www.rsvforum.com
http://www.rsvforum.com/forumHUN/

Pegaso
http://www.rsvforum.com/forumHUN/viewtopic.php?f=5&t=152
Oldal: 5 / 306

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 26., szer. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

nitrobi írta:
Öcsike :!: , megpróbálom megtisztítani a műszerfalam, rászánom magam, hogy szétszedjem. Amennyiben nem járok sikerrel érdekel az a műszerfal, ha még meglesz :xd

Ok,majd üvölts ha van valami :ok
Sok sikert :ok

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 27., csüt. 6:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Öcsike!
Mikor ide jöttem azt mondtad lenne egy pár összehasonlító kérdésed amire ugyan már találtál választ, de mégis megbeszélhetnénk!
Van még ilyen vagy már minden megvan? :)
Egyébként. Mikor megvettem a motort, mondta a srác, hogy a villaszárakat még a szalonban engedték le neki kb 40mm-el. Mivel csak úgy gondolkodtam, hogy nem véletlen görnyedtek nálam és nála sokkal okosabb emberek éveket egy asztal felett, hogy egy működő geometriát megálmodjanak, pénteken vissza csináltatom. Ahogy most működik, valahogy így lehetne leírni: ha döntöd, akkor ugyan dől, de olyan kormány-ellen-tartást ad a kezemre, hogy nagyon, viszont ellenkormánnyal gyorsan-lassan hibátlanul lehet irányítani. Nekem furcsa volt, hát felültettem másokat is, és ők is ugyan ezt mondták, hogy "valami más" és nem pont jobb. Nektek hogy áll a villaszár? Le van engedve?

Szerző:  Kenyér [ 2009. aug. 27., csüt. 6:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

40mm rengeteg! Igazad van azzal,hogy a gyár sokat agyal ezen,de ők egy átlag értéket céloznak meg,egy univerzálisan használható értéket. Én (bár millém van) saját magamnak engedtem beljebb az elejét, tudatában azzal,hogy mit nyerek-vesztek. Kb 15mm-el ejtettem be. Mindezt azért,hogy a VERSENYPÁLYÁN! hasznomra fordítsam. Ezzel csökkent a villaszögem,ami jót tett a bekanyarodásnak,de az egyenesfutásnak nem. Erős gázadáskor így hajlamosabb szitálni is az eleje. De utcai használatkor ezek a módosítások csak nyűgök szerintem.

Szerző:  nitrobi [ 2009. aug. 27., csüt. 8:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Nekem a gyári állapotban van a villaszár, nincs leengedve utcán használom nem pályázok, és gyakran utassal megyek akár rövidebb "túrákra" . Én nem tapasztaltam ezt az ellenkormányzást szépen rádől a kanyarra. Mások is mentek már a motorommal ők sem panaszkodtak, pedig kifejezetten kértem őket ha bármi furcsát tapasztalnak akkor szóljanak. Én azt mondom, hogy szerintem jobb lesz neki a gyári állapot. :ok

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 27., csüt. 10:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

mdemcsik írta:
Öcsike!
Mikor ide jöttem azt mondtad lenne egy pár összehasonlító kérdésed amire ugyan már találtál választ, de mégis megbeszélhetnénk!
Van még ilyen vagy már minden megvan? :)
Egyébként. Mikor megvettem a motort, mondta a srác, hogy a villaszárakat még a szalonban engedték le neki kb 40mm-el. Mivel csak úgy gondolkodtam, hogy nem véletlen görnyedtek nálam és nála sokkal okosabb emberek éveket egy asztal felett, hogy egy működő geometriát megálmodjanak, pénteken vissza csináltatom. Ahogy most működik, valahogy így lehetne leírni: ha döntöd, akkor ugyan dől, de olyan kormány-ellen-tartást ad a kezemre, hogy nagyon, viszont ellenkormánnyal gyorsan-lassan hibátlanul lehet irányítani. Nekem furcsa volt, hát felültettem másokat is, és ők is ugyan ezt mondták, hogy "valami más" és nem pont jobb. Nektek hogy áll a villaszár? Le van engedve?

Nekem le van,ahogy a gyárban megcsinálták 8-)
De már le tudom dönteni lábtartóig ;) A Kőröshegyi viaduktfeljáró nagyobbik kanyarját meg 140-el be tudom venni (endurótól nem is rossz szerintem :D )Csak a gumik korlátoznak a további gaztettektől :hihi
Az enyémen az nem tettszik hogy nagyon kemény a váltója (A DR-emé olyan volt mint a vaj :!: Pedig 18-éves volt),azt mondták ilyen a yamaha váltó :hihi
Meg van az a vibráció olyan 130-nál,de 150 körül eltűnik teljessen :nemert Már megszoktam,azt mondták ilyen az egyhengeres :hihi
Meg néha ha lassabban megyek de nem 2000-res fordulat alatt :!: Néha megbukik,úgy bebólint mint ha visszaengedtem volna a gázt :roll: Erre is azt mondták hogy ezek ilyenek :lol:
Meg néha bepárásodik a műszerfal,pedig vizet nem nagyon kap :lol:
Összességében nagyon jó motor sokáig marad is,de hajlok a V-fele nagyon :!:

Szerző:  nitrobi [ 2009. aug. 27., csüt. 11:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Öcsike írta:
De már le tudom dönteni lábtartóig ;) A Kőröshegyi viaduktfeljáró nagyobbik kanyarját meg 140-el be tudom venni (endurótól nem is rossz szerintem :D )Csak a gumik korlátoznak a további gaztettektől :hihi
Az enyémen az nem tettszik hogy nagyon kemény a váltója (A DR-emé olyan volt mint a vaj :!: Pedig 18-éves volt),azt mondták ilyen a yamaha váltó :hihi
Meg van az a vibráció olyan 130-nál,de 150 körül eltűnik teljessen :nemert Már megszoktam,azt mondták ilyen az egyhengeres :hihi
Meg néha ha lassabban megyek de nem 2000-res fordulat alatt :!: Néha megbukik,úgy bebólint mint ha visszaengedtem volna a gázt :roll: Erre is azt mondták hogy ezek ilyenek :lol:
Meg néha bepárásodik a műszerfal,pedig vizet nem nagyon kap :lol:
Összességében nagyon jó motor sokáig marad is,de hajlok a V-fele nagyon :!:


-A 140 sem rossz egy endurótól kanyarban :taps
-A váltó és rezgés jelenség teljesen normális az ezzel a blokkal szerelt mociknál.
-A 2000 fordulatnál tapasztaltak a gyújtáselektronika miatt van, (állítólag még így is jobb gyújtástérképe van mint a hangvillás testvérének, +2 lovat is kisajtoltak belőle persze csak papíron) többek mondták, hogy 3000-4000 tartományban is torpan egyet. erre a Power Commander III a megoldás de az nem egy olcsó mulatság. Azzal lehet változtatni a gyújtástérképeket akár kipufogó és légszűrő szerint is :!:
-A műszerfallal vigyázz nekem is így kezdődött, most meg villog mint a karácsonyfa, nem lenne szabad párásodnia (esetleg sziloplaszt segít( :?: ) )


Én még nem is mentem az enyémmel 150-nel eddig 130 volt a max, már ott is kapaszkodnom kellett. Neked van plexid?

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 27., csüt. 12:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Annyit segítenétek, hogy milyen pontnál mértve hány milimérter a gyári? Mert ha vissza engedem majd, nincs gyári jelölés :(

Ez a lábtartó leérintős dolog valami lépcső lehet az ember életében :) Mikor először kivittem a motort és ránéztek azt mondták ezt kb 10dik alkalomra lekoptatom úgy lehet dönteni :D Persze azóta még nem ért le... ;) Tudom h az egész gumit kifizettem de azért a széle még nincs lekopva... :D

Én szeretem a határozott váltót, nekem tetszik h tényleg tudom mikor van bent és jó érezni. Vibráció itt-ott van persze, de aazt nem is tartom számon hisz 1 henger kitudja mikor mit csinál :) Na meg 140el kanyarodni?! :taps De a3-4000 közti torpanást nem észlelem, nekem pont 3500nél indul egy akkorát mint ló!, Azóta inkáb 3-4e között motorozok mert ott nagyon jó.

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 27., csüt. 12:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Idézet:
Re: Falco-Pegaso tulajoknak
Szerző: Kenyér Dátum: Ma, 04:44

40mm rengeteg! Igazad van azzal,hogy a gyár sokat agyal ezen,de ők egy átlag értéket céloznak meg,egy univerzálisan használható értéket. Én (bár millém van) saját magamnak engedtem beljebb az elejét, tudatában azzal,hogy mit nyerek-vesztek. Kb 15mm-el ejtettem be. Mindezt azért,hogy a VERSENYPÁLYÁN! hasznomra fordítsam. Ezzel csökkent a villaszögem,ami jót tett a bekanyarodásnak,de az egyenesfutásnak nem. Erős gázadáskor így hajlamosabb szitálni is az eleje. De utcai használatkor ezek a módosítások csak nyűgök szerintem.


Kenyér, akkor elképzelhető, hogy azt ahogy eddig tudtam rakosgatni a kis fenekem alatt a mocit, bukom ha visszaállítom? Mert így cikázni nagyon kezes és semmilyen egyenesfutási problémát nem tapasztalok.

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 27., csüt. 12:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Valahogy így néz ki most a leengedett villaszárral

Csatolmány:
20090815237.jpg
20090815237.jpg [ 47.87 KiB | Megtekintve 5239 alkalommal. ]

Szerző:  Kenyér [ 2009. aug. 27., csüt. 12:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Mdemcsik! Nem mondom,hogy bukod,mert nem lenne igaz,de biztos hogy csorbul némileg a hegyessége! A kissebb ívű kanyarokba lassabban lehet majd betenni,de cserébe a hosszú nyújtottakban stabilabb lessz akár nagyobb tempónál is. A megfelelő beállítás mindenkinek más. Stílus,sebesség,és megszokás kérdése. ;)

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 27., csüt. 13:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Köszi a választ!!!

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 27., csüt. 13:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

nitrobi írta:

-A 140 sem rossz egy endurótól kanyarban :taps
-A váltó és rezgés jelenség teljesen normális az ezzel a blokkal szerelt mociknál.
-A 2000 fordulatnál tapasztaltak a gyújtáselektronika miatt van, (állítólag még így is jobb gyújtástérképe van mint a hangvillás testvérének, +2 lovat is kisajtoltak belőle persze csak papíron) többek mondták, hogy 3000-4000 tartományban is torpan egyet. erre a Power Commander III a megoldás de az nem egy olcsó mulatság. Azzal lehet változtatni a gyújtástérképeket akár kipufogó és légszűrő szerint is :!:
-A műszerfallal vigyázz nekem is így kezdődött, most meg villog mint a karácsonyfa, nem lenne szabad párásodnia (esetleg sziloplaszt segít( :?: ) )


Én még nem is mentem az enyémmel 150-nel eddig 130 volt a max, már ott is kapaszkodnom kellett. Neked van plexid?

Na köszi,ezek megnyugtató válaszok :yep :ok
Van plexim igen :!: Jobb is,és túrásabb benyomást kelt ;) Ajánlom mindenképp :!:
A műszerfal még ráér elromlani :lol: Még 4-évig garanciás 8-)
Csak 130-al mentél :o :?: Kapaszkodj meg :lol: Megy az 190-et is :twisted:
Néha hajtom szegényt :roll: Andris az tudja mekkora állat vagyok,néha :hihi nem is ért utol a millével :xd
Viszont cserébe hogy a motornak is jó legyen 5000-renként olajcsere :!: Megérdemli ;)
Ja most meg eltört a tankfelnyitóm rugója :-( ,majd valamikor mecsináljuk ;)

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 27., csüt. 13:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

nitrobi írta:
-A 140 sem rossz egy endurótól kanyarban :taps

Rövidesen meglessz a videó is :taps
Csak még digitalizáltatni kell :ok
Rajta lesz Andris (Bandi,Óriás) is a millével a völgyhídnál :taps :taps

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 27., csüt. 13:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Öcsike, Nitrobi, megmérnétek nekem valahogy a villa gyári beállítását?
Várom a videót!!! :D :taps

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 27., csüt. 19:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

mdemcsik írta:
Öcsike, Nitrobi, megmérnétek nekem valahogy a villa gyári beállítását?
Várom a videót!!! :D :taps

Persze ;)
Jaj azt én is várom :yep
Ott nem mertem nézelődni,mert igen csak kopogtatott a halál :-? 2-m és szallagkorlát,ráadásul az a dupla :shock:
Ott halt meg Kügszi is a Tuonoval :-(
Na megmérem :)

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 27., csüt. 19:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

1,7-cm t lóg ki felfele a teleszkópvilla ;)

Szerző:  Makkmarci [ 2009. aug. 28., pén. 6:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Idézet:
Szerző: Öcsike Dátum: Tegnap, 18:48
1,7-cm t lóg ki felfele a teleszkópvilla


Már csak azt áruld el kérlek, mely ponton mérve? Köszi!

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 28., pén. 7:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Itt ameddig felfele kilóg. ;)
Kép

Szerző:  nitrobi [ 2009. aug. 28., pén. 7:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

Mostmár, hogy tudom hol kell mérni lemérem én is. (Gondolom csak magát a szárat mérjem meg egy tolómérővel :?: )

Szerző:  Öcsike [ 2009. aug. 28., pén. 8:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Falco-Pegaso tulajoknak

nitrobi írta:
Mostmár, hogy tudom hol kell mérni lemérem én is. (Gondolom csak magát a szárat mérjem meg egy tolómérővel :?: )

Igen ami kitüremkedik felfele,nekem az 1,7cm ;)
De marad így mert így szoktam meg :ok

Oldal: 5 / 306 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/