www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2019. aug. 22., csüt. 20:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Mille Futura
HozzászólásElküldve: 2019. jún. 12., szer. 11:19 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
na ma reggel megint nem indult a gép. cseréltem még1x biztosítékot, de nem segített úgyhogy csak motormentő lesz ebből..

szerk.: felhívtam a telegdy zolit az elevennél mivel a múltkor is olyan készségesek voltak telefonon keresztül is, mondta hogy valszleg a fő testkábellel lesz a baj, valahol korrodált és nem tud testelni, ezért is olvadhatott el a biztim, vágta fejből hogy a 30 amperesek emiatt le szoktak olvadni, illetve ha az nem jönne be akkor az önindítóm pozitív saruját nézzem meg az is le szokott korrodálni és tud vicces dolgokat művelni. végső esetben ha nem tudom indulásra bírni akkor lehet, hogy az önindító belseje van tele szénporral és nem tud folyni az áram rendesen, de szerinte testkábellel lesz a baj úgyhogy este megnézem


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Mille Futura
HozzászólásElküldve: 2019. jún. 13., csüt. 8:04 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
tegnap meglett a probléma forrása, az öndító pozitív saruja...nem igényel további magyarázatot :D
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Mille Futura
HozzászólásElküldve: 2019. jún. 13., csüt. 19:12 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39287
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: -
blazed írta:
tegnap meglett a probléma forrása, az öndító pozitív saruja...nem igényel további magyarázatot :D
Kép

Így szokott ez lenni, egyszer kell egy teljes átfogó szervizt csinálni. Akkor minden kérdéses pontot a hozzáértő átnéz és a gondok java része letudva. Egyébként meg mindig akkor nem indul amikor nem kéne :D Akkor kurvára haragszik az ember, aztán rájön egy apró fasz hiba volt az egész és mégiscsak mekkora élmény egy ilyen motorral motorozni.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Mille Futura
HozzászólásElküldve: 2019. júl. 3., szer. 11:26 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
Múlt héten megint nem indult moci, most már nem tököltem vele, hívtam a motormentőt aztán ment Eleven Motorba.
Legjobb döntés evör.
Nem volt töltés, a barna csatit teljesen kiiktatták,szét volt olvadva valszleg zárlatos volt, most már fasza 14,2v a töltésem, de nem is ez a lényeg.
Több mint egy egész napig szerelték a motort, jobban mondva főleg takarítottak a dunakeszis szerelők után.
A vákuum és injektorrendszer teljesen össze volt barmolva, állítólag semmi nem úgy állt vagy volt bekötve ahogy annak kellene. Telegdy Zoli szerint csoda hogy ez a motor eddig ment, szerinte az egyik henger nem is járt, 3 ezres fordulat alatt legalábbis biztos... Injektor szinkront állítottak, kitisztították és a pillangószelepet is beállították mert akadt. Vákuum membrán műanyag háza is el volt törve, ECU térképet frissítettek és a váltó rudazaton is állítottak. Dunakeszin kétszer futottak neki, egyszer sem sikerült nekik bekötni a Healtech GiPro fokozatkijelzőt amit vettem drága pénzért, Zoliék azt is megcsinálták.
Nem kicsit érezhető a különbség. Nekem nem volt még semmi tapasztalatom ezekkel a Rotax V2-esekkel, sőt semmilyen V2-vel és laikusként nekem nem szúrtak szemet ezek a dolgok de most már sokkal-sokkal jobb vezetni a motort. Nem rángat kis sebességnél alacsony fordulatnál se, sokkal finomabban adagolható neki a gáz, úgy reagál mint az álom és sokkal jobban is megy. Eddig 120 felett érezhetően gyengébben gyorsult de most meg vigyáznom kell mert nem figyelek oda és ott a 160-180.

A motormentő múlthét pénteken délután vitte be hozzájuk a motort és tegnap délután már motoroztam vele. Dunakeszin kétszer volt a motor összesen 8 hetet...
Nem is tudom mi mást lehetne még mondani.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Mille Futura
HozzászólásElküldve: 2019. júl. 3., szer. 22:35 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2016. nov. 13., vas. 2:49
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Szeged- Magyarkanizsa
Vele motorozok: rst futura
blazed írta:
Múlt héten megint nem indult moci, most már nem tököltem vele, hívtam a motormentőt aztán ment Eleven Motorba.
Legjobb döntés evör.
Nem volt töltés, a barna csatit teljesen kiiktatták,szét volt olvadva valszleg zárlatos volt, most már fasza 14,2v a töltésem, de nem is ez a lényeg.
Több mint egy egész napig szerelték a motort, jobban mondva főleg takarítottak a dunakeszis szerelők után.

A vákuum és injektorrendszer teljesen össze volt barmolva, állítólag semmi nem úgy állt vagy volt bekötve ahogy annak kellene. Telegdy Zoli szerint csoda hogy ez a motor eddig ment, szerinte az egyik henger nem is járt, 3 ezres fordulat alatt legalábbis biztos... Injektor szinkront állítottak, kitisztították és a pillangószelepet is beállították mert akadt. Vákuum membrán műanyag háza is el volt törve, ECU térképet frissítettek és a váltó rudazaton is állítottak. Dunakeszin kétszer futottak neki, egyszer sem sikerült nekik bekötni a Healtech GiPro fokozatkijelzőt amit vettem drága pénzért, Zoliék azt is megcsinálták.
Nem kicsit érezhető a különbség. Nekem nem volt még semmi tapasztalatom ezekkel a Rotax V2-esekkel, sőt semmilyen V2-vel és laikusként nekem nem szúrtak szemet ezek a dolgok de most már sokkal-sokkal jobb vezetni a motort. Nem rángat kis sebességnél alacsony fordulatnál se, sokkal finomabban adagolható neki a gáz, úgy reagál mint az álom és sokkal jobban is megy. Eddig 120 felett érezhetően gyengébben gyorsult de most meg vigyáznom kell mert nem figyelek oda és ott a 160-180.

A motormentő múlthét pénteken délután vitte be hozzájuk a motort és tegnap délután már motoroztam vele. Dunakeszin kétszer volt a motor összesen 8 hetet...
Nem is tudom mi mást lehetne még mondani.

Navégre! Ezzel kellett volna kezdeni! :) :)
Akkor a hétvégén hiába is kerestelek volna... pedig gurultunk egyet a párommal.... Na majd egközelebb megnézném már a járgányt... ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Mille Futura
HozzászólásElküldve: 2019. júl. 4., csüt. 6:50 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
pilota67 írta:
Navégre! Ezzel kellett volna kezdeni! :) :)
Akkor a hétvégén hiába is kerestelek volna... pedig gurultunk egyet a párommal.... Na majd egközelebb megnézném már a járgányt... ;)


ha legközelebb erre jártok akkor szólj mindenképp viberen. szombaton reggel tervezek lemenni kecskemétre motorozni egyet a cimborámmal


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 206 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség