Hírek, és újdonságok
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Az objektív felelősség elve elérte a bukósisak-használatot is. Jó tudni rovat.
A kormány rendelete értelmében augusztus 1-jétől közigazgatási hatósági eljárást indít a rendőrség azok ellen, akik megszegik a biztonsági öv, a gyermekbiztonsági rendszer, a bukósisak és a mobiltelefon használatára vonatkozó szabályokat. - Forrás: hirado.hu / MTI
A kormányrendelet augusztus 1-jei hatályba lépéséig ezeket szabálysértésként bírálták el, így helyszíni bírsággal, illetve szabálysértési eljárás során szabálysértési bírsággal voltak sújthatók az elkövetők, valamint közúti közlekedési "előéleti pontot" kellett kiszabni az elkövetőkkel szemben.
A kormány július 29-én hozott kormányrendeletében azonban megváltoztatta ezt, és úgy rendelkezett, hogy az ezen közlekedési szabályokat megszegőivel szemben közigazgatási eljárást kell indítani, és közigazgatási bírságot kell kiszabni.
A kormányrendelet melléklete szerint a menet közben kézben tartott rádiótelefon használata miatt lakott területen belül 10 ezer, lakott területen kívül 15 ezer, autóúton és autópályán 20 ezer forint bírságot kell kiszabni a járművezetővel szemben.
A biztonsági öv használatát elmulasztó járművezetőre, illetve utasra lakott területen belül 10 ezer, lakott területen kívül 20 ezer, autóúton és autópályán 30 ezer forint bírságot kell kiszabni.
A gyermekbiztonsági rendszer használatának elmulasztása miatt lakott területen belül 15 ezer, lakott területen kívül 30 ezer, autóúton és autópályán 45 ezer forint a járművezetővel szemben kiszabott bírság összege.
A motorkerékpár-bukósisak használatát elmulasztókat lakott területen belül 10 ezer, lakott területen kívül 20 ezer, autóúton, autópályán 30 ezer forintra kell büntetni.
A változás értelmében - mivel közigazgatási bírságot szabnak ki - nem fognak büntetőpontot adni ezekért a szabálytalanságokért. A kormányrendelet rendelkezéseit a hatálybalépést követően elkövetett szabályszegések esetében kell alkalmazni.
A rendőrség tavaly május 1-je óta alkalmazza élesben az objektív felelősség elvét. A jogszabály szerint a gépjármű üzemben tartója felelős azért, ha a járművel túllépik a megengedett legnagyobb sebességet, nem tartják be a vasúti átjárón történő áthaladás szabályait, a közlekedési lámpák utasításait, a megállás és várakozás szabályait, a behajtási tilalomra és kötelező haladási irányra vonatkozó szabályokat, az autópálya leállósávjának igénybevételét meghatározó szabályokat, illetve a természet védelmére vonatkozó előírásokat.
Ha ilyet tapasztal a rendőrség, az üzemben tartóval szemben közigazgatási eljárást kell indítania. Augusztus 1-je után pedig a menet közbeni mobiltelefon-használat, a biztonsági öv, a gyermekbiztonsági rendszer és a motorkerékpár-bukósisak használata is bekerült ebbe a körbe.
A gépjármű üzemben tartója csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a járművet tőle ellopták, illetve, ha a járművet használó ember magánokiratban, két tanúval hitelesítve elismeri, hogy a szabálysértés elkövetésekor ő vezette a járművet.
A közigazgatási bírságot csak akkor lehet kiszabni, ha erről fényképfelvételt készített a rendőrség.
A kormány rendelete értelmében augusztus 1-jétől közigazgatási hatósági eljárást indít a rendőrség azok ellen, akik megszegik a biztonsági öv, a gyermekbiztonsági rendszer, a bukósisak és a mobiltelefon használatára vonatkozó szabályokat. - Forrás: hirado.hu / MTI
A kormányrendelet augusztus 1-jei hatályba lépéséig ezeket szabálysértésként bírálták el, így helyszíni bírsággal, illetve szabálysértési eljárás során szabálysértési bírsággal voltak sújthatók az elkövetők, valamint közúti közlekedési "előéleti pontot" kellett kiszabni az elkövetőkkel szemben.
A kormány július 29-én hozott kormányrendeletében azonban megváltoztatta ezt, és úgy rendelkezett, hogy az ezen közlekedési szabályokat megszegőivel szemben közigazgatási eljárást kell indítani, és közigazgatási bírságot kell kiszabni.
A kormányrendelet melléklete szerint a menet közben kézben tartott rádiótelefon használata miatt lakott területen belül 10 ezer, lakott területen kívül 15 ezer, autóúton és autópályán 20 ezer forint bírságot kell kiszabni a járművezetővel szemben.
A biztonsági öv használatát elmulasztó járművezetőre, illetve utasra lakott területen belül 10 ezer, lakott területen kívül 20 ezer, autóúton és autópályán 30 ezer forint bírságot kell kiszabni.
A gyermekbiztonsági rendszer használatának elmulasztása miatt lakott területen belül 15 ezer, lakott területen kívül 30 ezer, autóúton és autópályán 45 ezer forint a járművezetővel szemben kiszabott bírság összege.
A motorkerékpár-bukósisak használatát elmulasztókat lakott területen belül 10 ezer, lakott területen kívül 20 ezer, autóúton, autópályán 30 ezer forintra kell büntetni.
A változás értelmében - mivel közigazgatási bírságot szabnak ki - nem fognak büntetőpontot adni ezekért a szabálytalanságokért. A kormányrendelet rendelkezéseit a hatálybalépést követően elkövetett szabályszegések esetében kell alkalmazni.
A rendőrség tavaly május 1-je óta alkalmazza élesben az objektív felelősség elvét. A jogszabály szerint a gépjármű üzemben tartója felelős azért, ha a járművel túllépik a megengedett legnagyobb sebességet, nem tartják be a vasúti átjárón történő áthaladás szabályait, a közlekedési lámpák utasításait, a megállás és várakozás szabályait, a behajtási tilalomra és kötelező haladási irányra vonatkozó szabályokat, az autópálya leállósávjának igénybevételét meghatározó szabályokat, illetve a természet védelmére vonatkozó előírásokat.
Ha ilyet tapasztal a rendőrség, az üzemben tartóval szemben közigazgatási eljárást kell indítania. Augusztus 1-je után pedig a menet közbeni mobiltelefon-használat, a biztonsági öv, a gyermekbiztonsági rendszer és a motorkerékpár-bukósisak használata is bekerült ebbe a körbe.
A gépjármű üzemben tartója csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a járművet tőle ellopták, illetve, ha a járművet használó ember magánokiratban, két tanúval hitelesítve elismeri, hogy a szabálysértés elkövetésekor ő vezette a járművet.
A közigazgatási bírságot csak akkor lehet kiszabni, ha erről fényképfelvételt készített a rendőrség.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Erik Buell utolsó szériája?
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/0 ... last_2010/
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/0 ... last_2010/
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- zoner
- Igazi tag
- Hozzászólások: 981
- Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
- Vele motorozok: Aprilia Falco
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
A motorozás megőrzi a fiatalságunkat?
„A motoros agya a motorozástól aktiválódik, részben azért, mert nagyobb odafigyelést követel. Kényelmes és könnyű környezetben az emberi elme és test hozzászokik ahhoz, hogy alacsonyra teszi a mércét. Végkövetkeztetésünk az, hogy a motorozás kedvező öregedéshez vezethet.” – nyilatkozta Ryuta Kawashima, aki kutatócsoportjával (Tohoku Egyetem) és a Yamaha Motor céggel közösen egy kísérletsorozatot végzett. Az egyik kísérletben 22 negyvenes-ötvenes éveiben járó férfi vett részt, akik már legalább egy évtizede nem motoroztak. Véletlenszerűen két csoportra osztották őket: az egyiket arra kérték, használják újra rendszeresen motorjukat két hónapig, a másik csoport tagjai pedig továbbra is kerékpárral vagy autóval jártak. A kutató beszámolója szerint a motorozó csoport magasabb pontszámokat ért el a kognitív funkciós vizsgálatokon. Az egyikben, ahol a férfiaknak visszafelé kellett emlékezniük egy számsorra, a motorosok pontszámai több mint 50 százalékkal emelkedtek két hónap alatt, a nem motorozóké pedig némileg romlottak. A motorosok azt állították, kevesebb hibát ejtettek munkájukban, és boldogabbak voltak. „A mentális ellátás a modern társadalom súlyos problémája. Úgy vélem, érdekes újdonsággal szolgáltunk, mivel az adatok azt mutatják, hogy már egyszerűen azzal is javíthatjuk mentális állapotunkat, ha motorral járunk dolgozni.” – állítja a kutatás vezetője.
„A motoros agya a motorozástól aktiválódik, részben azért, mert nagyobb odafigyelést követel. Kényelmes és könnyű környezetben az emberi elme és test hozzászokik ahhoz, hogy alacsonyra teszi a mércét. Végkövetkeztetésünk az, hogy a motorozás kedvező öregedéshez vezethet.” – nyilatkozta Ryuta Kawashima, aki kutatócsoportjával (Tohoku Egyetem) és a Yamaha Motor céggel közösen egy kísérletsorozatot végzett. Az egyik kísérletben 22 negyvenes-ötvenes éveiben járó férfi vett részt, akik már legalább egy évtizede nem motoroztak. Véletlenszerűen két csoportra osztották őket: az egyiket arra kérték, használják újra rendszeresen motorjukat két hónapig, a másik csoport tagjai pedig továbbra is kerékpárral vagy autóval jártak. A kutató beszámolója szerint a motorozó csoport magasabb pontszámokat ért el a kognitív funkciós vizsgálatokon. Az egyikben, ahol a férfiaknak visszafelé kellett emlékezniük egy számsorra, a motorosok pontszámai több mint 50 százalékkal emelkedtek két hónap alatt, a nem motorozóké pedig némileg romlottak. A motorosok azt állították, kevesebb hibát ejtettek munkájukban, és boldogabbak voltak. „A mentális ellátás a modern társadalom súlyos problémája. Úgy vélem, érdekes újdonsággal szolgáltunk, mivel az adatok azt mutatják, hogy már egyszerűen azzal is javíthatjuk mentális állapotunkat, ha motorral járunk dolgozni.” – állítja a kutatás vezetője.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Innentől kezdve pedig:
-tb támogatás
-kedvezőbb áfakör
-szociális juttatás
-ingyen benzin
simán járna a motoros társadalomnak
-tb támogatás
-kedvezőbb áfakör
-szociális juttatás
-ingyen benzin
simán járna a motoros társadalomnak

- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
- Cintu
- Moderátor
- Hozzászólások: 2042
- Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
- Vele motorozok: TUONO 1000R
- Tartózkodási hely: Leányfalu
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
nobody remains virgin. life fucks everyone
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Nemcsak az autóknál, a motoroknál is egyre népszerűbbek az elektromos hajtású járművek. A gyártók folyamatosan fejlesztenek, hogy minél nagyobb teljesítményt tudjanak elérni, miközben a hatótávolság is egyre nagyobb.

A Zero már negyedik elektromos
modelljét mutatta be
A californiai székhelyű Zero Motorcycles kizárólag elektromos motorok készítésével foglalkozik. A cég már három sikeres szériát tudhat maga mögött, a Zero X enduró, és a krosszmotor Zero MX mellett eddig egy Supertmoto-val rukkoltak elő, ami a Zero S nevet kapta. A legújabb fejlesztésük a Zero DS, szintén egy enduró gép, de sokkal komfortosabb kivitel, mint amit eddig megszokhattunk. A motort úgy tervezték, hogy utcai és terepmotorozásra egyaránt alkalmas legyen. Az alapját a Zero S adta, így a DS váza szintén alumíniumból, kézzel készült és a súlya mindössze 13 kg, a motor összsúlya egyébként 122 kg. A DS 88 km/h-s végsebességre képes, a telepek kapacitása 4 kWh. A töltést 110 és 220 voltos áramforrásról is elvégezhetjük, a lítium-ionos akkumulátorokat 220 Voltos hálózatról kevesebb, mint négy óra alatt fel lehet tölteni. Ennyi töltési idő után a motor hatótávolsága 80 kilométer lesz. A DS-t új, naked stílusú lámpával lehet majd megvásárolni.
Az új modell Európában szeptembertől lesz kapható az áráról annyit tudni, hogy kb. 10 000 euró lesz. Hazánkban sajnos még nem forgalmazzák, de a cég tervei között szerepel, hogy újabb szalonokat nyitnak, remélhetőleg nálunk is.

A Zero már negyedik elektromos
modelljét mutatta be
A californiai székhelyű Zero Motorcycles kizárólag elektromos motorok készítésével foglalkozik. A cég már három sikeres szériát tudhat maga mögött, a Zero X enduró, és a krosszmotor Zero MX mellett eddig egy Supertmoto-val rukkoltak elő, ami a Zero S nevet kapta. A legújabb fejlesztésük a Zero DS, szintén egy enduró gép, de sokkal komfortosabb kivitel, mint amit eddig megszokhattunk. A motort úgy tervezték, hogy utcai és terepmotorozásra egyaránt alkalmas legyen. Az alapját a Zero S adta, így a DS váza szintén alumíniumból, kézzel készült és a súlya mindössze 13 kg, a motor összsúlya egyébként 122 kg. A DS 88 km/h-s végsebességre képes, a telepek kapacitása 4 kWh. A töltést 110 és 220 voltos áramforrásról is elvégezhetjük, a lítium-ionos akkumulátorokat 220 Voltos hálózatról kevesebb, mint négy óra alatt fel lehet tölteni. Ennyi töltési idő után a motor hatótávolsága 80 kilométer lesz. A DS-t új, naked stílusú lámpával lehet majd megvásárolni.
Az új modell Európában szeptembertől lesz kapható az áráról annyit tudni, hogy kb. 10 000 euró lesz. Hazánkban sajnos még nem forgalmazzák, de a cég tervei között szerepel, hogy újabb szalonokat nyitnak, remélhetőleg nálunk is.
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
A japán motorgyárak első féléves eredménye még a magyar piacon edződött szemünknek is sokkoló volt. (...)
A Japán Autógyártók Szövetsége (JAMA) közzétette a 2009-es motorgyártási adatokat. A számok ugyan kicsivel jobbak, mint a magyar piac eladási mutatói, amely 50% feletti visszaesést mutat, azonban ne feledjük, a japán motorok a világ szinte minden táján a legkeresettebbek közé tartoznak. A 360981 darab a tavalyi 593384-hez képest óriási elmaradás, és a visszaesés minden gyártót érintett. A különbség összesen 232403 motorkerékpár, azaz 39,2%. Ami a legrosszabb az egészben, hogy ez zsinórban a harmadik év, amely az előzőhöz képest visszaesést mutat.
50cc és alatta 66.425 db., mínusz 16.146 db vagy 19,6%
51 - 125cc 21.485 db., mínusz 36.669 units vagy 63,1%
126 - 250cc 54.396 db., mínusz 27.213 db. vagy 33,3%
250cc felett 218.675 db., mínusz 152.375 db. vagy 41,1%
A Japán Autógyártók Szövetsége (JAMA) közzétette a 2009-es motorgyártási adatokat. A számok ugyan kicsivel jobbak, mint a magyar piac eladási mutatói, amely 50% feletti visszaesést mutat, azonban ne feledjük, a japán motorok a világ szinte minden táján a legkeresettebbek közé tartoznak. A 360981 darab a tavalyi 593384-hez képest óriási elmaradás, és a visszaesés minden gyártót érintett. A különbség összesen 232403 motorkerékpár, azaz 39,2%. Ami a legrosszabb az egészben, hogy ez zsinórban a harmadik év, amely az előzőhöz képest visszaesést mutat.
50cc és alatta 66.425 db., mínusz 16.146 db vagy 19,6%
51 - 125cc 21.485 db., mínusz 36.669 units vagy 63,1%
126 - 250cc 54.396 db., mínusz 27.213 db. vagy 33,3%
250cc felett 218.675 db., mínusz 152.375 db. vagy 41,1%
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Azt csak a márka igazán tájékozott hívei tudják, hogy a Ducati 1952-ben már piacra dobott egy robogót, a Cruiser 125-öst. Négyütemű motor, automata váltó és még sok technikai finomság jellemezte, de alulmaradt a Vespával szemben. Mostani robogójukat a hírek szerint már az idei kiállításon bemutatják Milánóban, lehetséges külsejét a híres olasz formatervező, Oberdan Bezzi rajzolta. Az információk 850-es motort jósolnak, 100 lóerős teljesítménnyel, automataváltóval. Amennyiben elkészül a Scootster, kétségkívül beírja magát a robogó-történelembe, mindenesetre év végére kiderül, mennyi alapja volt a híreszteléseknek.
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
BMW S1000RR: reloaded
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/0 ... _reloaded/
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Noo1oNPVdag&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vli1HtDImgM&feature=player_embedded[/youtube]
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/0 ... _reloaded/
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Noo1oNPVdag&feature=player_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vli1HtDImgM&feature=player_embedded[/youtube]

- Zozo
- Igazi tag
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009. jan. 14., szer. 21:02
- Vele motorozok: 09' Tuono
- Tartózkodási hely: Őrbottyán
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
A közelmúltban hallhattunk arról, hogy megkezdődött a Balatonring építésének első fázisa. Nos, a spanyolok azért nem annyira bizakodóak a helyszínnel kapcsolatban.
A múlt héten a FIM és a DORNA közzétette a motoGP előzetes 2010-es versenynaptárát. A hír jó oldala számunkra, magyaroknak, az, hogy az idei probléma ellenére a versenynaptárban ott szerepel a Balatonring (a szeptember 19-i hétvége a miénk). Sajnos az idei blamázs miatt bekerült egy tartalék pálya is, ami igazából még el sem készült. Az Aragon versenypálya azonban nemcsak egyszerűen egy motoros versenypályának épül: jóval nagyobb célt tűz ki a pálya és az ahhoz építendő létesítmények elé. A pálya a tervek szerint idén szeptemberben nyitja meg kapuit. Az alábbi promóciós videóban a fejlesztési központ, a gokart pálya mellett a versenyautók is nagy szerephez jutnak, ami felvetheti a pályával szemben támasztott kritériumok kérdését. Ne feledjük azonban, hogy a DORNA illetékesei az utóbbi időben egyre rugalmasabbnak tűnnek ebben a kérdésben, egy hazai pálya esetében pedig nem várnék a kötelezőnél nagyobb szigort…
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R4HAbdhqVOg[/youtube]
A múlt héten a FIM és a DORNA közzétette a motoGP előzetes 2010-es versenynaptárát. A hír jó oldala számunkra, magyaroknak, az, hogy az idei probléma ellenére a versenynaptárban ott szerepel a Balatonring (a szeptember 19-i hétvége a miénk). Sajnos az idei blamázs miatt bekerült egy tartalék pálya is, ami igazából még el sem készült. Az Aragon versenypálya azonban nemcsak egyszerűen egy motoros versenypályának épül: jóval nagyobb célt tűz ki a pálya és az ahhoz építendő létesítmények elé. A pálya a tervek szerint idén szeptemberben nyitja meg kapuit. Az alábbi promóciós videóban a fejlesztési központ, a gokart pálya mellett a versenyautók is nagy szerephez jutnak, ami felvetheti a pályával szemben támasztott kritériumok kérdését. Ne feledjük azonban, hogy a DORNA illetékesei az utóbbi időben egyre rugalmasabbnak tűnnek ebben a kérdésben, egy hazai pálya esetében pedig nem várnék a kötelezőnél nagyobb szigort…
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R4HAbdhqVOg[/youtube]
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Csak az erő számít:
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1773/
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1773/
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
A motorsport királykategóriájának tartott MotoGP, valamint a Superbike versenysorozat után egyre élesebb verseny bontakozik az elektromos gyorsasági motorok terén is. Az egyik legnevesebb elektromos motor istálló, az XXL Racing Team, miután a patinás Man szigeteki versenyen megszerezte a második helyet a villanyos hajtású motoroknak rendezett TTXGP viadalon, újabb nagy dobásra készül. Terveik szerint augusztus 16.-án a világon elsőként fogják átlépni a 200 km/h-s álomhatárt elektromos motorral. A rekordkísérletet a németországi A49-es autópályán fogják megpróbálni, amelyet a rendőrség erre az időszakra le fog zárni
http://www.a5.hu/cikkek/73/34760.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/73/34760.shtml
- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
- Gera
- Moderátor
- Hozzászólások: 2830
- Csatlakozott: 2008. nov. 16., vas. 21:00
- Vele motorozok: Kawasaki ZX6-R '07
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
Motorgyártásba fogott a Fejvadász sztárja, Lorenzo Lamas
http://www.a5.hu/cikkek/72/34773.shtml
http://www.a5.hu/cikkek/72/34773.shtml

- Kenyér
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 41874
- Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
- Vele motorozok: Rsv Mille '03
- Tartózkodási hely: Albertirsa
- Kapcsolat:
Re: Hírek, ujdonságok
, a MotoGP jövőre visszatér Silverstone-ba, amelynek átépítése novemberben kezdődik. Az esemény kapcsán tartott sajtótájékoztatón jelen volt a britek 125-ös élversenyzője, Bradley Smith is. Silverstone vezérigazgatója, Richard Phillips szerint nem várhattak tovább, ezen a pályán utoljára 1986-ban rendeztek GP futamot, időszerű volt már visszahozni ide a versenyzőket, csapatokat és a rajongókat. A tulajdonosok több mint 5 millió forintot fektetnek be a novemberben kezdődő átalakítási munkákba, márciusra ígérik a befejezést. A módosítások után 5,67 km hosszú pálya az egyik leggyorsabb lesz a 2010-es helyszínek közül, az új vonalvezetés a nézőkhöz is közelebb hozza a versenyt, a versenyzőket, jól belátható lesz a pálya, ez is fontos szempont volt a tervezés során. A tulajdonosok világszínvonalú létesítményt ígérnek, melyet a jövőben is folyamatosan fejlesztenek majd a motor és autóversenyek követelményei szerint.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég