Pegaso

Technikai fórum, típusok szelektált bontásával!
Mille,Tuono,RXV,SXV,Pegaso,Rs,Mx,Rx,Falco,Futura,Caponord...
Topikok modellenként, problémánként..
GNorbi
Új tag
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: GNorbi »

trabcsi írta:Sziasztok!
Szeretnék magasabb plexit tenni a motorra.Ezzel az 170-es magasságommal is a gyári plexi mögött a sisakomat majd letépi a menetszél.Az lenne a kérdésem,Ti milyet használtok /mármint plexit/?Mennyivel érdemes magasabbat felrakni?

Szia!

Én 183cm vagyok, nekem is hasonló problémám volt.
Egy ideig használtam saját készítésű kiemelőt a gyári plexihez, kb. 3-4 cm-est, de az sem volt tökéletes, viszont sokkal jobb lett. Rendeltem hozzá én is egy plexit:
https://www.ebay.com/itm/APRILIA-PEGASO ... SwZrJbxcZK
Nem ebben a színben de ez lényegtelen.
A kiemelő nem passzolt hozzá tökéletesen, mert nehéz és a gumianya nem fogta meg rendesen (nem tudtam annyira pontosan hajlítani), így visszaraktam alátétekkel az eredeti távtartókra.
Túl sok változást ez sem hozott.
Korábban rendeltem egy plexi magasítót is, linkelem:
https://www.ebay.com/itm/Adjustable-Cli ... ctupt=true

Így most kiemelő nélkül ez a kettő van fent.

Hát, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor azt mondom, hogy közel sem lett tökéletes. Még mindig hallom, érzem, hogy a sisakomat éri a szél és hallom a szélzajt, tehát nem tökéletes. Azért jobb lett mint a gyári megoldás, viszont kérdéses, hogy egy jó minőségű füldugó éri-e meg jobban, vagy pedig ez az árát.

Bár hozzáteszem, én azért magasabb vagyok, neked lehet jobban passzolna.

Üdv,
Norbi
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Geresics »

GNorbi írta:
trabcsi írta:Sziasztok!
Szeretnék magasabb plexit tenni a motorra.Ezzel az 170-es magasságommal is a gyári plexi mögött a sisakomat majd letépi a menetszél.Az lenne a kérdésem,Ti milyet használtok /mármint plexit/?Mennyivel érdemes magasabbat felrakni?
Szia!

Én 183cm vagyok, nekem is hasonló problémám volt.
Egy ideig használtam saját készítésű kiemelőt a gyári plexihez, kb. 3-4 cm-est, de az sem volt tökéletes, viszont sokkal jobb lett. Rendeltem hozzá én is egy plexit:
https://www.ebay.com/itm/APRILIA-PEGASO ... SwZrJbxcZK
Nem ebben a színben de ez lényegtelen.
A kiemelő nem passzolt hozzá tökéletesen, mert nehéz és a gumianya nem fogta meg rendesen (nem tudtam annyira pontosan hajlítani), így visszaraktam alátétekkel az eredeti távtartókra.
Túl sok változást ez sem hozott.
Korábban rendeltem egy plexi magasítót is, linkelem:
https://www.ebay.com/itm/Adjustable-Cli ... ctupt=true

Így most kiemelő nélkül ez a kettő van fent.

Hát, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor azt mondom, hogy közel sem lett tökéletes. Még mindig hallom, érzem, hogy a sisakomat éri a szél és hallom a szélzajt, tehát nem tökéletes. Azért jobb lett mint a gyári megoldás, viszont kérdéses, hogy egy jó minőségű füldugó éri-e meg jobban, vagy pedig ez az árát.

Bár hozzáteszem, én azért magasabb vagyok, neked lehet jobban passzolna.

Üdv,
Norbi
Már linkeltem korábban, de ebben a videóban be is mutatom, azt a Brazíliából rendelt plexit, amit én használtam sokáig:


Sajnos a kiemelőkeret, amit én csináltam nagyon feszes lett, és a plexi a sok autópálya/terepezés eredményeként megrepedt, így visszaraktam a gyárit, de a hiba nem a plexiben volt, hanem az én saját készítésű kiemelőmben... :bot
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
trabcsi
Kíváncsi
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: trabcsi »

GNorbi írta:
trabcsi írta:Sziasztok!
Szeretnék magasabb plexit tenni a motorra.Ezzel az 170-es magasságommal is a gyári plexi mögött a sisakomat majd letépi a menetszél.Az lenne a kérdésem,Ti milyet használtok /mármint plexit/?Mennyivel érdemes magasabbat felrakni?

Szia!

Én 183cm vagyok, nekem is hasonló problémám volt.
Egy ideig használtam saját készítésű kiemelőt a gyári plexihez, kb. 3-4 cm-est, de az sem volt tökéletes, viszont sokkal jobb lett. Rendeltem hozzá én is egy plexit:
https://www.ebay.com/itm/APRILIA-PEGASO ... SwZrJbxcZK
Nem ebben a színben de ez lényegtelen.
A kiemelő nem passzolt hozzá tökéletesen, mert nehéz és a gumianya nem fogta meg rendesen (nem tudtam annyira pontosan hajlítani), így visszaraktam alátétekkel az eredeti távtartókra.
Túl sok változást ez sem hozott.
Korábban rendeltem egy plexi magasítót is, linkelem:
https://www.ebay.com/itm/Adjustable-Cli ... ctupt=true

Így most kiemelő nélkül ez a kettő van fent.

Hát, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor azt mondom, hogy közel sem lett tökéletes. Még mindig hallom, érzem, hogy a sisakomat éri a szél és hallom a szélzajt, tehát nem tökéletes. Azért jobb lett mint a gyári megoldás, viszont kérdéses, hogy egy jó minőségű füldugó éri-e meg jobban, vagy pedig ez az árát.

Bár hozzáteszem, én azért magasabb vagyok, neked lehet jobban passzolna.

Üdv,
Norbi
Szia!
Az én motorom nem trail,így első ránézésre nem passzolna, bár látszik a formáján ,hogy magasabb lehet mint ami nekem rajta van.Viszont a plexi magasító az tetszik, lehet,hogy elég lenne.Kösz a hozzámszólást.
trabcsi
Kíváncsi
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: trabcsi »

Geresics írta:
GNorbi írta:
trabcsi írta:Sziasztok!
Szeretnék magasabb plexit tenni a motorra.Ezzel az 170-es magasságommal is a gyári plexi mögött a sisakomat majd letépi a menetszél.Az lenne a kérdésem,Ti milyet használtok /mármint plexit/?Mennyivel érdemes magasabbat felrakni?
Szia!

Én 183cm vagyok, nekem is hasonló problémám volt.
Egy ideig használtam saját készítésű kiemelőt a gyári plexihez, kb. 3-4 cm-est, de az sem volt tökéletes, viszont sokkal jobb lett. Rendeltem hozzá én is egy plexit:
https://www.ebay.com/itm/APRILIA-PEGASO ... SwZrJbxcZK
Nem ebben a színben de ez lényegtelen.
A kiemelő nem passzolt hozzá tökéletesen, mert nehéz és a gumianya nem fogta meg rendesen (nem tudtam annyira pontosan hajlítani), így visszaraktam alátétekkel az eredeti távtartókra.
Túl sok változást ez sem hozott.
Korábban rendeltem egy plexi magasítót is, linkelem:
https://www.ebay.com/itm/Adjustable-Cli ... ctupt=true

Így most kiemelő nélkül ez a kettő van fent.

Hát, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor azt mondom, hogy közel sem lett tökéletes. Még mindig hallom, érzem, hogy a sisakomat éri a szél és hallom a szélzajt, tehát nem tökéletes. Azért jobb lett mint a gyári megoldás, viszont kérdéses, hogy egy jó minőségű füldugó éri-e meg jobban, vagy pedig ez az árát.

Bár hozzáteszem, én azért magasabb vagyok, neked lehet jobban passzolna.

Üdv,
Norbi
Már linkeltem korábban, de ebben a videóban be is mutatom, azt a Brazíliából rendelt plexit, amit én használtam sokáig:


Sajnos a kiemelőkeret, amit én csináltam nagyon feszes lett, és a plexi a sok autópálya/terepezés eredményeként megrepedt, így visszaraktam a gyárit, de a hiba nem a plexiben volt, hanem az én saját készítésű kiemelőmben... :bot
Üdv!
Hűű,na ez már magas plexi!Ilyenre talán nem is lenne szükségem, de gondolom ez teszi a "dolgát".Remélem jó idő lesz és nemsokára egyre többen leszünk az utakon,akkor még szétnézek "tapasztalatszerzés "céljából.Köszönöm.
David
Új tag
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019. márc. 24., vas. 15:24
Vele motorozok: Aprilia_Strada
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: David »

Sziasztok!

Van egy 2006os Aprilia Pegaso Stradam , a képen látható helyen elkezdett csöpögni a víz.
Esetleg tudja valaki, hogy oda mi kell?

Válaszokat előre is köszönöm!
Csatolmányok
55528685_2302019923455092_8605500640107429888_n.jpg
55528685_2302019923455092_8605500640107429888_n.jpg (78.48 KiB) Megtekintve 3654 alkalommal
olasz
Új tag
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2014. máj. 17., szomb. 17:26
Vele motorozok: pegaso 650ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: olasz »

David írta:Sziasztok!

Van egy 2006os Aprilia Pegaso Stradam , a képen látható helyen elkezdett csöpögni a víz.
Esetleg tudja valaki, hogy oda mi kell?

Válaszokat előre is köszönöm!
Csak egy ilyen kis apróság. https://www.italmondo.hu/vizszivattyu-t ... ia-t591859
David
Új tag
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2019. márc. 24., vas. 15:24
Vele motorozok: Aprilia_Strada
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: David »

olasz írta:
David írta:Sziasztok!

Van egy 2006os Aprilia Pegaso Stradam , a képen látható helyen elkezdett csöpögni a víz.
Esetleg tudja valaki, hogy oda mi kell?

Válaszokat előre is köszönöm!
Csak egy ilyen kis apróság. https://www.italmondo.hu/vizszivattyu-t ... ia-t591859
Köszönöm a segítséget!!
Avatar
kissattis
Kíváncsi
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: kissattis »

Sziasztok
Az alábbi problémával küzök, Pegaso IE 2003. Ami eddig megvolt gyertya csere, pipa illetve kábel vizsgálat, szenzorok vizsgálata (levegő hömérséklet, felső holtpont jeladó), injektorok ultrahangos mosása benzin csere. Szívócsonk gumik vizsgálata, folytószelep ház tisztítása. 2 dolog ami maradt az a gyujtó trafó illetve az ECU. Holnap veszek bele egy trafót igaz Lagunáé de a külföldi fórumon ezzel váltották ki.
Nem tudom hogy a videón mennyire hallatszódik, visszadurrog a légszürő házba illetve a kipufogóba durrog bele, illetve kormol, gyujtás kimaradás is van akkor kormol, ami érthető mert nem jó az égés.
Szerintetek készülhetek egy ECU cserére? Illetve van e valakinek egy ECU-ja akár próbára is persze nem ingyen.

https://youtu.be/WkMyNiAIegI
trabcsi
Kíváncsi
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: trabcsi »

kissattis írta:Sziasztok
Az alábbi problémával küzök, Pegaso IE 2003. Ami eddig megvolt gyertya csere, pipa illetve kábel vizsgálat, szenzorok vizsgálata (levegő hömérséklet, felső holtpont jeladó), injektorok ultrahangos mosása benzin csere. Szívócsonk gumik vizsgálata, folytószelep ház tisztítása. 2 dolog ami maradt az a gyujtó trafó illetve az ECU. Holnap veszek bele egy trafót igaz Lagunáé de a külföldi fórumon ezzel váltották ki.
Nem tudom hogy a videón mennyire hallatszódik, visszadurrog a légszürő házba illetve a kipufogóba durrog bele, illetve kormol, gyujtás kimaradás is van akkor kormol, ami érthető mert nem jó az égés.
Szerintetek készülhetek egy ECU cserére? Illetve van e valakinek egy ECU-ja akár próbára is persze nem ingyen.

https://youtu.be/WkMyNiAIegI
Szia
Nálam a folytószelepállás érzékelő hibája okozott hasonló tüneteket.Húzd szét a csatlakozóját és jobb esetben megszünik a hiba.
Avatar
kissattis
Kíváncsi
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: kissattis »

trabcsi írta:
kissattis írta:Sziasztok
Az alábbi problémával küzök, Pegaso IE 2003. Ami eddig megvolt gyertya csere, pipa illetve kábel vizsgálat, szenzorok vizsgálata (levegő hömérséklet, felső holtpont jeladó), injektorok ultrahangos mosása benzin csere. Szívócsonk gumik vizsgálata, folytószelep ház tisztítása. 2 dolog ami maradt az a gyujtó trafó illetve az ECU. Holnap veszek bele egy trafót igaz Lagunáé de a külföldi fórumon ezzel váltották ki.
Nem tudom hogy a videón mennyire hallatszódik, visszadurrog a légszürő házba illetve a kipufogóba durrog bele, illetve kormol, gyujtás kimaradás is van akkor kormol, ami érthető mert nem jó az égés.
Szerintetek készülhetek egy ECU cserére? Illetve van e valakinek egy ECU-ja akár próbára is persze nem ingyen.

https://youtu.be/WkMyNiAIegI
Szia
Nálam a folytószelepállás érzékelő hibája okozott hasonló tüneteket.Húzd szét a csatlakozóját és jobb esetben megszünik a hiba.
Köszönöm megpróbálom holnap, bár kimértem azt is, elméletileg jó. Esetleg honnan lehet beszerezni, vagy mivel váltható ki? Ha az a baja.
Mostmenne
Kíváncsi
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Mostmenne »

kissattis írta:
trabcsi írta:
kissattis írta:Sziasztok
Az alábbi problémával küzök, Pegaso IE 2003. Ami eddig megvolt gyertya csere, pipa illetve kábel vizsgálat, szenzorok vizsgálata (levegő hömérséklet, felső holtpont jeladó), injektorok ultrahangos mosása benzin csere. Szívócsonk gumik vizsgálata, folytószelep ház tisztítása. 2 dolog ami maradt az a gyujtó trafó illetve az ECU. Holnap veszek bele egy trafót igaz Lagunáé de a külföldi fórumon ezzel váltották ki.
Nem tudom hogy a videón mennyire hallatszódik, visszadurrog a légszürő házba illetve a kipufogóba durrog bele, illetve kormol, gyujtás kimaradás is van akkor kormol, ami érthető mert nem jó az égés.
Szerintetek készülhetek egy ECU cserére? Illetve van e valakinek egy ECU-ja akár próbára is persze nem ingyen.

https://youtu.be/WkMyNiAIegI
Szia
Nálam a folytószelepállás érzékelő hibája okozott hasonló tüneteket.Húzd szét a csatlakozóját és jobb esetben megszünik a hiba.
Köszönöm megpróbálom holnap, bár kimértem azt is, elméletileg jó. Esetleg honnan lehet beszerezni, vagy mivel váltható ki? Ha az a baja.
Szia!

Ha mégis ECU problémád lesz, nekem van egy jól működő eladó darab.

Üdv, Dani
Avatar
kissattis
Kíváncsi
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: kissattis »

Mostmenne írta:
kissattis írta:
trabcsi írta:
kissattis írta:Sziasztok
Az alábbi problémával küzök, Pegaso IE 2003. Ami eddig megvolt gyertya csere, pipa illetve kábel vizsgálat, szenzorok vizsgálata (levegő hömérséklet, felső holtpont jeladó), injektorok ultrahangos mosása benzin csere. Szívócsonk gumik vizsgálata, folytószelep ház tisztítása. 2 dolog ami maradt az a gyujtó trafó illetve az ECU. Holnap veszek bele egy trafót igaz Lagunáé de a külföldi fórumon ezzel váltották ki.
Nem tudom hogy a videón mennyire hallatszódik, visszadurrog a légszürő házba illetve a kipufogóba durrog bele, illetve kormol, gyujtás kimaradás is van akkor kormol, ami érthető mert nem jó az égés.
Szerintetek készülhetek egy ECU cserére? Illetve van e valakinek egy ECU-ja akár próbára is persze nem ingyen.

https://youtu.be/WkMyNiAIegI
Szia
Nálam a folytószelepállás érzékelő hibája okozott hasonló tüneteket.Húzd szét a csatlakozóját és jobb esetben megszünik a hiba.
Köszönöm megpróbálom holnap, bár kimértem azt is, elméletileg jó. Esetleg honnan lehet beszerezni, vagy mivel váltható ki? Ha az a baja.
Szia!

Ha mégis ECU problémád lesz, nekem van egy jól működő eladó darab.

Üdv, Dani

Szia
Írtam!
trabcsi
Kíváncsi
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: trabcsi »

Szia kissattis!

Akkor ECU?
Avatar
kissattis
Kíváncsi
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: kissattis »

trabcsi írta:Szia kissattis!

Akkor ECU?
Nem hála az istennek :) folytószelep szenzor volt vagy TPS, ki hogy ismeri. Jó párszor szét lett szedve, amit lehet minden átlett nézve rajta (pl szelephézag, ultrahangos mosás az injektoroknak, trafó csere, ecu csere próbára, új gyertya, levegő hömérésklet ézékelő, felső holtpont jeladó, feszabályozó, töltés). De közben segítséggel és sok sok forumozással találtam egy, két kiváltót pl gyujtó trafóra, és TPS re is, erre külön köszönet "Mostmenne" forumtársnak. Ílletve jó pár tapasztalattal gazdagabb lettem. Gyönyörű az alapjárat és megszünt a durrogása is.
Ezt a TPS-t rendeltem próbaképp innen :
http://wrcauto.hu/?738,fojtoszelepallas ... iena111214
Az új zárt folytószelep állásnál 1209 Ohm az értéke, nekem 1410 Ohm volt a gyári. (amit már szét szedtek előttem, látszott rajta, bár én is szét szedtem de nem lehet állítani semmit rajta).
De tökéletesen müködik és még 1 éves garancia levelet is kaptam hozzá. De kifogom cserélni valami jó minőségűre.
Kicsit részletesre sikerült írni, de hátha valakinek segítség lesz.

Szerk.: Jobban utána olvasva nem is olyan rossz minőségű!?
https://alkatreszek.hu/metzger
Mostmenne
Kíváncsi
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Mostmenne »

Sziasztok!

Akkor továbbra is van egy eladó kiválóan működő ECU-m 2001-2004 Pegaso 650 i.e-hez.

Üdv,
Dani
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Geresics »

Eladó sorba került az én Pegaso Trail-em is végül! :073

A motornak én vagyok a második tulaja. Az első tulaj egy barátom, aki 0km-esen vette Pécsett az akkori Aprilia szalonban, és 10 év alatt 10ekm-t tett bele, ezért vettem meg tőle. Ő szervizbe hordta, mindenről megvan a számla! (Vásárláskor átadta nekem, és én eltettem mindent!)

Én azóta elég sokat használtam, most olyan 28-29ekm van most benne!
Mióta megvan a motor, minden tankolását írtam táblázatban, amit elküldök majd az érdeklődőknek, és az összes tankolási blokk is megvan! Ez azért fontos, mert a motorkijelzője tavaly augusztusban beázás következményeként elektromos hiba miatt tönkrement! Próbáltam megjavíttatni, és hónapokig mókolta egy motorelektronikai-műszerész, de nem sikerült neki, így új kijelzőt kellett vennem (gyári ára 700€)! Az új műszert nemrég beépítettem, a gyári kulcsokat magam tanítottam fel rá, és 0km az óraállás! Az óracseréről hivatalos, márkaszerviz által kiállított dokumentum is fog készülni, ezzel is bizonyítva, hogy nem óratekerés történt.
A valódi futásteljesítményt ezen felül még GPS útvonalakkal is igazolni tudom, mert motorozásaim nagy részében használtam nyomvonalrögzítést rBiker vagy MotoGlobe alkalmazással (profilom nyilvános). Azt hiszem ezekből már látható, hogy nem egy külföldről (óratekergető nepper által) behozott romhalmazról van szó! :)

Mivel a motort terepen is használtam, ezért vásárlást követően szinte azonnal raktam rá védelmet (nagyrészét linkeltem már, a facebook oldalamon fent vannak):
- első bukókeret, ami védi a vízpumpát is (egyedi tervezés)
- hátsó bukókeret, ami táskatartó is (egyedi)
- 3mm vastag magnézium-alumínium ötvözet haspáncél (nagyon egyedi)
- gyári tankvédő bőrborítás
- gyári tanktáska, ami a bőrborításra csatolható
- MotoDetail Top Case 48 literes doboz
- oldalsztender-szélesítés - hogy ne süllyedjen/dőljön el laza talajon a motor

kb. 850eFt a motor jelenlegi értéke,
Ezen felül az alábbi extrákat adom hozzá, ezek nélkül nem elvihető (első szám a gyári ár, második amennyit én felszámolok érte):
225eFt--115eFt kijelző
180eFt--100eFt a bukókeretek összértéke
50eFt--15eFt középállvány
29eFt--15eFt a gyári tankborítás
27eFt--15eFt a gyári tanktáska
14eFt--10eFt kínai kézvédő
Tehát a motor vételára 1,1MFt.

A motorban lassan esedékes lesz az olajcsere, ezt amit szívesen megcsinálok, de én mindenkinek azt javaslom, hogy cserélje le saját maga, vagy cseréljük le együtt! Akkor az lesz benne, amit az új tulaj szeretne, és ha a saját szemével látja, hogy belekerül, akkor tuti benne van!

A motorról rengeteg kép és videó található a MotorosVandor facebook oldalán és youtube csatornáján!
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Vori87
Új tag
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2019. júl. 25., csüt. 15:47
Vele motorozok: Pegaso Strada 2006
Kapcsolat:

Pegaso

Hozzászólás Szerző: Vori87 »

Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy a képen látható benzincső csatlakozót hogy kell leszedni?
Csatolmányok
67874452_466990820790703_3856100360804368384_n.jpg
GNorbi
Új tag
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Kapcsolat:

Pegaso Trail hátsó lábtartó

Hozzászólás Szerző: GNorbi »

Sziasztok!

Segítséget kérnék az alábbiakban.

Egy sajnálatos eldőlés következtében letörött a bal hátsó lábtartóm alu öntvény része (motor: Pegaso Trail, 2006-os évjárat).
Oem-en csak párban és horror áron láttam, 33e ft, ami kicsit húzós lenne, ezért bontottat szeretnék.
Próbáltam jó pár bontót telefonon, de mindenhonnét elhajtottak, hogy nem bontottak ilyen típust.

Van bárkinek ötlete, hogy hol és kit lenne érdemes felhívni?

Előre is köszönöm,
Norbi
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: plazer »

Geresics írta:Eladó sorba került az én Pegaso Trail-em is végül! :073

A motornak én vagyok a második tulaja. Az első tulaj egy barátom, aki 0km-esen vette Pécsett az akkori Aprilia szalonban, és 10 év alatt 10ekm-t tett bele, ezért vettem meg tőle. Ő szervizbe hordta, mindenről megvan a számla! (Vásárláskor átadta nekem, és én eltettem mindent!)

Én azóta elég sokat használtam, most olyan 28-29ekm van most benne!
Mióta megvan a motor, minden tankolását írtam táblázatban, amit elküldök majd az érdeklődőknek, és az összes tankolási blokk is megvan! Ez azért fontos, mert a motorkijelzője tavaly augusztusban beázás következményeként elektromos hiba miatt tönkrement! Próbáltam megjavíttatni, és hónapokig mókolta egy motorelektronikai-műszerész, de nem sikerült neki, így új kijelzőt kellett vennem (gyári ára 700€)! Az új műszert nemrég beépítettem, a gyári kulcsokat magam tanítottam fel rá, és 0km az óraállás! Az óracseréről hivatalos, márkaszerviz által kiállított dokumentum is fog készülni, ezzel is bizonyítva, hogy nem óratekerés történt.
A valódi futásteljesítményt ezen felül még GPS útvonalakkal is igazolni tudom, mert motorozásaim nagy részében használtam nyomvonalrögzítést rBiker vagy MotoGlobe alkalmazással (profilom nyilvános). Azt hiszem ezekből már látható, hogy nem egy külföldről (óratekergető nepper által) behozott romhalmazról van szó! :)

Mivel a motort terepen is használtam, ezért vásárlást követően szinte azonnal raktam rá védelmet (nagyrészét linkeltem már, a facebook oldalamon fent vannak):
- első bukókeret, ami védi a vízpumpát is (egyedi tervezés)
- hátsó bukókeret, ami táskatartó is (egyedi)
- 3mm vastag magnézium-alumínium ötvözet haspáncél (nagyon egyedi)
- gyári tankvédő bőrborítás
- gyári tanktáska, ami a bőrborításra csatolható
- MotoDetail Top Case 48 literes doboz
- oldalsztender-szélesítés - hogy ne süllyedjen/dőljön el laza talajon a motor

kb. 850eFt a motor jelenlegi értéke,
Ezen felül az alábbi extrákat adom hozzá, ezek nélkül nem elvihető (első szám a gyári ár, második amennyit én felszámolok érte):
225eFt--115eFt kijelző
180eFt--100eFt a bukókeretek összértéke
50eFt--15eFt középállvány
29eFt--15eFt a gyári tankborítás
27eFt--15eFt a gyári tanktáska
14eFt--10eFt kínai kézvédő
Tehát a motor vételára 1,1MFt.

A motorban lassan esedékes lesz az olajcsere, ezt amit szívesen megcsinálok, de én mindenkinek azt javaslom, hogy cserélje le saját maga, vagy cseréljük le együtt! Akkor az lesz benne, amit az új tulaj szeretne, és ha a saját szemével látja, hogy belekerül, akkor tuti benne van!

A motorról rengeteg kép és videó található a MotorosVandor facebook oldalán és youtube csatornáján!
Ktm 790 adventure lenne az utód ?
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Pegaso

Hozzászólás Szerző: Geresics »

plazer írta:
Geresics írta:Eladó sorba került az én Pegaso Trail-em is végül! :073

A motornak én vagyok a második tulaja. Az első tulaj egy barátom, aki 0km-esen vette Pécsett az akkori Aprilia szalonban, és 10 év alatt 10ekm-t tett bele, ezért vettem meg tőle. Ő szervizbe hordta, mindenről megvan a számla! (Vásárláskor átadta nekem, és én eltettem mindent!)

Én azóta elég sokat használtam, most olyan 29ekm van most benne!
Mióta megvan a motor, minden tankolását írtam táblázatban, amit elküldök majd az érdeklődőknek, és az összes tankolási blokk is megvan! Ez azért fontos, mert a motorkijelzője tavaly augusztusban beázás következményeként elektromos hiba miatt tönkrement! Próbáltam megjavíttatni, és hónapokig mókolta egy motorelektronikai-műszerész, de nem sikerült neki, így új kijelzőt kellett vennem (gyári ára 700€)! Az új műszert nemrég beépítettem, a gyári kulcsokat magam tanítottam fel rá, és 0km az óraállás! Az óracseréről hivatalos, márkaszerviz által kiállított dokumentum is készült, ezzel is bizonyítva, hogy nem óratekerés történt.
A valódi futásteljesítményt ezen felül még GPS útvonalakkal is igazolni tudom, mert motorozásaim nagy részében használtam nyomvonalrögzítést rBiker vagy MotoGlobe alkalmazással (profilom nyilvános). Azt hiszem ezekből már látható, hogy nem egy külföldről (óratekergető nepper által) behozott romhalmazról van szó! :)

A motorban lassan esedékes lesz az olajcsere, ezt amit szívesen megcsinálok, de én mindenkinek azt javaslom, hogy cserélje le saját maga, vagy cseréljük le együtt! Akkor az lesz benne, amit az új tulaj szeretne, és ha a saját szemével látja, hogy belekerül, akkor tuti benne van!

A motorról rengeteg kép és videó található a MotorosVandor facebook oldalán és youtube csatornáján!
Ktm 790 adventure lenne az utód ?
790 Adventure, vagy DL650XT, majd még meglátom :)
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég