2 milláért nemigen fog elmenni.
De ne is add el. INkább keress jogi kiskaput

***brutus*** írta:Balu80 írta:***brutus*** írta:Lehet el kell adnom a motort a munka miatt, mivel Svàjcban ha tovàbb vagyok kint mint egy év nem lehet magyar jogsim, le kell cserélni svàjcira, és akkor csak svàjci jàrmüvem lehet. Ha nem lesz màs megoldàs lehet sajnos ez lesz, bàr amilyen nevetséges àrakon kelnek el a motorok lehet megtartom... Tehàt ha vkit érdekel nincs egy éves, most 11 ezer km van benne, mire hazaérek lenne benne kb 15 ezer. Sztem semmit nem kell irnom rola, karcmentes, gyilkolva sosem volt, és rohadt jo motor. 2 millio alatti vicces ajànlatoktol kiméljetek.
Sztem annyiért tuti nem veszi meg senki.Esetleg 1,8-ért..
Ismerős a szöveg gondolom..
Te 1.5-ért adtad el a tiédet, amikor az 3 évvel idősebb volt. Lehet ennyiért nem kell senkinek, akkor megmarad.
Atya67 írta:Ha tartósan kint dolgozol, akkor nem éri meg kinti ismételt forgalomba helyezést megoldani?
Tuti, hogy az is fizetős megoldás, de mégis marad a gép.
Vagy ha úgysem vagy svájci állampolgár, akkor miért nem használhatnád?
EU-ban 180 nap folyamatos(!!!!!) kint tartózkodást követően kellene a gépedet kinti forgalomba helyezéshez legalizálni. De itt is a folyamatoson van a hangsúly!
Járj 1 kőrt, biztos van megoldás! Én 1 évig használtam az enyémet külföldön, és a kutya sem kötött belém!
Atya67 írta:Ha tartósan kint dolgozol, akkor nem éri meg kinti ismételt forgalomba helyezést megoldani?
Tuti, hogy az is fizetős megoldás, de mégis marad a gép.
Vagy ha úgysem vagy svájci állampolgár, akkor miért nem használhatnád?
EU-ban 180 nap folyamatos(!!!!!) kint tartózkodást követően kellene a gépedet kinti forgalomba helyezéshez legalizálni. De itt is a folyamatoson van a hangsúly!
Járj 1 kőrt, biztos van megoldás! Én 1 évig használtam az enyémet külföldön, és a kutya sem kötött belém!
***brutus*** írta:Itt nincs ilyen ki-be lépegetös dolog. én sem akarom eladni a motort, nem azért vettem. Nem is nevetséges àron kinàltam... Itt sajnos ugy van hogy a munkavàllalàsi engedélyed szerint nézik, teljesen mind1 meddig vagy itt. Mivel tervezem hogy kint maradok, elöbb utobb le kell cserélni. De utànajàrok, hogy lehet megoldani, lehet itt is forgalomba lehet helyeztetni, de lehet csak uj jàrmènél lenet megtenni. De meg fogom kérdezni, milyen lehetöségek vannak. Motorral engem sem àllitottak meg soha, mert ott nem làtjàk h külföldi vok.
***brutus*** írta:Szerintem is meg lehet oldani. Utànajàrok, csak lehet nem éri meg ha plussz fél milliot be kell fizetnem rà... Igen azt hiszem névre adjàk a rendszàmot.
Gege91 írta:***brutus*** írta:Szerintem is meg lehet oldani. Utànajàrok, csak lehet nem éri meg ha plussz fél milliot be kell fizetnem rà... Igen azt hiszem névre adjàk a rendszàmot.
Nem Magyarországon szeretnéd forgalomba helyezni... Nem hinném hogy ennyi pénzt kéne rá költeni..
Atya67 írta:Idehaza forgalomból véglegesen kivonod, és ott meg forgalomba helyezteted. Számold ki a költségeket, és tedd hozzá azt, hogy itteni biztosításod megszűnik, de ott újat kell majd kötni/fizetni.
A döntés a tiéd!
Steve Xtra írta:Atya67 írta:Idehaza forgalomból véglegesen kivonod, és ott meg forgalomba helyezteted. Számold ki a költségeket, és tedd hozzá azt, hogy itteni biztosításod megszűnik, de ott újat kell majd kötni/fizetni.
A döntés a tiéd!
Véglegesen kivonatni csak bontós papírral, vagy külföldre történt eladással lehet
Lacok írta:Brutus!
Szerintem felesleges túlzottan aggódnod vagy túlbonyolítani a dolgot. Kis hazánkban is létezik a tartósan itt tartózkodó külföldiek részére a C-C++++ rendszám. Ha nálunk van akkor egy "kicsit" fejlettebb demokráciával rendelkező országban is kell lennie!!
üdv.Lacok
beyondgood írta:Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?
Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.
Előre is nagyon szépen köszönöm!![]()
Sziasztok!
beyondgood írta:Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?
Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.
Előre is nagyon szépen köszönöm!![]()
Sziasztok!
Atya67 írta:Sziasztok!
Atya67 írta:beyondgood írta:Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?
Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.
Előre is nagyon szépen köszönöm!![]()
Sziasztok!
Én azt javaslom, hogy VIDD!!!!! BE!!! SZERVÍZBE!!!!!!
Miután majd mindent elektronika irányít, kell a szervíz!
ha karbis lenne P-szelep nélkül, akkor a sufni tuningot ajánlanám.
Nézz rá Pumálé gondjaira! Az övé is 1 beteg vas (igaz, sokkal öregebb), ami kiabál a szakszervízért. A tiéd még új, hidd el, muszály lenne betolnod!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég