Mikor megvettem a mocim én is sokat olvasgattam a szervizigényéről és a megfelelő olajról.
Sokan dicsérték a MOTUL 7100 10w60-t, így akkor akciósan a netről vettem vagy 6 litert.
A szervizek periódusát nem néztem, mert nem a kilométer szerint szervizeltettem (mivel közúton alig használom), hanem csak 'érzésből', de még így is sokkal sűrűbben a kötelező üzemórás előírásoktól. Mivel a motor karbantartását cimborám (volt élettársam

) csinálja ez nem kerül pénzbe, a belekerülő olaj mennyisége sem sok, így nem sajnáltam a motortól a sűrűbb olajcserét.

Úgy voltam vele, hogy ha alig használom, de amikor KELL, akkor menjen.
Most lesz rajta fékbetét csere (szerencsére abból csak az egyik oldalon van) és telójavítás (ereszt. óvatosan, de ereszt),
ja és gumi! Azt eszi, mint egy sor4.

Mivel ereje az van, súlya meg alig, így nem nehéz vele megtépetni a gumit.
hogy mire figyelj? semmi extra! Ami lóg azt meg kell húzni, ami ereszt azt el kell tömíteni...
Ha van egy kicsi műszaki érzéked (nekem nincs), akkor minden adja magát.
Azt tudd, (...és ezt már korábban máshol is megírtam) az SXV nem olyan mint egy unalmas, bár jó feleség, az SXV inkább hasonlít egy kitartott ribancra! Megköveteli a törődést, hogy költs rá, de cserébe úgy kényeztet, ahogyan csak egy profi kurva. Tőle olyat is megkapsz, amit a nejedtől kérni sem mernél!
M1LAN írta:akkor ird ide

tökmind1 :P