www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2018. feb. 24., szomb. 14:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6069 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 300, 301, 302, 303, 304
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso Trail topcase
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 6., szomb. 10:42 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 18
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
olasz írta:
GNorbi írta:
olasz írta:
Csatolmány:
doboz2.JPG
GNorbi írta:
Sziasztok!

Van egy gyári oldaltáskaszettem tartókonzollal, illetve egy sr79-es topcase tartóm m5-ös platnival.
Dobozt keresek a trail-re.

Ki milyet használ ill. javasol. Mivel a motorhoz szerintem nem passzol egy 50literes doboz a nagy mérete miatt (még ha egy hosszabb túrához a kapacitás miatt jól is jönne), ezért én 40 liter körüli dobozokat nézegetek, a kisebbe már nagyon keveset lehet pakolni. A tartókonzol szerint a terheletőség 6kg, gondolom dobozzal és a benne lévő tartalommal együtt értendő..., ami bekorlátozza a lehetőségeket. Trekker dobozokat nézegettem 42 literesbe, de az egymagában 6kg körül van. Vagy ne foglalkozzak vele, és elbírja? :) Nem szeretném útközben elhagyni.

Ki mit tudna javasolni?

Előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi

Szia!
Most költöztem át én is 37L-röl 47L-re. Én nem túrázok csak horgászok, vagy boltba járok, de sokszor kevésnek bizonyult már a régi. Egy GIVI B47 lett a kiválasztott, ami magában monstrum, de felszerelve már nem is olyan nagy. Platnival adták, de jó a tiedre is. Csak remélem, hogy ez is lesz olyan tartós mint a SHAD. Én rendszeresen használtam +10kg., nem volt problémám.



Sziasztok!

Először is BUÉK mindenkinek!

Néztem a B47-et én is, de az monolockos rögzítésű, ezért elvetettem.
Az sr79-es tartóra felrögzíthető akkor a monolock platnija is? Méretben ez a max méret amit feltennék rá, mert azért nem egy 1200gs méretű motor, és ennél nagyobb már nagyon otrombán nézne ki a motoron. Nagyon tetszenek a trekker dobozok, de még használtan is nagyon húzós az ára..

Köszönöm,
n.

Szia!
A doboz mind a két típusú platnira feltehető. 22,5cm a monokey rögzités középpontja.



Szia!

Köszönöm, szerintem ha jó idő lesz, akkor felpróbálok többet, és amellett döntök ami tetszik. Így hogy nem látom a motoron nehéz a választás.

Üdv,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 6., szomb. 17:53 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 18
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Sziasztok!

Megvolt az idei első gurulás:)
Sajnos nem olyan élményekkel mint amit terveztem. Rövid, kb. 100km-es kört mentem csak, még éppen kilábalok a betegségből, de annyira jó idő volt felénk.

Kb. féltávon elkezdett nagyokat rángatni a motor, talán kettőt hármat, és behúzott kuplung mellett leállt... Aztán kb. 3-4-szer ráindítottam, és nem akart elindulni. Vártam 10 percet, közben már azon agyalva, hogy hogyan tovább, és elindult. A gyertyapipát mozgattam meg, de érintkezik, a gyertyát egy hete vettem ki ellenőrizni. Kb. 3000km-t ment, de fekete kormos volt. Nem tudom ennyi km-nél ez normális-e, de megtisztítottam. Hazafelé kétszer csinálta még, egyszer sikerült továbbmenni leállás nélkül, egyszer megint nem tudtam elindulni...
Azért nagy nehezen hazaértem. Viszont úgy éreztem, hogy mégjobban rángat azon a kérdéses 3-4500 közötti fordulaton alacsony sebességnél folyó gázon. Vélhetően van összefüggés a mostani probléma és e között. Az alapjáratom sem teljesen egyenletes. Lehet, hogy mégiscsak a benzinpumpa lesz a ludas? Valaki tapasztalt hasonló problémát?

Köszi,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 6., szomb. 18:41 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 415
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Sziasztok!

Megvolt az idei első gurulás:)
Sajnos nem olyan élményekkel mint amit terveztem. Rövid, kb. 100km-es kört mentem csak, még éppen kilábalok a betegségből, de annyira jó idő volt felénk.

Kb. féltávon elkezdett nagyokat rángatni a motor, talán kettőt hármat, és behúzott kuplung mellett leállt... Aztán kb. 3-4-szer ráindítottam, és nem akart elindulni. Vártam 10 percet, közben már azon agyalva, hogy hogyan tovább, és elindult. A gyertyapipát mozgattam meg, de érintkezik, a gyertyát egy hete vettem ki ellenőrizni. Kb. 3000km-t ment, de fekete kormos volt. Nem tudom ennyi km-nél ez normális-e, de megtisztítottam. Hazafelé kétszer csinálta még, egyszer sikerült továbbmenni leállás nélkül, egyszer megint nem tudtam elindulni...
Azért nagy nehezen hazaértem. Viszont úgy éreztem, hogy mégjobban rángat azon a kérdéses 3-4500 közötti fordulaton alacsony sebességnél folyó gázon. Vélhetően van összefüggés a mostani probléma és e között. Az alapjáratom sem teljesen egyenletes. Lehet, hogy mégiscsak a benzinpumpa lesz a ludas? Valaki tapasztalt hasonló problémát?

Köszi,
n.

Nekem akkor csinált ilyet, amikor a gyújtáskapcsoló forrasztása elkezdett szétjönni, majd végül teljesen elengedett, és akkor az út mellett kellett megoldanom gyorskötözővel :)
Javaslom szedd le a gyújtáskapcsolót, és nézd meg, hátha nálad is kezd a forrasztás elengedni! Aki tud ügyesen forrasztani, kis szenvedéssel visszarakja! :)

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 7., vas. 10:35 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 18
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Geresics írta:
GNorbi írta:
Sziasztok!

Megvolt az idei első gurulás:)
Sajnos nem olyan élményekkel mint amit terveztem. Rövid, kb. 100km-es kört mentem csak, még éppen kilábalok a betegségből, de annyira jó idő volt felénk.

Kb. féltávon elkezdett nagyokat rángatni a motor, talán kettőt hármat, és behúzott kuplung mellett leállt... Aztán kb. 3-4-szer ráindítottam, és nem akart elindulni. Vártam 10 percet, közben már azon agyalva, hogy hogyan tovább, és elindult. A gyertyapipát mozgattam meg, de érintkezik, a gyertyát egy hete vettem ki ellenőrizni. Kb. 3000km-t ment, de fekete kormos volt. Nem tudom ennyi km-nél ez normális-e, de megtisztítottam. Hazafelé kétszer csinálta még, egyszer sikerült továbbmenni leállás nélkül, egyszer megint nem tudtam elindulni...
Azért nagy nehezen hazaértem. Viszont úgy éreztem, hogy mégjobban rángat azon a kérdéses 3-4500 közötti fordulaton alacsony sebességnél folyó gázon. Vélhetően van összefüggés a mostani probléma és e között. Az alapjáratom sem teljesen egyenletes. Lehet, hogy mégiscsak a benzinpumpa lesz a ludas? Valaki tapasztalt hasonló problémát?

Köszi,
n.

Nekem akkor csinált ilyet, amikor a gyújtáskapcsoló forrasztása elkezdett szétjönni, majd végül teljesen elengedett, és akkor az út mellett kellett megoldanom gyorskötözővel :)
Javaslom szedd le a gyújtáskapcsolót, és nézd meg, hátha nálad is kezd a forrasztás elengedni! Aki tud ügyesen forrasztani, kis szenvedéssel visszarakja! :)



Szia!

Megpróbálom, egy ellenőrzést mindenképpen megér. Bár félek hogy a rángatás és e között van összefüggés.
Azt most fejből nem tudom hogy lehet leszedni a gyújtáskapcsolót, de talán ha előttem a motor akkor rájövök:)

Köszi,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 11., csüt. 21:18 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 415
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Végre megcsináltam az új szélvédő 15°-os kiemelését is! :ok
Mondjuk ez még csak az 1.0, a 2.0 már GPS-, és telefontartót is tartalmazni fog! :tdbi:
Kép

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 11., csüt. 22:00 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 18
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Geresics írta:
Végre megcsináltam az új szélvédő 15°-os kiemelését is! :ok
Mondjuk ez még csak az 1.0, a 2.0 már GPS-, és telefontartót is tartalmazni fog! :tdbi:
Kép



Szia!

Nekem is hasonló van, csak én meg a gyári szélvédőt használom, ami közel sem ad kellő szelvedelmet.
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Tervezek a kiemelőre keresztben egy GPS tartót csinalni. Engem zavar hogy a tükrömön van a tartó mert így eltereli a figyelmet vezetés közben.

Üdv,
Norbi


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 12., pén. 0:25 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 415
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Persze, ez egy Brazil plexi.

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 12., pén. 9:02 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 18
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Geresics írta:
GNorbi írta:
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Persze, ez egy Brazil plexi.



Köszönöm!
Nem láttam arat, kb. mennyi volt szállítási költséggel együtt?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 12., pén. 9:15 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 415
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Geresics írta:
GNorbi írta:
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Persze, ez egy Brazil plexi.
Köszönöm!
Nem láttam arat, kb. mennyi volt szállítási költséggel együtt?

Nem emlékszem pontosan, de úgy rémlik nem került többe, mintha egy Puig plexit vettem volna

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6069 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 300, 301, 302, 303, 304

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség