www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2018. dec. 17., hétf. 19:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso Trail topcase
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 6., szomb. 10:42 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 27
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
olasz írta:
GNorbi írta:
olasz írta:
Csatolmány:
doboz2.JPG
GNorbi írta:
Sziasztok!

Van egy gyári oldaltáskaszettem tartókonzollal, illetve egy sr79-es topcase tartóm m5-ös platnival.
Dobozt keresek a trail-re.

Ki milyet használ ill. javasol. Mivel a motorhoz szerintem nem passzol egy 50literes doboz a nagy mérete miatt (még ha egy hosszabb túrához a kapacitás miatt jól is jönne), ezért én 40 liter körüli dobozokat nézegetek, a kisebbe már nagyon keveset lehet pakolni. A tartókonzol szerint a terheletőség 6kg, gondolom dobozzal és a benne lévő tartalommal együtt értendő..., ami bekorlátozza a lehetőségeket. Trekker dobozokat nézegettem 42 literesbe, de az egymagában 6kg körül van. Vagy ne foglalkozzak vele, és elbírja? :) Nem szeretném útközben elhagyni.

Ki mit tudna javasolni?

Előre is köszönöm!

Üdv,
Norbi

Szia!
Most költöztem át én is 37L-röl 47L-re. Én nem túrázok csak horgászok, vagy boltba járok, de sokszor kevésnek bizonyult már a régi. Egy GIVI B47 lett a kiválasztott, ami magában monstrum, de felszerelve már nem is olyan nagy. Platnival adták, de jó a tiedre is. Csak remélem, hogy ez is lesz olyan tartós mint a SHAD. Én rendszeresen használtam +10kg., nem volt problémám.



Sziasztok!

Először is BUÉK mindenkinek!

Néztem a B47-et én is, de az monolockos rögzítésű, ezért elvetettem.
Az sr79-es tartóra felrögzíthető akkor a monolock platnija is? Méretben ez a max méret amit feltennék rá, mert azért nem egy 1200gs méretű motor, és ennél nagyobb már nagyon otrombán nézne ki a motoron. Nagyon tetszenek a trekker dobozok, de még használtan is nagyon húzós az ára..

Köszönöm,
n.

Szia!
A doboz mind a két típusú platnira feltehető. 22,5cm a monokey rögzités középpontja.



Szia!

Köszönöm, szerintem ha jó idő lesz, akkor felpróbálok többet, és amellett döntök ami tetszik. Így hogy nem látom a motoron nehéz a választás.

Üdv,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 6., szomb. 17:53 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 27
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Sziasztok!

Megvolt az idei első gurulás:)
Sajnos nem olyan élményekkel mint amit terveztem. Rövid, kb. 100km-es kört mentem csak, még éppen kilábalok a betegségből, de annyira jó idő volt felénk.

Kb. féltávon elkezdett nagyokat rángatni a motor, talán kettőt hármat, és behúzott kuplung mellett leállt... Aztán kb. 3-4-szer ráindítottam, és nem akart elindulni. Vártam 10 percet, közben már azon agyalva, hogy hogyan tovább, és elindult. A gyertyapipát mozgattam meg, de érintkezik, a gyertyát egy hete vettem ki ellenőrizni. Kb. 3000km-t ment, de fekete kormos volt. Nem tudom ennyi km-nél ez normális-e, de megtisztítottam. Hazafelé kétszer csinálta még, egyszer sikerült továbbmenni leállás nélkül, egyszer megint nem tudtam elindulni...
Azért nagy nehezen hazaértem. Viszont úgy éreztem, hogy mégjobban rángat azon a kérdéses 3-4500 közötti fordulaton alacsony sebességnél folyó gázon. Vélhetően van összefüggés a mostani probléma és e között. Az alapjáratom sem teljesen egyenletes. Lehet, hogy mégiscsak a benzinpumpa lesz a ludas? Valaki tapasztalt hasonló problémát?

Köszi,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 6., szomb. 18:41 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Sziasztok!

Megvolt az idei első gurulás:)
Sajnos nem olyan élményekkel mint amit terveztem. Rövid, kb. 100km-es kört mentem csak, még éppen kilábalok a betegségből, de annyira jó idő volt felénk.

Kb. féltávon elkezdett nagyokat rángatni a motor, talán kettőt hármat, és behúzott kuplung mellett leállt... Aztán kb. 3-4-szer ráindítottam, és nem akart elindulni. Vártam 10 percet, közben már azon agyalva, hogy hogyan tovább, és elindult. A gyertyapipát mozgattam meg, de érintkezik, a gyertyát egy hete vettem ki ellenőrizni. Kb. 3000km-t ment, de fekete kormos volt. Nem tudom ennyi km-nél ez normális-e, de megtisztítottam. Hazafelé kétszer csinálta még, egyszer sikerült továbbmenni leállás nélkül, egyszer megint nem tudtam elindulni...
Azért nagy nehezen hazaértem. Viszont úgy éreztem, hogy mégjobban rángat azon a kérdéses 3-4500 közötti fordulaton alacsony sebességnél folyó gázon. Vélhetően van összefüggés a mostani probléma és e között. Az alapjáratom sem teljesen egyenletes. Lehet, hogy mégiscsak a benzinpumpa lesz a ludas? Valaki tapasztalt hasonló problémát?

Köszi,
n.

Nekem akkor csinált ilyet, amikor a gyújtáskapcsoló forrasztása elkezdett szétjönni, majd végül teljesen elengedett, és akkor az út mellett kellett megoldanom gyorskötözővel :)
Javaslom szedd le a gyújtáskapcsolót, és nézd meg, hátha nálad is kezd a forrasztás elengedni! Aki tud ügyesen forrasztani, kis szenvedéssel visszarakja! :)

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 7., vas. 10:35 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 27
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Geresics írta:
GNorbi írta:
Sziasztok!

Megvolt az idei első gurulás:)
Sajnos nem olyan élményekkel mint amit terveztem. Rövid, kb. 100km-es kört mentem csak, még éppen kilábalok a betegségből, de annyira jó idő volt felénk.

Kb. féltávon elkezdett nagyokat rángatni a motor, talán kettőt hármat, és behúzott kuplung mellett leállt... Aztán kb. 3-4-szer ráindítottam, és nem akart elindulni. Vártam 10 percet, közben már azon agyalva, hogy hogyan tovább, és elindult. A gyertyapipát mozgattam meg, de érintkezik, a gyertyát egy hete vettem ki ellenőrizni. Kb. 3000km-t ment, de fekete kormos volt. Nem tudom ennyi km-nél ez normális-e, de megtisztítottam. Hazafelé kétszer csinálta még, egyszer sikerült továbbmenni leállás nélkül, egyszer megint nem tudtam elindulni...
Azért nagy nehezen hazaértem. Viszont úgy éreztem, hogy mégjobban rángat azon a kérdéses 3-4500 közötti fordulaton alacsony sebességnél folyó gázon. Vélhetően van összefüggés a mostani probléma és e között. Az alapjáratom sem teljesen egyenletes. Lehet, hogy mégiscsak a benzinpumpa lesz a ludas? Valaki tapasztalt hasonló problémát?

Köszi,
n.

Nekem akkor csinált ilyet, amikor a gyújtáskapcsoló forrasztása elkezdett szétjönni, majd végül teljesen elengedett, és akkor az út mellett kellett megoldanom gyorskötözővel :)
Javaslom szedd le a gyújtáskapcsolót, és nézd meg, hátha nálad is kezd a forrasztás elengedni! Aki tud ügyesen forrasztani, kis szenvedéssel visszarakja! :)



Szia!

Megpróbálom, egy ellenőrzést mindenképpen megér. Bár félek hogy a rángatás és e között van összefüggés.
Azt most fejből nem tudom hogy lehet leszedni a gyújtáskapcsolót, de talán ha előttem a motor akkor rájövök:)

Köszi,
n.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 11., csüt. 21:18 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Végre megcsináltam az új szélvédő 15°-os kiemelését is! :ok
Mondjuk ez még csak az 1.0, a 2.0 már GPS-, és telefontartót is tartalmazni fog! :tdbi:
Kép

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 11., csüt. 22:00 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 27
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Geresics írta:
Végre megcsináltam az új szélvédő 15°-os kiemelését is! :ok
Mondjuk ez még csak az 1.0, a 2.0 már GPS-, és telefontartót is tartalmazni fog! :tdbi:
Kép



Szia!

Nekem is hasonló van, csak én meg a gyári szélvédőt használom, ami közel sem ad kellő szelvedelmet.
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Tervezek a kiemelőre keresztben egy GPS tartót csinalni. Engem zavar hogy a tükrömön van a tartó mert így eltereli a figyelmet vezetés közben.

Üdv,
Norbi


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 12., pén. 0:25 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Persze, ez egy Brazil plexi.

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 12., pén. 9:02 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. aug. 19., szomb. 21:51
Hozzászólások: 27
Vele motorozok: Aprilia Pegaso Trail
Geresics írta:
GNorbi írta:
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Persze, ez egy Brazil plexi.



Köszönöm!
Nem láttam arat, kb. mennyi volt szállítási költséggel együtt?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. jan. 12., pén. 9:15 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
GNorbi írta:
Geresics írta:
GNorbi írta:
Megkérdezhetem, hogy milyen plexit használsz?

Persze, ez egy Brazil plexi.
Köszönöm!
Nem láttam arat, kb. mennyi volt szállítási költséggel együtt?

Nem emlékszem pontosan, de úgy rémlik nem került többe, mintha egy Puig plexit vettem volna

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 3., kedd 12:59 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Pegaso Trail iker kipufogóiba milyen kipufogó gyapotot kell keresni? Tökre vakon vagyok a témában, még sosem csináltam ilyet (és nem is tudtam a kipufogó vásárlásánál, hogy kell :pff )

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 5., csüt. 22:47 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Hozzászólások: 62
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
Sziasztok!

Ha valakit érdekel, van egy eladó, jól működő ECU-m 650 i.e-be. Bemelegedés után sem dob hibát, egyenletesen járt vele motor.

Üdv,
Dani


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 5., csüt. 23:07 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39218
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Hulk Tuono
Geresics írta:
Pegaso Trail iker kipufogóiba milyen kipufogó gyapotot kell keresni? Tökre vakon vagyok a témában, még sosem csináltam ilyet (és nem is tudtam a kipufogó vásárlásánál, hogy kell :pff )

Kell? En ilyet meg soha nem csináltam otthon, miért kene otthon kipufogót tömni ?

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 5., csüt. 23:37 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Geresics írta:
Pegaso Trail iker kipufogóiba milyen kipufogó gyapotot kell keresni? Tökre vakon vagyok a témában, még sosem csináltam ilyet (és nem is tudtam a kipufogó vásárlásánál, hogy kell :pff )
Kell? En ilyet meg soha nem csináltam otthon, miért kene otthon kipufogót tömni ?

Kell bizony!
Nálam sokkal jobban meg tudja fogalmazni talán a totalbike cikk.
Amúgy felhívtam a szokásos pécsi kereskedőm, aki csak ígérgetett, aztán meguntam, és felhívtam a pécsi "Enduro Motorosboltot", ahol polcról adtak rögtön. A tanulság, hogy olyanhoz kell fordulni, aki maga is használ ilyen dolgokat. Hétvégén bele is rakom!

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 6., pén. 0:22 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39218
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Hulk Tuono
Geresics írta:
plazer írta:
Geresics írta:
Pegaso Trail iker kipufogóiba milyen kipufogó gyapotot kell keresni? Tökre vakon vagyok a témában, még sosem csináltam ilyet (és nem is tudtam a kipufogó vásárlásánál, hogy kell :pff )
Kell? En ilyet meg soha nem csináltam otthon, miért kene otthon kipufogót tömni ?

Kell bizony!
Nálam sokkal jobban meg tudja fogalmazni talán a totalbike cikk.
Amúgy felhívtam a szokásos pécsi kereskedőm, aki csak ígérgetett, aztán meguntam, és felhívtam a pécsi "Enduro Motorosboltot", ahol polcról adtak rögtön. A tanulság, hogy olyanhoz kell fordulni, aki maga is használ ilyen dolgokat. Hétvégén bele is rakom!

Hmm, nem tudom neki állnék-e van ehhez kipufogos pár ezer forintért lehet jobban megcsinálja

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 6., pén. 7:42 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:
Geresics írta:
Pegaso Trail iker kipufogóiba milyen kipufogó gyapotot kell keresni? Tökre vakon vagyok a témában, még sosem csináltam ilyet (és nem is tudtam a kipufogó vásárlásánál, hogy kell :pff )
Kell? En ilyet meg soha nem csináltam otthon, miért kene otthon kipufogót tömni ?
Kell bizony!
Nálam sokkal jobban meg tudja fogalmazni talán a totalbike cikk.Amúgy felhívtam a szokásos pécsi kereskedőm, aki csak ígérgetett, aztán meguntam, és felhívtam a pécsi "Enduro Motorosboltot", ahol polcról adtak rögtön. A tanulság, hogy olyanhoz kell fordulni, aki maga is használ ilyen dolgokat. Hétvégén bele is rakom!
Hmm, nem tudom neki állnék-e van ehhez kipufogos pár ezer forintért lehet jobban megcsinálja

Nem nagy dolog az egész: le kell fúrni a popszegecseket, berakni a gyapotot, visszaszegecselni. :ok

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 6., pén. 8:17 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39218
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Hulk Tuono
Tudom de a lustaság fel egészség, en meg teljesen egészséges szeretnek lenni :070

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 6., pén. 9:06 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Tudom de a lustaság fel egészség, en meg teljesen egészséges szeretnek lenni :070

Szíved joga! :hihi

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 9., hétf. 14:53 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. márc. 3., pén. 20:16
Hozzászólások: 22
Vele motorozok: GSF 1200S
Üdv ismét!

Segítséget szeretnék kérni '95-ös 650 Pegaso termosztát ügyben. Van esetleg valami helyettesítő típus, vagy meg kell venni a gyárit milliókért????
Minden ötletet előre is köszönök!!!!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 12., csüt. 18:30 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
No, én kezdek kifutni az ötletekből! :help
2006-os Aprilia Pegaso Trail, amiben a Minarelli blokk van

Alapjáraton ha hirtelen húzok egy nagy gázt (akár üresben, akár kuplunggal), a motor leáll! :xx
Azt hittem, hogy az Akkra kipufogó miatti megváltozott körülmények okozzák a gondot, de a hétvégén visszaraktam a gyári kipufogót, és nem oldotta meg a gondot. :be

Amúgy az Akkrát is szétfúrtuk, vettem hozzá kipufogó gyapotot (vagy mit tudom én mi a neve...), de nem is volt annyira rossz állapotban, mint gondoltam! Lehet nem is kellett volna bántani... :bot Az új gyapotot még nem raktuk bele, mert inkább motoroztunk egyet, hogy kipróbáljuk a gyári kipufogót - meg már hiányunk is volt... 8-)

Csináltam diagnosztikát is már, de semmi gyanúsat nem találtam:
01 Throttle opening angle: 16° (kicsutkázva 97°)
03 Air intake pressure: 98 KPA
05 Air intake temperature: 21 °C
06 Water temperature: 21 °C
09 Fuel system voltage: 12 V

Stored errors sequence:
12 - crank axis sensor
30 - turnover sens

Hidegen hirtelen gázra nem fullad le, csak melegen. CO 6-ra volt állítva, kipróbáltam +10-en és -10-en is (külföldi fórumokon ajánlották ezeket az állásokat a 2006-os, és a 2007-es Pegákhoz), nem változtatott semmit (minden állítás után mentem 1-2 kilométert, mielőtt megpróbáltam volna). Tovább nem játszottam ezzel.

MAP szenzor jól el van bújva, le kellene vennem a tankot hozzá, hogy megnézhessem, de amennyire tudtam bevizslattam, sehol semmi különöset nem láttam - de alig láttam valamit...

Töröm a buksim, hogy mióta csinálja, de nem tudom pontosan beazonosítani. :nemert Haverom szerint Bulgáriában, vagy Törökországban kezdte el - Ő legalábbis ott látta először. Szerinte érdemes lehet egy injektor-pucolót beleönteni, mielőtt szétbontjuk a gépet, azzal kárt elméletileg nem tehetünk...
Felmerült bennem, hogy vajon csinálta-e már akkor, mikor Grazba mentem sietős (110-140) tempóval - nem autópályán. :nemert

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 12., csüt. 19:54 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39218
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Hulk Tuono
Geresics írta:
No, én kezdek kifutni az ötletekből! :help
2006-os Aprilia Pegaso Trail, amiben a Minarelli blokk van

Alapjáraton ha hirtelen húzok egy nagy gázt (akár üresben, akár kuplunggal), a motor leáll! :xx
Azt hittem, hogy az Akkra kipufogó miatti megváltozott körülmények okozzák a gondot, de a hétvégén visszaraktam a gyári kipufogót, és nem oldotta meg a gondot. :be

Amúgy az Akkrát is szétfúrtuk, vettem hozzá kipufogó gyapotot (vagy mit tudom én mi a neve...), de nem is volt annyira rossz állapotban, mint gondoltam! Lehet nem is kellett volna bántani... :bot Az új gyapotot még nem raktuk bele, mert inkább motoroztunk egyet, hogy kipróbáljuk a gyári kipufogót - meg már hiányunk is volt... 8-)

Csináltam diagnosztikát is már, de semmi gyanúsat nem találtam:
01 Throttle opening angle: 16° (kicsutkázva 97°)
03 Air intake pressure: 98 KPA
05 Air intake temperature: 21 °C
06 Water temperature: 21 °C
09 Fuel system voltage: 12 V

Stored errors sequence:
12 - crank axis sensor
30 - turnover sens

Hidegen hirtelen gázra nem fullad le, csak melegen. CO 6-ra volt állítva, kipróbáltam +10-en és -10-en is (külföldi fórumokon ajánlották ezeket az állásokat a 2006-os, és a 2007-es Pegákhoz), nem változtatott semmit (minden állítás után mentem 1-2 kilométert, mielőtt megpróbáltam volna). Tovább nem játszottam ezzel.

MAP szenzor jól el van bújva, le kellene vennem a tankot hozzá, hogy megnézhessem, de amennyire tudtam bevizslattam, sehol semmi különöset nem láttam - de alig láttam valamit...

Töröm a buksim, hogy mióta csinálja, de nem tudom pontosan beazonosítani. :nemert Haverom szerint Bulgáriában, vagy Törökországban kezdte el - Ő legalábbis ott látta először. Szerinte érdemes lehet egy injektor-pucolót beleönteni, mielőtt szétbontjuk a gépet, azzal kárt elméletileg nem tehetünk...
Felmerült bennem, hogy vajon csinálta-e már akkor, mikor Grazba mentem sietős (110-140) tempóval - nem autópályán. :nemert

Ezt érdemes elolvasni :
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?205879-I-have-the-ECU-turnover-sensor-error
Lehet a főtengely jel adónak is lehet bánata de sokkal inkább gyanúsabb a borulás érzékelő azt érdemes lenne átnézni.
Illetve van egy jolly joker tanács egyeztess a mesterrel Polyák Laci

Latod mondtam hogy nem kell a dobot piszkálni de ha mondtad volna hogy ezért akarod kapásból mondtuk volna hogy ne kezdj neki, nem a dob miatt van.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6127 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség