Pali vagyok Jazzberény city gyermeke vagyok. 14 évesen kapott el a gépszíj, egy Honda Dio libakergető lett a vesztem, majd onnan egy 400-as Banditának lettem büszke tulaja. Immáron 2 éve. Eddig baleset nélkül sikerült motoroznom, de nektek csak stílusosan és emlékezetesen mutatkoztam be, és az első túrán, ahova veletek mentem sikeresen szalagkorlátot fogtunk. A következő gépsárkány 600-as lesz, de a pontos típus még nincs meg. Köridők: dexraptorral ÁÉV mászó 15 perc szintidő ( tízemeletes koli tetejére felfutni, minden szinten rövid+sör)
Pár szó "magamról" 27dik éve nyomom két keréken a leggagyibb legkisebb legszocialistábbtól napjaink modern vasai-ig. hajtottam az összes kgst vasat majd nyugatra fordultam. Nem vagyok száguldozó donor bár nagyon gyorsan közlekedem. Én inkább lapon érzem magam elememben ez látszik is néhány fotón. Igazán fickósan egy supermoto nyergében érzem magam. ennek több egyszerű oka van de azt nem tudnám csak kb. 2 gépelt oldalon leírni. talán majd valahol megrágjuk ezt a témát. Nagyon sokat jártam kb 8 évet terepen is mindamellett hogy közúton is közlekedem. télen nyáron hóba fagyba húztam mert irgalatlanul viszket a seggem. nincs holtszezon a számomra legfeljebb holt nap.. ha fagy vagy hó esik. Normális élet és értékrendel viseltetek a világ felé. Tudom hol a helyem... és szeretem ha mások is tudják. nyílt vagyok és őszinte ezt a környezetemtől is elvárom. Nagyon szívesen ismerkedem találkozom bárkivel akivel értelmes emberek kommunikációját sejtem. évente kb 20-30 ezret közlekedem két keréken a többik négyen. remélem ez így is marad vagy növekedni fog. megpróbálok néhány fotót is mellékelni itt valahova hogy lássatok is. ami a legfontosabb jelenleg egy mille futurám van amit imádok. remélem ez kicsit megragad nálam mert az utóbbi években elég sokat változtattam.
Pár szó "magamról" 27dik éve nyomom két keréken a leggagyibb legkisebb legszocialistábbtól napjaink modern vasai-ig. hajtottam az összes kgst vasat majd nyugatra fordultam. Nem vagyok száguldozó donor bár nagyon gyorsan közlekedem. Én inkább lapon érzem magam elememben ez látszik is néhány fotón. Igazán fickósan egy supermoto nyergében érzem magam. ennek több egyszerű oka van de azt nem tudnám csak kb. 2 gépelt oldalon leírni. talán majd valahol megrágjuk ezt a témát. Nagyon sokat jártam kb 8 évet terepen is mindamellett hogy közúton is közlekedem. télen nyáron hóba fagyba húztam mert irgalatlanul viszket a seggem. nincs holtszezon a számomra legfeljebb holt nap.. ha fagy vagy hó esik. Normális élet és értékrendel viseltetek a világ felé. Tudom hol a helyem... és szeretem ha mások is tudják. nyílt vagyok és őszinte ezt a környezetemtől is elvárom. Nagyon szívesen ismerkedem találkozom bárkivel akivel értelmes emberek kommunikációját sejtem. évente kb 20-30 ezret közlekedem két keréken a többik négyen. remélem ez így is marad vagy növekedni fog. megpróbálok néhány fotót is mellékelni itt valahova hogy lássatok is. ami a legfontosabb jelenleg egy mille futurám van amit imádok. remélem ez kicsit megragad nálam mert az utóbbi években elég sokat változtattam.
Pár szó "magamról" 27dik éve nyomom két keréken a leggagyibb legkisebb legszocialistábbtól napjaink modern vasai-ig. hajtottam az összes kgst vasat majd nyugatra fordultam. Nem vagyok száguldozó donor bár nagyon gyorsan közlekedem. Én inkább lapon érzem magam elememben ez látszik is néhány fotón. Igazán fickósan egy supermoto nyergében érzem magam. ennek több egyszerű oka van de azt nem tudnám csak kb. 2 gépelt oldalon leírni. talán majd valahol megrágjuk ezt a témát. Nagyon sokat jártam kb 8 évet terepen is mindamellett hogy közúton is közlekedem. télen nyáron hóba fagyba húztam mert irgalatlanul viszket a seggem. nincs holtszezon a számomra legfeljebb holt nap.. ha fagy vagy hó esik. Normális élet és értékrendel viseltetek a világ felé. Tudom hol a helyem... és szeretem ha mások is tudják. nyílt vagyok és őszinte ezt a környezetemtől is elvárom. Nagyon szívesen ismerkedem találkozom bárkivel akivel értelmes emberek kommunikációját sejtem. évente kb 20-30 ezret közlekedem két keréken a többik négyen. remélem ez így is marad vagy növekedni fog. megpróbálok néhány fotót is mellékelni itt valahova hogy lássatok is. ami a legfontosabb jelenleg egy mille futurám van amit imádok. remélem ez kicsit megragad nálam mert az utóbbi években elég sokat változtattam.
hirtelen ennyi... sziasztok mégegyszer, Atis
Isten hozott a fórumon Remélem jól fogod érezni magad itt
Pár szó "magamról" 27dik éve nyomom két keréken a leggagyibb legkisebb legszocialistábbtól napjaink modern vasai-ig. hajtottam az összes kgst vasat majd nyugatra fordultam. Nem vagyok száguldozó donor bár nagyon gyorsan közlekedem. Én inkább lapon érzem magam elememben ez látszik is néhány fotón. Igazán fickósan egy supermoto nyergében érzem magam. ennek több egyszerű oka van de azt nem tudnám csak kb. 2 gépelt oldalon leírni. talán majd valahol megrágjuk ezt a témát. Nagyon sokat jártam kb 8 évet terepen is mindamellett hogy közúton is közlekedem. télen nyáron hóba fagyba húztam mert irgalatlanul viszket a seggem. nincs holtszezon a számomra legfeljebb holt nap.. ha fagy vagy hó esik. Normális élet és értékrendel viseltetek a világ felé. Tudom hol a helyem... és szeretem ha mások is tudják. nyílt vagyok és őszinte ezt a környezetemtől is elvárom. Nagyon szívesen ismerkedem találkozom bárkivel akivel értelmes emberek kommunikációját sejtem. évente kb 20-30 ezret közlekedem két keréken a többik négyen. remélem ez így is marad vagy növekedni fog. megpróbálok néhány fotót is mellékelni itt valahova hogy lássatok is. ami a legfontosabb jelenleg egy mille futurám van amit imádok. remélem ez kicsit megragad nálam mert az utóbbi években elég sokat változtattam.
Albi írta:Isten hozott! Engem inkább a keresztben csúszás elmélete érdekelne, ha össze tudnád foglalni érthetően a dolgokat.
Köszi Srácok!
Albi! Te most ezt vicből kérdezted????
dehogy viccből! komolyan! magyarázták már, próbálgatom is, de valahogy nem az igazi. azt mondják majd ráérzek. baromság. valaki mondja el érhetően, aztán menni fog az. erre vágyom..
Húzzad neki, kanyar előtt fékezd meg, közben pakolj vissza, hogy legyen fordulaton "majd" a motor. Hátsófékkel - ha szükséges - rásegítesz, és amikor elment a hátulja, és érzésed szerint gyorsíthatnál, a fordulaton tartott motorral tovább driftelsz. Sok sikert!
Atya67 írta:Húzzad neki, kanyar előtt fékezd meg, közben pakolj vissza, hogy legyen fordulaton "majd" a motor. Hátsófékkel - ha szükséges - rásegítesz, és amikor elment a hátulja, és érzésed szerint gyorsíthatnál, a fordulaton tartott motorral tovább driftelsz. Sok sikert!
ehheh. hát kb ennyit csináltam eddig is. csak a végén az a "fordulaton tartott motorral tovább driftelsz" rész eddig nem működött. általában vagy nagyon lefékeztem mire visszapakoltam a sebességeket, vagy egyszerűen a megcsúszás után rádőltem vele a kanyarra és a driftelés elmaradt. mondták, hogy nem egyszerű megtanulni, hát valóban. vagy én vagyok béna (hogy Kenyér is örüljön! )...
Off topik? ME? ME? Na gyere játszuk le! Albi! Csak most olvastam, amit írtál! Atya jó írta! Kb úgy. Bár én se vagyok profi, szal a kanyar közepétől csúsztatom gázból, de a fékezős rész lehet nem jól csinálom?! Az hogy kanyarba befele menet is csúsztassam döntés közben, az nem megy! Nagyobb fék és úgy dönteni??? V mi? Hol folytassuk a beszélgetést, h Kenyér bácsinak ne legyen vérrög a fejében miattunk?