Adás-Vétel-Csere

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Hát Brutus nem akarlak elkeseríteni,de ez az időszak (azt kell mondjam már csak magyarországon),nem a motorkereskedés időszaka.
2 milláért nemigen fog elmenni.
De ne is add el. INkább keress jogi kiskaput ;)
Balu80
Új tag
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 22:52
Vele motorozok: Yamaha xjr 1300
Tartózkodási hely: Debrecen
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Balu80 »

***brutus*** írta:
Balu80 írta:
***brutus*** írta:Lehet el kell adnom a motort a munka miatt, mivel Svàjcban ha tovàbb vagyok kint mint egy év nem lehet magyar jogsim, le kell cserélni svàjcira, és akkor csak svàjci jàrmüvem lehet. Ha nem lesz màs megoldàs lehet sajnos ez lesz, bàr amilyen nevetséges àrakon kelnek el a motorok lehet megtartom... Tehàt ha vkit érdekel nincs egy éves, most 11 ezer km van benne, mire hazaérek lenne benne kb 15 ezer. Sztem semmit nem kell irnom rola, karcmentes, gyilkolva sosem volt, és rohadt jo motor. 2 millio alatti vicces ajànlatoktol kiméljetek.

Sztem annyiért tuti nem veszi meg senki.Esetleg 1,8-ért..
Ismerős a szöveg gondolom.. :77


Te 1.5-ért adtad el a tiédet, amikor az 3 évvel idősebb volt. Lehet ennyiért nem kell senkinek, akkor megmarad. :ok


Úgy legyen,maradjon meg és ne kelljen eladni :ok
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

Ha tartósan kint dolgozol, akkor nem éri meg kinti ismételt forgalomba helyezést megoldani?
Tuti, hogy az is fizetős megoldás, de mégis marad a gép.
Vagy ha úgysem vagy svájci állampolgár, akkor miért nem használhatnád?
EU-ban 180 nap folyamatos(!!!!!) kint tartózkodást követően kellene a gépedet kinti forgalomba helyezéshez legalizálni. De itt is a folyamatoson van a hangsúly!
Járj 1 kőrt, biztos van megoldás! Én 1 évig használtam az enyémet külföldön, és a kutya sem kötött belém! :xl
http://www.youtube.com/watch?v=Fh8Ic6MbtoU
Balu80
Új tag
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2009. aug. 13., csüt. 22:52
Vele motorozok: Yamaha xjr 1300
Tartózkodási hely: Debrecen
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Balu80 »

Atya67 írta:Ha tartósan kint dolgozol, akkor nem éri meg kinti ismételt forgalomba helyezést megoldani?
Tuti, hogy az is fizetős megoldás, de mégis marad a gép.
Vagy ha úgysem vagy svájci állampolgár, akkor miért nem használhatnád?
EU-ban 180 nap folyamatos(!!!!!) kint tartózkodást követően kellene a gépedet kinti forgalomba helyezéshez legalizálni. De itt is a folyamatoson van a hangsúly!
Járj 1 kőrt, biztos van megoldás! Én 1 évig használtam az enyémet külföldön, és a kutya sem kötött belém! :xl


Akkor ha meg lehet oldani menj át egy másik szomszédos országba 175 nap után..Kilépsz,belépsz az országba és már meg is van oldva a dolog..Gondolom ha újra belépsz svájcba akkor onnan újra ketyeg a 180 nap.
Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

Atya67 írta:Ha tartósan kint dolgozol, akkor nem éri meg kinti ismételt forgalomba helyezést megoldani?
Tuti, hogy az is fizetős megoldás, de mégis marad a gép.
Vagy ha úgysem vagy svájci állampolgár, akkor miért nem használhatnád?
EU-ban 180 nap folyamatos(!!!!!) kint tartózkodást követően kellene a gépedet kinti forgalomba helyezéshez legalizálni. De itt is a folyamatoson van a hangsúly!
Járj 1 kőrt, biztos van megoldás! Én 1 évig használtam az enyémet külföldön, és a kutya sem kötött belém! :xl


Itt nincs ilyen ki-be lépegetös dolog. én sem akarom eladni a motort, nem azért vettem. Nem is nevetséges àron kinàltam... Itt sajnos ugy van hogy a munkavàllalàsi engedélyed szerint nézik, teljesen mind1 meddig vagy itt. Mivel tervezem hogy kint maradok, elöbb utobb le kell cserélni. De utànajàrok, hogy lehet megoldani, lehet itt is forgalomba lehet helyeztetni, de lehet csak uj jàrmènél lenet megtenni. De meg fogom kérdezni, milyen lehetöségek vannak. Motorral engem sem àllitottak meg soha, mert ott nem làtjàk h külföldi vok. :ok
Avatar
ZsoltK
Igazi tag
Hozzászólások: 278
Csatlakozott: 2009. júl. 30., csüt. 7:57
Vele motorozok: RSV 1000 R Factory
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: ZsoltK »

***brutus*** írta:Itt nincs ilyen ki-be lépegetös dolog. én sem akarom eladni a motort, nem azért vettem. Nem is nevetséges àron kinàltam... Itt sajnos ugy van hogy a munkavàllalàsi engedélyed szerint nézik, teljesen mind1 meddig vagy itt. Mivel tervezem hogy kint maradok, elöbb utobb le kell cserélni. De utànajàrok, hogy lehet megoldani, lehet itt is forgalomba lehet helyeztetni, de lehet csak uj jàrmènél lenet megtenni. De meg fogom kérdezni, milyen lehetöségek vannak. Motorral engem sem àllitottak meg soha, mert ott nem làtjàk h külföldi vok. :ok


Brutus,
ne légy hülye. Már miért ne lehetne forgalomba helyezni? Típusbizonyítványa van, EU-s forgalmija van ... 2 milláért úgy sem adod el. És ne feledd, Svájc sem Magyarország, nem hinném, hogy megoldhatatlan bürokratikus akadályokat gördítene eléd a rendszer ... járj utána, lesz megoldás.
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: zoner »

Ha forgalomba lehet helyezni, vajon megmarad a magyar rendszám is?

Egyébként Svájcban nem úgy van, hogy névre adják a rendszámot?
Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

Szerintem is meg lehet oldani. Utànajàrok, csak lehet nem éri meg ha plussz fél milliot be kell fizetnem rà... Igen azt hiszem névre adjàk a rendszàmot.
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

***brutus*** írta:Szerintem is meg lehet oldani. Utànajàrok, csak lehet nem éri meg ha plussz fél milliot be kell fizetnem rà... Igen azt hiszem névre adjàk a rendszàmot.



Nem Magyarországon szeretnéd forgalomba helyezni... Nem hinném hogy ennyi pénzt kéne rá költeni..
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

Gege91 írta:
***brutus*** írta:Szerintem is meg lehet oldani. Utànajàrok, csak lehet nem éri meg ha plussz fél milliot be kell fizetnem rà... Igen azt hiszem névre adjàk a rendszàmot.



Nem Magyarországon szeretnéd forgalomba helyezni... Nem hinném hogy ennyi pénzt kéne rá költeni..


Majd utànajàrok. Mo-on több mint 300 ezer ft.... Asszem 280 a reg ado, meg majd 50 a forgba helyezés...
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

Idehaza forgalomból véglegesen kivonod, és ott meg forgalomba helyezteted. Számold ki a költségeket, és tedd hozzá azt, hogy itteni biztosításod megszűnik, de ott újat kell majd kötni/fizetni.
A döntés a tiéd!
http://www.youtube.com/watch?v=Fh8Ic6MbtoU
Avatar
Steve Xtra
A celeb
Hozzászólások: 2718
Csatlakozott: 2008. júl. 30., szer. 7:04
Vele motorozok: Tuono racing '03
Tartózkodási hely: Inàrcs
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Steve Xtra »

Atya67 írta:Idehaza forgalomból véglegesen kivonod, és ott meg forgalomba helyezteted. Számold ki a költségeket, és tedd hozzá azt, hogy itteni biztosításod megszűnik, de ott újat kell majd kötni/fizetni.
A döntés a tiéd!

Véglegesen kivonatni csak bontós papírral, vagy külföldre történt eladással lehet
Kép
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

Steve Xtra írta:
Atya67 írta:Idehaza forgalomból véglegesen kivonod, és ott meg forgalomba helyezteted. Számold ki a költségeket, és tedd hozzá azt, hogy itteni biztosításod megszűnik, de ott újat kell majd kötni/fizetni.
A döntés a tiéd!

Véglegesen kivonatni csak bontós papírral, vagy külföldre történt eladással lehet

Miután külföldre költözne, jogilag majdnem arról van szó, hogy magyarországi lakcíméről kijelentkezve eladja a motort önmagának, a külföldi lakcímére.
gyakorlatilag kint kell elindítani az akciót, vizsga meg követelmények teljesítése esetén megkaphatja a külföldi papírozást, rendszámot, a leszerelt Magyart meg lehet vissza küldeni vagy hozni papírokkal együtt. És ekkor végleg kivonódik a rendszerből.
Majd lehet fordítani a hazaköltözésnél.
http://www.youtube.com/watch?v=Fh8Ic6MbtoU
Avatar
Lacok
Kíváncsi
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2009. okt. 29., csüt. 11:21
Vele motorozok: Caponord
Tartózkodási hely: Tatabánya
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Lacok »

Brutus!
Szerintem felesleges túlzottan aggódnod vagy túlbonyolítani a dolgot. Kis hazánkban is létezik a tartósan itt tartózkodó külföldiek részére a C-C++++ rendszám. Ha nálunk van akkor egy "kicsit" fejlettebb demokráciával rendelkező országban is kell lennie!!
üdv.Lacok
Avatar
***brutus***
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 1798
Csatlakozott: 2008. dec. 15., hétf. 22:03
Vele motorozok: MV Brutale 1090 R
Tartózkodási hely: Zürich
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: ***brutus*** »

Lacok írta:Brutus!
Szerintem felesleges túlzottan aggódnod vagy túlbonyolítani a dolgot. Kis hazánkban is létezik a tartósan itt tartózkodó külföldiek részére a C-C++++ rendszám. Ha nálunk van akkor egy "kicsit" fejlettebb demokráciával rendelkező országban is kell lennie!!
üdv.Lacok


Itt ilyen tuti nincs.
beyondgood
Új tag
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2010. aug. 10., kedd 0:06
Vele motorozok: Aprilia RS 125
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: beyondgood »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?

Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.

Előre is nagyon szépen köszönöm! :zold

Sziasztok!
Avatar
Atya67
Fanatikus fórumlakó
Hozzászólások: 3168
Csatlakozott: 2008. aug. 12., kedd 17:31
Vele motorozok: RSV FACTORY
Tartózkodási hely: Bp. Csepel
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Atya67 »

beyondgood írta:Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?

Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.

Előre is nagyon szépen köszönöm! :zold

Sziasztok!

Én azt javaslom, hogy VIDD!!!!! BE!!! SZERVÍZBE!!!!!!
Miután majd mindent elektronika irányít, kell a szervíz!
ha karbis lenne P-szelep nélkül, akkor a sufni tuningot ajánlanám.
Nézz rá Pumálé gondjaira! Az övé is 1 beteg vas (igaz, sokkal öregebb), ami kiabál a szakszervízért. A tiéd még új, hidd el, muszály lenne betolnod!
http://www.youtube.com/watch?v=Fh8Ic6MbtoU
Avatar
Gege91
Igazi tag
Hozzászólások: 570
Csatlakozott: 2010. júl. 11., vas. 17:31
Vele motorozok: Yamaha R6 03
Tartózkodási hely: Szentendre
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Gege91 »

beyondgood írta:Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?

Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.

Előre is nagyon szépen köszönöm! :zold

Sziasztok!


Szép egyenletesen kéne húznia, biztos hogy nem kéne gondolkodnia, ha nem nyit a power akkor hibás, de ott más baj is van..
Motort és nőt nem adok kölcsön!!
Avatar
zoner
Igazi tag
Hozzászólások: 981
Csatlakozott: 2009. márc. 27., pén. 11:14
Vele motorozok: Aprilia Falco
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: zoner »

Soksok plusz +++

Atya67 írta:Sziasztok!

Én azt javaslom, hogy VIDD!!!!! BE!!! SZERVÍZBE!!!!!!
Miután majd mindent elektronika irányít, kell a szervíz!
ha karbis lenne P-szelep nélkül, akkor a sufni tuningot ajánlanám.
Nézz rá Pumálé gondjaira! Az övé is 1 beteg vas (igaz, sokkal öregebb), ami kiabál a szakszervízért. A tiéd még új, hidd el, muszály lenne betolnod![/quote]
Pumélá
Igazi tag
Hozzászólások: 817
Csatlakozott: 2010. jún. 3., csüt. 15:14
Vele motorozok: Cagiva Mito I
Tartózkodási hely: Tab
Kapcsolat:

Re: Adás-Vétel-Csere

Hozzászólás Szerző: Pumélá »

Atya67 írta:
beyondgood írta:Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni az Aprilia RS 125ösömmel kapcsolatban. Ez egy 2007-es modell, 2500km-rel vettem, én azóta beletettem 3000km-t így most van benne 5500km. 4000km-nél már be kellett volna vinni szervizelni, csak nem volt még rá időm. (egy ilyen szervizelés mit takar? váltóolaj-csere, ilyesmik?)
Mostanában (az utóbbi 100-200km-en) észrevettem hogy a Power szelep nem nyit ki, csak 6000 rpm-nél 8000-nél már nem.
Mert régen így volt hogy 6000nél egyszer meg még 8000nél.
Nem tudom mi lehet a gond, esetleg tudnátok segíteni?

Ja és még annyi, hogy akinek ilyen gépe van, annak hogy szokott a fordulat felmenni? Nekem úgy van, hogy normálisan elindul 1000-től 5000ig, ott "gondolkodik" (vagy 2 másodpercet, amíg felszökik a fordulat szép lassan 6000-re) és utána nyit a szelep és indul meg. Esetleg benne lehet a fojtás? Végsebessége 155-160km/óra.

Előre is nagyon szépen köszönöm! :zold

Sziasztok!

Én azt javaslom, hogy VIDD!!!!! BE!!! SZERVÍZBE!!!!!!
Miután majd mindent elektronika irányít, kell a szervíz!
ha karbis lenne P-szelep nélkül, akkor a sufni tuningot ajánlanám.
Nézz rá Pumálé gondjaira! Az övé is 1 beteg vas (igaz, sokkal öregebb), ami kiabál a szakszervízért. A tiéd még új, hidd el, muszály lenne betolnod!



Hát én nekem volt egy 2008-as RS 50 em... Azt egyszer vittem szakszervízbe... Nem akarom leírni, hogy melyikbe, pofátlanul magas árért szedték ki a folytást, és egy 2 foggal nagyobb fogaskereket kaptam... És mindez 35.000 HUF ... Te jó ég... Csak néztem amikor mondták, hogy mennyi lesz... És hajtóműolajat sem cseréltek... Naszóval oké kifizettem, ülök a gépre indítom hopp nincs alapjárat... Nem értem, hogy miért piszkálták el úgy kellett szóljak nekik... Oké, ezért ˝ajándékba˝ kaptam tőluk olajat és hol tölti bele? Hát persze, hogy az olajszintjelzőt kitépve annak a helyén....

Én azt mondom, hogy menj fel az Aprilia weblapjára és töltsd le az RS 125 gyári service manualját :ok Benne van minden, hogy X km ként mittomén ezt kell cserélni meg azt és ezt a fajta valamit rakj bele... :ok :ok :ok
Hát igen, a motorom szakszervízért kiált... Ez szó szerint igaz :nem
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég