www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2018. szept. 24., hétf. 20:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6122 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 12., csüt. 20:27 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Geresics írta:
No, én kezdek kifutni az ötletekből! :help
2006-os Aprilia Pegaso Trail, amiben a Minarelli blokk van

Alapjáraton ha hirtelen húzok egy nagy gázt (akár üresben, akár kuplunggal), a motor leáll! :xx
Azt hittem, hogy az Akkra kipufogó miatti megváltozott körülmények okozzák a gondot, de a hétvégén visszaraktam a gyári kipufogót, és nem oldotta meg a gondot. :be

Amúgy az Akkrát is szétfúrtuk, vettem hozzá kipufogó gyapotot (vagy mit tudom én mi a neve...), de nem is volt annyira rossz állapotban, mint gondoltam! Lehet nem is kellett volna bántani... :bot Az új gyapotot még nem raktuk bele, mert inkább motoroztunk egyet, hogy kipróbáljuk a gyári kipufogót - meg már hiányunk is volt... 8-)

Csináltam diagnosztikát is már, de semmi gyanúsat nem találtam:
01 Throttle opening angle: 16° (kicsutkázva 97°)
03 Air intake pressure: 98 KPA
05 Air intake temperature: 21 °C
06 Water temperature: 21 °C
09 Fuel system voltage: 12 V

Stored errors sequence:
12 - crank axis sensor
30 - turnover sens

Hidegen hirtelen gázra nem fullad le, csak melegen. CO 6-ra volt állítva, kipróbáltam +10-en és -10-en is (külföldi fórumokon ajánlották ezeket az állásokat a 2006-os, és a 2007-es Pegákhoz), nem változtatott semmit (minden állítás után mentem 1-2 kilométert, mielőtt megpróbáltam volna). Tovább nem játszottam ezzel.

MAP szenzor jól el van bújva, le kellene vennem a tankot hozzá, hogy megnézhessem, de amennyire tudtam bevizslattam, sehol semmi különöset nem láttam - de alig láttam valamit...

Töröm a buksim, hogy mióta csinálja, de nem tudom pontosan beazonosítani. :nemert Haverom szerint Bulgáriában, vagy Törökországban kezdte el - Ő legalábbis ott látta először. Szerinte érdemes lehet egy injektor-pucolót beleönteni, mielőtt szétbontjuk a gépet, azzal kárt elméletileg nem tehetünk...
Felmerült bennem, hogy vajon csinálta-e már akkor, mikor Grazba mentem sietős (110-140) tempóval - nem autópályán. :nemert

Ezt érdemes elolvasni :
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?205879-I-have-the-ECU-turnover-sensor-error
Lehet a főtengely jel adónak is lehet bánata de sokkal inkább gyanúsabb a borulás érzékelő azt érdemes lenne átnézni.
Illetve van egy jolly joker tanács egyeztess a mesterrel Polyák Laci

Latod mondtam hogy nem kell a dobot piszkálni de ha mondtad volna hogy ezért akarod kapásból mondtuk volna hogy ne kezdj neki, nem a dob miatt van.

A borulás érzékelőnek semmi köze az egészhez, az csak azt mutatja, hogy volt ilyen - akárcsak a főtengely szenzornak. Ezek archív, nem aktuális problémák.
Lacit nem akarom zaklatni ilyesmivel, csak majd legvégső esetben, mert úgysem viszem oda a motort hozzá - túl messze van, nem tudom napokig otthagyni, és oda-vissza menni érte, meg amúgy is szeretném én megoldani a kapott infók alapján.
A kipufogó meg egyáltalán nem volt egyértelmű szerintem, pláne, hogy csupa korom volt a DB Killer. Simán azt hittem, hogy a Pécs-Graz-Pécs, a Pécs-Montenegró-Albánia-Pécs, és a Pécs-Bulgária-Görögország-Isztambul-Pécs túrán kiégett, mert azért elég sokat mentünk tempósan...

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 12., csüt. 20:56 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39154
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Ok csak egy tanács volt de te tudod.

En mentem “mostanában” több mint 30.000km-et de nem éreztem hogy a kipuffal bármit tenni kene ugy hogy mar előtte is fent volt a gépen. Es nem tudom mi lehetne ez az ok ami miatt a kipu a gyanús hogy az miatt all le egy inkektoros motor. :nemert korom meg akármilyen pöpec a gep mindig lesz a dob belselyében meg a db killeren.

Lényegtelen is, leáll valami miatt. Injektor tisztító nem biztos hogy egy megoldja a gondot ha az is a baj de egy ultrahangos tisztítás nem a világ.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 13., pén. 6:25 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2010. okt. 30., szomb. 17:15
Hozzászólások: 1525
Tartózkodási hely: Abony
Vele motorozok: RSV Factory'06
plazer írta:
Geresics írta:
No, én kezdek kifutni az ötletekből! :help
2006-os Aprilia Pegaso Trail, amiben a Minarelli blokk van

Alapjáraton ha hirtelen húzok egy nagy gázt (akár üresben, akár kuplunggal), a motor leáll! :xx
Azt hittem, hogy az Akkra kipufogó miatti megváltozott körülmények okozzák a gondot, de a hétvégén visszaraktam a gyári kipufogót, és nem oldotta meg a gondot. :be

Amúgy az Akkrát is szétfúrtuk, vettem hozzá kipufogó gyapotot (vagy mit tudom én mi a neve...), de nem is volt annyira rossz állapotban, mint gondoltam! Lehet nem is kellett volna bántani... :bot Az új gyapotot még nem raktuk bele, mert inkább motoroztunk egyet, hogy kipróbáljuk a gyári kipufogót - meg már hiányunk is volt... 8-)

Csináltam diagnosztikát is már, de semmi gyanúsat nem találtam:
01 Throttle opening angle: 16° (kicsutkázva 97°)
03 Air intake pressure: 98 KPA
05 Air intake temperature: 21 °C
06 Water temperature: 21 °C
09 Fuel system voltage: 12 V

Stored errors sequence:
12 - crank axis sensor
30 - turnover sens

Hidegen hirtelen gázra nem fullad le, csak melegen. CO 6-ra volt állítva, kipróbáltam +10-en és -10-en is (külföldi fórumokon ajánlották ezeket az állásokat a 2006-os, és a 2007-es Pegákhoz), nem változtatott semmit (minden állítás után mentem 1-2 kilométert, mielőtt megpróbáltam volna). Tovább nem játszottam ezzel.

MAP szenzor jól el van bújva, le kellene vennem a tankot hozzá, hogy megnézhessem, de amennyire tudtam bevizslattam, sehol semmi különöset nem láttam - de alig láttam valamit...

Töröm a buksim, hogy mióta csinálja, de nem tudom pontosan beazonosítani. :nemert Haverom szerint Bulgáriában, vagy Törökországban kezdte el - Ő legalábbis ott látta először. Szerinte érdemes lehet egy injektor-pucolót beleönteni, mielőtt szétbontjuk a gépet, azzal kárt elméletileg nem tehetünk...
Felmerült bennem, hogy vajon csinálta-e már akkor, mikor Grazba mentem sietős (110-140) tempóval - nem autópályán. :nemert

Ezt érdemes elolvasni :
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?205879-I-have-the-ECU-turnover-sensor-error
Lehet a főtengely jel adónak is lehet bánata de sokkal inkább gyanúsabb a borulás érzékelő azt érdemes lenne átnézni.
Illetve van egy jolly joker tanács egyeztess a mesterrel Polyák Laci

Latod mondtam hogy nem kell a dobot piszkálni de ha mondtad volna hogy ezért akarod kapásból mondtuk volna hogy ne kezdj neki, nem a dob miatt van.



Benzin szűrőd mikor volt cserélve? Én először azt cserélném. Utána mérnék egy benzin nyomást ha minden ok akkor szelep hézag ellenőrzéssel folytatnám. Ha elektronika hibája lenne azonnal hibát jelezne a műszerfal.

_________________
aprilia alkatrészek és szerviz 600-1200ig
Tel.: 06/70-389-6486
E-mail.: apriliamotors@indamail.hu
Web.: http://www.apriliaszerviz.hupont.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 13., pén. 7:49 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
PRFactory írta:
Geresics írta:
No, én kezdek kifutni az ötletekből! :help
2006-os Aprilia Pegaso Trail, amiben a Minarelli blokk van

Alapjáraton ha hirtelen húzok egy nagy gázt (akár üresben, akár kuplunggal), a motor leáll! :xx
Azt hittem, hogy az Akkra kipufogó miatti megváltozott körülmények okozzák a gondot, de a hétvégén visszaraktam a gyári kipufogót, és nem oldotta meg a gondot. :be

Csináltam diagnosztikát is már, de semmi gyanúsat nem találtam:
01 Throttle opening angle: 16° (kicsutkázva 97°)
03 Air intake pressure: 98 KPA
05 Air intake temperature: 21 °C
06 Water temperature: 21 °C
09 Fuel system voltage: 12 V

Stored errors sequence:
12 - crank axis sensor
30 - turnover sens

Hidegen hirtelen gázra nem fullad le, csak melegen. CO 6-ra volt állítva, kipróbáltam +10-en és -10-en is (külföldi fórumokon ajánlották ezeket az állásokat a 2006-os, és a 2007-es Pegákhoz), nem változtatott semmit (minden állítás után mentem 1-2 kilométert, mielőtt megpróbáltam volna). Tovább nem játszottam ezzel.

MAP szenzor jól el van bújva, le kellene vennem a tankot hozzá, hogy megnézhessem, de amennyire tudtam bevizslattam, sehol semmi különöset nem láttam - de alig láttam valamit...

Benzin szűrőd mikor volt cserélve? Én először azt cserélném. Utána mérnék egy benzin nyomást ha minden ok akkor szelep hézag ellenőrzéssel folytatnám. Ha elektronika hibája lenne azonnal hibát jelezne a műszerfal.

Mivel hidegen nem fullad be, ezért szerintem nem nyomásprobléma, mert olyankor kell a kakaó, tehát szerintem ez valami más kell legyen. Pl. nem lát jól valamilyen hőmérsékletet, pl vizhofokot melegen.
A szelephézag nem tudom, hogy okozhat-e ilyet, de azt mindenképp ellenőriznem kell a kiskönyv szerint is, csak az nagyobb levegővételű meló lesz, és még nem tudom mikor lesz rá időm.
A hétvégén meg fogom nézni, hogy a fenti értékek mit mutatnak meleg motornál, mert így nem igazán lettem okosabb. Potinak is csak a két végállását néztem, majd megnézem a linearitást is. Nyomást is alaposabban megvizsgálom majd!

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 15., vas. 21:06 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2015. máj. 8., pén. 22:03
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: Pegaso 650ie 2002.
Sziasztok!
2002-es Pegaso 650ie., szerelő mondta olajcsere után, hogy a használt olaj tele volt fém-"reszelékkel".
Okozhatja ezt a széthullóban lévő szabadonfutó? Indításnál gyakran, leállításnál néha megcsúszik, olyankor elég szar hangja van.
Lehet, hogy a fémtörmelék a szabadonfutóból jön, vagy kezdjek el nagyon(!) aggódni?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 16., hétf. 20:40 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2015. okt. 22., csüt. 21:23
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Karancskeszi
Vele motorozok: ApriliaPegasoStrada
Sziasztok!

Pegasora rá lehet tenni az Xt motorvezérlőjét?
Mármint hogy működhet a dolog? :)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 16., hétf. 21:41 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39154
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Isti2 írta:
Sziasztok!

Pegasora rá lehet tenni az Xt motorvezérlőjét?
Mármint hogy működhet a dolog? :)

Szinte kizártnak tartom 99,9% hogy nem.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 17., kedd 8:38 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2015. okt. 22., csüt. 21:23
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Karancskeszi
Vele motorozok: ApriliaPegasoStrada
Jobban tetszik az xt dinamizmusa, a pegaso hozzá képest kicsit lustácska...


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 17., kedd 10:01 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Isti2 írta:
Jobban tetszik az xt dinamizmusa, a pegaso hozzá képest kicsit lustácska...

Esetleg injektor-térkép újrafésülés? PowerCommander?

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 17., kedd 10:59 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2015. okt. 22., csüt. 21:23
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Karancskeszi
Vele motorozok: ApriliaPegasoStrada
Geresics írta:
Isti2 írta:
Jobban tetszik az xt dinamizmusa, a pegaso hozzá képest kicsit lustácska...

Esetleg injektor-térkép újrafésülés? PowerCommander?


Injektortérképre énis gondoltam, csak nem szeretném elrontani az egyébként jól működő motort...


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 17., kedd 20:09 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39154
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Isti2 írta:
Geresics írta:
Isti2 írta:
Jobban tetszik az xt dinamizmusa, a pegaso hozzá képest kicsit lustácska...

Esetleg injektor-térkép újrafésülés? PowerCommander?


Injektortérképre énis gondoltam, csak nem szeretném elrontani az egyébként jól működő motort...

Ezt ugy szokás hogy eredeti program lement, ujjal lehet próbálkozni ha bármi gaz van mehet vissza az eredeti.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 21., szomb. 21:12 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2018. ápr. 21., szomb. 21:04
Hozzászólások: 3
Vele motorozok: Pegaso 650 Strada
Sziasztok,

remélem jó helyre tévedtem, mert ha minden jól megy nemsokára egy Pegaso 650 Strada lesz az új társam, így érdekelne mindenféle infó róla, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor. Típushiba, motorolaj, gyertya, szűrők, mit honnan érdemes beszerezni és legfőképp milyet?
Miskolc vagy Bp környékén esetleg egy megbízható szerelő kontaktja, de ennyire ne szaladjunk még előre :D


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 22., vas. 9:11 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39154
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
pestazje írta:
Sziasztok,

remélem jó helyre tévedtem, mert ha minden jól megy nemsokára egy Pegaso 650 Strada lesz az új társam, így érdekelne mindenféle infó róla, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor. Típushiba, motorolaj, gyertya, szűrők, mit honnan érdemes beszerezni és legfőképp milyet?
Miskolc vagy Bp környékén esetleg egy megbízható szerelő kontaktja, de ennyire ne szaladjunk még előre :D

Szerelő van Abonyban annyira nincs messze Polyák Laci jobbat nem találsz úgysem.
Alkatreszek beszerzése nem probléma akar a Bárdiban is kapsz mindent. A milyen nehezebb kérdés mindenki másra esküszik szerintem a lényeg a levegő szűrő mindenképp papír es jo minőség, olaj szűrő ha lehet szinten premium, gyertya denso, olaj pedig a részemről Motul.
Nagyon nagy típus hiba nincs nézz at mindent amit egy motoron kell, kormány ütközők, váz, lengő villa meg persze fogyó kopó cuccok. Illetve a műszerfalat nézd meg jol hogy minden működik-e rendesen mert hajlamos parasodni.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 22., vas. 9:49 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2018. ápr. 21., szomb. 21:04
Hozzászólások: 3
Vele motorozok: Pegaso 650 Strada
plazer írta:
pestazje írta:
Sziasztok,

remélem jó helyre tévedtem, mert ha minden jól megy nemsokára egy Pegaso 650 Strada lesz az új társam, így érdekelne mindenféle infó róla, hogy mire érdemes figyelni vásárláskor. Típushiba, motorolaj, gyertya, szűrők, mit honnan érdemes beszerezni és legfőképp milyet?
Miskolc vagy Bp környékén esetleg egy megbízható szerelő kontaktja, de ennyire ne szaladjunk még előre :D

Szerelő van Abonyban annyira nincs messze Polyák Laci jobbat nem találsz úgysem.
Alkatreszek beszerzése nem probléma akar a Bárdiban is kapsz mindent. A milyen nehezebb kérdés mindenki másra esküszik szerintem a lényeg a levegő szűrő mindenképp papír es jo minőség, olaj szűrő ha lehet szinten premium, gyertya denso, olaj pedig a részemről Motul.
Nagyon nagy típus hiba nincs nézz at mindent amit egy motoron kell, kormány ütközők, váz, lengő villa meg persze fogyó kopó cuccok. Illetve a műszerfalat nézd meg jol hogy minden működik-e rendesen mert hajlamos parasodni.



Köszi szépen a gyors választ! :) kopó alkatrészek teljesen rendben vannak, első ránézésre csak egy olaj, gyertya és szűrők cseréjével számolok. Viszont a műszerfal párásodás meg van, a tulaj elmondása szerint esőben nem, csak akkor ha lemossa, erre van valami házi praktika amivel könnyen orvosolható?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Pegaso Trail középsztender
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 26., csüt. 11:38 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 24
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Sziasztok!

Szeretnék venni a motoromhoz (Pegaso Trail 2006-os évj.) egy középsztendert.
Találtam egyet jó áron, használtan, de a távolság miatt postázni fogják.
Mire kell odafigyelnem a plusz alkatrészeket illetően? Gondolok itt arra, hogy van-e hozzá valamilyen persely stb? Esetleg ha valakinek van a motorján, és tudna róla egy képet küldeni, hálás lennék.

Előre is köszönöm,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 8:40 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 24
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Sziasztok!

Lassan cserés lesz az akksim. Most egy Jpmoto van benne, még az előző tulaj szerelte be.
Szeretnék plussz kiegészítő lámpákat venni a motorra, givi s310-re gondoltam, bár kicsit húzósnak érzem az árát. De mindenképpen olyan kell ami E jeles, mert külföldön nem tolerálnák a kínai ebay-es lámpákat. (Bár szabály szerint ezt sem lehetne használni, de ez most mindegy.) Viszont a lámpák elég nagy telejsítményűek, lámpánként 55w-os, ami szerintem hamar ki fogja nyírni az amúgy sem 100%-os akksimat.
Na mármost a kérdés a következő: minden oldalon 12v 10a-es akksit ajánlanak hozzá, de a könyve 12a-t ír. Ti milyet használtok bele? Azért nem mindegy a +2ah szerintem. Van rajta usb csati, markolatfűtés is, és lassan lesz gps-em is (xrider). Árban lényegesen drágább egy 12ah-s.

Kiegészítő lámpából esetleg valami olcsóbb és megbízható alternatíva? Mindenképpen e jeles.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 15:20 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39154
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
GNorbi írta:
Sziasztok!

Lassan cserés lesz az akksim. Most egy Jpmoto van benne, még az előző tulaj szerelte be.
Szeretnék plussz kiegészítő lámpákat venni a motorra, givi s310-re gondoltam, bár kicsit húzósnak érzem az árát. De mindenképpen olyan kell ami E jeles, mert külföldön nem tolerálnák a kínai ebay-es lámpákat. (Bár szabály szerint ezt sem lehetne használni, de ez most mindegy.) Viszont a lámpák elég nagy telejsítményűek, lámpánként 55w-os, ami szerintem hamar ki fogja nyírni az amúgy sem 100%-os akksimat.
Na mármost a kérdés a következő: minden oldalon 12v 10a-es akksit ajánlanak hozzá, de a könyve 12a-t ír. Ti milyet használtok bele? Azért nem mindegy a +2ah szerintem. Van rajta usb csati, markolatfűtés is, és lassan lesz gps-em is (xrider). Árban lényegesen drágább egy 12ah-s.

Kiegészítő lámpából esetleg valami olcsóbb és megbízható alternatíva? Mindenképpen e jeles.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi

A nagyobb akksibol nem lesz gond ha van hely en is mindig a nagyobbat teszem Tuono-ba, Caponord-ba is. Mennyivel drágább 2-3e Ft es ha vigyázol ra akkor egy jo akku 5-6-7 évet simán kibír erre lebontva ez nem nagy költség. Meg amit el tankolunk, biztosítás, gumik stb stb stb

Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 19:03 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 24
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
plazer írta:
GNorbi írta:
Sziasztok!

Lassan cserés lesz az akksim. Most egy Jpmoto van benne, még az előző tulaj szerelte be.
Szeretnék plussz kiegészítő lámpákat venni a motorra, givi s310-re gondoltam, bár kicsit húzósnak érzem az árát. De mindenképpen olyan kell ami E jeles, mert külföldön nem tolerálnák a kínai ebay-es lámpákat. (Bár szabály szerint ezt sem lehetne használni, de ez most mindegy.) Viszont a lámpák elég nagy telejsítményűek, lámpánként 55w-os, ami szerintem hamar ki fogja nyírni az amúgy sem 100%-os akksimat.
Na mármost a kérdés a következő: minden oldalon 12v 10a-es akksit ajánlanak hozzá, de a könyve 12a-t ír. Ti milyet használtok bele? Azért nem mindegy a +2ah szerintem. Van rajta usb csati, markolatfűtés is, és lassan lesz gps-em is (xrider). Árban lényegesen drágább egy 12ah-s.

Kiegészítő lámpából esetleg valami olcsóbb és megbízható alternatíva? Mindenképpen e jeles.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi

A nagyobb akksibol nem lesz gond ha van hely en is mindig a nagyobbat teszem Tuono-ba, Caponord-ba is. Mennyivel drágább 2-3e Ft es ha vigyázol ra akkor egy jo akku 5-6-7 évet simán kibír erre lebontva ez nem nagy költség. Meg amit el tankolunk, biztosítás, gumik stb stb stb

Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.



Köszönöm a gyors választ!
Akksiból yuasat néztem, a szerelőm ezt javasolta, és ott azért 6-7000 a különbség. Lehet keresek mas típust, de egy tank benzin, valóban nem ez a lényeg. Viszont maradok a 12ah mellett, vélhetően nem véletlen a gyári érték, a mérnökök nem hülyék.

Nézegettem én is ezeket a lámpákat, amit irsz, két dolog ami mellette szól, amit Te is irtal. Egyik az ára, a másik a fogyasztás. Elhiszem, hogy nem kötöttek beléd a rendőrök, de mostanában amilyen pechsorozatom van..., az első gurulason kiszurnak :nemert
Viszont a fogyasztás engem is aggaszt. Lehet, hogy egy 1200 tenerére vagy gsre tervezték. Nem szeretném vele a generátort tönkre tenni, így meggondolandó.
Többiek vélemény?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 19:49 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Köszönöm a gyors választ!
Akksiból yuasat néztem, a szerelőm ezt javasolta, és ott azért 6-7000 a különbség. Lehet keresek mas típust, de egy tank benzin, valóban nem ez a lényeg. Viszont maradok a 12ah mellett, vélhetően nem véletlen a gyári érték, a mérnökök nem hülyék.

Nézegettem én is ezeket a lámpákat, amit irsz, két dolog ami mellette szól, amit Te is irtal. Egyik az ára, a másik a fogyasztás. Elhiszem, hogy nem kötöttek beléd a rendőrök, de mostanában amilyen pechsorozatom van..., az első gurulason kiszurnak :nemert
Viszont a fogyasztás engem is aggaszt. Lehet, hogy egy 1200 tenerére vagy gsre tervezték. Nem szeretném vele a generátort tönkre tenni, így meggondolandó.
Többiek vélemény?

Én Vartát vettem, nekem előtte is az volt benne, még az előző tulajtól...

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Trail akksi
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 30., hétf. 19:53 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39154
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
GNorbi írta:
plazer írta:
GNorbi írta:
Sziasztok!

Lassan cserés lesz az akksim. Most egy Jpmoto van benne, még az előző tulaj szerelte be.
Szeretnék plussz kiegészítő lámpákat venni a motorra, givi s310-re gondoltam, bár kicsit húzósnak érzem az árát. De mindenképpen olyan kell ami E jeles, mert külföldön nem tolerálnák a kínai ebay-es lámpákat. (Bár szabály szerint ezt sem lehetne használni, de ez most mindegy.) Viszont a lámpák elég nagy telejsítményűek, lámpánként 55w-os, ami szerintem hamar ki fogja nyírni az amúgy sem 100%-os akksimat.
Na mármost a kérdés a következő: minden oldalon 12v 10a-es akksit ajánlanak hozzá, de a könyve 12a-t ír. Ti milyet használtok bele? Azért nem mindegy a +2ah szerintem. Van rajta usb csati, markolatfűtés is, és lassan lesz gps-em is (xrider). Árban lényegesen drágább egy 12ah-s.

Kiegészítő lámpából esetleg valami olcsóbb és megbízható alternatíva? Mindenképpen e jeles.

Előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi

A nagyobb akksibol nem lesz gond ha van hely en is mindig a nagyobbat teszem Tuono-ba, Caponord-ba is. Mennyivel drágább 2-3e Ft es ha vigyázol ra akkor egy jo akku 5-6-7 évet simán kibír erre lebontva ez nem nagy költség. Meg amit el tankolunk, biztosítás, gumik stb stb stb

Másrészt a lámpa tudom mindenképp E jel kell de azért en leírom a tapasztalatomat nem E jeles eBay LED work lamp néven futó cuccból van fent nekem 3. Az egyik nappali fénynek indult a másik ketto ködlámpa jellegű. Na mar most turaim során azt lattam hogy iszonyatosan hasznosak voltak mert mindenki észrevesz, illetve sötétben nappali fénynek megfelelő viszonyok között tudok motorozni ami azért elég kényelmes es biztonságos. Szórakoztam a beállításával hogy lehetőleg ne vakítson szemből mivel kb 1000 km alatt max 1 ember villog azt gondolom egész jol sikerült. Es végül a lényeg bejárva fel Európát (Ausztria, Szlovénia, Szlovákia, Lengyelország, Olaszország, Szerbia, Montenegro stb) soha senki - értsd rendőr - nem basztatott a lámpa miatt. Van kapcsolom mindhez külön ha olyan lenne esetleg a szitu lenyomom de soha nem szoktam. Itthon is simán átment a NKH fele vizsgán, persze ott lekapcsoltam. Kérdezte a biztos hogy ez ? Mondom csak off road - jah akkor rendben. Es végző de nem utolsó sorban mivel az Aprilia híres arról hogy az elektronika jol bírja a túlterhelést (nem!) érdemes elgondolkozni mert a 3 lámpa nekem összesen 28w neked meg lenne 110w, nem hinnem hogy ennyi tartalék van hosszú távon a Pegaso generátorában es akkor meg nem beszéltünk az egyéb eszközökről es fogyasztásukrol.



Köszönöm a gyors választ!
Akksiból yuasat néztem, a szerelőm ezt javasolta, és ott azért 6-7000 a különbség. Lehet keresek mas típust, de egy tank benzin, valóban nem ez a lényeg. Viszont maradok a 12ah mellett, vélhetően nem véletlen a gyári érték, a mérnökök nem hülyék.

Nézegettem én is ezeket a lámpákat, amit irsz, két dolog ami mellette szól, amit Te is irtal. Egyik az ára, a másik a fogyasztás. Elhiszem, hogy nem kötöttek beléd a rendőrök, de mostanában amilyen pechsorozatom van..., az első gurulason kiszurnak :nemert
Viszont a fogyasztás engem is aggaszt. Lehet, hogy egy 1200 tenerére vagy gsre tervezték. Nem szeretném vele a generátort tönkre tenni, így meggondolandó.
Többiek vélemény?

Akksi: en exide-ot vagy banner-t szoktam venni sík évet kibirnak. Yuasa nagyon fasza amit gyárilag kapsz a motorba uj korában de sajnos olyat nem lehet venni, az gyári japan amit venni lehet pedig Johnson Control licensz gyártmány ami nem ugyan az, de a nevet meg kell fizetni.

Biztos ki lehet tűrni valahol hány watt a Pegaso generátora akkor lehet számolgatni de szerintem nem lesz benne ennyi tartalék. Az uj nagy túra gépeknél mar felismerték ez a problémát es gyárilag nagy generatorral jönnek sőt van aminél meg extraban is lehet plusz teljesítményt rendelni de alapban is el írnak általában bármit amit a userek raaggatnak.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6122 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség