www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2020. szept. 25., pén. 14:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 528  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:11 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. szept. 6., szomb. 8:39
Hozzászólások: 4059
Tartózkodási hely: XVII.ker
Vele motorozok: sv1000s
Tegnap este én is a 4-es uton jöttem haza Martfűről,és csak igazolni tudom,úgy előztek mint a bolondok.Mindig,ha szembe előznek utolsó pillanatban fékezem le,most tegnap ezt 3X kellett megtennem az ütközés elkerülése érdekében!Egész évben van ilyen ,talán 3X


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:17 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Érdekesség:
http://motorsokk.hu/HiREK/Mister_Classi ... onban.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:19 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
KTM-nél nagy a baj! :shock:

Kép

Koncepció KTM alapokon
A brit Matt Williams elképzelése a jövő motorkerékpárjáról. A sportos designt komoly technológiai átgondoltság teszi életszerűvé.

A koncepció motorok sokszor céltalan játéknak tűnnek, pedig nem mindig azok. Betekintést nyújtanak a jövőbe, felderíteni csupán azt nehéz, hogy vajon a technika vagy az azt takaró design nyújt több információt. Matt Williams elképzelésének is van egy szembeötlően különleges megoldása, ez pedig a függőcsapszeges kormányzás. A Bimota Tesi-kről ismert megoldás teljesen kiküszöböli fékezéskor az első villa süllyedését. A villaszög sokkal laposabb, mint a cruisereken, így egy egészen egyedi vezetési élményt biztosít a blokkja után "KTM Motorbike"-nak nevezett koncepció. A KTM V2-es blokkja tökéletesen megfelel az agresszív design kiváltotta elvárásoknak. Hogy ennek vajon köze van-e a KTM modellpaletta bővítésnek, vagy csak játék a vonalakkal, ezt még mi sem tudhatjuk.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:19 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Kép

És ez nem vicc!

Tudjuk jól, néha a legjobbak is hibáznak. Egy kis hiba azonban néha sok motorban tehet kárt.

Sokat motorozok Ausztriában, de a fizetős látványutak parkolójában mindig van egy félelmem. Ugyan az én motorom könnyű, és álló helyzetben is könnyen megtartom ha dől, de a körülbelül 1 x 3 méteres motorparkoló cellában nem szívesen hagyom ott: ha a valahol a sorban valaki nem tudja megtartani a felmálházott, túrára felkészített gépét, az összes többi dominóként dől el. Hogy ez nem csak egy paranoiás képzelgés, bizonyítja a fenti kép. Ha a rend éber őrei képesek erre a „mutatványra” egy fáradt túrázó hasonló teljesítménye egy hágó tetején könnyedén elképzelhető.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:30 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
És ez várható ha a wv csoport beszáll a mopedgyártásba:
http://www.fasterandfaster.net/2009/09/ ... rikes.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:36 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Hozzászólások: 1776
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Vele motorozok: pegaso strada 650
Kenyér írta:
És ez várható ha a wv csoport beszáll a mopedgyártásba:
http://www.fasterandfaster.net/2009/09/ ... rikes.html


Azt is rebesgetik, hogy felvásárolja a MAN -t és Suzuki-t.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 14:37 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Hozzászólások: 3168
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Vele motorozok: RSV FACTORY
nitrobi írta:
Kenyér írta:
És ez várható ha a wv csoport beszáll a mopedgyártásba:
http://www.fasterandfaster.net/2009/09/ ... rikes.html


Azt is rebesgetik, hogy felvásárolja a MAN -t és Suzuki-t.

...meg ég ki tudja kit... ?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Fh8Ic6MbtoU


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 15:41 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
Hozzászólások: 2042
Tartózkodási hely: Leányfalu
Vele motorozok: TUONO 1000R
asztali lámpák motorosoknak:

http://www.lamponislamps.com/motorcycle.html

_________________
nobody remains virgin. life fucks everyone


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 17:45 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
Hozzászólások: 2830
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
Új amerikai szupertúrázó
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1860/

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 18., pén. 19:40 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Líznigpiaci körkép -klikk-

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 19., szomb. 19:04 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Kép

Az új GS1200 blokk!

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... GS-engine/

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 20., vas. 10:37 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
BARÁTAIM!!!
MEgjött az ősz,és közeledik a motoros szezon vége.
Sajnos saját tapasztalataim szerint ilyenkor kimagaslóan sok a motoros baleset.
Nem utoljára ültök motorra, jövőre is lessz szezon!
Kérek mindenkit óvatosan!
http://automenedzser.hu/motor/20090919_ ... kemet.aspx

http://automenedzser.hu/motor/20090919_ ... jpeat.aspx

http://automenedzser.hu/motor/20090919_ ... ghalt.aspx

http://automenedzser.hu/motor/20090919_ ... ohant.aspx

ÉS ez csak 1 nap, és egy hírforrás! :-(

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 20., vas. 10:53 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
A KTM rc8 a v2-kupán.
http://www.tesztmotor.hu/hir/sajto/ktm- ... kupan.html

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 20., vas. 10:53 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Elvonási tünetek:
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1864/

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 20., vas. 10:55 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tesztúton a VFR1200!
Nekem még mindig nem tetszik :lol:

Kép

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 21., hétf. 8:56 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Váltóláz
A duplakuplungos váltó eddig a négykerekűek privilégiuma volt, most azonban eljött a motorosok ideje! Szöveg: Kovács Zsigomd
Mióta Adolphe Kégresse, francia hadimérnök 1935-ben kidolgozta a duplakuplungos erőátviteli egység működési elvét, szakemberek hada dolgozik rajta, hogy a tökéletességig optimalizálja. A féllánctalpas járművek úttörőjeként is ismert Kégresse nem készített működő prototípust, csupán a tervrajzokat hagyta ránk, így az utókorra hárult, hogy az elméletet átültesse a gyakorlatba. Erre elsősorban a nagy autógyáraknak volt pénze, nem csoda tehát, hogy először a Porsche ért révbe, méghozzá az 1980-as évek elején, mikor Le Mans-i versenyautóiban bemutatta a Doppelkupplungsgetriebét. S, hogy mire kellett majd’ fél évszázadot várnunk? Nos, arra, hogy a vezérlőelektronika kisebb legyen egy ruhásszekrénynél…


Ha tetszik, ha nem, a hagyományos váltóknak szép lassan befellegzik. A duplakuplungos szerkezet révén nekünk csak húznunk kell a gázt, és akkor sem kell visszaengednünk, ha eljön a váltás ideje

Csatolmány:
0920honda1.jpg
0920honda1.jpg [ 40.43 KiB | Megtekintve 1040 alkalommal. ]

Szinte kötelező
Mára az ikerkuplungos nyomatékelosztó presztízskérdéssé vált az autóiparban. Kis túlzással már a középkategória résztvevőinél is alapkövetelmény, hogy ott szerepeljen az opciós listán, s ez tulajdonképpen nem is nagy ördöngösség, hiszen a neves alkatrész beszállítók többsége, így a BorgWarner, a Getrag, a Ricardo és a ZF is elkészítette saját verzióját. Ezzel szemben a motorkerékpárok világában egyáltalán nem terjedt el ez a technika, mi több, a hatfokozatú Honda DCT tavalyi beharangozásáig még csak nem is hallhattunk róla, hogy bárki próbálkozna az adaptálásával. Most végre úgy fest, hogy a DCT hamarosan a kezeink alatt dolgozhat. Ha minden igaz, a rég várt VFR 1200-ban debütál, melyet valamikor december tájékán mutatnak majd be.

Csatolmány:
0920honda3.jpg
0920honda3.jpg [ 30.5 KiB | Megtekintve 1040 alkalommal. ]

Ez az apró vezérlőegység irányítja a dolgokat. Figyeli a sebességet, a fordulatszámot illetve a gázmarkolat állását, és ha rá bízzuk, kapcsolgat helyettünk


Az idő pénz…
A DCT létjogosultsága megkérdőjelezhetetlen, hiszen jótékony hatással van a gyorsulásra, a menetdinamikára, a fogyasztásra, a motor élettartamára és a károsanyag-kibocsátásra, ráadásul kényelmesebbé teszi az utazást. Működésének lényege, hogy a hagyományos manuális nyomatékelosztóval ellentétben itt két kuplungot és két fogaskerékcsoportot találunk a házban, ezek adogatják egymásnak a stafétát, attól függően, hogy melyik sebességi fokozatot kívánjuk használni. Az egyik tengelyen az egyes, hármas és ötös, a másikon a kettes, négyes és hatos fogaskerekei vannak, tehát ha egyet fel illetve le kapcsolunk, a következő fokozat már készenlétben áll, sőt, mire az egyik kuplung kiold, a másik már ismét összekapcsolta az aggregátot és az erőátvitelt. A Honda nem adja meg, hogy ehhez mennyi időre van szükség, de a pletykák szerint mindössze két tizedmásodpercre, ami körülbelül harmada egy manuális váltás (átlagos sofőr) időtartamának. Rossz belegondolni, hogy eddig hány tizedmásodpercet dobtunk ki az életünkből…




Ahogy a Honda videója is mutatja, menetközben három üzemmód közül választhatunk. Alapesetben az erőátviteli egység D, azaz Direct állásban működik. Ilyenkor az elektronika dönti el, hogy mikor jött el a gangolás ideje, s, hogy melyik fokozatot választja, nekünk csak húznunk kell a gázt. Ha átkapcsolunk S, pontosabban Sporty üzemmódra, marad az automatikus működés, a komputer azonban hagyja jobban felpörögni motort a kapcsolások előtt. Emellett ott van még a manuális vezérlés lehetősége, ami annyit tesz, hogy a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolókkal magunk csemegézhetünk a fokozatok közül. A három variánsnak köszönhetően mindig vérmérsékletünknek és az aktuális útviszonyoknak megfelelően motorozhatunk, s mivel a váltásoknál nem esik vissza számottevően a fordulatszám, nem kell azzal számolnunk, hogy a motor megtorpan, vagy súlypontja nagyon megváltozik.




Csatolmány:
0920honda2.jpg
0920honda2.jpg [ 29.44 KiB | Megtekintve 1040 alkalommal. ]

Kisebb, lágyabb, jobb
A sajtóanyag mellé csatolt képen jól látszik, miként különülnek el a fogaskerekek és a kuplungok egymástól. Pirosra festették az egyest, hármast és ötöst, míg kék színben pompáznak a páros fokozatok. Mivel a tapasztalatok azt mutatják (no meg a logika – a szerk.), hogy a páratlan fokozatokban általában nagyobb terhelést kap a motor, ez a szekció jóval strapabíróbb. Bárhogy is, a Honda DCT különlegessége abban rejlik, hogy – a korábban bemutatott duplakuplungos váltókkal ellentétben – a tengelyek nem egymástól elkülönítve kaptak helyet a váltóházban, hanem konkrétan egymásban, így rengeteg helyet spóroltak a mérnökök. A megoldás pofon egyszerű: az elsődleges tengely a másodlagos, üreges tengelyen belül forog! További érdekesség, hogy az éppen „pihenő” tengely nem forog együtt a hajtottal (mint sok duplakuplungos autónál), hanem szabadon fut, az energiaveszteség tehát minimális. Hozzáteszem, emiatt kicsit lassabb is a rendszer, mert a tengelyt fel kell pörgetni a nyugalmi állapotból, de még ezzel együtt sem futunk ki egy szempillantás idejéből…

Mint minden technikai megoldásnak, a duplakuplungos rendszernek is megvannak a maga hátrányai. Tömege és mérete például jócskán túlmutat a klasszikus váltókén, ráadásul bonyolultságából fakadóan nagyobb eséllyel hibásodik meg. Ugyanakkor fontos, hogy ha több fokozatot ugrunk egyszerre, kicsit „nehezen talál magára” a szerkezet, nyomatéktűrő képessége pedig csak nehezen fokozható, így a motortuning alaposan lerövidítheti élettartamát. Az elmúlt évtizedek fejlesztéseivel a Honda már kiküszöbölte a problémák döntő többségét, ez azonban sok-sok pénzbe került. Jóslataink szerint a DCT precízen működő, megbízható extraként lép majd be életünkbe, de biztos, hogy érezni fogjuk a súlyát, és egyáltalán nem lesz olcsó

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 21., hétf. 9:00 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Az OCC a romlás útjára lépett. Igazi benzinfaló amerikai motorok gyártása helyett hibrid choppereket fog gyártani.

Persze a fő profil megmarad: TV-s reality-show keretében motornak látszó tárgyakat fognak továbbra is készíteni. Azt tudjuk jól, az OCC-t a Siemens lökte a lejtő felé a nemrégiben elkészült elektromos chopperrel. Teutulék most a kevésbé innovatív, bár annál inkább divatos hibrid technológiát alkalmazó motor gyártására kaptak megrendelést. Egész pontosan kilenc darabra, mivel a Scheider Electric egyik leányvállalata, az APC, 8 további motort rendelt, melyeket egy-egy szerencsés üzleti partnere kaphat meg – erre sokaknak esélye lehet, hiszen ez a cég számtalan szünetmentes tápegységet forgalmaz a világban.

A hivatalos közleményből túl sok technikai részletet nem tudhatunk meg, mindenesetre a cégek célja (a marketingfogáson túl) világos. A hibrid technológia alkalmazásával az OCC-nek olyan choppert kell készítenie, mely a cég eddigi motorjainál nagyobb távolságot tud megtenni egy tankolással illetve feltöltéssel. Kis malíciával mondhatjuk, hogy ez nem is olyan nehéz feladat számukra, hiszen készítettek már olyan masinát is, melynek üzemanyag tartálya alig egy gallonos volt. Hogy mire jó ez az egész? Az értékes reklámidőn, a marketingen túl, „remek” szórakozás lehet a Teutulok veszekedését nézni, amint a 2010-es szezonban vetítésre kerülő epizódban a számukra új technológiával birkóznak. Persze ez is csak „show” lesz, hiszen a Scheider Electric autóipari tapasztalatával megfelelő technikáról fog gondoskodni, éppen „csak” be kell szerelni egy kétkerekűbe.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HjDtaxkBPBw[/youtube]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 21., hétf. 9:03 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Nemtudom kit érint, de Arizónában új versenypálya épül!

Kép

Az új pálya csekély 6milló $-ból épül fel.
Balatonring mennyibe is van? :nemert

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 21., hétf. 18:27 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Pakisztánba épít gyárat a yamaha!

Iwata 150 milliós beruházással India mellé telepíti kisköbös munkamotor gyártásának oroszlán részét.

Pakisztán legnagyobb ipar- és kikötővárosában, Karacsiban építenék fel az üzemet, ahol főként Ázsia és Afrikai számára gyártanának kisköbcentis motorokat és egyéb felhasználású motorblokkokat.

Takashi Kajikawa elnökúr szerint az átszámolva 27 milliárd forintos beruházás keretein belül 22.000 motor exportját oldaná meg a gyár, 2017-ig bezárólag pedig létrejönne egy motorblokk-összeszerelő üzem is.

Karacsi hajózási szempontból is előnyös, hiszen pont félúton fekszik a két legnagyobb felvevőpiac között, egy kőhajításnyira például Indiától. "Exportbázist kívánunk létrehozni Pakisztánban, ahonnan a szomszédos ázsiai és afrikai országokat kívánjuk ellátni a jövőben." - mondta Kajikawa a tokiói Yamaha Centerben.

Kép

Ami pedig az itt látható Yamaha YZF-R1 LE-t illeti... mielőtt még valaki félreértené, nem, a sportmotorok és egyéb európai modellek továbbra is Japánban készülnek (ahogy a Kawasakinál is, új taiwani gyáruk ellenére), de mint EU-n kívüli Yamaha tevékenység, idefér ez is.

A részlegesen ötlethiánytól szenvedő yamahások által egyszerűen Limited Editionnek nevezett, rossis Fiat Yamahára színezett, de amúgy teljesen gyári különleges széria iránt a túlságos belelkesülés azonban felesleges, hiszen kizárólag az észak-amerikaiak kapják. 1200 dollárral kérnek majd többet érte Amerikában, azaz odaát így már két és fél millióra rúg egy új R1 ára...



A Spies bajnoki replikát majd 2010-ben reméli elsütni a Yamaha, ujjaik csuriban vannak Benért, de addig is Európába sem lenne rossz ötlet piacra dobni a Rossi replikát, hiszen talán fogyna ideát is. Értjük mi, hogy a lokális partizán akciókkal lefedhető Európa nagy része, de az olasz, brit, vagy francia példányokon kívül talán más, kisebb piacon, például épp' Magyarországon is lenne érdeklődés a speciális szériák iránt.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Hírek, ujdonságok
HozzászólásElküldve: 2009. szept. 21., hétf. 18:42 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41873
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AVSn4FbQiTA[/youtube]

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 10547 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 528  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség