Kenyér írta:Azért, az hogy a gumi milyen körideig bírja más alatt, nem túl mérvadó! pl. Az én stílusomban elég hamar kifinganak. Nem azé mert gyors vagyok, hanem mert erőből motorozok lendület helyett. Menetrendszerűen túlfékezem magam, aztán meg nemgyőzök teligázt húzni! Ezt az utcai sportgumák nemigen tolerálják! Még a pirelli slick is megcsúszik kigyorsításkor! Pedig nem megyek 2.10-et. Csak nem helyes a motorozásom.
én azt hiszem egyre inkább lendületből motorozom. Mátrában legalábbis mindenképp. ringen is igyekszem. de akkor sem tartok még ott, hogy kifingjon alattam az M3, szerintem.
Kenyér írta:Azért, az hogy a gumi milyen körideig bírja más alatt, nem túl mérvadó! pl. Az én stílusomban elég hamar kifinganak. Nem azé mert gyors vagyok, hanem mert erőből motorozok lendület helyett. Menetrendszerűen túlfékezem magam, aztán meg nemgyőzök teligázt húzni! Ezt az utcai sportgumák nemigen tolerálják! Még a pirelli slick is megcsúszik kigyorsításkor! Pedig nem megyek 2.10-et. Csak nem helyes a motorozásom.
én azt hiszem egyre inkább lendületből motorozom. Mátrában legalábbis mindenképp. ringen is igyekszem. de akkor sem tartok még ott, hogy kifingjon alattam az M3, szerintem.
Szerintem a két motor közti különbség is számottevő!A mille hamarébb elhasználja a gumit a láncot meg a lánckereket is!A mille egy zabolázatlan bika a kezesbárány 600 kilós gixi mellett!Legalábbis szerintem!
Kenyér írta:Azért, az hogy a gumi milyen körideig bírja más alatt, nem túl mérvadó! pl. Az én stílusomban elég hamar kifinganak. Nem azé mert gyors vagyok, hanem mert erőből motorozok lendület helyett. Menetrendszerűen túlfékezem magam, aztán meg nemgyőzök teligázt húzni! Ezt az utcai sportgumák nemigen tolerálják! Még a pirelli slick is megcsúszik kigyorsításkor! Pedig nem megyek 2.10-et. Csak nem helyes a motorozásom.
én azt hiszem egyre inkább lendületből motorozom. Mátrában legalábbis mindenképp. ringen is igyekszem. de akkor sem tartok még ott, hogy kifingjon alattam az M3, szerintem.
Szerintem a két motor közti különbség is számottevő!A mille hamarébb elhasználja a gumit a láncot meg a lánckereket is!A mille egy zabolázatlan bika a kezesbárány 600 kilós gixi mellett!Legalábbis szerintem!
Kenyér írta:Azért, az hogy a gumi milyen körideig bírja más alatt, nem túl mérvadó! pl. Az én stílusomban elég hamar kifinganak. Nem azé mert gyors vagyok, hanem mert erőből motorozok lendület helyett. Menetrendszerűen túlfékezem magam, aztán meg nemgyőzök teligázt húzni! Ezt az utcai sportgumák nemigen tolerálják! Még a pirelli slick is megcsúszik kigyorsításkor! Pedig nem megyek 2.10-et. Csak nem helyes a motorozásom.
én azt hiszem egyre inkább lendületből motorozom. Mátrában legalábbis mindenképp. ringen is igyekszem. de akkor sem tartok még ott, hogy kifingjon alattam az M3, szerintem.
Szerintem a két motor közti különbség is számottevő!A mille hamarébb elhasználja a gumit a láncot meg a lánckereket is!A mille egy zabolázatlan bika a kezesbárány 600 kilós gixi mellett!Legalábbis szerintem!
nem kétlem.
De ez alatt nem azt értem ,hogy a gixi nem lép!Hanem csak,hogy a mille olyan hogyismondjam ....makrancos! Pl azt kifejezetten kultiválja ha kicsit keménykezűen bánok vele!
zsocano1 írta: De ez alatt nem azt értem ,hogy a gixi nem lép!Hanem csak,hogy a mille olyan hogyismondjam ....makrancos! Pl azt kifejezetten kultiválja ha kicsit keménykezűen bánok vele!
nem mentem még ezressel, úgyhogy nincs viszonyítási alapom. azt tudom, hogy haver leáttételezett 750-ese durvább lett sokkal önmagánál is, nem még az enyémnél. harapós.
zsocano1 írta: De ez alatt nem azt értem ,hogy a gixi nem lép!Hanem csak,hogy a mille olyan hogyismondjam ....makrancos! Pl azt kifejezetten kultiválja ha kicsit keménykezűen bánok vele!
nem mentem még ezressel, úgyhogy nincs viszonyítási alapom. azt tudom, hogy haver leáttételezett 750-ese durvább lett sokkal önmagánál is, nem még az enyémnél. harapós.
Havernak is az van 2000 -es 750-es leáttételezve megy max 220 230-at többet nemhiszem .....de addig szedi a pacskert rendesen!
zsocano1 írta: De ez alatt nem azt értem ,hogy a gixi nem lép!Hanem csak,hogy a mille olyan hogyismondjam ....makrancos! Pl azt kifejezetten kultiválja ha kicsit keménykezűen bánok vele!
nem mentem még ezressel, úgyhogy nincs viszonyítási alapom. azt tudom, hogy haver leáttételezett 750-ese durvább lett sokkal önmagánál is, nem még az enyémnél. harapós.
Havernak is az van 2000 -es 750-es leáttételezve megy max 220 230-at többet nemhiszem .....de addig szedi a pacskert rendesen!
én haveromé k5. ha minden jól megy jön ő is holnap. mentem vele múltkor, durva lett. harmadikban megy úgy, mintha kettesben lenne. ráadásul neki a gázkarnál semmi holtjáték, így kanyarodás közben meglepett egyszer-kétszer, mikor próbáltam stabilgázon tartani.
A millém éphogy gyorsabb mint egy mai 600-as. De egy 750es gixer már lenyomja hring célegyensében. De gyári az áttétel. Tavasszal legkésőbb módosítom én is, és leet nem is lenne lassab, mert így kiforogna 6.-ban, amit most nem tesz meg. Viszont 3000-től dolgozik a nyomaték, és 8500nál már 104!nm!
Kenyér írta:A millém éphogy gyorsabb mint egy mai 600-as. De egy 750es gixer már lenyomja hring célegyensében. De gyári az áttétel. Tavasszal legkésőbb módosítom én is, és leet nem is lenne lassab, mert így kiforogna 6.-ban, amit most nem tesz meg. Viszont 3000-től dolgozik a nyomaték, és 8500nál már 104!nm!
Én pedig most fogok gyári áttételre visszaállni mert bioetanollal jött pár ló és lépten nyomon tiltóba forgatom szegény motort
Kenyér írta:A millém éphogy gyorsabb mint egy mai 600-as. De egy 750es gixer már lenyomja hring célegyensében. De gyári az áttétel. Tavasszal legkésőbb módosítom én is, és leet nem is lenne lassab, mert így kiforogna 6.-ban, amit most nem tesz meg. Viszont 3000-től dolgozik a nyomaték, és 8500nál már 104!nm!
Egyszer beszéltem egy rsv-sel telefonon háhá lehet közületek volt valaki...ki tudja!
Nah mind1 a lényeg az hogy neki le volt átételezve és oan 270-et lépett de leforogta a 6.-at tisztességgel!...De csippeld meg motostylingéknál vagy natixék is foglalkoznak izmosítással!És máris leforogja gyárival is
Kenyér írta:A millém éphogy gyorsabb mint egy mai 600-as. De egy 750es gixer már lenyomja hring célegyensében. De gyári az áttétel. Tavasszal legkésőbb módosítom én is, és leet nem is lenne lassab, mert így kiforogna 6.-ban, amit most nem tesz meg. Viszont 3000-től dolgozik a nyomaték, és 8500nál már 104!nm!
Egyszer beszéltem egy rsv-sel telefonon háhá lehet közületek volt valaki...ki tudja!
Nah mind1 a lényeg az hogy neki le volt átételezve és oan 270-et lépett de leforogta a 6.-at tisztességgel!...De csippeld meg motostylingéknál vagy natixék is foglalkoznak izmosítással!És máris leforogja gyárival is
Én meg ismétlem önmagam: - jó az, ha a rövidebb áttétellel nem tudsz teljes gázon gyorsítani, mert hanyatvág? Áttételezni adott pályához, vagy a városi cammogáshoz jó - szerintem.
Én meg ismétlem önmagam: - jó az, ha a rövidebb áttétellel nem tudsz teljes gázon gyorsítani, mert hanyatvág? Áttételezni adott pályához, vagy a városi cammogáshoz jó - szerintem.[/quote] Szerintem is fulladhat kinlódásba a dolog!De egy próbát megér!
Kenyér írta:Igazából teljes más áttétel kéne. Vagy más kiosztású váltó! Mert. 1 sok, 2 kevés, 3sok mindig leforog, 4 túl hosszú, 5-6 alig van használva
Én meg pont azt szeretném hogy hosszabb legyen az 1
Kenyér írta:Igazából teljes más áttétel kéne. Vagy más kiosztású váltó! Mert. 1 sok, 2 kevés, 3sok mindig leforog, 4 túl hosszú, 5-6 alig van használva
Én meg pont azt szeretném hogy hosszabb legyen az 1
kicsit alexpós a felvétel a borult idő miatt. ilyenkor tessék fentebb tenni vagy +1 Fé-vel a kamera beállításokban. egyébként jó, tetszik. mostanában sok euroringes vidit nézegettem, tanulgatom a pályát.
Albi írta:kicsit alexpós a felvétel a borult idő miatt. ilyenkor tessék fentebb tenni vagy +1 Fé-vel a kamera beállításokban. egyébként jó, tetszik. mostanában sok euroringes vidit nézegettem, tanulgatom a pályát.
A kemra egy nokia6288. power tape. és elöl a plexi mögött sajnos tönkrement az aksija