szintünkön tökmindegy A megbízhatósági tesztek mikor mit akarnak eladni
körülbelül........... de vegyétem meg nekem az 1200as tuningkittet egy fullos rendszerrel aztán szétkenem mindkettöt ha 200lo ha nem meg ha nem a talma vezeti
"Magasabb rendű világpolgár tudat kerített minket hatalmába!
.... azaz még mindig részegek vagyunk és b@szni akarunk!"
"Olyan vagyok mint Isten. Mindenki tudja,hogy létezem de még senki sem látott"
Laci írta:Amiről ti itt vitatkoztok azok jórészt gyári adatok./ ugye minden szentnek.../ Ezt a200 le körüli teljesítmény + - 20 ló ami szintünkön tökmindegy A megbízhatósági tesztek mikor mit akarnak eladni
körülbelül........... de vegyétem meg nekem az 1200as tuningkittet egy fullos rendszerrel aztán szétkenem mindkettöt ha 200lo ha nem meg ha nem a talma vezeti
Laci írta:Amiről ti itt vitatkoztok azok jórészt gyári adatok./ ugye minden szentnek.../ Ezt a200 le körüli teljesítmény + - 20 ló ami szintünkön tökmindegy A megbízhatósági tesztek mikor mit akarnak eladni
körülbelül........... de vegyétem meg nekem az 1200as tuningkittet egy fullos rendszerrel aztán szétkenem mindkettöt ha 200lo ha nem meg ha nem a talma vezeti
Ja és a külömbséget századmásodpercbe mérik a PROFIK
Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?
Laci írta:Amiről ti itt vitatkoztok azok jórészt gyári adatok./ ugye minden szentnek.../ Ezt a200 le körüli teljesítmény + - 20 ló ami szintünkön tökmindegy A megbízhatósági tesztek mikor mit akarnak eladni
Azé 20Le már annyira nem mindegy! Azt igen érezni. És ismételem. ezek nem gyári adatok. hanem ugyanazon a fékpadon ugyanakkor elkövetett mérések eredményei, egy ujságtól. Épp ez a lényege. Független. És az MCN talán az egyik legnagyobb média ma a motorospiacon.
Meddő vita. Ez a japán-európai ellentét olyan, mint a politika. Egyesek csak akkor jönnek rá, hogy tévedtek, ha már a bőrük a tét. Sokan még akkor sem
Bár normális gondolkodás lenne, ha legalább arról a kontinensről származó motorokat venne mindenki, amelyiken született, na de sötétség nélkül nincs világosság