Hírek, és újdonságok

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Gera
Moderátor
Hozzászólások: 2830
Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Gera »

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Limitált szériás R1-est dob piacra a Yamaha Rossi tiszteletére
14 500 dollárért lesz kapható a kék-fehér gép

Valentino Rossi a legjobb úton van újabb világbajnoki címe felé, ennek tiszteletére pedig a márka speciális szériával kedveskedik a rajongóknak. A limitált sorozatú gép festése megegyezik a Doktor versenygépével, de apróbb technikai módosítások is történtek.
Kép
Rendkívül sikeres évet zárhat idén a Yamaha, hiszen a királykategóriában Rossi vezeti a pontversenyt, és a második helyen is csapattársa, Jorge Lorenzo tanyázik, a Superbike bajnokságban pedig Ben Spies esélyes a győzelemre. Ez utóbbi tett ráadásul a gyártó első címe lenne a sorozatban.


Az YZF-R1-es az idei modellévre alaposan felfrissült, így nem meglepő, hogy a 2010-es változat alig különbözik a mostanitól. Ez alól azonban kivételt képez a limitált széria, amely már messziről felismerhető kék-fehér fényezéséről, a rajongóknak pedig a 46-os rajtszámot sem kell bemutatni. A motorhoz nem nyúltak a mérnökök, de erre nem is volt szükség, a 998 köbcentis, négyhengeres blokk 182 lóereje így is elég sebesen mozgatja a két mázsás motort. A vízhűtéses blokk erejét a már jól ismert hatsebességes váltó viszi a hátsó kerékhez, míg a megállásról hatdugattyús, 310 mm-es átmérőjű tárcsák gondoskodnak. Módosult viszont a futómű, a mérnökök ugyanis új SOQI villát és hátsó rugóstagot szereltek be. Ennek ellenére bizton állíthatjuk, hogy a limitált széria vásárlónál vajmi keveset nyomnak majd a latban a futómű új alkatrészei, a festés inkább játszhat szerepet a vásárlásban. Így, ha nem is tudunk úgy motorozni, mint Rossi, a megfelelő sisak és ruha beszerzésével legalább a lányok előtt villanthatunk.

A Yamaha a speciális R1-es árát a BMW S1000 RR szintén kék-fehér, szintén limitált szériájához lőtte be, a japán gép ára ugyanis 14 500 dollár, ami egyrészt 1200 dollárral több az alapváltozaténál, másrészt viszont 50 dollárral kevesebb a német versenygépénél
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Egy igazi újdonság a yamaha off-road részlegétől:
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/0 ... _hatul_ki/
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Esetleg ilyen legyen?

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Minnyá rosszul leszek!
3hengeres MV augusztus :hihi

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Megmondom őszintén az előző szebb volt :nemert
Az meg főleg nem semmi, hogy a motor még sehol, de sportdob már rajta :hihi

Kép

Kép
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: zoner »

Meglepődnék, ha ez lenne az új MV :pacsi Hol a 4 kipufogó az ülés alól? Tényleg szebb a régi.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

3hengeres. Akkor nem lehet 4 kipuff ;)
Avatar
nitrobi
Moderátor
Hozzászólások: 1776
Csatlakozott: 2009. aug. 11., kedd 22:01
Vele motorozok: pegaso strada 650
Tartózkodási hely: Budapest XXI. ker.
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: nitrobi »

Kenyér írta:3hengeres. Akkor nem lehet 4 kipuff ;)


A pegason is egy henger van és két kipuf ;)
micsoda anomália :lol:
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Akkor ezen 6-nak kéne lenni ;) a 4 sehogysem jönne ki
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A motorinfó megerősíti az MV-s feltevéseimet:
"Varese beveti a háromhengeres 675-ös erőforrást, de még semmiképpen nem idén. Castiglioni e' vivo!



Csak valami csoda folytán bukkanhat a méltán népszerű Motociclismo magazin fotósa heti rendszerességgel rá ilyen modellújdonságokra. Ezúttal a jövendőbeli háromhengeres, 675 köbcentis MV Agustát fújta velük szembe a szél valahol Lombardiában. Mondjuk, akárcsak a csapatsportokban, a fotóriporter esetében is igaz a szabály, miszerint "tudni kell jól helyezkedni": a varesei főhadiszállás közelében repült a kismadár, miközben az egyik gyári tesztpilóta próbálgatta a motorkerékpárt a környező utcákban.



Igen erős a gyanú, hogy az "F3"-assal állunk szemben, amely az F4-re hasonlít ugyan, de több dolog, mindenekelőtt a méretek - sokkalta kompaktabb a négyhengeresnél - és az oldalidom vonalvezetése árulkodó. A teleszkópszárak átmérője is kisebb, vélik tudni az olaszok. Súlyra roppant keveset saccolnak, 160 kg alatti tömeget, köszönhetően a megannyi magnézium és karbon alkatrésznek. 140 LE körüli legnagyobb teljesítmény 14 ezer percenkénti fordulaton, változó szívőtölcsérhossz. Mindehhez egy nagyon fejlett elektronikus gyújtás- és befecskendezés-vezérlés. A részletekre természetesen még jócskán várni kell, de a blokk fő paramétereit már nagyrészt ismertette a publikummal az MV.



A projektet magát még Claudio Castiglioni indította útnak. Castiglioni nem kevesebbet remélt a motortól, mint hogy talpraállítja a márkát, meggyőződése volt ugyanis, hogy a közepes lökettérfogatú sportmotorok kategóriájába való "betörés" kihúzza az MV-t a mocsárból. Miután a gyárat megvette a HD, az amerikai menedzsment - a kötelező stabilizációs intézkedések elvégzése után - továbbra is nagy fantáziát látott a modellben, így - Castiglioni gesztorsága alatt - tovább dolgoztak a fejlesztésen. Nem láthatjuk az idei Eicmán, de - a gyártó eredeti terveivel összhangban - talán a jövő évin igen.
"
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Kép

Bajban a francia motorgyártás
A franciák inkább fogyasztóként szerepelnek a motorkerékpár iparban, mint gyártóként, most leghíresebb márkájuk is bajba került, csődvédelmet kért a Voxan.

Az 1995-ben alapított márka, hosszas agonizálás után, szeptember 4-én kért csődvédelmet, hogy elkerülje a teljes felszámolást. Jellegzetes és egyedi 996 köbcentiméteres, 72 fokos V2-es blokkja minden modelljében azonos, de még ez a költséghatékonyság is kevés, ha az eladások állnak. Itthon legfeljebb a katalógusokból ismert modellpalettája általában 4-6 különböző modellt vonultatott fel, a Scramblerektől a nakedeken át a Moto Guzzi retro sportmodelljére emlékeztető Charade Racingig. A márka sorsát is az ismeretlenség határozta meg, motorjaik ritkán lépték át a francia határt, és ennek csak részben oka a manufakturális összeszerelésből adódó megbízhatatlanság, sokkal inkább felelős ezért az értékesítési hálózat hiánya. Az importálásba több országban is belevágtak, de hazáján kívül sehol sem terjedtek el a múlt nélküli gyár retro modelljei.

Bár eladásai alapján nem mondható meghatározónak jelentősége, a Voxan elbukása fájdalmas lenne az egész iparágnak. A második világháború után sokszor ennyi kisvállalkozás foglalkozott motorgyártással, mint 2009-ben, akkortájt mindennapos volt a márkák eltűnése és indulása, de manapság ez ritka esemény, és reméljük az is marad. Az autógyártásban egymást követik a csődök, a legnagyobbak is bajban vannak, de velük ellentétben, a motorgyárakat kevés helyen fogja az állam megmenteni. Sajnos a Voxan nincs egyedül, rossz hírek szállonganak a kínai tulajdonú Benelli felől is, idei eladásaik az ezret alig érik el, és késnek az új modellek, ami lemásolja a Voxan történetét. A Scorpát, mely triál motorjairól volt ismerős, az egyik volt alapító új cége, a Sherco vásárolta fel. A Rieju és a Sachs az MZ-hez hasonlóan kínai robogókkal akar fennmaradni, ha ez segít a fennmaradásban, akkor hajrá! Nektek melyik kis motorgyár hiányozna a legjobban?
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Elektromos rekord!
160mph!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G4oHLFdvTuQ[/youtube]
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: zoner »

Kenyér írta:Nektek melyik kis motorgyár hiányozna a legjobban?


Aprilia.

Na jó, csak vicceltem.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

zoner írta:
Kenyér írta:Nektek melyik kis motorgyár hiányozna a legjobban?


Aprilia.

Na jó, csak vicceltem.

:bot ;)
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WetDf7RLpJ8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UMzMOGtbLj4[/youtube]
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A Suzuki elég jól titkolja a jövő évi modelljeit, de jólinformáltak egy új Banditáról,egy gsx-f-ről és talán egy megújukó gsx-r1000-ről pletykálnak...
Képeket hamarosan keresek :ok
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég