www.rsvforum.com
http://www.rsvforum.com/forumHUN/

SXV-RXV
http://www.rsvforum.com/forumHUN/viewtopic.php?f=5&t=10
Oldal: 1 / 8

Szerző:  Kenyér [ 2008. júl. 24., csüt. 17:36 ]
Hozzászólás témája:  SXV-RXV

Ha sokan lesztek, esküszöm külön bontom a topikot :oops:

Szerző:  Kenyér [ 2008. aug. 4., hétf. 22:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

http://www.youtube.com/watch?v=A_o42nIQcGc
Egy kis onboard? ;)

Szerző:  Kenyér [ 2008. aug. 4., hétf. 22:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

http://www.youtube.com/watch?v=U8IIRxprrU4
Ő még új...Dorsudoro :P

Szerző:  Kenyér [ 2008. nov. 3., hétf. 23:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Ez annyira durva, hogy a mélyládám majdbeledöglött!! :D
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... rrel-37112

Szerző:  Kenyér [ 2008. nov. 5., szer. 22:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

http://aprilianews.blogspot.com/2008/11 ... a-sxv.html
Csak a szinek újak...

Szerző:  Kenyér [ 2008. nov. 14., pén. 0:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Ez viszont elég durva videó :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=udqlXygfbIA[/youtube]

Szerző:  Kenyér [ 2008. nov. 22., szomb. 0:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

amit az of-rad vonalon 2009-ben várhatunk:
http://www.motociclismo.it/edisport/mot ... e-di-Noale

Szerző:  Öcsike [ 2009. jan. 18., vas. 22:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... hang-32470

Nagyon baba hang :D :D

Szerző:  Kenyér [ 2009. jan. 18., vas. 22:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Kép

Szerző:  Öcsike [ 2009. jan. 22., csüt. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

http://totalbike.hu/tesztek/apriliasxv/

TESZT ;)

Szerző:  Öcsike [ 2009. jan. 29., csüt. 16:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... -550-24160

Nagyon jó kis játékszer lehet :roll: :twisted:

Szerző:  Öcsike [ 2009. jan. 31., szomb. 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Kép
Kép

Szerző:  Öcsike [ 2009. szept. 19., szomb. 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Majd hogy nem fél éve raktam fel ezeket a képeket :lol:
Ma mentem vele :taps Egy órát :)
Durva :!: ,na most érzem mit éreznek a millések,flactory-sok(gyorsulás :!: ),de ez mindíg ágaskodik ( :twisted: :hihi 1,2,3,4 :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: )
Véleményem :arrow: :lol: Nem normális motor :pacsi :yep :hihi
De jóóóóóó volt :D :ok

Szerző:  Kenyér [ 2009. dec. 1., kedd 21:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Kép

Kép
Kép

Szerző:  feherbt [ 2010. szept. 17., pén. 10:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Sziasztok!

Egy rövid összefoglaló az SXV-550 első szezonjáról.

Először is, szerintem a legszebb SuperMoto, amit valaha láttam. Minden porcikája egy-egy olasz gyöngyszem, annyira szép. :szer

Én idén tavasszal vettem egy 2007-es gyártmányú motort 750 kilométerrel. Az első ezres szervizre is én vittem el.
Már akkor cserélni kellett az első telókon a szimmeringeket, így több mint 60 ezret hagytam a Mile pénztárában. (ez jó nagy szívás volt) :xx A szokásos olajcsere mellett kivették a fojtást is a motorból, plusz megkapta a legfrissebb injektor programot is a motor. A szervízintervallumra figyelmeztető olajoskanna ikont viszont már elfelejtették törölni a motor LCD paneljéről. Nem vészes, mert internetről ennek a programozása is letölthető. Kellett is, hiszen a max fordulatszám is innen vezérelhető (és még nagyon sok egyéb dolog). Ha jól tudom, az 550-ek 11.500-as fordulatszámig húzhatóak (ez ~69LE kb!!! :ok ), én nem engedtem fentebb 10e-nél. Így is komolyat tol, a pályán pedig a szűk keresztmetszet bennem van, nem a teljesítmény hiányban. :77 Az Euroringen így is komolyan megtépi a gumit kigyorsításkor.

Mostanra (szezon végére) szűk 1800 kilométer került a motorba. Ebből (mióta nálam van) legalább 650-700 pályán került bele (a normálhoz képest) extra igénybevételek mellett. Ez idő alatt semmi gondom nem volt a motorral. Az első szerviz előtt nehezen indult és elég rángatós volt az alapjárata, de ezek a szoftvercsere után azonnal megoldódtak.
Több hetes állás után (mély garázsban, ami ugye nem egy meleg hely) max. 2-3.ra indul. Lehet, hogy elsőre is indulna, de nem kínzom hosszú indítózásokkal. Melegen mindig indul -szinte- érintésre. A forgalmijában 14kw szerepel, ami a teljesítmény adó szempontjából elhanyagolható. Ami szívás viszont, hogy a papírjait tekintve egy személyes. A gyári cuccai között ott vannak a hátsó lábtartók is, lehet két személlyel motorozni, de ha csak egy picit értelmesebb is a rend éber őre, akkor bukta lehet ebből.

A teljesítményéről még annyit, hogy aki nincs hozzászokva a SuperMotozáshoz, annak extra nagy élmény a motor súly/lóerő aránya. Állandóan ki akar ugrani a motor az ember lábai alól. Cimborámnak remegett a keze, miután leszállt róla, pedig ő R1-et hajtott előtte.

Korábban egy 600RR-el pályáztam. Nehéz összehasonlítani a két motort, mert mind a kettő mást ad.
A sportmotor 2kiló felett is gyorsul, biztonságosabban fékeztem vele, olyan volt mint egy jól kontrollálható ágyúgolyó, még az SXV-nek a könnyedsége a vonzó. Olyan mint egy kempingbicikli egy hayabusa blokkal. :hihi (na jó, itt túloztam, de egyébként jó a hasonlat)
Brutál fordulékony. Még a Hondával szép nagy ívekben kellett összekötnöm egy-egy pálya vonalát, addig az SXV-vel sokszor elegendő szűken a rázókő mellett fordulnom (jellemzően itt fogtam meg a speed motorokat). Az alacsony súlya pedig extra biztonság érzetet ad a pályán, a ~200 kilós sportmotorral szemben. Csúszósabb pályákon is vidáman driftel vele az ember, ha kitörne a hátsókerék, akkor csak lecsapja az ember a talpát, egyenesbe rúgja és már húzza is tovább a gázt. Csak pályázásra olcsóbb, hiszen jó szórakozási lehetőséget adnak a gokart pályák is egész napos 6 ezres jegy áráért és néhány liter benzinért.
Nincs más gyártmányú supermotokkal összehasonlítási alapom, de ami engem egy picit zavar az a gázadás hirtelensége, bár ez is csak alacsonyabb fordulatoknál.

A motor egyébként nagyon jól érzi magát a városokban. Két város közötti távra már nem igazán alkalmas, nem arra lett kitalálva, de az autók és egyéb akadályok között nagyon nagy élménybomba. Más motorokkal max. sávok között haladtam, ezzel könnyedén szlalomozok az autók között is. :hihi

Off-road szakaszon még nem próbáltam, de azt is szívesen bevállalnám. Talán majd jövőre.

Hát röviden ennyi. Ígérem, ha bajom lesz a motorral azt is megírom, de akik csak fikázzák az SXV-t :bot , azokat egyelőre el kell szomorítanom.

Csatolmányok:
2.jpg
2.jpg [ 596.26 KiB | Megtekintve 12790 alkalommal. ]

Szerző:  zoner [ 2010. szept. 17., pén. 11:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Köszi, elgondolkodtam a következő motoromon. Eddig egy csúszott újabb RSV Factoryban gondolkodtam, de kéne egy supermoto is :)

Szerző:  Kenyér [ 2010. szept. 17., pén. 20:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Én nem elgondolkodtam,hanem közelebb kerültem a végcélhoz. Tavaly óta mondogatom,h supermotot kellene venni.
És lassan meggyőzöm magam...
Bár szívem szerint azért még mindig kipróbálnám előtte élesbe :nemert
De ami nem az enyém azt meg nem merem "faggatni"...
Az írásod űbervolt feherbt!!
Köszi :)
Azthiszem ez kell ide :ok

Szerző:  feherbt [ 2010. szept. 18., szomb. 8:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Nagyon szívesen oda adom a motort. Nem kell a határain 'faggatni' ahhoz, hogy megmutassa hogy mekkora vércukor bobává tud válni...
A pályázós topicban összebeszélünk majd egy Euroringes 'randit'. ;)

Szerző:  Kenyér [ 2010. szept. 18., szomb. 8:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

feherbt írta:
Nagyon szívesen oda adom a motort. Nem kell a határain 'faggatni' ahhoz, hogy megmutassa hogy mekkora vércukor bobává tud válni...
A pályázós topicban összebeszélünk majd egy Euroringes 'randit'. ;)

volt már szerencsém kiprobálni, de csak utcán, és kistávon. mar akkor kitaláltam, h becserélem a millét, de lebeszéltek róla az üzemóra, és a magas szervízköltség miatt.
figyellek tavaszig:-) aztán meglátjuk...

Szerző:  Imikee [ 2010. szept. 18., szomb. 15:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: SXV-RXV

Kenyér írta:
feherbt írta:
Nagyon szívesen oda adom a motort. Nem kell a határain 'faggatni' ahhoz, hogy megmutassa hogy mekkora vércukor bobává tud válni...
A pályázós topicban összebeszélünk majd egy Euroringes 'randit'. ;)

volt már szerencsém kiprobálni, de csak utcán, és kistávon. mar akkor kitaláltam, h becserélem a millét, de lebeszéltek róla az üzemóra, és a magas szervízköltség miatt.
figyellek tavaszig:-) aztán meglátjuk...


Meg ne próbáld te mocsadék mert lassan kihal az RSV topik !!! :no :no :no :046 :046 :046 :071

Oldal: 1 / 8 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/