www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2017. dec. 15., pén. 17:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1380 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 12., pén. 16:54 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Az új Triumph Speed Triple

Egy arc a tömegben – Az új Speed szemüveg
Az új Speed Triple optikusnál járt. Tizenhárom év után sürgősen egy új szemüvegre volt szüksége. Az új streetfighternek nemcsak a külsejét frissítették fel, de menettulajdonságaiban is méltó ellenfele az új kihívóinak. A Speed Triple tizenhárom éve jelent meg a piacon, azóta 65 000 példány talált gazdára. Védjegyévé vált a dupla kerek fényszóró, melyet most azonban szakítva a hagyományokkal ovális alakú világító testek váltanak le a legújabb divatirányzatoknak engedve. Külsejét több ponton is átdolgozták, mintául a 675-ös kistestvér szolgált, az új Triple így sokkal divatosabb és harmonikusabb megjelenésű lett. A külsőn kívül az kezelhetőség és az ergonómia is frissítésre szorult. Mint a kinézetben úgy ebben is a kistestvér szolgált példaként. Az egyik fontos tényező a súly a hátsó kerékről az első kerékre való áthelyezése volt, ezért a motorblokkot pár milliméterrel előrébb helyezték a vázban. Az eddig az ülés alatt lévő akku is a tank és az Airbox közé került, ezzel az első kerékre immáron az eddigi 48,6 helyett 50,9% súly jut. A tank is sokkal rövidebb lett, ezzel az üléspozíció 4 cm-rel közelebb került a kormányhoz, ami sokkal kezesebbé és agilisabbá tette a motort. Az új kerekeken is több, mint 1 kg-ot sikerült megspórolni. Azonban még így is 214 kg-ot nyom teletankolva, 3 kg-mal kevesebbet, mint elődje.
A várakozásokkal ellentétben a motor hengerűrtartalma nem változott, maradt 1050 cm3, azonban 3 lóerőt erősödött, így már 135 lóerős. Ez köszönhető a kissé nagyobb és átdolgozott Airboxnak, a blokkhoz 20 cm-rel közelebb helyezett katalizátornak és az átdolgozott kipufogórendszernek. A nyomaték viszont jelentősen, 7 Nm-rel növekedett középső fordulatszám tartományban, így 7750-es fordulaton 111 Nm-t ad le. A motort először pályán próbálhattuk ki, a dél-spanyolországi ascari versenypályán. Nem éppen a legideálisabb helyszín egy őrült streetfighternek, ennek ellenére azonban remekül szórakoztunk. A nyeregbe pattanva azonnal érezhető a kompaktabb üléspozíció, 5 mm-rel alacsonyabban ülünk és a 170 cm alatti pilóták lába is biztonsággal eléri a földet. A motort beindítva a háromhengeres összetéveszthetetlen hangon kel életre. Az átdolgozott nyomatékosabb motor ellenére 4000-es fordulat alatt nem történik semmi érdekes, ami megkönnyíti az ismerkedést az új motorral ismeretlen, pályán hideg gumikkal. A motor nagyon agilis, könnyen kezelhető, a váltott kanyarok nagyon könnyen kivitelezhetők vele. Nagyon stabilan tartja az ívet és nagyon pontosan irányítható, azonban sosem válik túlkormányozottá. Az új Metzeler Racetec K4 Interact gumikkal ugyanolyan stabil a nagy sebességgel vett kanyarokban, mint 250-nel száguldva az egyenesben. A harmadikban vett jobbról-balra áttevős kanyarokban kis időre meg-csúszik a hátsó kerék, azonban mindig azonnal megtapad, így sosem érezzük egy kormánylengés-csillapító hiányát. Az ABS-szes modellre még pár hónapot várni kell, azonban a sima fékrendszerre egy rossz szavunk nem lehet. A váltót is átdolgozták, azonban ez még mindig nem az erőssége a Triumphnak. A szabad magasság még pályamotorozáshoz is bőven elegendő. Az egyetlen zavaró tényező a túlságosan hamar bekövetkező tiltás. A gyorsan vett kanyarokban egy kicsit több visszajelzésre lett volna szükségem az első futómű felől, de idő hiányában nem sikerült megtalálni az erre a pályára való megfelelő beállításokat.
Az új Speed Triple igazi otthona azonban nem a versenypálya, hanem a kanyargós szerpentinek. Zárt pályán nem igazán jött elő a háromhengeres motor egyedülálló karaktere. Tán elvesztette a motor a rá oly jellemző nyomatékos mivoltát?! A válasz egy határozott Nem. Már az első métereken elbűvöl finom gázfelvételével, már alacsony fordulatról is finoman és egyenletesen, mégis bivalyerősen húz. Szempillantás alatt katapultál két kanyar között a legtöbbször levegőben lobogó kerékkel. Eközben azonban mindig is stabil marad, még rossz útfelületen is. A motor nagyon rugalmas, a harmadik fokozat 30-150 km/h-ig használható. A motor már ezres fordulattól használható, ezalatt pedig segítségünkre van a finoman adagolható kupplung. A korábbi modellel szemben egy kissé veszített erejéből 5500-as fordulat alatt, azonban tovább húzatva érezhető az erőtöbblet. Ez a fajta erőleadás azonban utcán nem hátrány, megkönnyíti a hétköznapokban való közlekedést. A könnyebb kezelhetőségnek és az alacsonyabb ergonomikusabb ülésnek köszönhetően a kisebb termetű vezetők is nagyobb biztonságban érezhetik magukat a Triple-ön. Az ABS 2,5 kg-mal növeli a motor súlyát, azonban ez igazán nem nagy áldozat az általa nyújtott biztonságért.
Az új Speed Triple több, mint egy új motor, a legenda méltó utódja, mely a továbbiakban is biztosan rengeteg hívet szerez magának karakteres mivoltának köszönhetően.

Írta: Tobias Kloetzli
Fordította: Brutus

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 13., szomb. 19:40 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
érdekes lesz mondjuk egy Triumph Speed Triple, Kawa Z1000, Tuono V4 R összehasonlitàs. Két tàbor fog sztem kialakulni. Az egyikben lesznek azok a motorosok, akik szeretik a hagyomànyos motorokat régi gàzbovdent, kevés technikai szàmitogépes dologgal ellàtott motort mint pl a Z1000, Speed Triple, CB1000R. A màsik csoportba tartonak azok, akik meg vannak örülve az olyan gépekért, mint az uj Tuono- ABS, gyorsvàlto, kipörgésgàtlo és sztem még a Ducati Streetfighter is ide tartozik. Sztem utcàra jobbak az egyszerübb gépek. Könnyebb öket kezelni és kevesebb a meghibàsodàsi lehetöség is. De az uj gépek nagyon el tudjàk ragadni az embert. Pàlyàra biztosan jobbak. A kérdés az, mennyire megbizhatoak? Mert ami elromolhat el is romlik. Mennyire lesz megbizhato az uj V4-es Tuono. Nem lesz- e olyan blokkbaja mint a RSV4-nek volt? Meg szabad-e venni egy teljesen uj motort az elsö gyàrtàsi évében, vagy jobb vàrni vele egy évet, amig kiderülnek a gyermekbetegségek, ha vannak egyàltalàn ilyenek....


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 13., szomb. 19:42 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
És most nem azért írom,mert Apriliám van, de technikailag egyértelmű fölényben van a Tuono a többiekkel szemben.
Mind elektronika,mind futómű,mind pedig motorerő terén...

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 13., szomb. 20:15 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Kenyér írta:
És most nem azért írom,mert Apriliám van, de technikailag egyértelmű fölényben van a Tuono a többiekkel szemben.
Mind elektronika,mind futómű,mind pedig motorerő terén...


Sztem utcàn teljesen mind1, hogy 135 loerö, mint a Speed Triple, vagy 162 mint a Tuono. Söt lehet, hogy az màr tul sok is. Kivàncsi vagyok, mennyire sikerült megszeliditeni a blokkot, mert az RSV4-eseknél irjàk is, hogy olyan mint egy vadlo, elég brutàlis ami utcàn nem elöny, viszont a Triumphok hiresek a bika, nyomatékos, mégis könnyen kezelhetö eröleadàsukrol. Elektronikàban egyértelmüen a többiek felett àllnak, de mennyire lesz megbizhato?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 13., szomb. 20:24 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
***brutus*** írta:
Kenyér írta:
És most nem azért írom,mert Apriliám van, de technikailag egyértelmű fölényben van a Tuono a többiekkel szemben.
Mind elektronika,mind futómű,mind pedig motorerő terén...


Sztem utcàn teljesen mind1, hogy 135 loerö, mint a Speed Triple, vagy 162 mint a Tuono. Söt lehet, hogy az màr tul sok is. Kivàncsi vagyok, mennyire sikerült megszeliditeni a blokkot, mert az RSV4-eseknél irjàk is, hogy olyan mint egy vadlo, elég brutàlis ami utcàn nem elöny, viszont a Triumphok hiresek a bika, nyomatékos, mégis könnyen kezelhetö eröleadàsukrol. Elektronikàban egyértelmüen a többiek felett àllnak, de mennyire lesz megbizhato?

Épp amennyire a többi.
A lóerő meg sosem baj,ha sok. Tudod van rajta mod selector. meg gázkar. annyit ad ,amennyit kérsz.
Egyébként kevesebb paci,alacsonyabb nyomatékcsúcs. Tipikus naked pozicionálás :ok

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 19., pén. 12:10 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Írta: Hegedűs 'Freon' Gábor
Képek: Magyar Krisztián

Hihetetlen, de igaz! Az idei év egyik újdonsága végre nálunk is landolt. A titokzatos idegen nem más, mint a 2010-es Kawasaki Z1000, amelyet rendesen ráncba szedett a japán motorgyártó. De tényleg annyira nagy penge lenne, mint azt a kinézete sugallja? És vajon képes helytállni a meztelen ezresek ikonjának számító Triumph Speed Triple mellett? Tarts velünk, és meglátod!



Ha teljesen objektív szemüvegen át nézzük korunk motorjait, akkor könnyen megállapíthatjuk, a nakedek igazából semmire sem jók, vagy csak nagyon kevés feladatra alkalmasak, mondhatni egydimenziós járművek; a gyenge vagy esetenként nem létező szélvédelem teljesen kitesz az elemeknek – a menetszél folyamatosan büntet, míg egy esőben jóval hamarabb ázol ronggyá, hiszen hiányzik a buborékos plexi, amely szó szerint leveszi a válladról a terheket. Sehol egy tárolórekesz, praktikus rés, s egyes típusokra még egy tanktáskát is csak keserves kínok árán lehet felszögelni. Két személlyel sem az igaziak, mert az utaskapaszkodó rendszerint áldozatul esik a formatervezésnek. Hosszú úton kész agyhalál mindegyik, és tankolni is jóval sűrűbben kell megállnod – ám ezek az intermezzók még jól is jönnek, újra emberként érezheted magad, még ha csak pár percről van is szó.


Ám az objektív szemüveg ha rajtunk van, ha nincs, egy bizonyos tényt sem elfelejteni, sem pedig elferdíteni nem tudunk, és az nem más, mint a szórakoztató képességük (persze megfelelő felhasználási környezetben és módban).

Nem tudni, miért van ez így, nehéz tudományos magyarázattal szolgálni, miért is szeretjük a csupasz cangákat – pedig a sportmotorokhoz képest műszakilag fejletlenebbek, míg teljesítményben alulmúlják azokat. De mégis jó móka minőségi szerpentinen veretni velük vagy urbánus környezetben pukkasztani a polgárokat – mert ugye a nagyváros és a közeli kanyarok jelentik az igazi életterüket. Felesleges tovább fejtegetni, miért jók vagy rosszak, melyek az erősségeik, a gyengéik, mert ha már rendelkezel valamennyi tapasztalattal és rálátással, akkor már képes vagy saját magad eldönteni ezt a kérdést – illetve vagy szereted a nagy nakedeket vagy sem…

Cefet melóAz elméleti síkról szálljunk át a gyakorlatira, ugyanis itt van kéznél a kategória koronázatlan (vagy koronázott?) királya, és a KHI (Kawasaki Heavy Industries) trónfosztó jelöltje, a 2010-es Z1000, amely már a harmadik generációt testesíti meg a típus életében (hogy megy az idő…).


Mi tagadás, elcsépelt klisé ezeket a fájtereket harcosokként, boxolóként felvezetni, de jelen esetben nehéz jobbat kitalálnom. A puszta műszaki paarmétereket elemezve rengeteg azonos vagy igen hasonló adatra derül fény (bizonyos szempontból még ikrek is lehetnének), de ez a való életben sincs másként – két szinte azonos – nehéz – súlyú öklöző teljesen eltérő alkat is lehet, s míg az ütőerejük majdnem megegyező, nagyon nem mindegy, milyen agilitással és vehemenciával vonszolják saját súlyukat vagy ingáznak a gumikötelek között.

A Kawa idénre egy teljesen új erőforrással hozakodott elő, amely 90 köbcentivel lett nagyobb a korábbinál (jelenleg 1043 cm3), és ezzel a márka csalós énjét idézi, bár itt az utcán az a szabály, hogy nincs szabály, illetve az erősebb kutya étkezik, közösül és alszik előbb, ergo teljesen felesleges köbcentihatárt erőltetni egy olyan környezetben, ahol a felszabadult örömmotorozás a cél – géposztályok nélkül. És az új Z1000 tervezői briefjében pontosan ez állt: a Super Naked kategóriában eddig sosem tapasztalt élményt nyújtson a gép.


Hát, elég komoly feladat, az biztos – azt nem mondom, hogy lehetetlen, de kemény dió, nagyon kemény... A lényeg, hogy a brutális erő háttérbe kerül az élménnyel szemben, ami jó dolog, bár azt is hozzá kell tennem, hogy a majdnem 100 köbcentivel megnövelt hengerűrtartalom pont az ellenkezőjét sugallja – 13 LE és 12,3 Nm a többlet főtengelyen! Már az előd nagy Z is egy agresszív izomkupac volt, hát még ez. Nem egyszer a Suzuki B-King jutott eszembe a friss Zé nyergében karistolva – sok szituációban hasonlóan működik, de szerencsére nem olyan nehéz és az ereje is kordában tartható. Az biztos, hogy az eredeti, 2003-as koncepciótól szép lassan és finoman eltávolodott, a nyers, cirkálósúlyú, ámde fürge kanyarvadászból inkább a nehézsúly és a nagy ütőerő felé – egy hangyányit az olyan muscle bike-okat idézi bennem, mint a Honda CB1300 vagy a GSX-1400.


A Speed Triple menetkész állapotban csak 1 kg-mal könnyebb a Kawánál, mégis más dimenzió a kettő; a Speed agilisabb, fürgébb, jobban leplezi a súlyát, míg a Zöld harcos roadsteres, kissé komótosabb, picivel lomhább arcát mutatja, némi idegességgel fűszerezve. Persze, ez lehet a gumik miatt is, ugyanis a Kawa tesztmotorja elöl Dunlop Qualifieren, míg hátul Michelin Pilot Power papucsokon gördült, amely elég amatőr húzás a szerviz részéről, hiszen sem profilban, sem keverékben nem stimmelnek, s ez akár a győzelembe is kerülhet a Kawának – az eltérő útburkolatok találkozásánál lévő repedéseken, toldásokon áthaladva valóban idegessé válik a motor, s szinte külön életet akar élni az eleje a hátuljától. Jelzem, ez 90 százalékban a gumiknak köszönhető, bár az tény, hogy az alapbeállítás elég feszes, és ebben a formában a jó aszfaltot részesíti előnyben, míg a gyér terepen kelletlenül muzsikál.


A jó hír az, hogy az új modellben az első villa már teljesen állítható – hátul még mindig csak húzófokozati csillapításban és a rugóelőfeszítésben –, így saját stílusunkhoz tekerhetjük (a legnagyobb baja, hogy nem dolgozik rendesen a futómű, ha pedig dolgozik, akkor túl gyorsan rugózik ki, de ez könnyen orvosolható panasz). Ami azt illeti, pont a kanyar bejáratában való viselkedése B-Kinges leginkább – a Királyon a nagyobb súly miatt feszes, kemény a villa rugózása, az sem ül úgy össze, ahogy kéne, ám amint felengeded a féket, a gátlók úgy tolják fel a motor elejét, mintha egy gumiasztalról pattannál vissza – a húzócsillapítás növelésével a kirugózás sebessége és intenzitása csökken, tovább lent marad a motor eleje (a villaszög ugye ilyenkor kisebb, mert a motor a féktől az aszfaltba akar fúródni), így könnyebb vele befordulni. Ha jó az aszfalt, akkor kanyarodás közben iszonyat stabilnak érződik, ám azért azt nem szabad elfelejteni, hogy minél nagyobb a hengerűrtartalom, úgy nő a motorfék is! Mindkét motor intenzíven reagál a gáz elcsukására és a nyitásra; a kis gázállást nem igazán kultiválják, de a Triumph ebben kevésbé zavaró.

A Kawán nehezebb stabil gázt tartani, ám a tisztességes nyomatéknak köszönhetően sok kanyart simán egy fokozattal feljebb tudsz fordulni (mondjuk második helyett harmadikban), és kifelé még mindig tol, mint egy nitróval meglocsolt gőzmozdony. A másik, hogy finom hátsófék-kezeléssel még kanyarodás közben is kivasalhatók ezek a rángások, vagy egy Power Commander is jó terapeuta, mert ott gázállásonként tudsz üzemanyagot elvenni vagy hozzáadni, és kis csalással a zárt gázból rögtön 5-10 százalékos nyitott állapotot lehet „csinálni” – az elektronikus gázvezérelt motorokon a computer végig ezt teszi a hátad mögött, anélkül hogy bármi fogalmad is lenne róla.


Az erő és a nyomaték az egész fordulatskálán orrvérzésig jelen van – azt nem nagyon kell keresgélni vagy PC-vel tuningolni –, sehol egy lyuk, sehol egy rántás, ellenben már nagyon alulról és elég hirtelen jön meg a kraft – ha megnézed a fékpadi mérés görbéit, láthatod, már 3500-as fordulaton 80 Nm nyomaték feszül a hátsó papucsra! Egykerekezni elég nehéz vele, pont emiatt a hirtelen jelleme miatt – vagy nem jön elég magasra, pedig egyből emeli az orrát, vagy rögtön hanyatt akar vágni. Persze egy igazi profi a hátsó féket taposva keményen belekuplungolva felveszi magasra és a gázzal-fékkel játszva fent tudja tartani. Neked megy már ez? Én elég „favágó” viszonyban vagyok Wheelie haverral, de ennél még a B-Kinggel is könnyebb egykerekezni. A Triumph pont az ellenkezője – még kuplungolni sem kell, mert gyönyörűen jön fel egy korrekt gázfröccstől. A hátsó féket érdemes fedezni, mert könnyen megtréfálhat, de ha megszokod a karakterét, akkor hamar te leszel a körzeti megbízott – huligán.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 19., pén. 15:32 
Offline
A celeb
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 30., szer. 7:04
Hozzászólások: 2713
Tartózkodási hely: Inàrcs
Vele motorozok: Tuono racing '03
Ezt még az előző tehát két kerek lámpás speed-ről írták.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 19., pén. 17:21 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Steve Xtra írta:
Ezt még az előző tehát két kerek lámpás speed-ről írták.


Igen.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 19., pén. 23:53 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
http://www.rsvforum.com/hir.php?kod=334 :ok

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 20., szomb. 8:58 
Offline
A celeb
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 30., szer. 7:04
Hozzászólások: 2713
Tartózkodási hely: Inàrcs
Vele motorozok: Tuono racing '03
Kenyér írta:
http://www.rsvforum.com/hir.php?kod=334 :ok

Ez már milyen, sunyiban kinavigálni a népet a főoldalra :ok

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 19:28 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 14:30
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Bp.
Vele motorozok: Ducati 1198S
Sziasztok !

Gondoltam megosztom veletek a legutóbbi fékpadi mérésemet... :lol:


Csatolmányok:
Magyarázat: 176.88 CV 9018-as fordulatszámon keréken.

146 Nm 7500-as fordulatszámon

Ducati 1198S Fékpadi mérés.png
Ducati 1198S Fékpadi mérés.png [ 585.31 KiB | Megtekintve 4981 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 19:38 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Gatya64 írta:
Sziasztok !

Gondoltam megosztom veletek a legutóbbi fékpadi mérésemet... :lol:


Van benne kakao. :ok Gondolom ezek nem hàtso keréken mért adatok?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 19:38 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
***brutus*** írta:
Gatya64 írta:
Sziasztok !

Gondoltam megosztom veletek a legutóbbi fékpadi mérésemet... :lol:


Van benne kakao. :ok Gondolom ezek nem hàtso keréken mért adatok?

Ott van a fejlécen :shock:

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 21:14 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Akkor viszont nehezen hihetö, mert a BMW S1000RR tud 175 loeröt asszem hätso keréken, ami 201 fötengelyen vagy hogy. és egy ilyen Ducati tudom h bivaly, de 200 lovat nem tud az biztos, mert a SBK-os gyàri Ducatik 200 loerösek.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 22:05 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
***brutus*** írta:
Akkor viszont nehezen hihetö, mert a BMW S1000RR tud 175 loeröt asszem hätso keréken, ami 201 fötengelyen vagy hogy. és egy ilyen Ducati tudom h bivaly, de 200 lovat nem tud az biztos, mert a SBK-os gyàri Ducatik 200 loerösek.

De ez a vas már közel sincs a gyári állapothoz ;)

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 22:14 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 14:30
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Bp.
Vele motorozok: Ducati 1198S
Nem akarok kérkedni vele,de biza megvan benne ez a kraft keréken és mint látni Olaszországban mérték le mostanában (nov.18)SBK részlegnél .Hogy mit csináltak rajta, nem árulom el,de a blokkhoz nem "nyúltak" pusztán hozzáértők behangolták :lol: Ezt tudja Uraim...:D

Egedi Sanyi barátom segítségével!

Jaa és teletankoltan sincs 170kg..... :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 22:17 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Hozzászólások: 3168
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Vele motorozok: RSV FACTORY
Brutus!
Annyit a gépről, hogy pár alkatrész felrakásánál segítettem, és ez nem egy gyári masina.
Nézd meg a lapos nyomatékgörbét!
Beszarás!

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Fh8Ic6MbtoU


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 22:18 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41743
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Gatya64 írta:
Nem akarok kérkedni vele,de biza megvan benne ez a kraft keréken és mint látni Olaszországban mérték le mostanában (nov.18)SBK részlegnél .Hogy mit csináltak rajta, nem árulom el,de a blokkhoz nem "nyúltak" pusztán hozzáértők behangolták :lol: Ezt tudja Uraim...:D

Egedi Sanyi barátom segítségével!

Jaa és teletankoltan sincs 170kg..... :xd

Úgy nézünk ki,mint akik irigykednek? :xd
Egy rsv4 gyárilag tudja ezt :hihi :piszka

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 22., hétf. 22:23 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2009. okt. 24., szomb. 14:30
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Bp.
Vele motorozok: Ducati 1198S
***brutus*** írta:
Akkor viszont nehezen hihetö, mert a BMW S1000RR tud 175 loeröt asszem hätso keréken, ami 201 fötengelyen vagy hogy. és egy ilyen Ducati tudom h bivaly, de 200 lovat nem tud az biztos, mert a SBK-os gyàri Ducatik 200 loerösek.


Brutus,láttam már pár érdekességet hidd el a Ducati táján..."papíron" 200 LE. keréken (SBK.de tedd hozzá a + jelet) :lol:


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2010. nov. 23., kedd 0:28 
Offline
Fanatikus fórumlakó
Avatar

Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Hozzászólások: 1798
Tartózkodási hely: Zürich
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
én nem kötekedni akartam, de ez a 1198S olyan 160 loerö körül tudhat gyàri àllapotban hàtso keréken. Plussz 40 loeröt belevaràzsolni nem egyszerü feladat. Ha nincs 170 kilo teletankolva akkor 155 kg alatt van szàrazon? Még a SBK gép is nehezebb. én nem tudom mit csinàltatok ti vele, hogy ilyen adatai lettek, de vagy nem stimmel valami, vagy böven 10 millio felett van... vagy keveset mondtam.


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1380 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 69  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség