

plazer írta:Jelentem egy Tuono-t vissza hoztam az életbe magamnak es az utókornak![]()
Ha lesz időm vissza dobom a sport dobot a gyári helyett aztán lövök pár képet isImikee írta:![]()
![]()
![]()
plazer írta:Jelentem egy Tuono-t vissza hoztam az életbe magamnak es az utókornak![]()
Na fasza fasza nyomassadplazer írta:Ha lesz időm vissza dobom a sport dobot a gyári helyett aztán lövök pár képet isImikee írta:![]()
![]()
![]()
plazer írta:Jelentem egy Tuono-t vissza hoztam az életbe magamnak es az utókornak![]()
Na képet nem lőttem persze de azért szórakoztam vele kicsit:Imikee írta:Na fasza fasza nyomassadplazer írta:Ha lesz időm vissza dobom a sport dobot a gyári helyett aztán lövök pár képet isImikee írta:![]()
![]()
![]()
plazer írta:Jelentem egy Tuono-t vissza hoztam az életbe magamnak es az utókornak![]()
DID zvmx-et vegyél vagy amit én most tettem fel mint kicsit olcsóbb alternatíva:https://moto-complet.hu/product-brands/iris/page/2/Vick írta:Sziasztok!
Aktuálissá vált a lánc és lánckerék csere![]()
![]()
Lenne pár kérdésem:
Tetszik az arany színű lánc - menne a géphez-. Érdemes, vagy hamar koszolódik és csúnya lesz ?
Ha már lúdaz első lánckerékből 1 foggal kisebbet a hátsóból pedig 1-el nagyobbat raknék fel. Szerintetek?
Előre is köszi!
Vick
Köszi! Láncból nem gondolkodtam másban-plazer írta:DID zvmx-et vegyél vagy amit én most tettem fel mint kicsit olcsóbb alternatíva:https://moto-complet.hu/product-brands/iris/page/2/Vick írta:Sziasztok!
Aktuálissá vált a lánc és lánckerék csere![]()
![]()
Lenne pár kérdésem:
Tetszik az arany színű lánc - menne a géphez-. Érdemes, vagy hamar koszolódik és csúnya lesz ?
Ha már lúdaz első lánckerékből 1 foggal kisebbet a hátsóból pedig 1-el nagyobbat raknék fel. Szerintetek?
Előre is köszi!
Vick
Lényeg mindenből a legerősebben vedd és járasd be az elején.
Arany színnel nem sok bajod lesz nem az oldalát kell kenni, hanem a közepét, de nem olyan látványos a motoron szerintem.
-1 előre az alap, hátul kb 3 fog felel meg elől egynek. Nekem -1 +2 van fent simán jó.
El azt hiszem hosszabban vettem, de már nem emlékszem igazából.Vick írta:Köszi! Láncból nem gondolkodtam másban-plazer írta:DID zvmx-et vegyél vagy amit én most tettem fel mint kicsit olcsóbb alternatíva:https://moto-complet.hu/product-brands/iris/page/2/Vick írta:Sziasztok!
Aktuálissá vált a lánc és lánckerék csere![]()
![]()
Lenne pár kérdésem:
Tetszik az arany színű lánc - menne a géphez-. Érdemes, vagy hamar koszolódik és csúnya lesz ?
Ha már lúdaz első lánckerékből 1 foggal kisebbet a hátsóból pedig 1-el nagyobbat raknék fel. Szerintetek?
Előre is köszi!
Vick
Lényeg mindenből a legerősebben vedd és járasd be az elején.
Arany színnel nem sok bajod lesz nem az oldalát kell kenni, hanem a közepét, de nem olyan látványos a motoron szerintem.
-1 előre az alap, hátul kb 3 fog felel meg elől egynek. Nekem -1 +2 van fent simán jó.a -1 +2 -höz jó a gyári 108 szemű lánc ?
plazer írta:El azt hiszem hosszabban vettem, de már nem emlékszem igazából.Vick írta:Köszi! Láncból nem gondolkodtam másban-plazer írta:DID zvmx-et vegyél vagy amit én most tettem fel mint kicsit olcsóbb alternatíva:https://moto-complet.hu/product-brands/iris/page/2/Vick írta:Sziasztok!
Aktuálissá vált a lánc és lánckerék csere![]()
![]()
Lenne pár kérdésem:
Tetszik az arany színű lánc - menne a géphez-. Érdemes, vagy hamar koszolódik és csúnya lesz ?
Ha már lúdaz első lánckerékből 1 foggal kisebbet a hátsóból pedig 1-el nagyobbat raknék fel. Szerintetek?
Előre is köszi!
Vick
Lényeg mindenből a legerősebben vedd és járasd be az elején.
Arany színnel nem sok bajod lesz nem az oldalát kell kenni, hanem a közepét, de nem olyan látványos a motoron szerintem.
-1 előre az alap, hátul kb 3 fog felel meg elől egynek. Nekem -1 +2 van fent simán jó.a -1 +2 -höz jó a gyári 108 szemű lánc ?
Szóóval mit takar a kezesebb motor?plazer írta:Na kezdjük akkor az elejéről 525-ös lánc van rajta!
Gyári áttétel elol 16 fog, hátul azt hiszem 42. Ha rám hallgatsz es szeretnél egy sokkal kezesebb motort akkor előre 15-öst teszel - a többi ha nincs kifejezett huligán/pálya/stb célkitűzésed akkor maradhat gyári.
Kevesebb: kevésbé fog alul rángatni, szebben finomabban (jobban is) fog menni, sokkal kezelhetők lesz.alföldi írta:Szóóval mit takar a kezesebb motor?plazer írta:Na kezdjük akkor az elejéről 525-ös lánc van rajta!
Gyári áttétel elol 16 fog, hátul azt hiszem 42. Ha rám hallgatsz es szeretnél egy sokkal kezesebb motort akkor előre 15-öst teszel - a többi ha nincs kifejezett huligán/pálya/stb célkitűzésed akkor maradhat gyári.
Van egy listám. Ebből szeretnék krédezni hogy miylen alkatrészeket / típusokat ajánlotok!
Első fékbetét szett.
Fékfolyadék. /előre+hátra mennyi kell? (ml)/
Kormánycsapágy.
Lánc+lánckerék
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Egy olyan hátsó munkahenger ami nem levegősödik![]()
Köszönöm!
Csak azert kerdezem hogy fekolajbol mennyit vegyek. Mivel jo minosegut akarok abbol eleg huzos fel liter. Az eleg lehet ?plazer írta:Kevesebb: kevésbé fog alul rángatni, szebben finomabban (jobban is) fog menni, sokkal kezelhetők lesz.alföldi írta:Szóóval mit takar a kezesebb motor?plazer írta:Na kezdjük akkor az elejéről 525-ös lánc van rajta!
Gyári áttétel elol 16 fog, hátul azt hiszem 42. Ha rám hallgatsz es szeretnél egy sokkal kezesebb motort akkor előre 15-öst teszel - a többi ha nincs kifejezett huligán/pálya/stb célkitűzésed akkor maradhat gyári.
Van egy listám. Ebből szeretnék krédezni hogy miylen alkatrészeket / típusokat ajánlotok!
Első fékbetét szett.
Fékfolyadék. /előre+hátra mennyi kell? (ml)/
Kormánycsapágy.
Lánc+lánckerék
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Egy olyan hátsó munkahenger ami nem levegősödik![]()
Köszönöm!
Első fékbetét: csak valami jó kerüljön bele Brembo (de ne a gagyi organikus), EBC vagy nekem pl kedvencem volt a Ferodo szinter. Mindegyikbol tudsz jót meg szart is venni. Egyszerű általában az olcsóbbak a szar![]()
Fekfolyadek: erre nincs ml. Engedd le a régit, mosd át a friss folyadékkal, töltsd fel és legtelenitsd ki. Vigyázat ez azért nem minden esetben olyan egyszerű! Szinten vehetsz ezer fele gyártótól fekfolyadekot én a magam részéről a Motul-t favorizálom, mint olajban is RBF660.
Kormanycsapagy: SKF vagy HK
Lánc, lanckerek: ezt már megbeszéltük
Olaj: mindenkinek más de lényeg 15w50 fel szintetikus - Motul 5100
Olajszuro: champion
Lebegő szűrő: gyári papír
Hátsó fék:ki lehet legteleniteni rendesen. Le kell szedni és feltenni a hátsó labtartora, úgy megy. Illetve vannak egyéb módosítási lehetőségek is. Másik munkahenger, fémcső más irányba vezetése.
kb. 4000 Ft belőle egy flakon - ha ez nagy költség akkor a Tuono-val szerinte nem jó helyen jársz, mert ennek a motornak nem 2 forint a fenntartása ha normálisan szeretnéd csinálni, illetve nem 4 litert fogyaszt, nem 15000 után kell gumi cserélni stb.alföldi írta:Csak azert kerdezem hogy fekolajbol mennyit vegyek. Mivel jo minosegut akarok abbol eleg huzos fel liter. Az eleg lehet ?plazer írta:Kevesebb: kevésbé fog alul rángatni, szebben finomabban (jobban is) fog menni, sokkal kezelhetők lesz.alföldi írta:Szóóval mit takar a kezesebb motor?plazer írta:Na kezdjük akkor az elejéről 525-ös lánc van rajta!
Gyári áttétel elol 16 fog, hátul azt hiszem 42. Ha rám hallgatsz es szeretnél egy sokkal kezesebb motort akkor előre 15-öst teszel - a többi ha nincs kifejezett huligán/pálya/stb célkitűzésed akkor maradhat gyári.
Van egy listám. Ebből szeretnék krédezni hogy miylen alkatrészeket / típusokat ajánlotok!
Első fékbetét szett.
Fékfolyadék. /előre+hátra mennyi kell? (ml)/
Kormánycsapágy.
Lánc+lánckerék
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Egy olyan hátsó munkahenger ami nem levegősödik![]()
Köszönöm!
Első fékbetét: csak valami jó kerüljön bele Brembo (de ne a gagyi organikus), EBC vagy nekem pl kedvencem volt a Ferodo szinter. Mindegyikbol tudsz jót meg szart is venni. Egyszerű általában az olcsóbbak a szar![]()
Fekfolyadek: erre nincs ml. Engedd le a régit, mosd át a friss folyadékkal, töltsd fel és legtelenitsd ki. Vigyázat ez azért nem minden esetben olyan egyszerű! Szinten vehetsz ezer fele gyártótól fekfolyadekot én a magam részéről a Motul-t favorizálom, mint olajban is RBF660.
Kormanycsapagy: SKF vagy HK
Lánc, lanckerek: ezt már megbeszéltük
Olaj: mindenkinek más de lényeg 15w50 fel szintetikus - Motul 5100
Olajszuro: champion
Lebegő szűrő: gyári papír
Hátsó fék:ki lehet legteleniteni rendesen. Le kell szedni és feltenni a hátsó labtartora, úgy megy. Illetve vannak egyéb módosítási lehetőségek is. Másik munkahenger, fémcső más irányba vezetése.
Ok akkor félre értettelekalföldi írta:Egy szóval sem említettem hogy "nagy költség" csak annyit hogy húzós/és amint látod a jobb minőséget szeretném az olajból is/. A kérdés pedig arra vonatkozott hogy tapasztalatból mennyi kell bele, illetve minek vegyem meg az 1 litert ha elég bele az 500ml?/pl:láncból sem veszel kettőt csak hogy legyen/ Ennyi lett volna csak a kérdés lényege amit leírtál utolsóként,szó sincs gumikopásról vagy tankolásról azokkal tisztában vagyok.![]()
plazer írta:Ok akkor félre értettelekalföldi írta:Egy szóval sem említettem hogy "nagy költség" csak annyit hogy húzós/és amint látod a jobb minőséget szeretném az olajból is/. A kérdés pedig arra vonatkozott hogy tapasztalatból mennyi kell bele, illetve minek vegyem meg az 1 litert ha elég bele az 500ml?/pl:láncból sem veszel kettőt csak hogy legyen/ Ennyi lett volna csak a kérdés lényege amit leírtál utolsóként,szó sincs gumikopásról vagy tankolásról azokkal tisztában vagyok.![]()
![]()
1 liter nem fog kelleni az nagyon sok.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég