Fazer1000 írta:
Irtam egy kis teszet.. hátha..
Ami a legfontosabb! az olasz vasat szó szerint szeretni kell. Mindig van vele valami apró történés akár pozitív akár negatív értelemben.
Nekem kicsit a forma a régi VFR Hondára hajaz.. erősen élesen vágott élek és idomok, félkaros hátsófutómű. Itt el is érkeztünk az egyik legfontosabb részhez. a futura futúműve kiválóan alkalmas minden fajta igénybevételre. kissé feszes ugyan alapból a motor használati jellege miatt de nagyon ki lehet hegyezni versenykörülményekre is vagy akár barangolásra is. Nagyon élvezetes a "pörgettyű hatás" mentes iventartás majd kigyorsítás pályakörülményeknél. Jómagam egy RSV elsőteleszkóp cserével ami oda vissza állítható nagyon sokat javítottam az elején. Ehhez kapcsolódó elég problémás dolog az üléspozíció. kisebb szülőpózban keell rajta ülni olyan széles az első ülés. Így persze magas is, ami kisebb embereknek elég nehézkessé teheti a városi tötymörgést. A fékrendszere Brembo ami hordozza magában a minőséget és a tudást. Az első olyan motorom (pedig sok nagy vasam volt) amin gyári módban, betétekkel gumi fékcsővel olyat tudtam fékezni, hogy bevérzett a szemem. A miheztartás véget a hayabusámon 1km után duplaakkorára kellett cseréljem a felső fékhengert, hogy meg tudjak állni, pedig azon 12 dugattyú dolgozik. A blokkja a sógorok műve jó is de a kuplungja igen gagyira sikeredett. gyenge fémlamellák könnyen deformálódó alaplap. full injektor mindent szabályoz mér, még egy alapjárat állító csavar sincs rajta. Egyébként nagyon tolós és nagyon temperamentumosan lehet közlekedni vele. A fogyasztását nézve 8-10 liter között idő, és csuklófüggvényében. a szélvédelme jó, de a mocskot az elsőkerék a jobb lábra vezeti fel jórészt. A világítása kiváló akár az első akár a hátsó traktusról beszélünk. jól és messze világít. a műszerfal a kedvencem informatív elég nagy és jól és szép kéken világít.külső hőmérséklet jelző is akad rajta ami nagyon jó dolog. Ami az igazán eygedi jelleget kölcsönzi ennek a motornak az a kipufogó elvezetése az ülés alatt és a végét díszítő krómfedél. Két ok miatt került erre sor az egyik a dizájn vagy aktuális trend lehetett a másik a két gyárilag hozzá tervezett és ez nagyon fontos oldaldoboz ami az oldakipufogó elvezetést lehetetlenné tette.
Elöl hátul küllő imitációs öntött kerekek nagyon egyediek és szépek a hátsó féllengőkaron pedig egyenesen pazarul mutat. Két jól használható kapaszkodót is terveztek rá ami igen fontos lehet egy-egy konkrét befékezésnél. A motor jelenleg is megvan hajtom használom vegyes körülmények között. Nagyon ritka vas sajnos elég rövid ideig gyártották de ettől még szép is és jó is.
Én "unicum duplakancsóban" -nak neveztem aszthiszem találó a ritkasága illetve a hengerei nagysága miatt.
Tök jó lett!
Nem küldöd be a tesztmotor.hu -ra? Ott várják a motorosok saját tesztjeit, ez szerintem tők jó lenne oda!