www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2020. szept. 25., pén. 15:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 528  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 8:57 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Motorkerékpárral öt euró lesz az áthaladás a festői szépségű Stelvio hágón. A szakasz karbantartására, prevenciós beruházásokra fordítják a bevételt.

Természetes, hogy az olasz motorosok nagy része nem ért egyet azzal, hogy fizetnie kell 2010-től, ha Bolzano környékét a Stelvio hágón közelítené meg. "Ha amúgy is adózunk, miért fizettetik ezt meg még külön?" Abból a pénzből kellene fenntartani az utakat!" - mondják a kritikusok. Öt euró tényleg "motorosadó"-érzetet kelt, amellett, hogy persze minden járműnek fizetnie kell.

Kép

A bevételből balesetmegelőzést szolgáló eszközöket telepítenek, amelyek egyebek mellett a jobb láthatóságot segítik (pl. fényvisszaverő csíkok). Ez persze aligha csal könnyet az olasz bikerek szemébe, akiknek közkedvelt etapja a szerpentin: általános vélekedés, hogy a(z amúgy kőgazdag) dél-tiroli autonóm provincia, amely a Stelvio fizetőssé tételének ötletét már évek óta dédelgette, le fogja nyelni a pénzt, ahelyett, hogy az egyébként kiváló minőségű útszakaszra fordítaná. Akárhogyan is lesz, marad a tény: Bolzano ezentúl megkéri a hozzájárulást a Stelvio útfelügyeletéhez.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 14:31 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Hozzászólások: 1776
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Vele motorozok: pegaso strada 650
Köss biztosítást...
...vagy ne: tökmindegy.

Részlet, a horvátországban balesetet szenvedett túramotoros csapat beszámolójából:

"...Heten voltunk, baráti társaságunk ötven év körüliekből áll, nem gyorsasági, hanem túramotorokkal megyünk, szóval nem száguldozunk állat módjára. Azon a szombaton az országúton, teljesen nyílt terepen haladtunk, gyanútlanul, élveztük a kirándulást. Én épp Pink Floydot hallgattam, amikor az előttem motorozó haveromba belehajtott szemből a horvát autó... A barátom járt a legrosszabbul, neki a gerince sérült, szerencsére a mentő hat perc alatt kiért és már vitt is minket a városi kórházba. A gondok akkor kezdődtek, amikor bekerültünk úgymond a rendszerbe...



ekkor tudtam először hívni az AXA Assistance számát. Legnagyobb megdöbbenésemre azt mondta az ügyintéző, hogy ha hamar haza akarok kerülni, akkor a feleségem üljön autóba és jöjjön el értem! Pedig az ügynök, aki a kötvényemet intézte, azt ígérte, hogy helikopterrel jönnek értem, ha balesetet szenvedek és haza kell vinni kórházba! Mondtam is az ügyintézőnek, hogy miért kellene autóval hazajönnöm, küldjenek értem legalább egy mentőt. A legdrágábbat, az 5+1 csillagos Világjáró utasbiztosítást [4] kötöttem, az ügynök szerint a legjobbat, amit ajánlani tudott, azért nem ezt várnám el ezért... teljesen érthetetlen okból azt kérték, hogy faxoljam el a hivatalos rendőrségi papírt arról, hogy nem voltam ittas, mert addig nem tudják küldeni a mentőt, amíg nincs meg ez a fax... a saját telefonköltségemre ezután egy AXÁ-s ügyintéző hosszan kioktatott, hogy mit hogyan kellett volna csinálnom, mi áll a biztosítási kötvényemben, mit hogyan nem olvastam el, mindezt ilyen óvodásoknak szóló hangnemben, lassan szótagolva, hülyének nézve gyakorlatilag. Őszintén megmondom, hogy a végén kikeltem magamból és elküldtem az egész társaságot a francba.... Hétfő reggel még mindig sehol mentő, sőt egész nap hiába vártam, hogy érkezzen valaki értem. Este fél 9-kor aztán kórház gyakorlatilag kidobott minket, nem tartották bent tovább a haveromat se. Jött az ő mentője, tíz perc alatt bepakoltak és vittek minket Kaposvárra. A legjobb kedd reggel jött! Hív az AXÁ-s, hogy na akkor miképp döntöttem, küldhetik-e a mentőt? Már itthon fekszem, mondtam, és leraktam..."

Remek. Nem elég a balesetből adódó sokk, és fájdalom: még bosszankodunk, valamint további költségekbe verjük magunkat pont azok miatt, akiknek fizetünk: ennek az ellenkezőjéért...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:38 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
Hozzászólások: 2830
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
A világ leggyorsabb stoppie-ja

Motorosok legtöbbje csak az első féket használja a sebesség elfogyasztására. Van akinek ez a berendezés azonban a rekorddöntéshez kell.

Újonnan érkezettek számára: a „stoppie” az a manőver, amit mindenki csak saját felelősségére gyakorolhat… Megfelelő sebességről indítva a manővert, az első kerék lassításával és a súlypont áthelyezésével a motor hátulja felemelkedik. A fék és a súlypont precíz kontrolljával ez a helyzet hosszan elnyújtható. Az előző rekord Craig Jones nevéhez fűződik, aki még 2003-ban egy peremféktárcsával szerelt Buell XB12R-en 208 kilométer per órás tempónál emelte el a hátulját és ezt a helyzetet 266 méteren át fenntartotta. A kanadai Kane Friesen ezt a rekordot egy 2006-os Kawasaki ZX-10-zel most elorozta, A motor hátsó kereke 219 kilométer per órás tempónál emelkedett el az aszfaltról, és több mint 270 méteren keresztül nem is ért hozzá. Egy mai modern, nagyteljesítményű sportmotoron éppen csak az nem tud egykerekezni, aki nem akar megtanulni – egy stoppiet bemutatni már jóval bonyolultabb feladat, pláne egy ilyen rekordot érőt.

Egy magyar vonatkozású kiegészítés: Tölgyesi "Babu" Gábor magyar kaszkadőr már évekkel ezelőtt végzett hasonló gyakorlatokat. Ott a kezdő sebességet nem regisztrálták, azonban a hivatalosan mért, első keréken megtett távolsága 242 méter volt. A hivatalos első keréken gurulás világcsúcsa pedig 300 méter felett van!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AVSn4FbQiTA[/youtube]

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:38 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
Hozzászólások: 2830
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
Elektromos egykerekű a Hondától
http://www.a5.hu/cikkek/72/36002.shtml

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:41 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Gera1026 írta:
Elektromos egykerekű a Hondától
http://www.a5.hu/cikkek/72/36002.shtml

Lap alja ;)

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:44 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
Hozzászólások: 2830
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
Kenyér írta:
Gera1026 írta:
Elektromos egykerekű a Hondától
http://www.a5.hu/cikkek/72/36002.shtml

Lap alja ;)

Mindenki hibázhat! ;)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:53 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Gera1026 írta:
Kenyér írta:
Gera1026 írta:
Elektromos egykerekű a Hondától
http://www.a5.hu/cikkek/72/36002.shtml

Lap alja ;)

Mindenki hibázhat! ;)

TE NEM! :xd

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:57 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
2010-től ABS-el a Triumph túrázója-ALAPÁRON!

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 18:59 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Szintén felújítva várja a Sprint is a megmérettetést a Honda csúcs sport-túrázójával!

http://www.motorcyclenews.com/upload/25 ... ew_510x347[1].jpg

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 19:02 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Még több lóerő!
Még több nyomaték!
Abs!
Mi kellhet még!
A Triumph jövőre mindent bevet!

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 19:05 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Világrekord!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4ar6dshMovk[/youtube]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 19:06 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
A morini is tőkeinjekcióra vár.
Ha nem lessz, akkor granpasso sem lessz:

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 19:10 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
2010 MV Agusta Brutale 1090RR, 990R

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 19:11 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Kép

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 28., hétf. 19:44 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
A világ leggyorsabb motorja
A sebesség megszállottjai minden szeptemberben kivonulnak a bonneville-i kiszáradt sós tómederbe a sebesség mámorának hódolni. Idén is új bajnokot avathatunk.

Tavaly az Ack Attack hódította el a leggyorsabb motor címét, amit a BUB most a BUB Seven motorral visszahódított. Hagyományos értelemben kevésbé lehet ezeket a gépeket motornak nevezni, az egész konstrukció a minél nagyobb sebesség elérésére lett optimalizálva, de definíció szerint motornak számítnak: két kerekű, belsőégésű motorral hajtott gépjárművek. A BUB Seven is teljesen áramvonalazott karosszériával rendelkezik, amit egy 3 literes, 500 lóerős V4-es erőforrás hajt. A Chris Carr vezette masina a mért szakaszra 580,4 kilométer per órás sebességgel lépett be, a táv végén pedig 596 kilométeres tempóval haladt. Az ellenkező irányban teljesített szakasszal együtt az átlagolt sebesség 587,8 kilométer óránként, ami a hitelesítés után az új rekord lesz.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3yMz5IUDJpA[/youtube]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 29., kedd 15:22 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Holnap motoroznak rajta először, az október 12-13-án megrendezett nyíltnapon pedig akár már te is kipróbálhatod!

A Dunaszerdahelytől (Dunajská Streda) alig 10 kilométerre épült vadonatúj, világszínvonalú versenypálya hivatalos megnyitó ceremóniáját október elsején tartják, egy hétre rá pedig már magyarok is száguldozni fognak rajta - a Suzuki GSX-R Klub jóvoltából ráadásul a teljes árnál olcsóbban.

A konstrukciós fázis lezárult, a SlovakiaRing elkészült, a hétvégén északi szomszédjaink új versenypályát avatnak, tőlünk alig egy kőhajításnyira, Budapesttől 160 kilométerre. Nyitva a kapu az első autósok és motorosok előtt, hogy birtokba vegyék új, ultramodern játszóterüket.

Forma1, MotoGP, autós és motoros Endurance Világbajnokság – többek között eme világsorozatokat kívánja magához(ra) csábítani a SlovakiaRing a jövőben, már csak ebből is sejthető a beruházás komolysága és a pálya technikai szintje. És ebből mi, hobbi pályázók csakis profitálhatunk, ugyanis a SlovakiaRinggel kiegészülve immár háromra emelkedik azon helyszínek száma, ahol világszínvonalú pályán, kontrollált, európai körülmények között élhetjük ki magunkat Budapest 100-200 kilométeres vonzáskörzetében.

A SlovakiaRingen rendezett egyik legelső motoros pálya nyíltnap október 12-13-ára esik. A részvételi díj 115 euró per nap, de ha a GSX-R Klubon keresztül előre lefoglaljátok helyeteket, a díjazás hölgyeknek 80-, uraknak 90 euró per napra esik vissza.



A foglaló mindössze 20 euró, amit a Suzuki Full-Gas budapesti üzletében személyesen, vagy a Full-Gas Motorsport Egyesület számlájára (OTP 11743095-20011882; Full-Gas MSE) fizethettek be, és érdemes is, hiszen az új Ring iránt hatalmas az érdeklődés, hamar meg fog telni a pálya.

A GSX-R Klub által biztosított helyekre jelentkezni e-mailben lehet, a részvételi díj (vagy foglaló) kifizetését követően az atom@fullgas.hu címre küldött levélben. Neved és a motorod típusa mellett írd meg az utalás időpontját, és azt, hogy hány napra fizettél be!


Fontos!

Mivel a Full-Gas MSE bankszámlája forint alapú, ezért kizárólag forintban tudják fogadni az utalásokat. Az utalás napján érvényes OTP Bank valuta eladási árfolyamon átváltott foglalási vagy részvételi díjat utaljátok!


Természetesen a GSX-R Klub által kínált helyekre nem csak klubtagok és/vagy GSX-R tulajdonosok jelentkezhetnek, bárki jöhet, aki az elsők között próbálná ki a SlovakiaRinget! Jelentkezési határidő: október 5. hétfő.

SlovakiaRing motoros pályanap október 12-13. a GSX-R Klub szervezésében - Információ


Részvételi díj:
- Hölgyeknek 80 € / nap
- Uraknak 90 € / nap
- Transzponder bérlés 10 € / nap


Amit ezért kaptok:
- Mindkét nap 5x20 perc, csoportokra bontott szabad motorozás, három gyorsasági szinten.
- Versenyek 600 köbcenti alatti és fölötti kategóriákban.
- Egy Welcome kávé regisztrációkor.
- Ajándék póló a rendezőktől.
- Névre szóló oklevél a részvételről.
- A versenyeken az első öt helyezett részesül díjazásban.

A GSX-R Klub minden GSX-R Klub Kupás indulót bátorít a részvételre, ugyanis nem titkolt szándékuk a SlovakiaRinget is bevonni a GSX-R Klub Kupa helyszínei közé jövőre.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 29., kedd 15:26 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Husqvarnát még 2007-ben vásárolta meg a BMW, az új központ pedig bizonyíték arra, hogy a bajorok ténylegesen hosszútávon gondolkoznak az olasz cég jövőjéről. A napokban adták át az új épületet, mely a Husqvarna főhadiszállása lesz. A háromemeletes épület a kor követelményeinek megfelelően épült, energiatakarékos kialakítású, a felszerelt napelemek pedig az annyi energiáról gondoskodnak, amivel az egész épület melegvíz ellátását meg lehet oldani. Az épület a szokásos irodákon kívül rendelkezik egy kis bemutatóteremmel, a fejlesztési részlegnek is otthont ad, valamit a motorok tesztelésére és versenymotorok építésére szolgáló területek is rendelkezésre állnak. A tervezésnél szempont volt a terjeszkedés is. Az épület könnyen bővíthető, kis beruházással akár évi 40.000 motor gyártására alkalmas gyártórészleggé fejleszthető a komplexum

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 29., kedd 17:09 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
A 2010-es Brutalék 85%-ban újak, ez mégsem látszik rajtuk egyáltalán. És az vajon miért van, hogy nehezebbek és gyengébbek is, mint a 2009-es 989R és 1078RR?



Igen, sajnos ez az igazság, nem egyszer, nem kétszer ellenőriztük: a tavalyi (idei/jelenlegi) MV Agusta Brutale modellek nem elég, hogy könnyebbek, de erősebbek is a két új modellnél. Most ez akkor miért is lesz jó így?

Tökmindegy a miért, a végeredmény a fontos. Abban pedig egyetért a legutolsó műkedvelő is, hogy amire MV Agusta van írva, az olyan nagyon rossz nem lehet. Ja, hogy az új modell papíron kevésbé potens és hájasabb, mint a régi? A vallomás szignózva, ez az igazság, de, mint tudjuk, aki a fehérre feketén nyomott jelekből ki bírja olvasni a háton végigfutó libabőr mértékét, az valami különleges birtokában van, és óvni kell még a napfénytől is.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PUUsJd4vjoc[/youtube]

Magyarul: nem kívánjuk a „rossz irányba” lépdelő technikai adatok miatt meghurcolni a világ legszebb naked bike-ját, mert egyrészt a különbségek elenyészők, másrészt tuti, hogy szarabb nem lett, harmadjára pedig a nemsokára életbe lépő Euro4-es környezetvédelmi normáknak csak így: gyengébben (visszafogott, kevésbé szennyező motorvezérlés) és nehezebben (nagyobb katalizátorokkal felszerelt kipufogórendszer) fog tudni majd megfelelni bármilyen gyártó.

A két új Brutalét pár héttel ezelőtt kapták lencsevégre a lesifotósok, bár akkor még azt hittük, a tank és az idomzat azért ennyire „régi”, mert még álcázzák az újdonságokat. De nem, már az, akkor az új volt, a leheletfinoman átrajzolt első lámpán és az új CrMo térhálós/öntöttalu hibrid acélvázon ez már látszott is, de hogy minden másban ennyire megmaradnak réginek, azt csak az MV-s inget viselők tudhatták akkor még.


És végül is örülhetünk ennek, a Föld legszebb nőjét is csak egy hasonlóan gyönyörűvel érdemes megcsalni, így hát az MV Agusta a Bruteléből is egy majdnem ugyanolyan újat alkotott, ami még mindig erőteljesen magán viseli Massimo Tamburini, olasz formatervezőistenség keze nyomát.

A motor 85%-ban új, állítják a Morazzoneiak. A váz, a blokk, a futómű, a kerekek, szinte mindenen átment az újító szándékú CRC mérnök-munkatárs, közelebbi szemrevételezésre mindenhol fel is tűnnek az újdonságok: a tank légbeömlő nyílása, a farokidom aljába vájt kapaszkodók, az új lámpák, az új műszerfal, az új 5x2 küllős felnik, az indexes tükrök, és még lehetne sorolni. A vonalak kellemesen ismerősek és megszokottan csodaszépek, mégis újak.


Na és akkor jöjjön azon szál folytatása, amit fent oly’ durván elindítottunk – a számadatok. Az új Brutale 990R 15.500 eurós áron kerül a szalonokba, még a milánói Eicma megnyitása előtt. A teljesen átdolgozott blokk hengerűrtartalma 982,3-ról 998 köbcentire nőtt, teljesítménye 139 LE 10.600 f/p-nél és 106 Nm 8000-nél, ezzel ellentétben a „régi” 989R még 142 lóerőt és 103 Nm-t tudott. Három-három LE és Nm tehát a különbség, egyik plusz, másik mínusz irányban a skálán, tehát az új blokk inkább karakterében, semmint valós erejében változott. A száraz tömeg, akárcsak a nyomaték, is nőtt: a régi modell 185 kilójához képest 190 kg-ra ugrik a mérleg a 990R esetében.


A 2010-es Brutale drágább, sportosabb, exkluzívabb kiadása a Brutale 1090R lesz. Ára háromezer euróval lesz több a 990R-nél (18.000 kontra 15.000) amiért egy némileg felfúrt, erősebb, piros hengerfejes, csúszókuplungos blokkot, Monoblock Brembo fékeket előre, kovácsolt kerekeket, és cirádásabb festést kapunk.

Az előzetes információk alapján a 1090R 144,2 LE-t tud 10.900-as fordulatnál, nyomatéka 115,2 Nm 8000-nél, szárazon pedig 190 kilót nyom. A Brutale 1078RR – a régi változat – ellenben még 154 lóerőt és 116,6 Nm-t tudott 185 kilósan. Itt is hangya…nyi eltérésekről beszélünk, de a fejlődés megszokott iránya nem ez szokott lenni…


Összességében új és régi modellt összehasonlítva nem nagyok különbségek, sőt, érezni sem fogja senki azt a pár newtonmétert és kilót, ellenben amit a motor többi részével műveltek, azt már inkább: az eddigi ultrasportos nyerget egy új, hosszabb ülés váltja elöl és hátul egyaránt, aki utazott már 200 kilométernél többet Brutalén, az immár térdre rogyhat a megkönnyebbüléstől – az új sokkal kényelmesebb lett, ígérik odabentről.

Az új blokkot egy szintén teljesen új, és az eddiginél sokkalta fejlettebb Magneti Marelli 5SM elektronika vezérli, így jelenhetett meg az MV Agustákon is az üzemmód kapcsoló (barátságos Eső, és brutális Normál opciókkal), és a kipörgésgátló is.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 29., kedd 21:27 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
http://motorsokk.hu/HiREK/A_SHOEI_bukos ... cioja.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 29., kedd 21:29 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Pofám leszakad!
Majd 9kilót fognak egy csopperen!!!
http://motorsokk.hu/Yamaha_YBR_125_Cust ... tion1.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 528  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség