Hírek, és újdonságok

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Dino
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3011
Csatlakozott: 2009. máj. 25., hétf. 8:14
Vele motorozok: Hébér + szóda....
Tartózkodási hely: Bóly
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Dino »

Kenyér írta:Uhh bazzz Cinta :yep :yep
Beszartam... vagy nem :nemert
De kurva jó vidi :ok

Ezen intim dolgokról csakis te tudhatsz..... :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
Fröccs: Akik nem csak mesélnek róla!
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Cserébe ímhol az Aprilia új 1200es blokkjának a specifikációja:

1200ccengine.jpg
1200ccengine.jpg (159.4 KiB) Megtekintve 1465 alkalommal
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

És talán ebben a csomagban kapjuk a blokkot:

2009_Aprilia_SL1200_Shiver.jpg
2009_Aprilia_SL1200_Shiver.jpg (34.17 KiB) Megtekintve 1457 alkalommal
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

És innen onnan azt halottam a falco is megkapja majd a v4-es blokkot :ok
Természetesen igen áthangolva, mintegy konkurenciaként az új vfr-nek.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Szavak nélkül

Kép

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2U0vpj7nFAw[/youtube]
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Kép

Kép

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Ez a kis Honda Monkey - aminek az eredeti szériamodellel jóformán egyetlen közös alkatrésze sincs - lesz az a motor, amely a bonneville-i sóstó medrében kategóriájában sebességrekord felállítására készül.

Kép

Az alkotó Ivo Kastan és a TJR Motorsport műhely - a csapat Európa-bajnokságot nyert a Baja 125 2T osztályban, noha az általuk használt motor négyütemű és 142 köbcentis. A soron következő kihívás már csak részben sport: a jó Ivo céljául az abszolút sebességrekord felállítását tűzte ki a 175 köbcentisnél nem nagyobb lökettérfogatúak kategóriájában.



A kis Monkey így további fejlesztéseken esett át, melyek következtében 175 köbcentis lett (az eredeti 110-ből) és 28 lóerőt ad le. A Bonneville Speed Weeken (vasárnaptól) készül felállítani új rekordot. A régit egy Philip York nevű úriember érte el még 1974-ben (!), 155,49 km/órás sebességre gyorsulva.



Kastannak mégsincsenek kételyei, miniatűr rakétájával ugyanis már szárnyalta már túl a 100 mérföldes álomhatárt, és meggyőződése, hogy ha az ülést 7 cm-rel hátrébb helyezi, akkor az aerodinamikai előnyök révén meglehet a 106 km/óra.



Az inspirációt a legendás Burt Munro és az ő "világ leggyorsabb Indianja" adta a cseh nemzetiségű motorosnak, aki a lenti videón mutatja be részletesen a kis bestiát (csehesek és angolosok előnyben).

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xApslV02Nz8[/youtube]
Avatar
Cintu
Moderátor
Hozzászólások: 2042
Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
Vele motorozok: TUONO 1000R
Tartózkodási hely: Leányfalu
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Cintu »

nobody remains virgin. life fucks everyone
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Húsz robogót kaptak augusztus 29-én a budapesti járőrök. A járműveket a Budapesti Rendőr-főkapitányság a Fővárosi Önkormányzattal kötött közszolgáltatási szerződésben rögzített támogatási keretből szerezte be.

A robogók az I., V., VI., XIII. és XIV. kerületi kapitányságokra kerültek annak érdekében, hogy a járőrök gyorsabban és hatékonyabban reagálhassanak a bejelentésekre.

http://automenedzser.hu/motor/20090831_ ... oknek.aspx
Avatar
Öcsike
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 6818
Csatlakozott: 2008. dec. 4., csüt. 16:26
Vele motorozok: Piaggio Hayabusa
Tartózkodási hely: Balatonlelle
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Öcsike »

Rendőrök lepik el a fővárost
http://www.vezess.hu/hirek/rendorok_lep ... ost/20313/
vadocz :idea: sok szerencsét hozzájuk :hihi :hihi
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... gyen-53084

Az igazi motoros az,aki emelt fővel..,esőben is útnak indul.......(Soós)
Avatar
vadocz
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 4059
Csatlakozott: 2008. szept. 6., szomb. 8:39
Vele motorozok: sv1000s
Tartózkodási hely: XVII.ker
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: vadocz »

Öcsike írta:Rendőrök lepik el a fővárost
http://www.vezess.hu/hirek/rendorok_lep ... ost/20313/
vadocz :idea: sok szerencsét hozzájuk :hihi :hihi

Akkor az azt jelenti,hogy szept végén kijelenthatem fél évre a motort,mert utána úgysem ellenőriznek 8-)
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Egy érdekes kimutatás látott napvilágot a közelmúltban. A britek közlekedésében a domináns járművé válhatnak a kétkerekűek.

Csak úgy emlegetjük a ködös Albion, de utalhatnánk a másik klisére, mely a gyakori esős időjárást említi az ország kapcsán. Mégis, a britek szerencsés földrajzi helyzetben vannak, a Golf-áramlat melegíti a szigeteket, így ott nem jelent nagy áldozatot, nem igényel komolyabb felkészülést a téli motorozás. Az üzemanyagárak, a dugók és a kétkerekűek relatív olcsó fenntartási költsége mellett talán ez is hozzájárul ahhoz, hogy manapság a kétkerekű gépjárművek, motorok, robogók egyre inkább a mindennapi közlekedés egyik fő eszközévé válnak Nagy-Britanniában.

A 2008-as Nemzeti Utazási Felmérés eredménye több megközelítésből is azt mutatja, hogy a motorral, robogóval rendelkezők használják leginkább járművüket, minden utazásuk harmadát kétkerekűvel teszik meg. A kimutatás szerint minden motoros út 52 százaléka a napi, lakóhely és munkahely illetve iskola közötti út megtételét szolgálta. Ilyen szempontból a második helyezettek a pedálosok lettek, ők 34 százalékban használták járművüket ingázásra, míg az autósok csak 22 százalékban ültek a fém-műanyag-üveg dobozba ilyen célból. A felmérés szerint az összes autóval megtett út 60 százalékában csak a vezető ült az autóban, és ez az arány 84 százalékra növekszik a napi ingázást illetve üzleti célú közlekedést tekintve. Az egyik fő szempont a kétkerekű gépjárművek mellett pontosan az autók egyéb járművek okozta dugók elkerülése, az utazási idő lerövidítése. Hasonlóan nyomós érv a közlekedés költségvonzata. A fiatalok, 17-20 évesek korcsoportjából 48 százalék említette, hogy a képzés költsége, míg 32 százalékuk, hogy a jármű ára volt döntő szempont, amiért a motorkerékpár mellett döntöttek.

http://www.onroad.hu/motor/hirek/1832/
Minden szentnek maga felé hajlik a keze, ahogy a közmondás tartja, de ilyen komoly számok mellett nem véletlen, hogy az angol Motorkerékpár-ipari Szövetség szeretné felhívni a kormányzat figyelmét a közlekedés ezen formájának fontosságára és megfelelő támogatására szükségességére. A közlekedés, parkolás megkönnyítése a motorok, robogók számára nem csak távlati cél, hanem napirenden lévő, aktuális kérdés. A szövetség a kétkerekű közlekedést népszerűsítő céllal külön website-ot hozott létre, mely kezdőknek újrakezdőknek ad hasznos tanácsokat, javaslatokat a két kerékre váltáshoz.

Az egyéni közlekedés ilyen formájának opponensei szerint a motorok számának jelentős növekedését a környezetvédelem, a levegő tisztasága sínyli meg. El kell ismerjünk ez egy valós probléma, de tegyük rögtön hozzá, a jelenlegi helyzeten a korszerű kis fogyasztású robogók csak javítanának, és ez messze nem a történet vége: Párizsban már több tucatnyi ingyenes töltőállomást hoztak létre elektromos mopedek számára. Sokáig csak nevettünk a távol-keleti országokból származó kaotikus robogóközlekedést bemutató videókon – a pénz azonban nagy úr, és ezt az alternatívát komolyan meg kell fontolni.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Járművünket vezetve kevés veszélyesebb jelenséggel találkozhatunk az aquaplaningnél. A veszély ellenére, a fizika törvényszerűségeit kihasználva egy kis szórakozásra is módunk nyílhat.

Amikor a gumi profilja már nem képes elvezetni a kerék alá kerülő vizet, a kerék „felúszik” az alatta maradt vízrétegre, kialakul az aquaplaning. Ha ez az összes kerekén egyszerre történik, járművünk irányíthatatlanul vízisízik. Ez a roppant veszélyes jelenség azonban kontrollált körülmények között kifejezetten mókás is lehet. Megfelelő sebességgel a vízre hajtva (a tempó fenntartása mellett) bizonyos értelemben a vízen járhatunk. Bár azt nem hiszem, hogy a videón látható argentin motorosok valóban 140 kilométer per órás tempóval hajtanak a vízre, de ügy tűnik a sebesség éppen elegendő, hogy a körülbelül 1 méter mély időszakos tavacskán átsuhanjanak

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6TRCroy3DKs[/youtube]
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Amikor a chopper és a superbike egyesül:
Kép
Avatar
RSVRocky
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 7718
Csatlakozott: 2008. aug. 22., pén. 19:00
Vele motorozok: 999
Tartózkodási hely: felvidék
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: RSVRocky »

Millyard Viper

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3LrNRJ9GDf0&eurl=http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%2520Bikes/millyard_viper_v10.htm&feature=player_embedded[/youtube]
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Kenyér írta:Amikor a chopper és a superbike egyesül:
Kép

Frissítve magyar infóval:
2009. szeptember 01., kedd - [16:16]
Gyönyörű motor Milánóból - bemutatkozik a Duu
Amerikai szív dobog az olasz műremekben


A CR&S nevű kis milánói műhely ismét kitett magáért, kétezer köbcentis blokkot szerelt bele legújabb motorjába, amelyet teljes egészében kézzel raktak össze. Különös gondot fordítottak a Duu élvezetes használatára, valamint az elengedhetetlen olasz dizájnra.


Egyelőre még csak a rajzasztalon készült képeket láthatjuk az olasz Cafe Racers & Superbikes cég második motorjáról, azonban már nem kell sokat várnunk a kétkerekű tényleges bemutatásáig.




A motor kétliteres Rotax blokkot kapott, amelyben két henger dolgozik, a pilóta mögé még egy utas is felfér, a súlya pedig kétszáz kilogramm. Így a kettes számok bűvöletében a név adott volt, ugyanis a Duu, milanói dialektusban kettőt jelent. Korábbi motorjuk a VUN típusjelet viseli, ami szintén nagy sikereket ért el mind teljesítményével, mind megjelenésével. A cég alapítója Roberto Crepaldi szerette volna megismételni, sőt túlszárnyalni korábbi eredményeiket, így második motorjuk is kis szériaszámban kerül forgalmazásra, az alkatrészek legyártása és az összeszerelés pedig teljes egészében kézzel készül. A hatalmas blokkal nem egy újabb erőgépet szerettek volna a piacra dobni, a nagy nyomatékkal a motorozás élvezetét akarták növelni. Crepaldi úr még a nyolcvanas években segédkezett a Harley Davidson olaszországi bevezetésén, innen ered a nagyobb hengerűrtartalom iránti szeretet, dizájnban már csak származása miatt sem kerülhette ki az olasz trendet. Rengeteget teszteltek a prototípus elkészülte óta, és azóta számos változtatást végeztek el, hogy minél inkább kezelhetőbb legyen a motor, valamint a fordulékonyság érdekében módosítottak a súlyponton is.

A motor hivatalos bemutatója novemberben lesz a a Milanóban rendezendő EICMA kiállításon, ami Európa egyik legrégebbi kétkerekű szakkiállítása. Árképzés tekintetében maradtak számmisztikánál, kb. 22 000 eurót kell fizetnünk a CR&S-nek a motorért.

www.a5.hu
Avatar
RSVRocky
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 7718
Csatlakozott: 2008. aug. 22., pén. 19:00
Vele motorozok: 999
Tartózkodási hely: felvidék
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: RSVRocky »

Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Közelebb a hitelhez a Balatonring

Egy napilap információi szerint ugyanis a bank által felkért pénzügyi tanácsadó, a KPMG átvilágította a gyorsaságimotoros-versenypályát építő konzorcium üzleti tervét, s azt elfogadhatónak ítélte. Ez azért fontos, mert a fejlesztési bank részben a KPMG minősítése alapján dönt - információk szerint szeptember közepén - a 45 millió eurós hitelről.

A Sedesa-csoport részvételével létrehozott spanyol konzorcium tavaly nyáron jelentette be, hogy csaknem 90 millió euróért - felerészt hitelből, felerészt önerőből - felépít egy 4232 méter hosszú versenypályát a Somogy megyei Sávolyon, s 2009 őszén meg is rendeznék ott az első gyorsaságimotoros-világbajnoki futamot.

A ring építése azonban csúszott, mert a Sedesa nem tudott megállapodni az MFB-vel a szükséges hitelről, ezért a pálya premierjét 2009 őszéről 2010 szeptemberére halasztották. Arról, hogy miért késett a hitelszerződés megkötése, ellentmondásosak a hírek: a Sedesa a bankot hibáztatta, de olyan - rendre tagadott - pletykák is lábra kaptak, amelyek szerint megingott a befektető pénzügyi helyzete.
MTI
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Megjelentek a világhálón az új GSX-R125 szériamegjelenés előtti felvételei, legelőször - tudomásunk szerint - a Crazymoto blogon, aztán ezer és egy másik helyen. A hamamatsuiaknak már egy ideje ismeretes azon célkitűzése, hogy befogják a Hondát és a Yamahát a nyolcadliteres, négyütemű sportmotorok szegmensében.
Kép
Európa-szerte egyre nagyobb kedvvel veszik ugyanis a tinédzserek ezeket a gépeket: az eladási számok legalábbis ezt mutatják - persze a '80-as, '90-es évek kétüteműi által gerjesztett láz aligha ismételhető meg.

Kép
Esztétikailag a 125-ös GSX-R a nagytesók vonalvezetését követi, formatervben és fényezésben egyaránt. A futómű bőven elegendő egy "modern" nyolcadliteres négyütemű teljesítményéhez: elől szimpla tárcsafék, hagyományos teleszkóp, 110-es illetve 130-as gumik. A tradicionális séma alapján készült a vázszerkezet is, amiről - mivel a hivatalos bemutató előtti gerillaakcióról van szó - nem tudni még, hogy acélból vagy alumíniumból van-é.

A blokk totális újdonságnak ígérkezik, majdnem biztosan vízhűtéses és továbblépést jelent a Van Van-nak illetve a DR125-nek adományozott léghűtéses egységhez mérten. 15 LE-s legnagyobb teljesítménynél vélhetően ezt sem húzzák feljebb, a célpiacokon érvényben lévő szabályozások miatt.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég