Meg annyi h a sebessegeket szepen veszi nem dobott meg ki sebesseget csak ez a hang jelentkezik!Tudom hallas proba nelkul senki se tud biztosat mondani de ez normalis jelenseg lehet tapasztalataitok alapjan!?
Kigyo66 írta:Meg annyi h a sebessegeket szepen veszi nem dobott meg ki sebesseget csak ez a hang jelentkezik!Tudom hallas proba nelkul senki se tud biztosat mondani de ez normalis jelenseg lehet tapasztalataitok alapjan!?
Így nem tudom pontosan mire gondolsz, de a japán motorokhoz képest hangos, és határozott mozdulatokat követelő váltója van.
Udv!Egy kis segítséget kérnék!A hátsó felni és a lánckerék között van egy kis kotyogás!Megrendelés elött szeretném a megerősítéseteket afelöl h, jó alkatrészt rendeljek! Mellékelve küldök egy robbantott ábrát! Ha minden igaz a 4-es es a18-as számú alkatrészre van szükség!??
Csatolmányok
aprilia-tuono-1000-frame-st-rs-version-rear-wheel-2014-09-30-23-19-45-334.png (222 KiB) Megtekintve 4159 alkalommal
Kigyo66 írta:Udv!Egy kis segítséget kérnék!A hátsó felni és a lánckerék között van egy kis kotyogás!Megrendelés elött szeretném a megerősítéseteket afelöl h, jó alkatrészt rendeljek! Mellékelve küldök egy robbantott ábrát! Ha minden igaz a 4-es es a18-as számú alkatrészre van szükség!??
Ha kotyog, akkor nem valószínü, hogy a 4-es alkatrész van megkopva, hanem szerintem a 6-os "gumibakok", esetleg a 9-es csavarok.
Így néz ki szétszedve:
Ma volt egy kis idom!sebessegbe raktam a motort elore hatra megloktem es a problema az h nem a lanckerek mogott koptak ki a gumibetetek ,hanem a kepen lathato 4-es alkatresz es a felni kozott van kottyanas!!meg nem szedtem szer de remelem nem a felninek van vagy lett baja!! Esetleg valaki eszlelt mar ilyen jelenseget?
A robbantott abran a 4.es szamu alkatresz van lelazulva a felnin. Az imbusz csavarokat huzd meg addig ne rendelj semmit. Mar volt parszor ilyen... Menetrögzitővel kell mindent összerakni a felnin. Csillapító gumit még soha nem kellett cserelni RSV-n.
most már tudom mert rákerestem:
DIAG "0" is the indicator of the TPS ( Throttle Positioning Sensor ).
"0" is what its supposed to show. If it shows either "1" or "-1" then the TPS is slighlty out of adjustment and requires a bit of tweaking.
tehát a TPS nem tudom szép magyarsággal gáz pozíció szenzort kell beállítani. Ez a tank alatt, a légszűrőház alatt található.
És ezt én is megtudom csinálni vagy cserélni kell?
Esetleg szervízt igényel?
Eddig nem irta ezt.
Ez csak beállítás nem kell cserélni ne aggódj miatta!
Nem tudom tudsz-e angolul itt leríja, hogy kell: Remove the left rear fairing to access the Dealer cables
\
and connect them or short them with a pin it's hard to disconnect them with greasy hands
Turn the ignition to run and do not run the bike!
if it DOESN't show Zero on the LCD like mine then you need to adjust your Throttle Positioning Sensor- TPS which is under your airbox under your gas tank
break the red seal with your animal strength and losen both of the bolts together! do not remove the Sensor it's a bitch to put back and dangerous since it may be revving all the way to much when you start the motor . bene there done that scarey!!!!!!
slightly rotate the sensor, it doesn't matter which way, you will find out with trial an error method. and make the bolts tighter and check the LCD until you see 0. 'The read out is little delayed sos be patient. When you are done double and triple check it read zero, tighten the bolts and make sure it won't go off calibration again with vibrations.