www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2020. szept. 25., pén. 14:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 528  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 29., kedd 21:31 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Haló offroad-olók!
http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/09/28/olcso_bukok/

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:29 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
A Triumph tovább vadította az egyébként is brutális Rocketet. A hatalmas, óriási tömegű cirkáló a 2010-es modellévre jó néhány változtatáson esik át.

Kép
Feltűnő jelenség a Rocket III


A legfontosabb változás természetesen a blokkot érintette, a 2294 köbcentis, háromhengeres egység teljesítménye maradt ugyan 142 lóerő, de nyomatéka 15%-ot hízott, így már 221 Nm-rel gazdálkodhat a motoros. A súly nem változott, a Rocket menetkész tömege továbbra is 367 kilogramm. A mérnökök alaposan áttervezték a futóművet, amelynek alkatrészeit immár a Kayaba szállítja. Elöl 43 mm-es fejreállított villapárat találunk, amelynek rugóútja 120 milliméter. A hátsó rugó valamivel rövidebb, 105 mm-es rugóúttal rendelkezik. Szintén újdonság az ABS, amely hatékonyabb fékeket dirigál. Elöl Nissin féknyereg és két 320 mm-es tárcsa, hátul pedig Brembo nyereg és egy darab, 316 mm-es tárcsa gondoskodik a hatalmas tömeg megállításáról. A fékek elöl négy-, hátul pedig kétdugattyúsak. Javult az ergonómia is, a lábtartókat ugyanis hátrébb, beljebb és lejjebb helyezték, de új az ülés is, amely magasabb és előrébb helyezkedik el elődjénél. Az üléspozíció így kényelmesebb lett, az új futómű pedig a kanyarvételi tulajdonságokon javít. Áttervezték a kipufogót is, a nyomatéktöbblet egy része innen származik.

Az új Rocket kétféle színben, matt feketében, illetve metál feketében kapható, hazai ára egyelőre nincs. A jobb futómű, az erősebb fékek, a jobb ergonómia mindenesetre azt sugallja, hogy a Triumph a Yamaha VMax-tól hódítana el vásárlókat.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:30 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Az idei Bajnokok Tornáját Pekingben, a "Madárfészek"-stadionban rendezik meg novemberben. A tornán a motorsport kiválóságai indulnak, és idén igazán különlege összecsapásoknak lehetünk szemtanúi, Michael Schumacher ugyanis egy ötszörös és egy nyolcszoros MotoGP-világbajnok ellenfelet kapott. Mick Doohan 1994 és 1999 között megszakítás nélkül ötször lett világbajnok, míg Schumacher hét Formula-1-elsőséggel büszkélkedhet, kettejük párharca tehát igazi csemege lesz, de a Valentino Rossival vagy épp a Troy Bayliss-szel való versenyek is izgalmasnak ígérkeznek

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:32 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Dojuk össze a lét, és vegyünk motorgyárat :hihi

Vectrix csőd
Leépítés, csődvédelem és egy ügyes, de rizikós húzás a tulajdonosok részéről. A Vectrix tőkeinjekció hiányában előre menekül.

Az 1996-ban alapított Vectrix célkitűzése egy null-emissziós kétkerekű jármű kifejlesztése és értékesítése volt. A Vectrix robogó az elmúlt években lett kész, a sorozatgyártás a lengyelországi Wroclawban történik. Eddig sikersztori is lenne, de a cég pénze elfogyott, és nem sikerült befeketetőt találni, sem állami kölcsönhöz jutni.

A megoldás a chapter 11-ként ismert csődvédelembe menekülés, valamint a cég vagyonának átmentése a "New Vectrix LLC." nevű új cégbe. A termelés tovább folyik Lengyelországban, eddig hasonlít a történet a korábbi esetekhez. A számunkra kissé furcsán működő amerikai rendszerben ugyanis a csőd nem jelent azonnali bezárást, viszont lehetőséget teremt arra, hogy egy másik vállalatban folytassák a működést (a korábbi adósságok nélkül). Ezt persze sokan meglépik itthon is, még ha nem is a törvényes keretek között, a különlegesség az, hogy lehet licitálni kívülről is az üzleti vállakozásra, ha azt a bíróság jóváhagyja. Természetesen a feltételek nem egyszerűek, garanciát kell vállalni a korábban eladott Vectrixekre is - mindennel együtt kicsivel több mint 5 millió dollárra van szükség a licithez. Akit érdekel az ajánlat, John D. McGuinness-szel kell felvennie a kapcsolatot október 27-ig az jmcguinness@vectrixusa.com emailcímen

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:34 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Ők Gajan konkurenciái!

A Rever tuningműhely az össz-szénszál Ducatikra bukik, az 1098 szériát több szinten "szenelik", de már a legalsó is nyolc számjegyű árral bír.

Kép

A Rever Corsa viszonylag egyszerű recept alapján konstruálja meg karbon-alapú custom motorjait: ebből az anyagból készül a komplett idomzat, a tank - amelynek készítője a Carbonvani nevű, hasonlóképpen karbonkattant műhelye - , de jut a nemes anyagból a felnikbe (BST) és a jármű egyéb részeire egyaránt.


Kép

Az Önhlins és a Brembo márkák fémjelzik még ezt a "befeketített" Ducati superbike-ot, a Rizoma alumínium kiegészítői sem hiányozhatnak. A kipufogórendszert az Akrapovic jegyzi (Titanium), további titánium-ötvözetű alkatrészeket illetve a kuplungot pedig az NCR adta bele a projektbe.


Kép


Biztosan vannak, akik szerint százszor szebb az eredeti állapotú motor, és biztosan akadnak olyanok is, akik megvesznének egy ilyenért. Mint minden motorját, a Rever Corsa ezt is méretre szabja a megrendelőnek, árajánlatot egyedileg adnak - a minimumdíj 57.500 dollár egy "Standard Strada" modellért, a határ pedig a csillagos ég, 140.000 $ az Extreme változatért. Merthogy jó szokásához híven az építész urak országútra illetve sporthasználatra szánt verziót egyaránt tető alá hoztak az 1198-ból - az Extreme a tökéletes fegyver pályára

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:37 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Vajon megmarad ilyennek?
A Honda újragondolta a CB1100-at!
Ha igaz jövőre újra a szalonokban üdvözölhetjük!

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:39 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M61ylXHrHME[/youtube]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 14:54 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C28sMuhx27o[/youtube]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 21:10 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
160 pacit ígérnek az új honda VFR-re.
És lessz ilyen is belőle:

Csatolmány:
VFR1200ST.jpg
VFR1200ST.jpg [ 145.3 KiB | Megtekintve 1062 alkalommal. ]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 21:11 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Kawasaki kidobta a hayate replikát:

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 21:17 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Egy kis japó v2-es tesztje:
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... adius.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 30., szer. 21:26 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Egy olasz erőgép, melyek várhatóan a milánói EICMA-n mutatkozik be: Aprilia Tuono V4
Ismét Jerome Vanneson a Motorrevue fotósa dobott össze egy montázst a Tuono V4-ről, melyet a milánói motorshow-n valószínűleg életnagyságban láthatnak az érdeklődők, az Aprilia ugyanis ott tervezi bemutatni a nagyközönségnek a V4-es blokk köré épített örömmotort.


Kép

Az eleje egyértelműen a Dorsdurora hasonlít, míg a közép és farokrészt gyakorlatilag változtatás nélkül vették át az RSV4-ről.
Természetesen az új Tuono két változatban lesz kapható, az alapmotor mellett kihoznak egy Factory változatot is Öhlins felfüggesztéssel, és rengeteg szénszálas kiegészítővel.
A V4-es ezres, mely megkapta a Ride by Wire vezérlést, a várhatóan 160 LE körüli motorjával komoly vetélytársa lehet a Ducati Streetfighternek.

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 1., csüt. 14:46 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
A világ élvonalába tartozó motorversenyzők többségével ellentétben Valentino Rossinak nem volt saját weboldala... egészen máig.



Nem is olyan nagyon régen írtunk az "ofisöl" Valentino Rossi weboldal hiányáról, illetve pontosabban arról, hogy hamarosan beindul Il Dottore saját kis személyes szeletkéje a világhálón.

Jelentjük, a mai nappal ezen túl vagyunk, a www.valentinorossi.com él!

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 1., csüt. 14:48 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tokio motorshow.
Japán fanoknak:
http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/10 ... _tokioban/

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 1., csüt. 20:46 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Bemutatta a G 450 X megújult változatát, nyolcvan évre visszanyúló terepmotor-történelmének legújabb modelljét a BMW. A márka az endurósport legjelentősebb nemzetközi versenyein, a 450 köbcentis géposztályban indítja majd a kétkerekűt.




Már az eddigiekben is jelentős nemzetközi sportsikereket ért el a BMW Motorrad a G 450 X-szel, amely számos részletében megújult a 2010-es modellévre. Új programot kapott a digitális motorvezérlésében található ECU (engine control unit), aminek eredményeként csökkent a motor fogyasztása és féknyomatéka, továbbá kedvezőbb indítási tulajdonságokra és érzékletesebb gázadási reakcióra tett szert, főleg a terhelésváltások vonatkozásában.

A már ismert alapfelszereltségen kívül a gyárinál mintegy 1 kilogrammal könnyebb, kiegészítőként megvásárolható, „slip on” rendszerű versenydob (általános és közúti használati engedéllyel nem rendelkezik) hangsúlyozza a G 450 X kompromisszumot nem tűrő, hamisítatlan sportenduró-jellegét. A reflexió és az abszorpció együttes elvén működő nemesacél hangtompító megfelel a FIM szabályzatának, ráadásul könnyen felszerelhető, és 110 kilogrammra csökkenti a G 450 X száraz versenysúlyát.

A G 450 X futóműveit is tökéletesítették a BMW Motorrad konstruktőrei: a semlegesebb viselkedés és az optimális iránytartás érdekében 2,5 milliméterrel csökkentették az első kerék tengelye és a teleszkópvilla-szárak függőleges középtengelye közötti távolságot.

Ezen túlmenően erősebb csillapítási progresszió segíti a fordított teleszkópvillát a lökések hatékonyabb feldolgozásában, még kemény terephasználat alkalmával is.

Szintén új beállítást kapott a hátsó rugóstag: a finomabb reakció érdekében ennek is progresszívebb a csillapítása. A G 450 X ergonómiájának kedvez az ülőkényelmet fokozó és a motor hatékonyabb irányítását elősegítő, az eddiginél puhábbra párnázott és a combok vonalában erőteljesebben ívelt ülés.

Az új G 450 X fordított teleszkópvillájának aranyszínűre eloxált külső csövei a BMW Motorrad Motorsport csapat sikeres versenymotorjait idézik.

Az új BMW G 450 X piaci bevezetése, 2009. októberében veszi kezdetét.

automenedzser.hu

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 1., csüt. 20:51 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2009. szept. 17., csüt. 14:47
Hozzászólások: 934
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Vele motorozok: Yamaha FZ6 S
Azé ez a V4es tuono nagyyon odabaszós...

Ha lesz lém tuti egykerón megyek vele naphosszat...

Volt egy 1.2 régebbi banditom... az se szeretett 2keréken menni..


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 1., csüt. 21:01 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Fazer1000 írta:
Azé ez a V4es tuono nagyyon odabaszós...

Ha lesz lém tuti egykerón megyek vele naphosszat...

Volt egy 1.2 régebbi banditom... az se szeretett 2keréken menni..

Te meg hó vótá egész nap? :nemert

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 1., csüt. 21:11 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2009. szept. 17., csüt. 14:47
Hozzászólások: 934
Tartózkodási hely: Rio de Soroksár
Vele motorozok: Yamaha FZ6 S
szeva, :yep

igába hajtottam a fejem... dógoztam sajna. egéyz nyáron nyaraltam mert nem volt kérés most meg nyakamba szakadt mindenki... :lo


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 2., pén. 9:31 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Hozzászólások: 1776
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Vele motorozok: pegaso strada 650
Statisztika a francia motorosokról

Közel 40 éves, havi 2500 eurót keres, és ebből motorozásra 10%-ot költ az átlag francia motoros. Az elmúlt öt évben 25%-al nőtt a női motorosok aránya.

Franciaország egyik nagy piackutató cége, a TNT Sofres a francia motorosok piacát mérte fel. A piac változását egy 5 évvel ezelőtti, másik cég felmérése mutatja meg. 2004-ben az összes motoros 15%-a volt nő, ez az érték 19% jelenleg, míg a robogósoknál 39%! A motorosok átlagéletkora 39,3 év, a robogósoknál is 35,3 év. A felmérés szerint 31,3% a passzív felhasználó, akinek a motor csupán egy eszköz a közlekedési problémák megoldására, 24,4%-uknál szabadidős tevékenység, de a motoros világ nem érdekli őket, 20,9% a motorozás szerelmeseinek aránya, 11% pedig alkalmi felhasználó.

A francia motorosok átlagkeresete 2500 euró körül mozog havonta, és évi 1887 eurót költenek a motorokra, 28% a benzin, 26% a biztosítás, 20% karbantartás, 11% a finanszírozás, 8% a felszerelés és 7 % a javítás. Mennyire mások ezek a számok, mint hazánkban, ahol a legtöbb motor évi 5000 km-nél kevesebbet fut, ellenben hitelre vásárolták, így valószínűleg gyökeresen más arányokat kapnánk itthon. A 2009-es felmérés szerint az átlagos francia motoros 11 éves rutinnal rendelkezik, és 1,1 balesetet szenvednek el teljes motoros karrierjük alatt. 49%-uknak nincs 18 év alatti gyermeke, 34%-nak egyáltalán nincs. Végigtekintve a hazai motorosokon, beleértve a robogósokat is, van még mit behoznunk a felszerelés terén is: sisakot mindenki hord, 90% kesztyűt, 69% motoros dzsekit, 36% gerincprotektort és csizmát, 34% motoros nadrágot, 20% nyakprotektort, 17%-uk fényvisszaverő mellényt. További érdekes adatokat lehet a francia nyelvű Moto-Net oldalán találni, ahol a teljes, több oldalas tanulmány olvasható. Különösen érdekes a motorosok tipizálása, melyekről betekintést engednek a gallériában szereplő képek.
A tipikus francia motoros stresszes....
Kép
...mérsékletes...
Kép
...szenvedélyes...
Kép
...nyugodt...
Kép
...szabálytalankodó.
Kép

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. okt. 2., pén. 14:28 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Október 8.-án mutatják be a Honda Vfr1200-at!
http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/ ... utato.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 528  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség