www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2017. dec. 15., pén. 6:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6051 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 303  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 13., csüt. 18:55 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2013. feb. 3., vas. 15:20
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Veresegyház
Vele motorozok: pegaso strada
alföldi írta:
halo! Rész-szintetikus és sima szintetikus között mi a különbség? 94-es pegasoba szeretnék olajat. Motul 5100 10w40 mi a különbség a kettő között?



Kedves Olajdoki!

Azt szeretném megtudni, hogy felhasználói szempontból mi a különbség a félszintetikus és a szintetikus olaj között? Ha ugyanazon gyári minősítéssel rendelkeznek, melyiket érdemesebb megvenni?

Kedves Érdeklődő!

Minőségben egyértelműen a teljesen szintetikus a legjobb, ár/érték arányban - rövid és középtávon - pedig a félszintetikus.

A szintetikus olajok tisztábban tartják a motort, mert nem hajlamosak a kokszosodásra; jobban tartják a viszkozitásukat a csereperiódus során, mert nincs bennük viszkozitásmódosító adalék, ami elnyíródhatna, és jobban ellenállnak a hőterhelésnek. De a félszintetikus olaj is rendelkezik hasonló tulajdonságokkal, csak annak mértéke nem éri el a szintetikusét. Viszont lényegesen kevesebbe kerül, ezért a teljesen szintetikus olaj használata inkább hosszú távon - az autó várható élettartamára vetítve - kifizetődő.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 13., csüt. 21:12 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 405
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Nem tudtok véletlenül indexbúrát 2006 utáni Pegaso-khoz? (Strada, Trail, Factory gondolom mind ugyanaz...)

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 14., pén. 14:35 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2011. aug. 24., szer. 13:22
Hozzászólások: 134
Vele motorozok: Peg650Etv 1000PegIE
Geresics írta:
Nem tudtok véletlenül indexbúrát 2006 utáni Pegaso-khoz? (Strada, Trail, Factory gondolom mind ugyanaz...)

Szia
Hirtelen ezt találtam:

https://www.jofogas.hu/jasz_nagykun_szo ... 520707.htm


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 17., hétf. 7:50 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2012. márc. 22., csüt. 16:44
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Vaskút
Vele motorozok: Gsxr 600
Üdv.
Egy barátom szeretne venni magának valami kényelmes túrázós motort.Szóba jött a pegaso is,a régebbi,csak nem tudja,hogy le-e érne róla biztonságosan a lába,mivel csak 167cm.magas.Szerintetek jó lenne neki,vagy felejtős?

_________________
Magyar égen Magyar isten,motorosnak párja nincsen.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 18., kedd 9:10 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
ibituba73 írta:
Üdv.
Egy barátom szeretne venni magának valami kényelmes túrázós motort.Szóba jött a pegaso is,a régebbi,csak nem tudja,hogy le-e érne róla biztonságosan a lába,mivel csak 167cm.magas.Szerintetek jó lenne neki,vagy felejtős?


Hali!

Szerintem be lehet azt állítani, hogy le érjen a lába. Picit elöl, picit hátul is tekerni rajta. Mondjuk az a magasság nem túl sok tényleg. Esetleg az ülésen lehet még faragni, de az már költségesebb dolog.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Szabadonfutó csere
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 18., kedd 18:37 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 11., kedd 8:56
Hozzászólások: 1
Vele motorozok: Aprilia Pegaso 650
Üdv mindenkinek!

Nincs valakinek akár kölcsön, akár vételre lehúzószerszámja a szabadonfutó hozzáféréséhez? Ha jól néztem M38x1,5 a méretű lehúzó kellene hozzá.

Gábor


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Szabadonfutó csere
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 21., pén. 13:30 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Hozzászólások: 61
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
lagaber írta:
Üdv mindenkinek!

Nincs valakinek akár kölcsön, akár vételre lehúzószerszámja a szabadonfutó hozzáféréséhez? Ha jól néztem M38x1,5 a méretű lehúzó kellene hozzá.

Gábor


Szia!

Nekem van egy, amit esztergályossal csináltattam. Ha budapesti vagy, akkor oda tudom adni.

Üdv,

Dani


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 21., pén. 14:48 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2014. szept. 15., hétf. 16:08
Hozzászólások: 142
Tartózkodási hely: Szolnok
Vele motorozok: Pegaso 650
Jól tudom hogy a 94-es 650-es blokkjába 2,5 liter olaj kell? :apr:


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 23., vas. 18:53 
Offline
Új tag
Avatar

Csatlakozott: 2017. jan. 24., kedd 11:40
Hozzászólások: 6
Vele motorozok: Pegaso trail
Sziasztok!
Hol tudok jó áron kuplungfedél tömítést venni? :)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 23., vas. 19:47 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 405
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Kisrókás írta:
Sziasztok!
Hol tudok jó áron kuplungfedél tömítést venni? :)

Cikkszám -> eBay?

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 25., kedd 22:13 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 36
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 injektorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 26., szer. 8:57 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 injektorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 26., szer. 20:22 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 36
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
vladardani írta:
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 injektorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Köszönöm válaszodat! Hétvégén megpróbálom amit írtál, bár a motort fel tudom pörgetni, érezni akkor is a kihagyást de ez inkább alapjáraton gond, mert leáll.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 27., csüt. 10:41 
Offline
Kíváncsi

Csatlakozott: 2016. júl. 24., vas. 0:29
Hozzászólások: 61
Vele motorozok: Pegaso 650 ie
vladardani írta:
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 injektorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Szia!

Szerintem a feszszabályzó csak az egyik probléma, az aksit ugyan kinyírhatja, de alapjárati leállást nem kellene, hogy okozzon. Gyanítom, hogy van még kontakthibád és/vagy szenzorhibád is. A feszszabályzó kimérése mellett még mérd ki a többi szenzort is, vagy csak húzz le annyit, amennyi még elégséges a motor indításához és járatásához és úgy nézd meg az alapjárat stabilitását.
A másik tippem még a vezérműlánc pozíciójának vizsgálata. Ha úgy hallod, hogy beledurrant a légszűrőházba, akkor akár esélyes, hogy elugrott a lánc és még nincsenek zárva a szívószelepek, amikor a szikrát már kapja. (Persze ez lehet, hogy hülyeség, mert elképzelhető, hogy a másik irányba tud elugrani)
Még egy apró megjegyzés: én erősen kételkednék abban a 16000-es futásteljesítményben egy 13-16 éves motor esetében.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 27., csüt. 21:37 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 36
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
Mostmenne írta:
vladardani írta:
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 injektorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Szia!

Szerintem a feszszabályzó csak az egyik probléma, az aksit ugyan kinyírhatja, de alapjárati leállást nem kellene, hogy okozzon. Gyanítom, hogy van még kontakthibád és/vagy szenzorhibád is. A feszszabályzó kimérése mellett még mérd ki a többi szenzort is, vagy csak húzz le annyit, amennyi még elégséges a motor indításához és járatásához és úgy nézd meg az alapjárat stabilitását.
A másik tippem még a vezérműlánc pozíciójának vizsgálata. Ha úgy hallod, hogy beledurrant a légszűrőházba, akkor akár esélyes, hogy elugrott a lánc és még nincsenek zárva a szívószelepek, amikor a szikrát már kapja. (Persze ez lehet, hogy hülyeség, mert elképzelhető, hogy a másik irányba tud elugrani)
Még egy apró megjegyzés: én erősen kételkednék abban a 16000-es futásteljesítményben egy 13-16 éves motor esetében.


Szia!

Már ma megmértem a töltést 14 v-nál nem megy feljebb de most olyat csinált amit eddig még nem.
Egy kis járatás után a hőfokmérő teljesen kiakadt viszont a ventilátor nem kapcsolt be. Leállítottam, a víz a hűtőben rendben van és amikor vissza ráadom a gyújtást az óra csak 70 fokon van. Indítózás közben az óra újra felmegy 120-ig.
A motor bármilyen fordulatra pörgethető, de amikor a fordulat visszaesik alapjáratra rövid idő múlva megáll, mintha levettem volna a gyújtást. A vezérlés szerintem rendben van, szelephézag ellenőrzéskor néztem a jelzéseket is.
Én megpróbáltam elhinni hogy tényleg ennyi km van a motorban, A tulaj 60 év környéki és ez a motor egy chopper és egy nemtudom m ilyen mellett volt harmadik. A gumi évjárata szerint még eredeti rajta. Bár soha nem lehet tudni....


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 28., pén. 5:08 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2016. okt. 28., pén. 20:53
Hozzászólások: 17
Vele motorozok: Pegaso 650 I.E
Sziasztok!

Valaki esetleg tudja a helyes vezérlés jelöléseit?Alul kitekert csavarnál hosszrovátka megvan(főtengely),a kipufogó vezértengelyen egy jelölés van,ami egybeesik a szívótengelyen lévő 3-as számú jelzéssel(mert ugye itt 3 számozott jelölés van).Kérdésem hogy így rendben volna?Köszönöm a figyelmet!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 28., pén. 5:09 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2016. okt. 28., pén. 20:53
Hozzászólások: 17
Vele motorozok: Pegaso 650 I.E
Na ne írta:
Sziasztok!

Valaki esetleg tudja a helyes vezérlés jelöléseit?Alul kitekert csavarnál hosszrovátka megvan(főtengely),a kipufogó vezértengelyen egy jelölés van,ami egybeesik a szívótengelyen lévő 3-as számú jelzéssel(mert ugye itt 3 számozott jelölés van).Kérdésem hogy így rendben volna?Köszönöm a figyelmet!


Bocsánat azt elfelejtettem hogy injektoros a gép(I.e).


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 28., pén. 9:56 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2014. szept. 25., csüt. 13:32
Hozzászólások: 145
Vele motorozok: Pegaso 650 Cube
Na ne írta:
Na ne írta:
Sziasztok!

Valaki esetleg tudja a helyes vezérlés jelöléseit?Alul kitekert csavarnál hosszrovátka megvan(főtengely),a kipufogó vezértengelyen egy jelölés van,ami egybeesik a szívótengelyen lévő 3-as számú jelzéssel(mert ugye itt 3 számozott jelölés van).Kérdésem hogy így rendben volna?Köszönöm a figyelmet!


Bocsánat azt elfelejtettem hogy injektoros a gép(I.e).


Más fórumon olvastam, hogy a cél országtól függöen volt a szívó tengely belöve. Most így fejböl nem tudnám megmondani, hogy nálam melyikben van.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 28., pén. 17:00 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 36
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
vladardani írta:
Na ne írta:
Na ne írta:
Sziasztok!

Valaki esetleg tudja a helyes vezérlés jelöléseit?Alul kitekert csavarnál hosszrovátka megvan(főtengely),a kipufogó vezértengelyen egy jelölés van,ami egybeesik a szívótengelyen lévő 3-as számú jelzéssel(mert ugye itt 3 számozott jelölés van).Kérdésem hogy így rendben volna?Köszönöm a figyelmet!


Bocsánat azt elfelejtettem hogy injektoros a gép(I.e).


Más fórumon olvastam, hogy a cél országtól függöen volt a szívó tengely belöve. Most így fejböl nem tudnám megmondani, hogy nálam melyikben van.


Szia!

Nekem az 1-es az 1-essel van együtt.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Pegaso
HozzászólásElküldve: 2017. ápr. 29., szomb. 21:53 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2017. ápr. 25., kedd 21:37
Hozzászólások: 36
Vele motorozok: APRILIA PEGASO 650ie
trabcsi írta:
Mostmenne írta:
vladardani írta:
trabcsi írta:
Üdv Mindenkinek!
Most találtam rá erre fórumra, de eddig nem találtam választ a problémámra, bár nem sikerült még minden hozzászólást elolvasnom.
Tavaly vettem egy Aprilia Pegaso 650 injektorost, amiben 16 ezer km volt. Az eladó mondta, hogy kicsit nehezen indul hidegen. Ez így is volt mert nyáron a garázsban 18 fokban szivatóval vagy anélkül is nehezen indult csak, 21 fok fölött viszont normálisan indult szivató nélkül is.
Tavasszal hidegben az indítás nehézkesen de beindult, és rövid motorozás után állt 2 hétig ez idő alatt tönkre ment az aksi.
Új aksi indulás ugyanúgy, de miután melegen leállítottam tankolás után alig indult be és azóta alapjáraton kihagy a gyújtás (szerintem) és leáll.
A benzint is lecseréltem és a gyertyát is, a szelephézagot ellenőriztem mivel olyan mintha a levegőszűrő házba durranna amikor kihagy, viszont egy rövid ideig egyenletesen megy a motor. teljesen tanácstalan vagyok...
Valaki tapasztalta már ezt a problémát?
Tudna valaki segíteni?


Hali!

Lehet rá kellene nézni a fesz szabályzóra. A gépkönyv alapján ki lehet mérni. De ha nincs müszered, akkor egyszerüen húzd le a zöld/piros vezetékes csatlakozót (ez megy az akksira), és úgy próbáld indítani a gépet. Ha továbbra sem pörög fel, durrog, akkor máshol lesz a bibi.


Szia!

Szerintem a feszszabályzó csak az egyik probléma, az aksit ugyan kinyírhatja, de alapjárati leállást nem kellene, hogy okozzon. Gyanítom, hogy van még kontakthibád és/vagy szenzorhibád is. A feszszabályzó kimérése mellett még mérd ki a többi szenzort is, vagy csak húzz le annyit, amennyi még elégséges a motor indításához és járatásához és úgy nézd meg az alapjárat stabilitását.
A másik tippem még a vezérműlánc pozíciójának vizsgálata. Ha úgy hallod, hogy beledurrant a légszűrőházba, akkor akár esélyes, hogy elugrott a lánc és még nincsenek zárva a szívószelepek, amikor a szikrát már kapja. (Persze ez lehet, hogy hülyeség, mert elképzelhető, hogy a másik irányba tud elugrani)
Még egy apró megjegyzés: én erősen kételkednék abban a 16000-es futásteljesítményben egy 13-16 éves motor esetében.


Szia!

Már ma megmértem a töltést 14 v-nál nem megy feljebb de most olyat csinált amit eddig még nem.
Egy kis járatás után a hőfokmérő teljesen kiakadt viszont a ventilátor nem kapcsolt be. Leállítottam, a víz a hűtőben rendben van és amikor vissza ráadom a gyújtást az óra csak 70 fokon van. Indítózás közben az óra újra felmegy 120-ig.
A motor bármilyen fordulatra pörgethető, de amikor a fordulat visszaesik alapjáratra rövid idő múlva megáll, mintha levettem volna a gyújtást. A vezérlés szerintem rendben van, szelephézag ellenőrzéskor néztem a jelzéseket is.
Én megpróbáltam elhinni hogy tényleg ennyi km van a motorban, A tulaj 60 év környéki és ez a motor egy chopper és egy nemtudom m ilyen mellett volt harmadik. A gumi évjárata szerint még eredeti rajta. Bár soha nem lehet tudni....

Hali! Folytattam a hibakeresést és úgy néz ki, hogy ha a folytószelep végén lévő szenzorról lehúzom a csatit,az alapjárat kisebb lessz,de ezres fordulaton is akármeddig elmegy leállás nélkül és egyetlen visszadurrogás nélkül.Ha járó motor mellett visszadugom a csatit,kicsit feljebb pörög de ahogy esik vissza alapjáratra újra kihagy és durrog meg leáll.Kérdezném, ez szenzor vagy mi a a csoda mit csinál,javítható,vagy cserés?Ha kicserélem lehet hogy hidegen is jobban fog indulni? A vízórám nemtudom mitől, de újra jól mutat.A szenzort egyébként kitudom mérni, hogy biztosan ez a hibás?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 6051 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 303  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség