Ha jól látom a képen Hulk-on Mivv kipufogód van ? Melyik típus? Jó -mély - hangja van?
Lenne most egy Mivv Speed Edge ami formára tetszik, de a bemeneti cső átmérője kisebb mint az összekötő csövem, te használsz valami átalakítót vagy komplett dobod van gyári összekötővel?
Előre is köszi!
Ez pontosan egy Speed Edge abból is az eloxált fekete, karbon. Én csináltattam egy darabokból hegesztett összekötő csövet. A hang burtál én már csak db killer-el használom
Szuper! Köszi, akkor lehet, hogy én is belevágok.
Ha nem nagy kérés tudsz feltenni vagy küldeni képeket a gépről a dobbal és csővel.
Ha nem sos akkor majd szombaton teszek fel akkor hozom el a mestertől.
Néha azt csinálja a gép, hogy indításkor nem indul első gombnyomásra, hanem csak kattan egyet a műszerfal pedig nullázza magát ( óra, km számláló,...). Második indításra minden oké. Aztán napokig semmi , azután egyszercsak újra.
Néha azt csinálja a gép, hogy indításkor nem indul első gombnyomásra, hanem csak kattan egyet a műszerfal pedig nullázza magát ( óra, km számláló,...). Második indításra minden oké. Aztán napokig semmi , azután egyszercsak újra.
Önindító relé lehet a bűnös ? Vagy valami más?
Üdv.
Könnyen lehet az indító relé egy gyenge pont. Illetve én az akkut is ellenőrizném a helyedben mert gyanús hogy másodikra meg minden ok és nullaz a műszerfal. Ez akkor szokott lenni ha már gyengül az akku és az egy kritikus pont.
Néha azt csinálja a gép, hogy indításkor nem indul első gombnyomásra, hanem csak kattan egyet a műszerfal pedig nullázza magát ( óra, km számláló,...). Második indításra minden oké. Aztán napokig semmi , azután egyszercsak újra.
Önindító relé lehet a bűnös ? Vagy valami más?
Üdv.
Könnyen lehet az indító relé egy gyenge pont. Illetve én az akkut is ellenőrizném a helyedben mert gyanús hogy másodikra meg minden ok és nullaz a műszerfal. Ez akkor szokott lenni ha már gyengül az akku és az egy kritikus pont.
Köszi! Akkor nézek egy új akksit, abból nagy gond nem lehet
Néha azt csinálja a gép, hogy indításkor nem indul első gombnyomásra, hanem csak kattan egyet a műszerfal pedig nullázza magát ( óra, km számláló,...). Második indításra minden oké. Aztán napokig semmi , azután egyszercsak újra.
Önindító relé lehet a bűnös ? Vagy valami más?
Üdv.
Könnyen lehet az indító relé egy gyenge pont. Illetve én az akkut is ellenőrizném a helyedben mert gyanús hogy másodikra meg minden ok és nullaz a műszerfal. Ez akkor szokott lenni ha már gyengül az akku és az egy kritikus pont.
Köszi! Akkor nézek egy új akksit, abból nagy gond nem lehet
Tudom a Yuasa lenne a legjobb,de mi a vélemény a Banner vagy Exide akkukról? Vagy valami egyéb favorit ?
Néha azt csinálja a gép, hogy indításkor nem indul első gombnyomásra, hanem csak kattan egyet a műszerfal pedig nullázza magát ( óra, km számláló,...). Második indításra minden oké. Aztán napokig semmi , azután egyszercsak újra.
Önindító relé lehet a bűnös ? Vagy valami más?
Üdv.
Könnyen lehet az indító relé egy gyenge pont. Illetve én az akkut is ellenőrizném a helyedben mert gyanús hogy másodikra meg minden ok és nullaz a műszerfal. Ez akkor szokott lenni ha már gyengül az akku és az egy kritikus pont.
Köszi! Akkor nézek egy új akksit, abból nagy gond nem lehet
Tudom a Yuasa lenne a legjobb,de mi a vélemény a Banner vagy Exide akkukról? Vagy valami egyéb favorit ?
Én csak ezt a kettőt szoktam, utóbbi években csak Exide. Jók a tapasztalatok, a nem sajnos nem győri minőségű yuasa árából kettő kijön, ne gondolkozz vedd meg nyugodtan!
Tudom a Yuasa lenne a legjobb,de mi a vélemény a Banner vagy Exide akkukról? Vagy valami egyéb favorit ?[/quote]
Én csak ezt a kettőt szoktam, utóbbi években csak Exide. Jók a tapasztalatok, a nem sajnos nem győri minőségű yuasa árából kettő kijön, ne gondolkozz vedd meg nyugodtan![/quote]
Köszi! A héten megvettem én is az Exide-ot. Már be is pattintottam, majd tesztelem.
Új vagyok a fórumon, motorcsere előtt állok. Szemezgetek a V4-es Tuonokkal, 2011-2012 évjárat ami árban számításba jöhet. Jelenleg egy BMW K1200R a barátom, de szegény elkezdte a rá jellemző típushibát produkálni, nevezetesen a váltója épp haldoklik. Bontott vagy komplett új van, egy nemzeti vagyonért, gtk gyakorlatilag. Baráti kőrben faggatóztam ki mit tud a tuono V4-ről, de szinte semmit, vagy városi legendákat. Így itt kérdezném meg ki mit tud típushibáról (mint pl a régebbi tuonok generátora) vagy esetleg mire érdemes figyelni vásárláskor, nem szeretnék megint a főalkatrész hibás típusba beleszaladni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Új vagyok a fórumon, motorcsere előtt állok. Szemezgetek a V4-es Tuonokkal, 2011-2012 évjárat ami árban számításba jöhet. Jelenleg egy BMW K1200R a barátom, de szegény elkezdte a rá jellemző típushibát produkálni, nevezetesen a váltója épp haldoklik. Bontott vagy komplett új van, egy nemzeti vagyonért, gtk gyakorlatilag. Baráti kőrben faggatóztam ki mit tud a tuono V4-ről, de szinte semmit, vagy városi legendákat. Így itt kérdezném meg ki mit tud típushibáról (mint pl a régebbi tuonok generátora) vagy esetleg mire érdemes figyelni vásárláskor, nem szeretnék megint a főalkatrész hibás típusba beleszaladni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szia,
írhatnánk rengetek okosságot ki mit látott, esetleg van itt egy két ember akinek van V4-ese, de szerintem ha pontos infókat szeretnél hívd fel a Polyák Lacit abonyban, nála fut össze kb minden Aprilia szervize, V4-el is van már tapasztalata, tudja mik a hibák, mire kell figyleni, mit hogy lehet javítani. Tőle megtudsz mindent.
Új vagyok a fórumon, motorcsere előtt állok. Szemezgetek a V4-es Tuonokkal, 2011-2012 évjárat ami árban számításba jöhet. Jelenleg egy BMW K1200R a barátom, de szegény elkezdte a rá jellemző típushibát produkálni, nevezetesen a váltója épp haldoklik. Bontott vagy komplett új van, egy nemzeti vagyonért, gtk gyakorlatilag. Baráti kőrben faggatóztam ki mit tud a tuono V4-ről, de szinte semmit, vagy városi legendákat. Így itt kérdezném meg ki mit tud típushibáról (mint pl a régebbi tuonok generátora) vagy esetleg mire érdemes figyelni vásárláskor, nem szeretnék megint a főalkatrész hibás típusba beleszaladni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Szia,
írhatnánk rengetek okosságot ki mit látott, esetleg van itt egy két ember akinek van V4-ese, de szerintem ha pontos infókat szeretnél hívd fel a Polyák Lacit abonyban, nála fut össze kb minden Aprilia szervize, V4-el is van már tapasztalata, tudja mik a hibák, mire kell figyleni, mit hogy lehet javítani. Tőle megtudsz mindent.
Ti milyen üzemanyagszűrőt raktatok a gépbe, jó egy sima egyszerű vagy kell a gyári. Nem kevés az árkülönbség Hol szereztétek be?
Köszi!
Hát nekem ezeket mind a szerelőm oldotta meg.
Polyák Lacika
Szűrőkből a részemről mindig gyári, annak is van egy beszállítója olyat meg lehet venni “bárhol”. Ha jól emlékszem champion a gyári. És igen általában én is mivel Lacihoz vittem a motort ő szerezte be.
Van valakinek tapasztalata utángyártott tekercsel? A gyárim megégett, majd kicseréltem a tekercset egy utángyártottra. Párosítottam hozzá egy mosfet fh020 fesszabályzót. Összerakás után alapjáraton már 14.01et töltött. Kb. 30km motorozás után elment ismét a töltés. A csatlakozások rendben. Létezhet, hogy ennyi időt bírt az új tekercs?