
Hírek, és újdonságok
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Új irányvonal mentén fog motorokat tervezni a Buell. A tulajdonos és egyben alapító, Erik Buell a minap bejelentette, ők nem kívánnak a trendekkel haladni, a jövőben teljesen saját elképzeléseiket fogják megvalósítani, és a gyár rajongóinak igazi különlegességekkel akarnak majd kedveskedni. Ennek az új koncepciónak az első szemmel látható lépése logójuk lecserélése. A régi egyszerű Buell felirat helyett, pajzs formájú keretben egy Pegazus, azaz egy szárnyas ló lesz látható. A grafika tervei ugyan már húsz éve megszülettek, Buell azonban csak most látta elérkezettnek az időt annak alkalmazásra.


- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Már nem csak fikció a repülő motor, megérkezett a Switchblade
http://www.a5.hu/cikkek/72/34930.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/72/34930.shtml

- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Na mégegyszer
:
Augusztus 21. péntek: Kawasaki Lime Party
http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/08 ... ime_party/

Augusztus 21. péntek: Kawasaki Lime Party

http://www.motorinfo.hu/magazin/2009/08 ... ime_party/

- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AShwrwblkcc[/youtube]
nobody remains virgin. life fucks everyone
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
700ccm,turbó,és egy kis meglepetés...
Az Ilmor semmit nem bíz a véleltlenre!



http://www.asphaltandrubber.com/news/il ... #more-4146
Az Ilmor semmit nem bíz a véleltlenre!



http://www.asphaltandrubber.com/news/il ... #more-4146
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Leteszteltük Talma Hondáját!
http://www.tesztmotor.hu/teszt/motor-ha ... dajat.html
http://www.tesztmotor.hu/teszt/motor-ha ... dajat.html

- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Atya67
- Fanatikus fórumlakó
- Hozzászólások: 3168
- Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
- Vele motorozok: RSV FACTORY
- Tartózkodási hely: Bp. Csepel
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Kenyér írta:700ccm,turbó,és egy kis meglepetés...
Az Ilmor semmit nem bíz a véleltlenre!
http://www.asphaltandrubber.com/news/il ... #more-4146
A motorról annyit - ma olvastam valahol - , hogy a három henger közül csak kettő dolgozik, a középsőbe meg a kipufogógáz van belevezetve, és így az is plusz teljesítménnyel segíti a gépet. Öt ütemű motorként emlegetik.
Talán a totalcar oldalán olvashatjátok.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Egy hétszeres világbajnok is csak ember. Lélegzik, dobog a szíve, vannak érzései. Ezért fordult a motorozás felé, mikor szögre akasztotta az F1-es bukóját és ezért szerepel most (túlzás nélkül) minden sajtóorgánum hasábján. Mert ma Schumi motoros bukása a legfelkapottabb téma a motorsport berkein belül.
Az előzményeket ugye nem kell leírni. Talán nincs olyan ember, aki ne hallott volna a Massa-balesetről, és a Schumi-rehabilitációról. Isten lássa lelkünket, a mi szemünk is könnybe lábadt a nagy come back hallatán, még az is megfordult a fejünkben, hogy a nagy MI-s vakációnkat egy nappal korábban fejezzük be a valenciai futam kedvéért. Egyébként csak akkor fanyalodtunk volna rá az Európai Nagydíjra, ha Radnai Péter a szerkesztőségünkbe delegálja a tavalyi év 12 címlaplányát, hogy altesti tájékon kis örömet szerezzen nekünk, beleértve a szerkesztőségi vadászgörényünket is.
De Schumacher visszavonulót fújt. Februári motoros esése komolyabb volt, mint azt akkor elárulták. A legfrissebb hírek szerint a hétszeres világbajnok koponya- és nyakcsigolya-törést szenvedett a buktától, valamint megsérült az az artéria is, amely az agy hátsó részének vérellátásáért felelős. Magyarul kevésen múlott, hogy nem szívószállal eszi a hamburgert. Az eset kapcsán soha nem látott médiaérdeklődés övezte az F1-et, még a bulvármagazinok is napokon keresztül Ferrari vörösben úszott, ujjal mutogatva a kétkerekűekre.
És elérkeztünk jegyzetünk fő témájához, a motorversenyzéshez. Elvégre mégis csak egy motoros portál vagyunk, miért foglalkoznánk a négykerekű száguldó cirkusszal?! Megvannak arra a megfelelő szakorgánumok. Mikor Michael bejelentette, hogy motorozni kíván a jövőben - pótolandó valahogy az adrenalinbombát, amit versenyzés adott neki -, csak mosolyogtunk egyet. Mert hát, hány alkalmat látott a világ, hogy egy autós felült volna egy motorra. Ráadásul versenyezni! De hiba volt Schumachert alábecsülni, mert komolyan gondolta. És ha ő valamit komolyan gondol...
Keményen tréningezett. Még a Pannónia-ringre is átjött, hogy csiszoljon kicsit a térdelős kanyartechnikáján. Otthon pedig a MotoGP-futamok nézésévél tréningezte le agyban egy tökéletes kör algoritmusát. Egyre bíztatóbb köridőket ért el, de az már látszott, hogy motoron nem lesz olyan sikeres, mint négy keréken. Okos ember lévén először csak kicsiben játszott. Elindult pár IDM futamon, számottevő eredmény nélkül - közben a világsajtó már a WSBK-ban látta az öreget.
Az idei IDM szezonra készült nagy erővel, amikor megtörtént az ominózus baleset. Gyorsabban eszmélt a derék német legény, mint kezdő meleg az első farbatúrást követően, hogy itt bizony a lét a tét. Élete legnagyobb balesete volt ez, most először csapta meg egy esetleges komoly sérülés szele a sebesség polihisztorát. Nem is próbálkozott többet a kétkerekű fenevadakkal. Talán átgondolta végre, hogy a sikeres motorversenyzők nem véletlenül kezdik az ipart 4 évesen.
Lehet bármekkora klasszis valaki, a professzionális motorversenyzéshez kell az a több tíz év, míg a valaki megfizeti a tanulópénzt. Rossi se véletlenül hagyott fel az F1-es álmaival. Egyszerűen nem lehet ilyen későn átváltani. Ma már nem John Surtess világát éljük. A motorsportot erre kitenyésztett kibernetikus organizmusok űzik, akármennyire is nem tudja ezt elfogadni egy-egy makacs egyed. Sok múlott azon a februári bukáson. A globális sporttörténelem legnagyobb visszatérésének lehettünk volna tanúi. De már megtanultuk, hogy - főleg a sportokban - értelmetlen feltételes módban beszélnünk.
Az előzményeket ugye nem kell leírni. Talán nincs olyan ember, aki ne hallott volna a Massa-balesetről, és a Schumi-rehabilitációról. Isten lássa lelkünket, a mi szemünk is könnybe lábadt a nagy come back hallatán, még az is megfordult a fejünkben, hogy a nagy MI-s vakációnkat egy nappal korábban fejezzük be a valenciai futam kedvéért. Egyébként csak akkor fanyalodtunk volna rá az Európai Nagydíjra, ha Radnai Péter a szerkesztőségünkbe delegálja a tavalyi év 12 címlaplányát, hogy altesti tájékon kis örömet szerezzen nekünk, beleértve a szerkesztőségi vadászgörényünket is.
De Schumacher visszavonulót fújt. Februári motoros esése komolyabb volt, mint azt akkor elárulták. A legfrissebb hírek szerint a hétszeres világbajnok koponya- és nyakcsigolya-törést szenvedett a buktától, valamint megsérült az az artéria is, amely az agy hátsó részének vérellátásáért felelős. Magyarul kevésen múlott, hogy nem szívószállal eszi a hamburgert. Az eset kapcsán soha nem látott médiaérdeklődés övezte az F1-et, még a bulvármagazinok is napokon keresztül Ferrari vörösben úszott, ujjal mutogatva a kétkerekűekre.
És elérkeztünk jegyzetünk fő témájához, a motorversenyzéshez. Elvégre mégis csak egy motoros portál vagyunk, miért foglalkoznánk a négykerekű száguldó cirkusszal?! Megvannak arra a megfelelő szakorgánumok. Mikor Michael bejelentette, hogy motorozni kíván a jövőben - pótolandó valahogy az adrenalinbombát, amit versenyzés adott neki -, csak mosolyogtunk egyet. Mert hát, hány alkalmat látott a világ, hogy egy autós felült volna egy motorra. Ráadásul versenyezni! De hiba volt Schumachert alábecsülni, mert komolyan gondolta. És ha ő valamit komolyan gondol...
Keményen tréningezett. Még a Pannónia-ringre is átjött, hogy csiszoljon kicsit a térdelős kanyartechnikáján. Otthon pedig a MotoGP-futamok nézésévél tréningezte le agyban egy tökéletes kör algoritmusát. Egyre bíztatóbb köridőket ért el, de az már látszott, hogy motoron nem lesz olyan sikeres, mint négy keréken. Okos ember lévén először csak kicsiben játszott. Elindult pár IDM futamon, számottevő eredmény nélkül - közben a világsajtó már a WSBK-ban látta az öreget.
Az idei IDM szezonra készült nagy erővel, amikor megtörtént az ominózus baleset. Gyorsabban eszmélt a derék német legény, mint kezdő meleg az első farbatúrást követően, hogy itt bizony a lét a tét. Élete legnagyobb balesete volt ez, most először csapta meg egy esetleges komoly sérülés szele a sebesség polihisztorát. Nem is próbálkozott többet a kétkerekű fenevadakkal. Talán átgondolta végre, hogy a sikeres motorversenyzők nem véletlenül kezdik az ipart 4 évesen.
Lehet bármekkora klasszis valaki, a professzionális motorversenyzéshez kell az a több tíz év, míg a valaki megfizeti a tanulópénzt. Rossi se véletlenül hagyott fel az F1-es álmaival. Egyszerűen nem lehet ilyen későn átváltani. Ma már nem John Surtess világát éljük. A motorsportot erre kitenyésztett kibernetikus organizmusok űzik, akármennyire is nem tudja ezt elfogadni egy-egy makacs egyed. Sok múlott azon a februári bukáson. A globális sporttörténelem legnagyobb visszatérésének lehettünk volna tanúi. De már megtanultuk, hogy - főleg a sportokban - értelmetlen feltételes módban beszélnünk.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Augusztus 15-én nem mindennapi élményben lehetett részük a bécsi Ringstrasse utcáin álldogálóknak. Igazi motoGP technika vonult fel a körúton.
Az osztrák nemzeti televízió, az ATV szervezte eseményre a közeli brnói verseny adott alkalmat. Bár nem mindegyik versenyző volt jelen, a csalódást inkább az esemény eseménytelensége okozta a nézők számára. (Nem mellesleg tessék megfigyelni, hogy milyen komoly biztonsági intézkedésekre volt szükség az osztrák fővárosban: se kordon, se a tömegre felügyelő rendőrök.)
A felvonulók a teljesség igénye nélkül: Talmácsi Gábor, Jorge Lorenzo (egy Fiat 500-asban), Nicky Hayden, James Toseland, Karel Abraham, Marc Marquez valamint az osztrák Michael Ranseder és Randy Krummenacher.
A figyelmesebbeknek feltűnhet a videókon egy KTM RC8 és X-bow is.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s6N6U1kmFaY[/youtube]
Az osztrák nemzeti televízió, az ATV szervezte eseményre a közeli brnói verseny adott alkalmat. Bár nem mindegyik versenyző volt jelen, a csalódást inkább az esemény eseménytelensége okozta a nézők számára. (Nem mellesleg tessék megfigyelni, hogy milyen komoly biztonsági intézkedésekre volt szükség az osztrák fővárosban: se kordon, se a tömegre felügyelő rendőrök.)
A felvonulók a teljesség igénye nélkül: Talmácsi Gábor, Jorge Lorenzo (egy Fiat 500-asban), Nicky Hayden, James Toseland, Karel Abraham, Marc Marquez valamint az osztrák Michael Ranseder és Randy Krummenacher.
A figyelmesebbeknek feltűnhet a videókon egy KTM RC8 és X-bow is.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s6N6U1kmFaY[/youtube]
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Az épített motorok Olimpiája
http://csajokamotoron.hu/index.php?p=ne ... 508&area=1
http://csajokamotoron.hu/index.php?p=ne ... 508&area=1

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég