Hírek, és újdonságok
- zoner
- Igazi tag
- Hozzászólások: 981
- Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
- Vele motorozok: Aprilia Falco
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Visszaváltásnál _mindig_ kuplungolni kell. A felfelé váltást pedig egy versenyzőtől hallottam: hivatalosan úgy kell, hogy enyhén, nem erőlködve felhúzod a váltókart, majd rövid időre visszaveszed a gázt. Rally autókban, ahol tolókerekes váltó van, ugyanez az eljárás.
De ez le van írva Nick Ienatsch - Sport Riding Techniques c. könyvében is.
De ez le van írva Nick Ienatsch - Sport Riding Techniques c. könyvében is.
- Atya67
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
- Vele motorozok: RSV FACTORY
- Tartózkodási hely: Bp. Csepel
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
zoner írta:Visszaváltásnál _mindig_ kuplungolni kell. A felfelé váltást pedig egy versenyzőtől hallottam: hivatalosan úgy kell, hogy enyhén, nem erőlködve felhúzod a váltókart, majd rövid időre visszaveszed a gázt. Rally autókban, ahol tolókerekes váltó van, ugyanez az eljárás.
De ez le van írva Nick Ienatsch - Sport Riding Techniques c. könyvében is.
Igen, így üzemel, de nem akartam bonyolítani. Gyakorlás után kell jöjjön a helyes megoldás.
Én anno majd tizenéven keresztül csak indulásnál használtam a kuplungot. Nem hullott szét semmi egyik vasamban sem. Igazából látni lehet sokszor, hogy a GP-ben is visszaváltásnál használják a kuplungot.
Versenypályán a rövid féktávon felesleges az egyensúlyt eldobni egy rosszul összejött visszakapcsolás miatt. Nem beszélve arról, hogy jobbal dolgozol az első féken, és közben a tapadáshatárt keresgélve még csuklóból rángatni a gázt? Sok gyakorlás kell hozzá!!!
De egyéb helyen azt mondom, kivitelezhető és szerkezeti hiba sem fogja követni a technikát.
Tehát kinek mi a kényelmesebb, a jobb.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Január 6.-án az MCN teszteli pályán,és közúton is az új RSV4-R-t 
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... -the-road/

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... -the-road/
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
2009 legjobb motorjai az USA szerint:
Best Sportbike: Honda CBR1000RR
Best Street Bike: Triumph Street Triple R
Best Touring Motorcycle: BMW K1300GT
Best Off-Road Motorcycle: Husaberg FE 450
Best Dual Sport Motorcycle: Kawasaki KLX250S
Best Motocross Motorcycle: Kawasaki KX450F
Best Adventure Motorcycle: BMW F800GS
Innovation Award: TTXGP Electric Racing at IOM
Manufacturer of the Year: BMW
Motorcycle of the Year: BMW F800GS
Rider of the Year: Ben Spies
http://www.motorcycle-usa.com/2/5359/Mo ... wards.aspx
Best Sportbike: Honda CBR1000RR
Best Street Bike: Triumph Street Triple R
Best Touring Motorcycle: BMW K1300GT
Best Off-Road Motorcycle: Husaberg FE 450
Best Dual Sport Motorcycle: Kawasaki KLX250S
Best Motocross Motorcycle: Kawasaki KX450F
Best Adventure Motorcycle: BMW F800GS
Innovation Award: TTXGP Electric Racing at IOM
Manufacturer of the Year: BMW
Motorcycle of the Year: BMW F800GS
Rider of the Year: Ben Spies
http://www.motorcycle-usa.com/2/5359/Mo ... wards.aspx
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Rizmayer Gábor, Tóth Imi, Talmácsi Gábor, Győrfi Alen és Németh Balázs után újabb magyar a MotoGP-ben: Sebestyén Peti
Jövőre egy újabb magyar motoros teheti majd próbára magát a Gyorsasági Motoros Világbajnokságon, ugyanis a Dorna elfogadta Sebestyén Peti nevezését a 2010-es esztendőre.
Sebestyén Peti csodálatos ajándékot kapott karácsonyra. Talmácsi Gábor és Stefano Favaro segítségével 2010-ben egy magyar versenyzővel biztosan több indul majd a Gyorsasági Motoros Világbajnokságon, ugyanis a DORNA elfogadta Sebestyén Péter nevezését, aki jövőre debütál a nyolcadliteresek mezőnyében, vagyis a 125-ben. 2009-ben nagyon pozitív évet zárt a fiatal magyar a spanyol bajnokságban, ahol végig mellette volt Roberto Favaro, aki jövőre is azon lesz, hogy Petinek csak a versenyzésre kelljen koncentrálnia. A háttérmunka még közerővel zajlik. Részletes információk az ünnepek után, várhatóan december 28-án lesznek.
Jövőre egy újabb magyar motoros teheti majd próbára magát a Gyorsasági Motoros Világbajnokságon, ugyanis a Dorna elfogadta Sebestyén Peti nevezését a 2010-es esztendőre.
Sebestyén Peti csodálatos ajándékot kapott karácsonyra. Talmácsi Gábor és Stefano Favaro segítségével 2010-ben egy magyar versenyzővel biztosan több indul majd a Gyorsasági Motoros Világbajnokságon, ugyanis a DORNA elfogadta Sebestyén Péter nevezését, aki jövőre debütál a nyolcadliteresek mezőnyében, vagyis a 125-ben. 2009-ben nagyon pozitív évet zárt a fiatal magyar a spanyol bajnokságban, ahol végig mellette volt Roberto Favaro, aki jövőre is azon lesz, hogy Petinek csak a versenyzésre kelljen koncentrálnia. A háttérmunka még közerővel zajlik. Részletes információk az ünnepek után, várhatóan december 28-án lesznek.
- ***brutus***
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 1798
- Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
- Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
- Tartózkodási hely: Zürich
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Következő motornak vagy ilyet vagy semmilyent! 2010től elkezdik gyártani, 1800as, 6 hengeres 150 lóerős Gold Wing blokk. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ . Sztem minimum 5 milla.




- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Elmondom mi nem lesz ilyen a már kész motoron.
A fék tuti radiális lesz, a felni öntött egyszerűbb darab, és tuti a kipuffot is lecserélik.
Hogy miért? mert ez így túl jól néz ki
nem Hondás
A fék tuti radiális lesz, a felni öntött egyszerűbb darab, és tuti a kipuffot is lecserélik.
Hogy miért? mert ez így túl jól néz ki

nem Hondás

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Ja és japó gépnél a fém fékcső gyárilag ,szintén csak álom 

- Laci
- Igazi tag
- Hozzászólások: 1025
- Csatlakozott: 2009. okt. 11., vas. 13:51
- Vele motorozok: AQUA BANDIT 1250
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Kenyér írta:Ja és japó gépnél a fém fékcső gyárilag ,szintén csak álom
A francba



Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- nitrobi
- Moderátor
- Hozzászólások: 1776
- Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
- Vele motorozok: pegaso strada 650
- Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Ez egy könyv lenne, ritkán szúrunk be ilyeneket.
Ára 2180Ft

A 6ütemű motor...
Magamról mit is mondhatnék… Én még ahhoz a generációhoz tartozom, akik bőven a múlt század végén élték lázadó kamaszkorukat… Sufnitunningal megvadított Pannóniákon, Jawakon nyomultunk, a házibulikon AC/DC-re, Metallicara ment az őrjöngés, de már fű alatt be lehetett szerezni a Pokolgép kazettáját is.. Őskor-hőskor… Jó volt!
Az azóta eltelt több mint két évtizedben azért sok minden megváltozott, jó párszor a feje tetejére állt az életem. Igazából csak két állandó pont volt végig – a motorozás, meg persze a zene. Az előbbiben azért próbáltam a technika fejlődését követni, bár mondjuk voltak kilengéseim, mint jó pár éve egy majd 60 éves Harley életre keltése. Így, túl a huszonegynéhányadik motoromon mit is mondhatnék? az már biztos, hogy ezt nem lehet kinőni. Sőt, ha lehet, ez az állapot még inkább súlyosbodik.
A civil életben meg elvagyok… Mivel a kifizetésre váró számlákat rendületlenül küldik, kénytelen voltam valami biztos állás után nézni. Az eddigi hőkezelő, üzletvezető, asztalos, pék, szobafestő, minőségbiztosítási, ápolói, bronzműves, stb. munkák után választottam egy hétköznapi szakmát. Bár amikor egyik haverom, azóta kollégám először említette, hogy mit csinál, kiröhögtem. Aztán tessék, én is belevágtam. Na, így lett belőlem kéményseprő ? Nem röhögni ám ? Csak, majd ha az arról szóló történetek gyűjteménye is megjelenik nyomtatásban. Emellett persze az eddigi munkám, vagy inkább hobbim is megmaradt, bronzművesként, szobrászként is dolgozgatok. És mind a többi mániákus, ezt is ha lehet,a motorokkal, motorozással kapcsolatosan. Övcsatok, motor-kiegészítők, ilyesmi…
Hogy honnan jött az ötlet, hogy talán írnom kellene? Az egyik világgá menésem alkalmával történt, hogy a pár hetesre tervezett utam többévesre sikeredett. A nagy víz túloldalán történteket persze e-mailben elküldözgettem pár ismerősömnek, akik aztán tovább küldték másoknak, míg a történeteim önálló életet nem kezdtek élni… Így indult. A motoros sztorik meg úgy születtek, hogy úgy másfél éve, miután már kőkemény egy hete alkalmazásban álltam a vadiúj munkahelyemen, melóba menet kikanyarodott elém egy elbambult, antik külsejű öregúr autóval. Megállni már esélyem sem volt, így aztán alaposan lezúztam magam, meg persze a vasat is... A gipszben töltött hónapok alatt meg ugye volt időm írogatni… Aztán indultam velük a Wild egyik pályázatán, ahol szép sikert könyvelhettem el, az első három helyre az én történeteim futottak be… Hát, így kezdődött.
A végeredmény meg ez a kis kötet. Remélem, sikerül vele örömet szereznem pár embernek. Nem a világmegváltás volt a cél, csak pár percnyi pihenő ebben a rohanó világban… Mintha egy sör mellett, jó hangulatban beszélgetnénk, sztorizgatnánk pár haverral. Tudod, az a fajta beszélgetés, ami után az emberben oldódik a napi robot során felgyülemlett feszültség, és talán még egy kis pluszenergiát is merít belőle.
© 2008 Hircon Kft.
Ára 2180Ft

A 6ütemű motor...
Magamról mit is mondhatnék… Én még ahhoz a generációhoz tartozom, akik bőven a múlt század végén élték lázadó kamaszkorukat… Sufnitunningal megvadított Pannóniákon, Jawakon nyomultunk, a házibulikon AC/DC-re, Metallicara ment az őrjöngés, de már fű alatt be lehetett szerezni a Pokolgép kazettáját is.. Őskor-hőskor… Jó volt!
Az azóta eltelt több mint két évtizedben azért sok minden megváltozott, jó párszor a feje tetejére állt az életem. Igazából csak két állandó pont volt végig – a motorozás, meg persze a zene. Az előbbiben azért próbáltam a technika fejlődését követni, bár mondjuk voltak kilengéseim, mint jó pár éve egy majd 60 éves Harley életre keltése. Így, túl a huszonegynéhányadik motoromon mit is mondhatnék? az már biztos, hogy ezt nem lehet kinőni. Sőt, ha lehet, ez az állapot még inkább súlyosbodik.
A civil életben meg elvagyok… Mivel a kifizetésre váró számlákat rendületlenül küldik, kénytelen voltam valami biztos állás után nézni. Az eddigi hőkezelő, üzletvezető, asztalos, pék, szobafestő, minőségbiztosítási, ápolói, bronzműves, stb. munkák után választottam egy hétköznapi szakmát. Bár amikor egyik haverom, azóta kollégám először említette, hogy mit csinál, kiröhögtem. Aztán tessék, én is belevágtam. Na, így lett belőlem kéményseprő ? Nem röhögni ám ? Csak, majd ha az arról szóló történetek gyűjteménye is megjelenik nyomtatásban. Emellett persze az eddigi munkám, vagy inkább hobbim is megmaradt, bronzművesként, szobrászként is dolgozgatok. És mind a többi mániákus, ezt is ha lehet,a motorokkal, motorozással kapcsolatosan. Övcsatok, motor-kiegészítők, ilyesmi…
Hogy honnan jött az ötlet, hogy talán írnom kellene? Az egyik világgá menésem alkalmával történt, hogy a pár hetesre tervezett utam többévesre sikeredett. A nagy víz túloldalán történteket persze e-mailben elküldözgettem pár ismerősömnek, akik aztán tovább küldték másoknak, míg a történeteim önálló életet nem kezdtek élni… Így indult. A motoros sztorik meg úgy születtek, hogy úgy másfél éve, miután már kőkemény egy hete alkalmazásban álltam a vadiúj munkahelyemen, melóba menet kikanyarodott elém egy elbambult, antik külsejű öregúr autóval. Megállni már esélyem sem volt, így aztán alaposan lezúztam magam, meg persze a vasat is... A gipszben töltött hónapok alatt meg ugye volt időm írogatni… Aztán indultam velük a Wild egyik pályázatán, ahol szép sikert könyvelhettem el, az első három helyre az én történeteim futottak be… Hát, így kezdődött.
A végeredmény meg ez a kis kötet. Remélem, sikerül vele örömet szereznem pár embernek. Nem a világmegváltás volt a cél, csak pár percnyi pihenő ebben a rohanó világban… Mintha egy sör mellett, jó hangulatban beszélgetnénk, sztorizgatnánk pár haverral. Tudod, az a fajta beszélgetés, ami után az emberben oldódik a napi robot során felgyülemlett feszültség, és talán még egy kis pluszenergiát is merít belőle.
© 2008 Hircon Kft.

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok


komolyan el sem hiszem


http://nol.hu/specialis/rss_valogatas/b ... ad_a_palya
Talán még a wsbk is idejöhetne

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Hát nemtudom!
Nem sok kell egy gixxernek vagy egy r1-nek se hogy elérje a 200 lovat és nyomatékban gazdagabbak ha nem is sokkal!
Én inkább a japókat választanám ez helyett!

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Gera írta:
Hát nemtudom!
Nem sok kell egy gixxernek vagy egy r1-nek se hogy elérje a 200 lovat és nyomatékban gazdagabbak ha nem is sokkal!
Én inkább a japókat választanám ez helyett!
Te miről beszélsz???
Láttad a grafikont apukám??
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok

itt figyelnek a japó szarjaid...
sehol nincsenek!
Azthiszem,ha nem aprilia,akkor bömbi

És ugye a megbízhatóságáról kár is beszélni

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég