www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2017. nov. 18., szomb. 0:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6036 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 302  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 30., vas. 6:54 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2014. máj. 17., szomb. 17:26
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: pegaso 650ie
trabcsi írta:
Mostmenne írta:
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 inorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Szia!

Szerintem a feszszabályzó csak az egyik probléma, az aksit ugyan kinyírhatja, de alapjárati leállást nem kellene, hogy okozzon. Gyanítom, hogy van még kontakthibád és/vagy szenzorhibád is. A feszszabályzó kimérése mellett még mérd ki a többi szenzort is, vagy csak húzz le annyit, amennyi még elégséges a motor indításához és járatásához és úgy nézd meg az alapjárat stabilitását.
A másik tippem még a vezérműlánc pozíciójának vizsgálata. Ha úgy hallod, hogy beledurrant a légszűrőházba, akkor akár esélyes, hogy elugrott a lánc és még nincsenek zárva a szívószelepek, amikor a szikrát már kapja. (Persze ez lehet, hogy hülyeség, mert elképzelhető, hogy a másik irányba tud elugrani)
Még egy apró megjegyzés: én erősen kételkednék abban a 16000-es futásteljesítményben egy 13-16 éves motor esetében.


Szia!

Már ma megmértem a töltést 14 v-nál nem megy feljebb de most olyat csinált amit eddig még nem.
Egy kis járatás után a hőfokmérő teljesen kiakadt viszont a ventilátor nem kapcsolt be. Leállítottam, a víz a hűtőben rendben van és amikor vissza ráadom a gyújtást az óra csak 70 fokon van. Indítózás közben az óra újra felmegy 120-ig.
A motor bármilyen fordulatra pörgethető, de amikor a fordulat visszaesik alapjáratra rövid idő múlva megáll, mintha levettem volna a gyújtást. A vezérlés szerintem rendben van, szelephézag ellenőrzéskor néztem a jelzéseket is.
Én megpróbáltam elhinni hogy tényleg ennyi km van a motorban, A tulaj 60 év környéki és ez a motor egy chopper és egy nemtudom m ilyen mellett volt harmadik. A gumi évjárata szerint még eredeti rajta. Bár soha nem lehet tudni....[/quote]
Hali! Folytattam a hibakeresést és úgy néz ki, hogy ha a folytószelep végén lévő szenzorról lehúzom a csatit,az alapjárat kisebb lessz,de ezres fordulaton is akármeddig elmegy leállás nélkül és egyetlen visszadurrogás nélkül.Ha járó motor mellett visszadugom a csatit,kicsit feljebb pörög de ahogy esik vissza alapjáratra újra kihagy és durrog meg leáll.Kérdezném, ez szenzor vagy mi a a csoda mit csinál,javítható,vagy cserés?Ha kicserélem lehet hogy hidegen is jobban fog indulni? A vízórám nemtudom mitől, de újra jól mutat.A szenzort egyébként kitudom mérni, hogy biztosan ez a hibás?[/quote]

Próbáld meg a 2 csavart a f.szelep szenzoron meglazítani , majd kicsit megmozgatni. Nálam is volt már ilyen jelenség, de egy kis gyengéd kócoktatás rendbe tette.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 2., kedd 13:22 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Hozzászólások: 57
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
olasz írta:
trabcsi írta:
Mostmenne írta:
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 inorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Szia!

Szerintem a feszszabályzó csak az egyik probléma, az aksit ugyan kinyírhatja, de alapjárati leállást nem kellene, hogy okozzon. Gyanítom, hogy van még kontakthibád és/vagy szenzorhibád is. A feszszabályzó kimérése mellett még mérd ki a többi szenzort is, vagy csak húzz le annyit, amennyi még elégséges a motor indításához és járatásához és úgy nézd meg az alapjárat stabilitását.
A másik tippem még a vezérműlánc pozíciójának vizsgálata. Ha úgy hallod, hogy beledurrant a légszűrőházba, akkor akár esélyes, hogy elugrott a lánc és még nincsenek zárva a szívószelepek, amikor a szikrát már kapja. (Persze ez lehet, hogy hülyeség, mert elképzelhető, hogy a másik irányba tud elugrani)
Még egy apró megjegyzés: én erősen kételkednék abban a 16000-es futásteljesítményben egy 13-16 éves motor esetében.


Szia!

Már ma megmértem a töltést 14 v-nál nem megy feljebb de most olyat csinált amit eddig még nem.
Egy kis járatás után a hőfokmérő teljesen kiakadt viszont a ventilátor nem kapcsolt be. Leállítottam, a víz a hűtőben rendben van és amikor vissza ráadom a gyújtást az óra csak 70 fokon van. Indítózás közben az óra újra felmegy 120-ig.
A motor bármilyen fordulatra pörgethető, de amikor a fordulat visszaesik alapjáratra rövid idő múlva megáll, mintha levettem volna a gyújtást. A vezérlés szerintem rendben van, szelephézag ellenőrzéskor néztem a jelzéseket is.
Én megpróbáltam elhinni hogy tényleg ennyi km van a motorban, A tulaj 60 év környéki és ez a motor egy chopper és egy nemtudom m ilyen mellett volt harmadik. A gumi évjárata szerint még eredeti rajta. Bár soha nem lehet tudni....

Hali! Folytattam a hibakeresést és úgy néz ki, hogy ha a folytószelep végén lévő szenzorról lehúzom a csatit,az alapjárat kisebb lessz,de ezres fordulaton is akármeddig elmegy leállás nélkül és egyetlen visszadurrogás nélkül.Ha járó motor mellett visszadugom a csatit,kicsit feljebb pörög de ahogy esik vissza alapjáratra újra kihagy és durrog meg leáll.Kérdezném, ez szenzor vagy mi a a csoda mit csinál,javítható,vagy cserés?Ha kicserélem lehet hogy hidegen is jobban fog indulni? A vízórám nemtudom mitől, de újra jól mutat.A szenzort egyébként kitudom mérni, hogy biztosan ez a hibás?[/quote]

Próbáld meg a 2 csavart a f.szelep szenzoron meglazítani , majd kicsit megmozgatni. Nálam is volt már ilyen jelenség, de egy kis gyengéd kócoktatás rendbe tette.[/quote]

Ha esetleg mégiscsak cserés lesz a fojtószelep szenzor, akkor a gyári ár megtekintése miatti szívroham után keress rá mondjuk a Citroen AX 1.1 benzines 1995-ös gyártású autó fojtószelep szenzorára és vedd meg azt tizedáron. Elméletben(!) ugyanaz, egy csomó 90-es években gyártott francia autóra ugyanezt rakták.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 3., szer. 22:07 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 34
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Igazad van tényleg sokkolt kicsit az ára.Tavaly ennyit nem motoroztam el benzinből,ha motorhoz akarok venni bármit, nagyon drágán adják.Cseréltem olajnyomás gombát 6500helyett,1010ft-ért amit autós boltból vettem és minden méret és érték stimmelt.Most a Fiat Brava-éval szemezgetek/szenzor/,látszólag olyan csak próbálom a méreteit kideríteni.Mindenesetre köszönöm Neked és Mindenki másnak is a segítséget!Esetleg nem tudja valaki hogy kell a hibakódot kitörölni?Mikor vettem a motort láttam, hogy nem világít az injektor visszajelzője, de mivel olvastam a neten,hogy típus hiba, nem foglalkoztam vele.Most hibakeresés közben jobban megnéztem és persze nem volt benne izzó.Izzót tettem be,de így folyamatosan ég.Ezen a fórumon olvastam a hibakód kiolvasásról és törlésről csak azt nem találtam, hogy mikor mit kell összezárni.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 4., csüt. 16:48 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2014. máj. 17., szomb. 17:26
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: pegaso 650ie
trabcsi írta:
Igazad van tényleg sokkolt kicsit az ára.Tavaly ennyit nem motoroztam el benzinből,ha motorhoz akarok venni bármit, nagyon drágán adják.Cseréltem olajnyomás gombát 6500helyett,1010ft-ért amit autós boltból vettem és minden méret és érték stimmelt.Most a Fiat Brava-éval szemezgetek/szenzor/,látszólag olyan csak próbálom a méreteit kideríteni.Mindenesetre köszönöm Neked és Mindenki másnak is a segítséget!Esetleg nem tudja valaki hogy kell a hibakódot kitörölni?Mikor vettem a motort láttam, hogy nem világít az injektor visszajelzője, de mivel olvastam a neten,hogy típus hiba, nem foglalkoztam vele.Most hibakeresés közben jobban megnéztem és persze nem volt benne izzó.Izzót tettem be,de így folyamatosan ég.Ezen a fórumon olvastam a hibakód kiolvasásról és törlésről csak azt nem találtam, hogy mikor mit kell összezárni.

Szia!
Itt mindent megtalálsz róla. http://www.rsvforum.com/leirasok/Pegaso ... al2002.pdf
A 12 másodperc nagyon fontos, valamint ajánlatos felvenni a villogást, mert könnyen bele lehet zavarodni. Az olajgomba amúgy milyen gk.típushoz való?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 5., pén. 21:46 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 34
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
olasz írta:
trabcsi írta:
Igazad van tényleg sokkolt kicsit az ára.Tavaly ennyit nem motoroztam el benzinből,ha motorhoz akarok venni bármit, nagyon drágán adják.Cseréltem olajnyomás gombát 6500helyett,1010ft-ért amit autós boltból vettem és minden méret és érték stimmelt.Most a Fiat Brava-éval szemezgetek/szenzor/,látszólag olyan csak próbálom a méreteit kideríteni.Mindenesetre köszönöm Neked és Mindenki másnak is a segítséget!Esetleg nem tudja valaki hogy kell a hibakódot kitörölni?Mikor vettem a motort láttam, hogy nem világít az injektor visszajelzője, de mivel olvastam a neten,hogy típus hiba, nem foglalkoztam vele.Most hibakeresés közben jobban megnéztem és persze nem volt benne izzó.Izzót tettem be,de így folyamatosan ég.Ezen a fórumon olvastam a hibakód kiolvasásról és törlésről csak azt nem találtam, hogy mikor mit kell összezárni.

Szia!
Itt mindent megtalálsz róla. http://www.rsvforum.com/leirasok/Pegaso ... al2002.pdf
A 12 másodperc nagyon fontos, valamint ajánlatos felvenni a villogást, mert könnyen bele lehet zavarodni. Az olajgomba amúgy milyen gk.típushoz való?

Szia!
Az olajgomba Skoda-é.Remélem hamarosan meglesz az a szenzor és összerakhatom, mert már nagyon motorozhatnékom van.Ez a gugli fordító néha nemtúl értelmes szavakat ír a hibakód törlésnél, de ez van ha az ember lusta a nyelvtanulásra...ennyi nem állít meg.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 7., vas. 13:09 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2014. aug. 31., vas. 16:49
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Galgamácsa
Vele motorozok: 2001 pegaso 650ie rw
Sziasztok segítséget kérnék , úgynézki szétment a vízpumpám . Merre keresek mert a netem nem találok.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 7., vas. 20:55 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Hozzászólások: 134
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
mazda323 írta:
Sziasztok segítséget kérnék , úgynézki szétment a vízpumpám . Merre keresek mert a netem nem találok.

Szia
Ha csak vizpumpa szimering kell azt a csapágyboltban tudsz venni pár száz forintért 2db kell bele. Én nekem is az van benne 1 éve, mert elkezdett folyni, és mai napig is tökéletes.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 8., hétf. 17:34 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2014. szept. 15., hétf. 16:08
Hozzászólások: 142
Tartózkodási hely: Szolnok
Vele motorozok: Pegaso 650
Sziasztok! Ez a problemam akadt! Meleg motorral ha kis gazt huzok akkor elkezd bedadogni es fustol feketen.. belefullad magaba.. mitol lehet? Karbi csere? Esetleg volt mar valakinek hasono probemaja?
Csinaltam egy videot hogy mi is a baj.
https://youtu.be/Ub-vPogKWR0


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 9., kedd 8:11 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
alföldi írta:
Sziasztok! Ez a problemam akadt! Meleg motorral ha kis gazt huzok akkor elkezd bedadogni es fustol feketen.. belefullad magaba.. mitol lehet? Karbi csere? Esetleg volt mar valakinek hasono probemaja?
Csinaltam egy videot hogy mi is a baj.
https://youtu.be/Ub-vPogKWR0


Valószínü karbi gond lesz. Van a karbiban egy rakat "o" gyürü. Azokat cserélném elsö körben. Aztán a membránokat nézném meg. Következö lépésben a tüszelepet, illetve annak a fészkét. Ez alatt is van o gyürü, lehet, hogy az adta meg magát, és emiatt túl sok benyát kap.

Amúgy jó hangja van azoknak a doboknak. Gondolkodom én is, hogy kellene egy pár valami jobb fajta dob.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 9., kedd 10:51 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2014. szept. 15., hétf. 16:08
Hozzászólások: 142
Tartózkodási hely: Szolnok
Vele motorozok: Pegaso 650
vladardani írta:
alföldi írta:
Sziasztok! Ez a problemam akadt! Meleg motorral ha kis gazt huzok akkor elkezd bedadogni es fustol feketen.. belefullad magaba.. mitol lehet? Karbi csere? Esetleg volt mar valakinek hasono probemaja?
Csinaltam egy videot hogy mi is a baj.
https://youtu.be/Ub-vPogKWR0


Valószínü karbi gond lesz. Van a karbiban egy rakat "o" gyürü. Azokat cserélném elsö körben. Aztán a membránokat nézném meg. Következö lépésben a tüszelepet, illetve annak a fészkét. Ez alatt is van o gyürü, lehet, hogy az adta meg magát, és emiatt túl sok benyát kap.

Amúgy jó hangja van azoknak a doboknak. Gondolkodom én is, hogy kellene egy pár valami jobb fajta dob.


Köszi szépen! Lehet egy új karbival hamarabb megoldódnának a gondok? A dobokat lassan 2 éve vettem de nem bántam meg..:D Sokkal jobb hangja lett,imádom :)) :apr:


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 10., szer. 8:27 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
alföldi írta:
vladardani írta:
alföldi írta:
Sziasztok! Ez a problemam akadt! Meleg motorral ha kis gazt huzok akkor elkezd bedadogni es fustol feketen.. belefullad magaba.. mitol lehet? Karbi csere? Esetleg volt mar valakinek hasono probemaja?
Csinaltam egy videot hogy mi is a baj.
https://youtu.be/Ub-vPogKWR0


Valószínü karbi gond lesz. Van a karbiban egy rakat "o" gyürü. Azokat cserélném elsö körben. Aztán a membránokat nézném meg. Következö lépésben a tüszelepet, illetve annak a fészkét. Ez alatt is van o gyürü, lehet, hogy az adta meg magát, és emiatt túl sok benyát kap.

Amúgy jó hangja van azoknak a doboknak. Gondolkodom én is, hogy kellene egy pár valami jobb fajta dob.


Köszi szépen! Lehet egy új karbival hamarabb megoldódnának a gondok? A dobokat lassan 2 éve vettem de nem bántam meg..:D Sokkal jobb hangja lett,imádom :)) :apr:


Azért szerintem kár új karbit rakni rá. Esetleg ha tudsz valahonnan kölcsön, egy müködö képeset, azt érdemes rá rakni próba képp. Èn annak idején vettem egy tartalékot, igaz hiányos, meg a GS500 karbija, de alkatrészenek jó lesz még.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 10., szer. 19:18 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2014. szept. 15., hétf. 16:08
Hozzászólások: 142
Tartózkodási hely: Szolnok
Vele motorozok: Pegaso 650
Esetleg van valaki JNSZ megyében aki tudna adni kölcsön egy karbit?
Köszi


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 19., pén. 13:22 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
Sziasztok!

Itt a múltkor valakinek szerintem hasonló gondja volt, mint nekem most. A helyzet az, hogy valahol fogy a hütövizem, és megy be az olajba. Ha jól gondolom ez vagy a hengerfejnél történhet, vagy a vízpumpa tengelyen levö szimmeringeknél. A manualt-t böngészve az a két szimmeringet "oil seal"-nek nevezi, tehát gondolom ezek választják el az olajat a víztértöl.
Jól gondolom szerintetek?
Minden esetre rá nézek azokra a szimmeringekre, aztán majd kiderül.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 19., pén. 17:57 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2014. máj. 17., szomb. 17:26
Hozzászólások: 26
Vele motorozok: pegaso 650ie
vladardani írta:
Sziasztok!

Itt a múltkor valakinek szerintem hasonló gondja volt, mint nekem most. A helyzet az, hogy valahol fogy a hütövizem, és megy be az olajba. Ha jól gondolom ez vagy a hengerfejnél történhet, vagy a vízpumpa tengelyen levö szimmeringeknél. A manualt-t böngészve az a két szimmeringet "oil seal"-nek nevezi, tehát gondolom ezek választják el az olajat a víztértöl.
Jól gondolom szerintetek?
Minden esetre rá nézek azokra a szimmeringekre, aztán majd kiderül.

Szia!
Nem valószínű, hogy ott ereszt át, mivel ha valamelyik oldal (viz-olaj) szimmeringje átereszt, akkor a kis lyukon keresztül (vízpumpa alatt a deklin) folyik, csepeg ki. Direkt találták ki ezt a megoldást, hogy véletlenül se találkozzanak. Nekem már 1 éves korában kiment az olaj oldalon. Belecsepegett a kartervédőbe. Így vettem észre.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 19., pén. 21:45 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 34
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Üdv! Újra jó a motorom!!! Másodikra sikerült jó szenzort venni és így nincs durrogás,megint szépen jár a motor alapjáraton és még jobban is indul hidegen.A hibakódokat kitöröltem, így már a visszajelzőm sem világít ha beindul a motor.Így már örö és bódottág, pedig már majdnem kezdtem ásni a gödröt a kertvégén.Mégegyszer köszönet minden segítségért!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 20., szomb. 15:24 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
olasz írta:
vladardani írta:
Sziasztok!

Itt a múltkor valakinek szerintem hasonló gondja volt, mint nekem most. A helyzet az, hogy valahol fogy a hütövizem, és megy be az olajba. Ha jól gondolom ez vagy a hengerfejnél történhet, vagy a vízpumpa tengelyen levö szimmeringeknél. A manualt-t böngészve az a két szimmeringet "oil seal"-nek nevezi, tehát gondolom ezek választják el az olajat a víztértöl.
Jól gondolom szerintetek?
Minden esetre rá nézek azokra a szimmeringekre, aztán majd kiderül.

Szia!
Nem valószínű, hogy ott ereszt át, mivel ha valamelyik oldal (viz-olaj) szimmeringje átereszt, akkor a kis lyukon keresztül (vízpumpa alatt a deklin) folyik, csepeg ki. Direkt találták ki ezt a megoldást, hogy véletlenül se találkozzanak. Nekem már 1 éves korában kiment az olaj oldalon. Belecsepegett a kartervédőbe. Így vettem észre.


Egy darabig csöpögött belőle a víz. Le kaptam a vízpumpa házat, újra szilóztam, közben mag rendeltem az új tömítést. Ezután még csöpögött egy darabig, de abbahagyta. Minden esetre rá nézek, ha jó minden, akkor marad a hengerfej tömítés, mint lehetséges hiba.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 22., hétf. 11:02 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Hozzászólások: 57
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
trabcsi írta:
Üdv! Újra jó a motorom!!! Másodikra sikerült jó szenzort venni és így nincs durrogás,megint szépen jár a motor alapjáraton és még jobban is indul hidegen.A hibakódokat kitöröltem, így már a visszajelzőm sem világít ha beindul a motor.Így már örö és bódottág, pedig már majdnem kezdtem ásni a gödröt a kertvégén.Mégegyszer köszönet minden segítségért!


Szia!
Gratulálok! Mesélnél néhány részletet is? Csak úgy okulásul nekünk is. Mit jelent a "másodikra sikerült jó szenzort venni"? Csak gyári hibás volt az első, vagy te néztél be valamit, vagy van valami, amire különösen figyelnünk kell, ha hasonló cipőben járunk?

Üdv,

Dani


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 22., hétf. 23:46 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 34
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Mostmenne írta:
trabcsi írta:
Üdv! Újra jó a motorom!!! Másodikra sikerült jó szenzort venni és így nincs durrogás,megint szépen jár a motor alapjáraton és még jobban is indul hidegen.A hibakódokat kitöröltem, így már a visszajelzőm sem világít ha beindul a motor.Így már örö és bódottág, pedig már majdnem kezdtem ásni a gödröt a kertvégén.Mégegyszer köszönet minden segítségért!


Szia!
Gratulálok! Mesélnél néhány részletet is? Csak úgy okulásul nekünk is. Mit jelent a "másodikra sikerült jó szenzort venni"? Csak gyári hibás volt az első, vagy te néztél be valamit, vagy van valami, amire különösen figyelnünk kell, ha hasonló cipőben járunk?

Üdv,

Dani

Szia!
A "második"úgy sikerült, hogy kicsit "túlgondoltam"a dolgot és mivel olasz a motor, alfa romeo szenzorát rendeltem.Megérkezés után jöttem rá hogy ellentétes irányba fordul a belseje.Neten rendeltem, de korrektek voltak és kicserélték.Kinézetre egyformák , mármint a jobb és a bal forgásirányú de más cikkszámon voltak.Igazad volt a citroen-é a jó nekünk, bár a fiat is használja mind a kétfélét.A Pegasot legtöbben úgy hirdetik, hogy költségmentes és csak tankolni kell,az enyém is ilyen lessz??? Mindenkinek jó a motorja,vagy csak nekem kell "megismerkedni" vele?Nagy gondok nincsenek , de néha okoz bosszúságot, ennek ellenére nagyon tetszik a gép,ha nem így lenne meg se vettem volna!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 23., kedd 11:41 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Hozzászólások: 57
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
trabcsi írta:
Mostmenne írta:
trabcsi írta:
Üdv! Újra jó a motorom!!! Másodikra sikerült jó szenzort venni és így nincs durrogás,megint szépen jár a motor alapjáraton és még jobban is indul hidegen.A hibakódokat kitöröltem, így már a visszajelzőm sem világít ha beindul a motor.Így már örö és bódottág, pedig már majdnem kezdtem ásni a gödröt a kertvégén.Mégegyszer köszönet minden segítségért!


Szia!
Gratulálok! Mesélnél néhány részletet is? Csak úgy okulásul nekünk is. Mit jelent a "másodikra sikerült jó szenzort venni"? Csak gyári hibás volt az első, vagy te néztél be valamit, vagy van valami, amire különösen figyelnünk kell, ha hasonló cipőben járunk?

Üdv,

Dani

Szia!
A "második"úgy sikerült, hogy kicsit "túlgondoltam"a dolgot és mivel olasz a motor, alfa romeo szenzorát rendeltem.Megérkezés után jöttem rá hogy ellentétes irányba fordul a belseje.Neten rendeltem, de korrektek voltak és kicserélték.Kinézetre egyformák , mármint a jobb és a bal forgásirányú de más cikkszámon voltak.Igazad volt a citroen-é a jó nekünk, bár a fiat is használja mind a kétfélét.A Pegasot legtöbben úgy hirdetik, hogy költségmentes és csak tankolni kell,az enyém is ilyen lessz??? Mindenkinek jó a motorja,vagy csak nekem kell "megismerkedni" vele?Nagy gondok nincsenek , de néha okoz bosszúságot, ennek ellenére nagyon tetszik a gép,ha nem így lenne meg se vettem volna!


Nem hiszem, hogy mindenkinek makulátlan lenne a motorja, nekem pl. jellemzően elektromos eredetű vagy szenzor hibáim voltak (és még mindig vannak) eddig, meg egy kis bénázás a szabadonfutó környékén, ja, meg a hátsó fékem folyton felmelegszik, felforralja a fékfolyadékot és befog. Magát a motorozást én is élvezem vele. Nagyon tudnám szeretni ezt a motort, de őszintén szólva már egy kicsit sok vele a nyűg. Most nem kezdem el összehasonlítani az előző két hasonló korú Hondámmal, de szerintem sejted, hova futna ki, ha megtenném. Viszont az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy egy igazi kóklertől vettem, szóval nem tudom mennyi az Aprilia sara és mennyi az előző gazdá(k)é.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. máj. 24., szer. 6:14 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. márc. 3., pén. 20:16
Hozzászólások: 21
Vele motorozok: GSF 1200S
Mostmenne írta:
trabcsi írta:
Mostmenne írta:
trabcsi írta:
Üdv! Újra jó a motorom!!! Másodikra sikerült jó szenzort venni és így nincs durrogás,megint szépen jár a motor alapjáraton és még jobban is indul hidegen.A hibakódokat kitöröltem, így már a visszajelzőm sem világít ha beindul a motor.Így már örö és bódottág, pedig már majdnem kezdtem ásni a gödröt a kertvégén.Mégegyszer köszönet minden segítségért!


Szia!
Gratulálok! Mesélnél néhány részletet is? Csak úgy okulásul nekünk is. Mit jelent a "másodikra sikerült jó szenzort venni"? Csak gyári hibás volt az első, vagy te néztél be valamit, vagy van valami, amire különösen figyelnünk kell, ha hasonló cipőben járunk?

Üdv,

Dani

Szia!
A "második"úgy sikerült, hogy kicsit "túlgondoltam"a dolgot és mivel olasz a motor, alfa romeo szenzorát rendeltem.Megérkezés után jöttem rá hogy ellentétes irányba fordul a belseje.Neten rendeltem, de korrektek voltak és kicserélték.Kinézetre egyformák , mármint a jobb és a bal forgásirányú de más cikkszámon voltak.Igazad volt a citroen-é a jó nekünk, bár a fiat is használja mind a kétfélét.A Pegasot legtöbben úgy hirdetik, hogy költségmentes és csak tankolni kell,az enyém is ilyen lessz??? Mindenkinek jó a motorja,vagy csak nekem kell "megismerkedni" vele?Nagy gondok nincsenek , de néha okoz bosszúságot, ennek ellenére nagyon tetszik a gép,ha nem így lenne meg se vettem volna!


Nem hiszem, hogy mindenkinek makulátlan lenne a motorja, nekem pl. jellemzően elektromos eredetű vagy szenzor hibáim voltak (és még mindig vannak) eddig, meg egy kis bénázás a szabadonfutó környékén, ja, meg a hátsó fékem folyton felmelegszik, felforralja a fékfolyadékot és befog. Magát a motorozást én is élvezem vele. Nagyon tudnám szeretni ezt a motort, de őszintén szólva már egy kicsit sok vele a nyűg. Most nem kezdem el összehasonlítani az előző két hasonló korú Hondámmal, de szerintem sejted, hova futna ki, ha megtenném. Viszont az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy egy igazi kóklertől vettem, szóval nem tudom mennyi az Aprilia sara és mennyi az előző gazdá(k)é.


Szia!

A hátsó fék azért melegszik, mert rosszul van beállítva a pedálnál lévő munkahenger. Azt a rudat kell állítani, ami a pedált és a munkahengert köti össze. Úgy kell belőni, hogy amikor a pedál alapállapotban van, akkor a rúd egy-két tized millimétert tudjon mozogni le-fel, vagyis legyen holtjátéka. A Te esetedben rövidíteni kell. Utána cserélj fékolajat, majd csiszold meg a betéteket, mert ha egyszer megég, felkeményedik a felső réteg, ami nem jó.
Szvsz jó lesz. Mi most csináltuk a mienket, tökéletes lett.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6036 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296 ... 302  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség