www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2018. szept. 20., csüt. 16:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6122 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 303, 304, 305, 306, 307  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 19:55 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39141
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
GNorbi írta:
Köszönöm a gyors választ!
Akksiból yuasat néztem, a szerelőm ezt javasolta, és ott azért 6-7000 a különbség. Lehet keresek mas típust, de egy tank benzin, valóban nem ez a lényeg. Viszont maradok a 12ah mellett, vélhetően nem véletlen a gyári érték, a mérnökök nem hülyék.

Nézegettem én is ezeket a lámpákat, amit irsz, két dolog ami mellette szól, amit Te is irtal. Egyik az ára, a másik a fogyasztás. Elhiszem, hogy nem kötöttek beléd a rendőrök, de mostanában amilyen pechsorozatom van..., az első gurulason kiszurnak :nemert
Viszont a fogyasztás engem is aggaszt. Lehet, hogy egy 1200 tenerére vagy gsre tervezték. Nem szeretném vele a generátort tönkre tenni, így meggondolandó.
Többiek vélemény?

Én Vartát vettem, nekem előtte is az volt benne, még az előző tulajtól...

Egy dolgot érdemes meg figyelni milyen indító áramot tud az adott akku? Nekem ez V2 esetében fontos de szerintem a nagy egy henger is igényli. Varta az en meretemben elég gyenge de lehet nálatok megfelelő teljesítményt tud.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 21:10 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 24
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
plazer írta:
Geresics írta:
GNorbi írta:
Köszönöm a gyors választ!
Akksiból yuasat néztem, a szerelőm ezt javasolta, és ott azért 6-7000 a különbség. Lehet keresek mas típust, de egy tank benzin, valóban nem ez a lényeg. Viszont maradok a 12ah mellett, vélhetően nem véletlen a gyári érték, a mérnökök nem hülyék.

Nézegettem én is ezeket a lámpákat, amit irsz, két dolog ami mellette szól, amit Te is irtal. Egyik az ára, a másik a fogyasztás. Elhiszem, hogy nem kötöttek beléd a rendőrök, de mostanában amilyen pechsorozatom van..., az első gurulason kiszurnak :nemert
Viszont a fogyasztás engem is aggaszt. Lehet, hogy egy 1200 tenerére vagy gsre tervezték. Nem szeretném vele a generátort tönkre tenni, így meggondolandó.
Többiek vélemény?

Én Vartát vettem, nekem előtte is az volt benne, még az előző tulajtól...

Egy dolgot érdemes meg figyelni milyen indító áramot tud az adott akku? Nekem ez V2 esetében fontos de szerintem a nagy egy henger is igényli. Varta az en meretemben elég gyenge de lehet nálatok megfelelő teljesítményt tud.



Méretben szerintem befér, de megnézem pontosan. Kb pont annyival magasabb mint amekkora hely van most a jpmoto felett.
A varta 12ah 200a indítóáramú, a 10ah pedig 150a. Maradok a gyári ajánlás mellett, puding próbája az evés. Csak azt nem értem miért ajánlják mindenhol a kisebbet, amikor a gyári értek 12ah, igazából emiatt kérdeztem ki mit javasol.

A generátor 290w a könyve szerint, egy gs pedig 550w, neten fel perc alatt keresve.
Azt hiszem hallgatok rátok, nem akarok további nyűgöt magamnak.
Néztem Nagykanizsán a metromanbe kieg lámpát e jelest is lényegesen olcsóbban, maradok valami kisebb kb 10w körüli lámpánál.
Kiváncsi lennek egyébként a markolatfűtésem (Oxford) mekkora fogyasztású, ha hazamegyek megnézem.

Köszönöm mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 22:01 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39141
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Caponord 470 elvileg de Polyák Laci szerint ezek sem szeretik a tul sok plusz fogyasztót. Ezért döntöttem en is a ledek mellett.

200-as az tok jo teljesen rendben van.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 2., szer. 18:57 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2018. ápr. 21., szomb. 21:04
Hozzászólások: 3
Vele motorozok: Pegaso 650 Strada
Sziasztok,

Pegaso Stradaba a gyári 15W50-es ajánlás ellenére mehet a Motul 5100 10W40? Érdekes, mert pl. az XT-be nem 15W50 a gyári ajánlás.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 11., pén. 11:45 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 24
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Sziasztok!

Valaki sos meg tudná nekem mondani, hogy Pegaso Trail-en hányas a hátsó tengelyen az anya. Kellene láncfeszességet állítanom, de elfeljtettem megmérni és akkora méretű krovám biztosan nem lesz, talán 20-as a legnagyobb, az meg biztosan kicsi.

Köszönöm,
Norbi


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 12., szomb. 18:55 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.

Erről a ködlámpáról esetleg osztanál meg bővebb infót? Egyre inkább szeretnék ködlámpát venni! :070

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 12., szomb. 18:58 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39141
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
plazer írta:
Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.

Erről a ködlámpáról esetleg osztanál meg bővebb infót? Egyre inkább szeretnék ködlámpát venni! :070

Milyen infora vagy kiváncsi pontosan ?

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 12., szomb. 19:00 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:
Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.

Erről a ködlámpáról esetleg osztanál meg bővebb infót? Egyre inkább szeretnék ködlámpát venni! :070

Milyen infora vagy kiváncsi pontosan ?

Mindenre konkrétan! :D
Típus, ár, funkciók, milyen kapcsolót használsz hozzá, stb.?

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 12., szomb. 19:52 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39141
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:
Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.

Erről a ködlámpáról esetleg osztanál meg bővebb infót? Egyre inkább szeretnék ködlámpát venni! :070

Milyen infora vagy kiváncsi pontosan ?

Mindenre konkrétan! :D
Típus, ár, funkciók, milyen kapcsolót használsz hozzá, stb.?

EBay - LED work light ezer fele forma és ár van mindenki megtalálja ami neki tetszik
Funkciók? Világít vagy nem világít :hihi :hihi
Mivel nekem már nincs gyárilag lámpa kapcsolom hanem állandóan ég szereztem egy gyári lámpa
kapcsolót arra lett rakotve így minden erdeti kinézetű
Gyári bukó keretekre csináltam neki tartot

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 13., vas. 7:56 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 24
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
plazer írta:
pittike írta:
akos077 írta:
Sziasztok!

Pegasóval van egy kis bökkenő, de lehet hogy megint csak az én rigolyám...
Szóval tavasszal cseréltem lánckerekeket, és láncot, mert szakaszosan megnyúlott a lánc, és nagyon rángatott a motor. Azóta 2-3 ezret mentem vele. És megint kezdi a rángatást, kettesben, hármasban 4000 ezres egyenletes fordulaton, apró kicsi rángások, ami éppen az élvezetet rontja el.

Mit gondoltok mitől lehet? MI lehet a megoldás? Nem hiszem hogy a lánc ilyen hamar szétmenne. A feszessége is mindig oké volt, kenve is volt.
Amire én tippelek az a hátsó keréknél a gumi tehermentesítő el van öregedve, illetve a kihajtó tengelyen valamennyit klattyan a fogaskerék, de nem tudom elképzelni miért lehet.

Köszi előre is.


Nekem is kb. ugyanez van / volt. 4-5 ezer km alatt ugyanolyan szakaszosra nyúlt az új lánc (pedig jól volt beállítva), és kezdődött minden előröl. Le is ellenőriztem, tényleg megnyúlt, sőt néhol még a kenőanyag is kifolyt az O gyűrű alól :lo Igaz, viszonylag noname lánc (Esjot). Azért megnéztem a hardy tárcsát is a kerékben, de az hibátlan. A kislánckerék minden zégerrel rögzítetten lötyög, de nem attól rángat...

Esjot az egyáltalán nem rossz minőség, sőt! Én több dolgot vennék figyelembe:
- egy hengeres az mindig rángatni fog
- új láncnál az első 500-1000km után mindig után kell állítanii mert majd akkor éri el a természetes nyúlását
- vegyétek meg rá az adott méretből (nem tudom mi az 520?) a legerősebb láncot ami mondjuk 120+ lőerőre van az jobban fogja bírni, én a caponordra is megvettem az 525 zvmx+ láncot ami 150++ pacihoz való hiába csak 98 a motor és nem is nyúlt meg pedig egykerekezni is szoktam vele :hihi



Sziasztok!

Tudom, jó régi bejegyzés, de elkezdtem kicsit olvasgatni a régi hsz-eket, hogy ne kelljen feleslegesen kérdezni.
Sikerült valahogy megoldani a rángatás kérdését? Nem találtam rá választ.

Tavaly már említettem a problémát, kb. 3-es fordulattól felfelé - de csak alacsony sebességnél - kissé rángat a motor (enduro trail). Az a baj, hogy lakott területen pont emiatt nem tudok rendesen végigmenni, hármasban rángat, négyes meg sok, vagy pedig gyorsabban hajtok.. Illetve kanyargós szakaszokon elveszi a motorozás élvezetét, ha kanyar közben érzed, hogy rángat alattad a motor. Rossz minőségű úton nem annyira zavaró, de ha találni valahol jó minőségű aszfaltot akkor nagyon.

Még a gyári láncszettem volt fent tavaly amikor megvettem a motor húszezer km-rel. Télen lett cserélve kompletten (did) 25e-nél, már nyúlott is volt és megállt ék alakban, kevés volt a kenőanyag benne. Amikor februárban 2 fokban elhoztam a motort akkor mintha nem éreztem volna a rángatást, igaz olyan hideg volt, hogy majdnem megfagytam. Januárban előjött egy másik probléma is, egyszerűen megállt alattam menet közben. Nem ment hidegben a benzinszivattyú, ezért ki lett cserélve az is, ill. a benzinszűrő, meg van valami téglalap alakú előszűrője, az is. (300-as vespa szivattyúját rakta bele a szerelőm, szerinte ugyanaz a kettő, mindegyik olasz...)
A motorral idén csak kb. 500km-t tudtam menni. A rángatás sajnos megmaradt ezek után is. A láncfeszességen kellett állítanom, mert kb. 5cm lett, de eleve az új lánc miatt kicsit lazábbra hagytuk, hogy amúgyis kontroll kell pár száz km után. Tegnap beállítottam a könyve szerinti 2,5cm-re, de nekem valahogy feszesnek tűnik kissé. Ti a gyári könyve szerinti láncfeszességgel használjátok? Valami más megoldást kell keresnem a problémára, mert a lánc 500km alatt nem nyúlhatott meg szakaszosan, főleg nem olyan tempóban amit én kezdőként diktálok....
Teljesen tanácstalan vagyok, hogy merre induljak el a problémakeresésben.

Üdv,
Norbi


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. máj. 13., vas. 8:34 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Még a gyári láncszettem volt fent tavaly amikor megvettem a motor húszezer km-rel. Télen lett cserélve kompletten (did) 25e-nél, már nyúlott is volt és megállt ék alakban, kevés volt a kenőanyag benne. Amikor februárban 2 fokban elhoztam a motort akkor mintha nem éreztem volna a rángatást, igaz olyan hideg volt, hogy majdnem megfagytam. Januárban előjött egy másik probléma is, egyszerűen megállt alattam menet közben. Nem ment hidegben a benzinszivattyú, ezért ki lett cserélve az is, ill. a benzinszűrő, meg van valami téglalap alakú előszűrője, az is. (300-as vespa szivattyúját rakta bele a szerelőm, szerinte ugyanaz a kettő, mindegyik olasz...)
A motorral idén csak kb. 500km-t tudtam menni. A rángatás sajnos megmaradt ezek után is. A láncfeszességen kellett állítanom, mert kb. 5cm lett, de eleve az új lánc miatt kicsit lazábbra hagytuk, hogy amúgyis kontroll kell pár száz km után. Tegnap beállítottam a könyve szerinti 2,5cm-re, de nekem valahogy feszesnek tűnik kissé. Ti a gyári könyve szerinti láncfeszességgel használjátok? Valami más megoldást kell keresnem a problémára, mert a lánc 500km alatt nem nyúlhatott meg szakaszosan, főleg nem olyan tempóban amit én kezdőként diktálok....
Teljesen tanácstalan vagyok, hogy merre induljak el a problémakeresésben.

Az tök normális, hogy a lán az első párszáz km után nagyot nyúlik, ez le is van írva a papírjába talán! Simán állítsd újra be, és később megint ellenőrizd a biztonság kedvéért! Én mindig a gyári értékeket használom, a gyártónál nem hiszem, hogy bárki jobban tudná mi a jó a gépnek! :ok

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 7., csüt. 14:28 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2013. feb. 3., vas. 15:20
Hozzászólások: 78
Tartózkodási hely: Veresegyház
Vele motorozok: pegaso strada
Sziasztok

Pegaso stradahoz keresek oldaldoboz tartókonzolt. Segítségeteket megköszönném, hogy honnan tudnék beszerezni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 13., szer. 20:34 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 39
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 18., hétf. 17:26 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2015. máj. 8., pén. 22:03
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: Pegaso 650ie 2002.
Sziasztok!
Túraplexit keresek 2002-es gyártású 650 i.e.-hez
Van valakinek eladó? Köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 19., kedd 20:41 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2014. máj. 17., szomb. 17:26
Hozzászólások: 30
Vele motorozok: pegaso 650ie
trabcsi írta:
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.

Tessék!
Csatolmány:
20180619_132840 (1).jpg
20180619_132840 (1).jpg [ 485.04 KiB | Megtekintve 819 alkalommal. ]


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 20., szer. 21:53 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 39
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
olasz írta:
trabcsi írta:
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.

Tessék!
Csatolmány:
20180619_132840 (1).jpg

Köszönöm!
A csavarhúzónyelét kivévé, minden megvan benne sőt néhány kábelkötegelő is van hozzá + egy sárga szerszám tartó.A gyertyakulcson az "alsósor" furat szükséges ,hogy ki is lehessen venni a gyertyát?Jól gondolom, azért fúrtad ki?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 21., csüt. 5:33 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2014. máj. 17., szomb. 17:26
Hozzászólások: 30
Vele motorozok: pegaso 650ie
olasz írta:
trabcsi írta:
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.

Tessék!
Csatolmány:
20180619_132840 (1).jpg
trabcsi írta:
olasz írta:
trabcsi írta:
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.

Tessék!
Csatolmány:
20180619_132840 (1).jpg

Köszönöm!
A csavarhúzónyelét kivévé, minden megvan benne sőt néhány kábelkötegelő is van hozzá + egy sárga szerszám tartó.A gyertyakulcson az "alsósor" furat szükséges ,hogy ki is lehessen venni a gyertyát?Jól gondolom, azért fúrtad ki?

Jól gondolod. Így mindenféle bontás nélkül ki tudom venni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 23., szomb. 22:16 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 39
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
olasz írta:
olasz írta:
trabcsi írta:
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.

Tessék!
Csatolmány:
20180619_132840 (1).jpg
trabcsi írta:
olasz írta:
trabcsi írta:
Sziasztok!
Sikerült, vennem egy szerszámkészletet a motoromhoz/nem mintha használni kellene/,mert nem kaptam vele és a gyári tartalma érdekelne. Régebben láttam részletes képet róla,de mivel vírus pusztított a gépemen elment ez is.Az oem-on csak egy csomagot mutat,nem részletezi.Ha megírná valaki,hol találom,azt megköszönném.

Tessék!
Csatolmány:
20180619_132840 (1).jpg

Köszönöm!
A csavarhúzónyelét kivévé, minden megvan benne sőt néhány kábelkötegelő is van hozzá + egy sárga szerszám tartó.A gyertyakulcson az "alsósor" furat szükséges ,hogy ki is lehessen venni a gyertyát?Jól gondolom, azért fúrtad ki?

Jól gondolod. Így mindenféle bontás nélkül ki tudom venni.

Tavaly,mikor elég sokat ismerkedtem a motorommal,crovával,csuklósszárral szedtem ki a gyertyát,de ezeket csak nem hordhatom magammal."Használhatóvá" teszem az új gyertyakulcsot.Kösz mégegyszer.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jún. 29., pén. 17:25 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2013. feb. 3., vas. 15:20
Hozzászólások: 78
Tartózkodási hely: Veresegyház
Vele motorozok: pegaso strada
Eladóvá vált a kis Pegasom ha valakit esetleg érdekell.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/april ... a-13131549


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. júl. 17., kedd 23:37 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Hali,
épp csak befejeztem a videót a Pegasomról, erre egy laza terepezés közben elszáll a kijelzőm! :nem
Az volt, hogy
1. Egyszer csak elaludt a kijelző digitális része, de fordulatszám mutató rendesen működött.
2. Visszajött a digitális kijelző, kiírt valami hibát, de nem tudtam leolvasni (talán error 406?), mert épp csak odapillantottam, amikor megint elment. Talán még 1x előfordult, hogy lett kép, de nem biztos.
3. Pár perc múlva elment a fordulatszám mutató is pihenni.
4. Világítás van most is, de az index sem működött, sem az elakadásjelző.
5. A motor lábon hazajött, és most is be lehet indítani.

Szétszedtem, mert azt hittem a műszeregység csatlakozóját nem jól raktam vissza, de az rendben volt. Kábelt megmozgattam, nem történt semmilyen változás. :nem
Próbáltam szétszedni a kijelzőt, de a számlapig jutottam csak, nem tudtam (nem mertem törésveszély miatt) jobban szétszedni! :nem

Mi a tök lehet? Mit csináljak? :help
Augusztus 2-án már mennem kellene vele az onroad 48h túrára! :help

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6122 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 303, 304, 305, 306, 307  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség