www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2017. máj. 26., pén. 11:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2633 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 128, 129, 130, 131, 132  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. márc. 9., csüt. 9:07 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38512
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Úgy legyen nem kívánok neked semmi rosszat de ha tudod sztem vidd Lacihoz ami Aprilia jobban jársz minőségileg meg anyagilag is.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. márc. 31., pén. 21:25 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2016. ápr. 16., szomb. 0:02
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: ETV 1000
Szia Mindenkinek!

Ez 1 egynapos kör jónak ígérkezik.
Ha valakit érdekel.


Csatolmányok:
capture-20170331-211619.png
capture-20170331-211619.png [ 612.97 KiB | Megtekintve 320 alkalommal. ]

_________________
Szép napot mindenkinek.
:apr: :apr:
Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 6., csüt. 19:19 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2012. jan. 27., pén. 20:05
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Vele motorozok: Caponord RR
:bej:


Csatolmányok:
caponord.jpg
caponord.jpg [ 576.48 KiB | Megtekintve 301 alkalommal. ]

_________________
☆彡 o--7o
Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 10:26 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 14., pén. 9:56
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: 2003 ETV 1000
Sziasztok!
Egy 2003-as caponord új tulajdonosa lettem! Nagyon szeretem a motort, de két nappal ezelőtt kicsit megszivatott!
Múlt héten gumiztattam szervízbe, és megkértem a szerelőket h nézzék már át, ha van valami gond akkor orvosolják, stb... Az ülés alatt találtak 3 vezetéket, ami kicsit megolvadt, ezért új sarukat tettek rá. Na ezek olvadtak olyan szinten össze, h valoszinu zarlatot is okoztak. Azóta rendes csokikkal össze lett kötve, de most meg a töltésem kevés. 10,5-12,2 v jelenleg, a 13,5 helyett.
Olvastam, hogy a vezetékek direktbe forrasztásával nem melegszik tovább, de sztem ez a töltés erősségén nem javít. A fesszabályzóm mehetett tönkre? Járt már így valaki?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 14:41 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38512
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
supertrampcapo írta:
Sziasztok!
Egy 2003-as caponord új tulajdonosa lettem! Nagyon szeretem a motort, de két nappal ezelőtt kicsit megszivatott!
Múlt héten gumiztattam szervízbe, és megkértem a szerelőket h nézzék már át, ha van valami gond akkor orvosolják, stb... Az ülés alatt találtak 3 vezetéket, ami kicsit megolvadt, ezért új sarukat tettek rá. Na ezek olvadtak olyan szinten össze, h valoszinu zarlatot is okoztak. Azóta rendes csokikkal össze lett kötve, de most meg a töltésem kevés. 10,5-12,2 v jelenleg, a 13,5 helyett.
Olvastam, hogy a vezetékek direktbe forrasztásával nem melegszik tovább, de sztem ez a töltés erősségén nem javít. A fesszabályzóm mehetett tönkre? Járt már így valaki?

Először is gratula hozza :apr:
Melyik vezetőkről van pontosan szó? Mert az ülés alatt nekem nem rémlik semmi. A fesszab előtt és után is van csatlakozó de az ott van oldalt az oldal idom alatt, illetve van meg egy nagy csati a generátor irányból.
Én kimernek a helyedben mindent lépésről lépésre, generátor 3 fázisát - itt váltóáram lesz! Figyelj a mérésre! Utána fesszab után közvetlenül, utána meg az akku előtt így ki tudod szűrni, hogy hol lesz a hiba. Ha a töltés minden javítás után sem ok akkor kell meg egy szálat betenni közvetlen a fesszab után direktben az akksihoz sok elveszik a rendszerben ha már az egész hálózat nem az igazi.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 18:51 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 14., pén. 9:56
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: 2003 ETV 1000
Ez a három. Lemegy egészen a két henger közé, egy oldalsó dekni alá. Most összeforrasztottam, tudom hogy nem szép, de hirtelen ennyire tellett. Nincs ma nyitva semmi. Zsugorcsővel akartam összerakni. Nem akartam nagyon szétszedni mert nem vagyok akkora mágus. Szóval nem akartam még nagyobb kárt csinálni. :) Nagyjából szeretnék képbe lenni a hibával, hogy legközelebb tudjam mit kell csinálni. Sajnis nem tudom kimérni mert nincs hozzá eszközöm. Kedden soron kívül fogadnak a szervízbe, ahol a rossz (gyenge) sarukat rátették. Na még az ilyenkor a nagy kérdés, h ki ezért a hunyó? A nem megfeleő bekötés a hiba okozója, vagy már egyébként is kezdett behalni a fesz. szabályzó. Olvastam egy olyan írást, hogy volt aki kivülre szerelte fel a megfelelő hűtés érdekében.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 18:54 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 14., pén. 9:56
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: 2003 ETV 1000
Bocs. Nem megy át a kép. Túl nagy, es telón nemtom hogy kell formázni. :(


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 20:28 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2016. ápr. 16., szomb. 0:02
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: ETV 1000
supertrampcapo írta:
Bocs. Nem megy át a kép. Túl nagy, es telón nemtom hogy kell formázni. :(

Szia!
Talán segít ez a link 3-as csati
http://www.apriliaforum.com/forums/s...-Connector-MOD

http://www.apriliaforum.com/forums/show ... -SOS/page2
ezeket az oldalakat is érdemes megnézni.

Különben Üdv a forumon.

_________________
Szép napot mindenkinek.
:apr: :apr:


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 21:36 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 14., pén. 9:56
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: 2003 ETV 1000
Köszi a linkeket. Az elsőt nem tölti be, de a másodikon olvastam pár hasznos tanácsot. Választ kaptam az állandó benzin "illat"ra is. :) A lényeg, hogy új fesz szabályzó, és valahogy plusz hűtés is kell neki, a bemenő vezetékeket, pedig mindenképpen kerülővel, szellősebb helyen kell vezetni, mert az ülés alatt túlmelegszik. Arra gondoltam, hogy a vastag aluminium idomra kellene valahogy erősíteni a szabályzót, az tuti hűtené. Köszi minden segítséget. Ha megoldódik a probléma, azonnal beírom, hogy hogyan történt.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 21:54 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2016. ápr. 16., szomb. 0:02
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: ETV 1000
supertrampcapo írta:
Köszi a linkeket. Az elsőt nem tölti be, de a másodikon olvastam pár hasznos tanácsot. Választ kaptam az állandó benzin "illat"ra is. :) A lényeg, hogy új fesz szabályzó, és valahogy plusz hűtés is kell neki, a bemenő vezetékeket, pedig mindenképpen kerülővel, szellősebb helyen kell vezetni, mert az ülés alatt túlmelegszik. Arra gondoltam, hogy a vastag aluminium idomra kellene valahogy erősíteni a szabályzót, az tuti hűtené. Köszi minden segítséget. Ha megoldódik a probléma, azonnal beírom, hogy hogyan történt.


Ez most jó
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... ngine-Side)-Brown-Connector-MOD

A te csatid is ilyen volt?


Csatolmányok:
morsettomarrone.jpg
morsettomarrone.jpg [ 91.3 KiB | Megtekintve 285 alkalommal. ]
DSCN3763.jpg
DSCN3763.jpg [ 260.12 KiB | Megtekintve 285 alkalommal. ]

_________________
Szép napot mindenkinek.
:apr: :apr:
Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 16., vas. 17:14 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 14., pén. 9:56
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: 2003 ETV 1000
Nem ilyen volt. Sima sarukkal volt összekötve a három sárga. Egymáson voltak összeolvadva. Most direktbe összeforrasztottam. Az lenne a kérdésem, ha kivezetem körbe a három vezetéket, hogy ne a gyujtó trafók mellett menjen, akkor nem lesz gond hogy hosszabb lesz? Esetleges áramerősség csökkenés vagy ilyesmi? Mert arra gondoltam, hogy áthelyezem szellősebb részre a feszszabályzót is.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 16., vas. 20:33 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Hozzászólások: 131
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
supertrampcapo írta:
Nem ilyen volt. Sima sarukkal volt összekötve a három sárga. Egymáson voltak összeolvadva. Most direktbe összeforrasztottam. Az lenne a kérdésem, ha kivezetem körbe a három vezetéket, hogy ne a gyujtó trafók mellett menjen, akkor nem lesz gond hogy hosszabb lesz? Esetleges áramerősség csökkenés vagy ilyesmi? Mert arra gondoltam, hogy áthelyezem szellősebb részre a feszszabályzót is.

Én azt gondolom nem lesz gond vele, nem méterekröl van szó hanem 20-30 cmerről csak tisztességesen össze kell forrasztani, és gyantás zsugorcső rá és tuti lessz.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 17., hétf. 9:13 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38512
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
3 csati van itt ez a barna, egy a fesszab előtt és egy a fesszab után. Mindent meg kell szüntetni és direktbe kötni ha jót akarsz magadnak.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 17., hétf. 11:51 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 14., pén. 9:56
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: 2003 ETV 1000
Köszi! Hazaérünk a husvéti, forgatagból, és este neki is látok!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 30., vas. 23:18 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2017. ápr. 30., vas. 23:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Mórágy, Tolna megye
Vele motorozok: Etv 1000
Udv mindenkinek!

Uj vagyok a forumon es friss caponord tulaj is vagyok. A motor eddig nagyon tetszik, de sajnos megmutatta a rosszabbik oldalat is. 2 nap es kb 100km alatt elojottek/kiderultek problemak, hianyossagok. A muszerfal eleg rakoncatlan. Van hogy gyujtasra teve nem csinal semmit, elinditva fordulatszammero, km ora sem megy. De van, hogy motort leallitva nem kapcsol ki, villog, kerreg. Aksit lehuzva, vagy az elso lampa biztit kiveve lehet ilyenkor kiiktatni. Aku elegge le volt merulve, de ez nem tudim, hogy ok, vagy kovetkezmeny... Tapasztaltatok hasonlo hibat?

A vasarlas utan vettem eszre, hogy a veszleallito, sztender visszajelzo es a 12V csati ki van kotve. Ennek van valami ismert oka( elvileg hozzaerto, aprilia szaki javitotta a motort)?

Fektarcsai cseresek(ezt tudtam). Itthon be lehet szerezni oket nem csillagaszati osszegert?

Elore is koszonon a segitseget! Esetleg bonyhad, szekszard kornyekerol van valaki?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 2., kedd 10:09 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38512
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
flp.gyorgy írta:
Udv mindenkinek!

Uj vagyok a forumon es friss caponord tulaj is vagyok. A motor eddig nagyon tetszik, de sajnos megmutatta a rosszabbik oldalat is. 2 nap es kb 100km alatt elojottek/kiderultek problemak, hianyossagok. A muszerfal eleg rakoncatlan. Van hogy gyujtasra teve nem csinal semmit, elinditva fordulatszammero, km ora sem megy. De van, hogy motort leallitva nem kapcsol ki, villog, kerreg. Aksit lehuzva, vagy az elso lampa biztit kiveve lehet ilyenkor kiiktatni. Aku elegge le volt merulve, de ez nem tudim, hogy ok, vagy kovetkezmeny... Tapasztaltatok hasonlo hibat?

A vasarlas utan vettem eszre, hogy a veszleallito, sztender visszajelzo es a 12V csati ki van kotve. Ennek van valami ismert oka( elvileg hozzaerto, aprilia szaki javitotta a motort)?

Fektarcsai cseresek(ezt tudtam). Itthon be lehet szerezni oket nem csillagaszati osszegert?

Elore is koszonon a segitseget! Esetleg bonyhad, szekszard kornyekerol van valaki?

Először is üdv itt, jó kis géphez jutottál van pár gyermek betegsége de ha azokat ellenőrzi az ember és rendbe teszi akkor nem lesz bajod vele.

Műszerfal sajnos sok embernek okozott problémát - én szerencsére csak olvastam - lehet javítani de mindenképp lényeges lenne, hogy minél hamarabb legyen meg a hiba oka (vidd szerelőhöz aki ért hozzá) mert ha tönkre teszi valami akkor igencsak drága lesz a csere vagy a javítás ha egyáltalán lehet majd.
Vészlellító, sztender kapcsoló 12v csatival nem szokott gond lenni, ez vagy a kókány tulajdonos vagy az akár hozzáértő szerelőnél történt kókány javítás eredménye mindenképp javaslom hogy tetesd rendbe mert ezekkel nem szokott gond lenni.

Gyári féktárcsa (sunstart) nem lesz olcsón sem itthon, sem máshol az sajnos eléggé zsebbe nyúlós vagy veszel valami utángyártottat akár ebay-ről.

A helyedben én ide vinném a motort:
Polyák Laci - Abony
70/ 389 64 86

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 2., kedd 21:48 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2017. ápr. 30., vas. 23:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Mórágy, Tolna megye
Vele motorozok: Etv 1000
plazer írta:
flp.gyorgy írta:
Udv mindenkinek!

Uj vagyok a forumon es friss caponord tulaj is vagyok. A motor eddig nagyon tetszik, de sajnos megmutatta a rosszabbik oldalat is. 2 nap es kb 100km alatt elojottek/kiderultek problemak, hianyossagok. A muszerfal eleg rakoncatlan. Van hogy gyujtasra teve nem csinal semmit, elinditva fordulatszammero, km ora sem megy. De van, hogy motort leallitva nem kapcsol ki, villog, kerreg. Aksit lehuzva, vagy az elso lampa biztit kiveve lehet ilyenkor kiiktatni. Aku elegge le volt merulve, de ez nem tudim, hogy ok, vagy kovetkezmeny... Tapasztaltatok hasonlo hibat?

A vasarlas utan vettem eszre, hogy a veszleallito, sztender visszajelzo es a 12V csati ki van kotve. Ennek van valami ismert oka( elvileg hozzaerto, aprilia szaki javitotta a motort)?

Fektarcsai cseresek(ezt tudtam). Itthon be lehet szerezni oket nem csillagaszati osszegert?

Elore is koszonon a segitseget! Esetleg bonyhad, szekszard kornyekerol van valaki?

Először is üdv itt, jó kis géphez jutottál van pár gyermek betegsége de ha azokat ellenőrzi az ember és rendbe teszi akkor nem lesz bajod vele.

Műszerfal sajnos sok embernek okozott problémát - én szerencsére csak olvastam - lehet javítani de mindenképp lényeges lenne, hogy minél hamarabb legyen meg a hiba oka (vidd szerelőhöz aki ért hozzá) mert ha tönkre teszi valami akkor igencsak drága lesz a csere vagy a javítás ha egyáltalán lehet majd.
Vészlellító, sztender kapcsoló 12v csatival nem szokott gond lenni, ez vagy a kókány tulajdonos vagy az akár hozzáértő szerelőnél történt kókány javítás eredménye mindenképp javaslom hogy tetesd rendbe mert ezekkel nem szokott gond lenni.

Gyári féktárcsa (sunstart) nem lesz olcsón sem itthon, sem máshol az sajnos eléggé zsebbe nyúlós vagy veszel valami utángyártottat akár ebay-ről.

A helyedben én ide vinném a motort:
Polyák Laci - Abony
70/ 389 64 86



Köszi az infókat!
Már beszéltem is vele.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 3., szer. 6:11 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2010. okt. 30., szomb. 17:15
Hozzászólások: 1514
Tartózkodási hely: Abony
Vele motorozok: RSV Factory'06
:ok Jó gép lesz belőle ha dolgozol rajta még egy kicsit! Előző tulaj sokat költött rá. Egy jó fesszabajzó kell az tuti!

_________________
aprilia alkatrészek és szerviz 600-1200ig
Tel.: 06/70-389-6486
E-mail.: apriliamotors@indamail.hu
Web.: http://www.apriliaszerviz.hupont.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 3., szer. 6:55 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38512
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
PRFactory írta:
:ok Jó gép lesz belőle ha dolgozol rajta még egy kicsit! Előző tulaj sokat költött rá. Egy jó fesszabajzó kell az tuti!

Jó fesszabalyzos ember van, teszel bele egy olyan Honda cuccot mint nekem is az jónak tűnik.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Caponord
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 4., csüt. 21:51 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2017. ápr. 30., vas. 23:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Mórágy, Tolna megye
Vele motorozok: Etv 1000
PRFactory írta:
:ok Jó gép lesz belőle ha dolgozol rajta még egy kicsit! Előző tulaj sokat költött rá. Egy jó fesszabajzó kell az tuti!


Köszönöm az infókat még egyszer!
A "dolgozás" részét meghagynám egy szakinak :). Átírást követően keresnélek is egy helyzetfelmérésre és teendők meghatározására, úgyis ismerősök vagytok már a motorral :).

Azóta mentem vele szinte minden nap. Még fura (yamaha fzr 600-am volt előtte), de tetszik nagyon! Fórumot is igyekszem végigolvasni, bár lehet ezzel csak "hipochonder" leszek :D, mert azóta már volt 2x, hogy elinduláskor durrantott/csattant egyet (talán légszűrő felől) és leállt (nem lefulladtam :D, hanem "gáz húzogatáskor" történt). Aztán másodjára indult csak el (hosszabb köszörülés után). Műszerfallal pedig az a tapasztalat, hogy napi első indításkor nem kapcsol be, majd meghülyül. Aztán 10 perces menet után újraindítva minden gond nélkül megy (de az órát lenullázza).


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2633 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 128, 129, 130, 131, 132  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség