Hírek, és újdonságok

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Új túraendúró az Apriliától
Egy olasz motoros oldal, az Infomotori értesülései szerint az Aprilia egy új, nagyköbcentis túraendúrón dolgozik, amelyet már az idei EICMA-n meg is csodálhatunk. Úgy tudni, a motort már kifejlesztették, és Olaszországban tesztelik a KTM 990 Adventure-rel együtt.

A képek egy bizonyos Luca Bar munkáját dicsérik, aki így képzeli az új modellt. Ha minden igaz, annak ellenére, hogy ebbe a motorba egy nagy, 1200 köbcentiméteres V2-es erőforrás kerül, tényleg alkalmas lesz terepre is, nem úgy mint a Caponord
csak reméllem,hogy ez nem a valós formája lessz :-?
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1657/
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

193 lóerő, 183 kilogramm szárazon, és egy soha ennyire szofisztikált elektronika - kevesebb, mint tizenhatezer euróért (az mennyi forint is?). Ezekkel az űrszámokkal dobálózik a BMW, na meg egy teljesen aszimmetrikus, már-már kajlába hajló dizájnnal. Itt a bajor superbike, aminek a léte legalább akkora abszurdumnak tűnhetett pár éve, mint az Aprilia négyhengerese. Hivatalos gyári fotók és hiteles adatok a sok pletyka után.

Rejtőzködő, titokzatoskodó életmódot folytatott az S 1000 RR - eddig. Kölnben nagyon várta a közönség meg a szakma, de nem tárta fel magát, csak a WSBK-s versenymotor tekintett le a bámész tömegre. Milánóban dettó. Aztán jött egy fotó a BMW-től, amit rengeteg-rengeteg pletyka és mit szépítsük, intrika követett, telis-tele helytelen következtetésekkel. Ezekre nem volna szép éppen most, az új modell bemutatásakor kitérni, a legtöbben úgyis ismerik a vádpontokat.

Egyvalami biztos: a Motorrad marketingesei elejét vehették volna a probléma eszkalálódásának, ha nem várnak a világbajnokság ötödik nagydíjáig (Monza) a prezentációval. Persze nyilván ennek is megvolt a maga oka. És hogy milyen lett? Hogy tényleg ennyire "bivaly", mint ahogy Corser és Xaus mondják? Lesz rajta ABS meg TC?

Amit mindenekelőtt látnunk kell ezzel a superbike-kal kapcsolatban, az az út, amit a gyár bejárt, hogy eljusson idáig. Az SBK-nak már elég régóta küldözgették szerelmük tétova jelzéseit, aztán heves flörtölésbe kezdtek, most meg már házasság, gyerek... Idén csak a tapasztalatszerzés a cél, jövőre pedig már tényleg versenyképesnek kell lenni, mondják. Hasonlóképpen ambiciózusak a piaci tervek a kereskedésekben egyébként csak év végén debütáló motorral: rövid idő alatt 10%-os szeletet kívánnak kihasítani az sportezres-tortából Münchenben. Merész.

Az S1000RR elsősorban nem a márkahű béemvéseknek szól, hanem a "külső" publikumnak: egy GS-ről senki nem fog átülni egy fenevadra. Itt jön az igazság pillanata: nem elég a pályán versenyképesnek lenni, a piacon, ár-érték arányában ugyanúgy ott kell lenni a szeren - és éppen ezért plántáltak bele mindent, ami technológiai furmány és finesz és know-how volt BMW istállón belül (az F1-brigádot beleértve!).

Senki ne várjon korszakalkotó innovációt, sem világot felforgató, minden eddigi sémán kívül eső megoldásokat: a műszaki kivitel egy hagyományos motorkerékpárt tükröz. Az integrált Ride by Wire-t (vezeték nélküli összeköttetés a gázkar és a 48 mm-es pillangószelepek között) és a változó szívótölcsérhosszt már más modelleiken bemutatták a németek. Akik szerint a maximális teljesítmény záloga az optimalizáció (bármit is jelentsen ez).

Ami azt illeti, ezt a soros négyhengeresüket alaposan összeoptimalizálták. A vezérlőelektronika rém fejlett (négyféle gyújtástérkép – rain, sport, race, slick - közül választhat a felhasználó, úgy tűnik, ezen a téren is megindul a verseny a gyárak között), hengerenként két injektor etet, csúszókuplung alap. A furat rekordarányú a kategóriában, 80 mm-es, ehhez a löket 49,77 mm. Így már érthető az igen magas elérhető fordulattartomány, a piros csíkot 14 ezer percenkénti fordulathoz illesztette a BMW, a tiltás 14.200-nál avatkozik be. 193 LE a maximális teljesítmény, ezt 13 ezernél prezentálja a motor. A 112 Nm-es legnagyobb nyomatékot pedig 9.750-en. Azért ezek komoly számok, főleg a 183 kg-os száraz ill. 204 kg-os menetkész tömeg ismeretében. Ez, jelezzük, a legjobb súly-teljesítmény arány a jelenlegi piaci kínálatban.

A futómű szintén racionális, megfelel a kánonnak - alumínium hídváz, hosszú lengővilla, radiális Brembo (nem egyblokkos) féknyergek, mindenhogyan állítható felfüggesztések, 46 mm szárátmérőjű villa. 1432 mm-es tengelytáv, 23°9’-es villaszög.

Az erőssége tehát nem a műszaki újítások száma – az első információk alapján sokkal inkább a dinamikus kezelhetőség. Valójában ez az első sportmotor, ami egyidőben alkalmazhat (opcionálisan) DTC-t (Dynamic Traction Control) és a Race ABS-t, ami – mint a neve is mutatja – hiperkönnyű és hiperkompakt, mindösszesen 2 és fél kilót nyomó – fékasszisztens. Mindkét kiegészítő, a DTC és az ABS is programozható, a négyféle gyújtástérképhez. De elérhető hozzá a HP2-n és K1300-on bemutatott elektronikus váltórásegítés is.

Képgaléria
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: zoner »

Kenyér írta:Csak szerintem gáz az aszimetrikus lámpa? :vak:


Nekem tetszik. Ha nem lenne rajta a logo, akkor is tudni lehet, hogy ez egy BMW. Kicsit kockás meg durva, de minden propelleres ilyen. Matt feketén nem számít a forma :D És ha jobban megnézitek a promot, egyes modelleken a kerek lámpa körül van fehér matrica, úgy mindjárt szimmetrikusnak hat.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Jövőre gyártásba kerül a futurisztikus Honda V4

A Honda története során másodszor vállal kötelezettséget egy új modell piacra dobásának határidejéért. A V4 jövő évi megjelenését a Honda Motor Europe elnöke, Shigeru Takashi jelentette be. Tavaly Kölnben és Milánóban már gyanakodhattak a látogatók, hogy a számos V4 felirat és a korábbi V4-es modellek nem csak a cég 60. születésnapjának tiszteletére kerültek a standokra, a fő helyre kiállított V4-es koncepciót megformáló szobor pedig felért egy szándéknyilatkozattal. Sok, ott látott megoldás áldozatul esett a hétköznapi használhatóság és a szuperbike kategória homologizációs követelményeinek. A fotók alapján le kell mondanunk többek közt az agy nélküli kerekekről és a futurisztikus műszerfalról is, a radikálisan új, dupla kuplungos NGT (Next Generation Transmission) váltó alkalmazásáról sem közölt információt a gyár. Sokak szerint az ovál dugattyúk használata sem valósul meg.

http://www.a5.hu/cikkek/73/32952.shtml
Avatar
Óriás
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 4149
Csatlakozott: 2009. jan. 26., hétf. 22:50
Vele motorozok: KTM
Tartózkodási hely: Eger
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Óriás »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Gyűjtsetek sok lét, és vegyetek egy ilyet a garázsba:
http://www.a5.hu/cikkek/73/32980.shtml
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Pfvari
I. Attila Hun király
Hozzászólások: 2102
Csatlakozott: 2008. aug. 31., vas. 23:37
Vele motorozok: Pedálos Komár
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Pfvari »

4 henger = 2 motor :)
Kép
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Pfvari írta:Sajnálatos:

Talma otthagyja a csapatát azonnal:

http://www.motorinfo.hu/sporthirek/motogp/2009/05/14/talma_otthagyja_az_aspar_teamet/

:evil: :xs: :box:
Avatar
Óriás
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 4149
Csatlakozott: 2009. jan. 26., hétf. 22:50
Vele motorozok: KTM
Tartózkodási hely: Eger
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Óriás »

ILYEN LESZ A KÖVETKEZŐ MOTOROM.AZ MÁR BIZTOS.
http://www.tesztmotor.hu/magazin/erdeke ... 4-bol.html

Őszintén remélem,hogy nem az RSV4 lámpája kerül rá :!: :!: :!: :|
Avatar
Cintu
Moderátor
Hozzászólások: 2042
Csatlakozott: 2008. júl. 24., csüt. 2:32
Vele motorozok: TUONO 1000R
Tartózkodási hely: Leányfalu
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Cintu »

DB7 Naked

Kép
nobody remains virgin. life fucks everyone
Avatar
Óriás
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 4149
Csatlakozott: 2009. jan. 26., hétf. 22:50
Vele motorozok: KTM
Tartózkodási hely: Eger
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Óriás »

Cintu írta:DB7 Naked

Kép

Hu ez nagyon pöpec
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Talmácsi Gábor és menedzsmentje felbontotta szerződését az Aspar csapattal, menedzsere, Stefano Favaro pedig már a folytatásról tárgyal a hétvégi futam helyszínén, Le Mansban. Még az is elképzelhető, hogy Talma az Asparnál marad, ugyanakkor a kategóriaváltás sem elképzelhetetlen.

Világbajnokunk és menedzsmentje, a Faster Management, élve a szerződés által biztosított egyoldalú felmondási joggal, hétfőn kezdeményezte a szerződésbontást a Balatonring Team-mel. A döntés fő okaként a második motor hiányát és a médiaképviseleti jogok egyoldalú megváltoztatását jelölte meg Talmácsi és menedzsere, Stefano Favaro. Idén március 31-én, a Balatonring Team sajtótájékoztatóján még mindenki derűlátó volt, itt ígérték meg a második motor érkezését az új szponzorok segítségével - Grupo Milton, Logistic Land -, de nem érkezett meg a jerezi futamra sem a tartalék gép, továbbra is egy motorral és minimális alkatrész támogatással kellett versenyeznie Gábornak. Nemrég a Faster Management kizárólagos tulajdonát képező médiaképviseleti jogokat is megváltoztatták, ezek Gáborék tudta nélkül egy harmadik félhez kerültek. Kedden este a Balatonring Team Talma tudta és beleegyezése nélkül egy nem tőle származó közleményt adott ki, melyben tényként közli Talmácsi indulását a hétvégi futamon. Talma és Favaro szerint is a legjobb döntések egyike volt az Aspar Team-nél eltöltött két szezon, de kénytelenek voltak átértékelni és mérlegelni a jelenlegi helyzetet és felmondani a szerződést.

Keresik a megoldást a folytatásra, a meglévő támogatók, a főszponzor MOL, a T-Mobile, a Henkel Magyarország és a Dreher Sörgyárak továbbra is segítik őket. A ma délutáni sajtótájékoztatón Talma elmondta, menedzsere jelenleg is Le Mans-ban tartózkodik, és mind az Aspar csapattal, mind a többi alakulattal a folytatásról tárgyal. Talma annak a lehetőségét sem zárja ki, hogy maradjon Martinez csapatánál, azonban ez kizárólag akkor elképzelhető, ha a feltételek megváltoznak. Világbajnokunk hozzátette, úgy nem tud versenyezni, hogy nincsenek rendezve ezek a dolgok. Így a kategóriaváltás sem elképzelhetetlen, ám a korhatár miatt ez csak felfelé lehetséges, igaz, az év közepén nem lesz egyszerű helyet találni sem a 250-es, sem a kiráykategóriában.

http://www.a5.hu/cikkek/72/33025.shtml
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A ma délután folyamán, nem megerősített (belső) információk jutottak a tudomásunkra, miszerint Gábor továbbra is a Balatonring Teamnél húzza majd a gázt. Ezen felül Martinez bejelentette, hogy jön Magyarországra.
A hír természetesen még nem nyert megerősítést, illetve konkrétumnak sem tekinthető, azonban bizonyos információk szerint a legnagyobb esély arra van, hogy Talmácsi Gábor továbbra is a 250 köbcentimáteres géposztályban, a Balatonring Teamnél húzza majd a gázt, természetesen úgy, hogy kettő darab gyári RSA Aprilia áll majd a rendelkezésére. Mindezen felül, a „madarak azt csiripelték” még, hogy Gábornak lenne egy spanyol csapattársa is, azonban az ő kilétét már valóban teljes homály fedi.



Ahogyan azt már előre jeleztük a kedves olvasóinknak, ma délután 17:00-kor, Jorge Aspar Martinez is sajtótájékoztatót tartott, a franciaországi Le Mans-ban. A MotoGPTV-s kollégáktól sikerült megtudnunk, pár információt a Martienz féle sajtótájékoztatót illetően: a csapatfőnök elmondta, hogy továbbra sem érti Gáborék döntését. Talma mind a két gyári RSA Apriliája ott áll a Balatonring boxában, amelyeket jelen pillanatban Angel Rodriguez használ. Jorge Martinez célja, hogy a francia versenyhétvégét követően Magyarországra utazzon, annak érdekében, hogy személyesen tudjon beszélni Talmácsi Gáborrál. Ezek alapján talán arra lehet következtetni, hogy a spanyol csapatfőnök mindent elkövet annak érdekében, hogy tisztázni tudja a dolgokat Talmával, és közösen találjanak megoldást a kialakult helyzetre/problémákra.



Válaszokat nyilvánvalóan csak a jövő héten kapunk majd, azonban kíváncsian várjuk a fejleményeket és hírfoszlányokat. Ha minden igaz tehát, akkor Talmát hamarosan újra a nemzeti színű 250-es Aprilia nyergében látjuk majd. Drukkoljunk tehát azért, hogy Gábor dolgai mihamarabb rendbe jöjjenek és világbajnokunkat újra a MotoGP mezőnyének tagjaként lássuk majd viszont. Ezen felül az is igen érdekes lesz, hogy ez az egész "kalamajka" milyen hatással lesz a Balatonring építésére illetve magára a Magyar Nagydíjra.



Hivatkozás: http://www.motogphirek.hu/index.php?news=867
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

A bejelentést követően, miszerint Talmácsi Gábor szakít csapatával a Balatonring Team-mel, Le Mans-ban már egyre jobban felerősödtek, azok a hírek, hogy a magyar motoros felmegy a MotoGP-be és a Hondához igazol.


Az MCN értesülései szerint a 2007-es világbajnok a szezon hátralévő részében a Scot Honda csapathoz szerződik, ahol a japán Yuki Takahashi csapattársa lesz a hátralévő futamokon és egy nem gyári Honda RC212V motort kapna. Az internetes portál úgy értesült, hogy a felek közel állnak a megállapodáshoz. Ezeket az információkat még senki sem kommentálta.

Hivatkozás: http://www.motogphirek.hu/index.php?news=871
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Stefano Pavaro tegnap este le-mans ban nyilatkozott a televízíóban. Az ott elmondattak alapján sikerült megállapodniuk Aspar Martinezzel.
Talma tehát marad!
a hír csak félig hivatalos!
a tárgyalások végeredményét hivatalosan jövő7 elején tudjuk meg!
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Aspar szerint Stefano Favaro a hibás
Péntek délután Le Mans-ban rendkívüli sajtótájékoztatót tartott Jorge Martinez Aspar Úr, azzal a céllal, hogy tisztázza a Balatonring Team jelenével és jövőjével kapcsolatos kérdéseket.
Aspar Úr kiemelte, hogy a csapata professzionális kapcsolatot alakított ki az elmúlt években Talmácsi Gáborral. 2007-ben közösen nyertek világbajnoki címet a 125-ös köbcentisek között, és ettől az évtől a 250-es kategóriában szerettek volna minél jobb eredményeket elérni.

Hangsúlyozta, hogy azok a vádak, amelyek Talmácsi Gábor menedzsere részéről érték a csapatot, teljességgel hamisak és megalapozatlanok. Elmondta azt is, hogy csalódottan vette tudomásul, hogy hosszú ideje el sem tudja érni Gábort, hiszen szerette volna még időben vele, személyesen tisztázni a kialakult helyzetet, hogy ezáltal elkerülhető legyen a szerződésbontás.

Aspar Úr úgy érzi egyébként, hogy a kialakult szituáció nem csak a csapat, de különösen Talmácsi Gábor számára rendkívül káros.

Jorge Martínez "Aspar": "Szeretném hangsúlyozni, hogy köztem és Gábor között mind szakmailag mind emberileg tökéletes kapcsolat alakult ki az elmúlt három évben. Felfoghatatlan józan ésszel, hogy miért döntött így, három futammal a szezonstart után, ráadásul úgy, hogy újoncként fantasztikusan kezdte az évet, és egyre több tapasztalatot szerzett az új kategóriában. Ötödik összetettben, mindössze egy ponttal lemaradva a negyedik helyezettől. A Gropu Milton, a csapat főszponzora, és az összes többi támogatónk elégedett a Balatonring Team megalakításával és az eddigi eredményeivel, és mi is hasonlóan gondoljuk. Ráadásul ez a projekt, a Balatonring beruházás mind Magyarország mind Gábor és a csapat számára egy előnyös és fontos ügy, kitűnő lehetőség. Emiatt is szomorú, és tragikus következményekkel jár, hogy Talmácsi Gábor menedzsere az egyéni érdekeit szem előtt tartva mind a pilóta, mind pedig egész Magyarország számára károkat okoz. 28 éve élek és dolgozom a motorsport világában, de ilyet még nem láttam. Teljesen érthetetlen, és felfoghatatlan, hogy egy menedzser a saját versenyzőjének a karrierjét derékba töri. Noha, fájnak a történtek, de lássunk világosan, én még nem vetettem el véglegesen a gondolatot, hogy Talmácsi továbbra is a Balatonring Team pilótájaként versenyezzen. Jogtalannak tartom a Faster Menedzsment ügyvédjének azon kijelentését is, miszerint Gábornak csak egy motorja van, pedig a csapat kettőt ígért. Ez bizonyára abból ered, hogy nem ismeri ezt a világot, és nem ismeri pontosan a Gáborral kötött megállapodásunkat. A Balatonring Team pilótája olyan gyári RSA Aprilia motorral versenyez, mint az összes többi élmenő, például Bautista vagy Simoncelli, és egyébként az egész kategóriában összesen 3 versenyző rendelkezik két motorral. Azt hiszem, Gábor eddigi eredményei önmagukért beszélnek, a technikai háttérre nem lehet panasz. Az elmúlt években fantasztikus munkakapcsolat alakult ki közöttünk, tökéletesen tudtunk együtt dolgozni, még a legutolsó jerezi futamon is. Hihetetlen, hogy mi történt az azóta eltelt bő egy hét alatt, engem és a csapatot is megdöbbentett a szerződésbontás híre. Egész egyszerűen nem értem a dolgot. Nem gazdasági jellegű vitáról van szó, nem arról, hogy ne tudnánk eredményesen együtt dolgozni, hanem egyértelmű, hogy Talmácsi Gábor menedzsere okozta ezt az egészet. A legfontosabb, hogy valahogy próbáljuk megőrizni azt a kapcsolatot, ami 2007-ben egészen a világbajnoki címig repített minket, tavaly pedig a világbajnokság harmadik helyére. Folyamatosan keresem, de azóta sem érem el Gábort, egyszerűen lehetetlen felhívni, talán ez keserít el a legjobban, annál is inkább, mert ezt a szituációt nem az ő vagy a mi viselkedésünk idézte elő."

"Stefano Favaro provokálta ki az ügyet. Talmácsival mindig is tökéletes volt a kapcsolatom emberként és versenyzőként is. Igazi profi. Éppen ezért szeretném, ha nálunk, a Balatonring Teamnél folytatná a pályafutását" - mondta Martinez az MTI-nek az istálló pénteki nemzetközi sajtótájékoztatója előtt Le Mans-ból. - "A jövő héten Budapestre utazom, hogy személyesen beszéljek Gáborral. Hangsúlyozom: kizárólag Gáborral!"
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Hírek, ujdonságok

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég