Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Beszélgetések, túrák, viccek, adok-veszek,
friss motoros hírek, cikkek, és minden ami motorozás.
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Geresics »

plazer írta:...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Geresics írta:
plazer írta:...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

Hat nem :no mivel mentem volna van a mana meg pár Honda ennyi
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Geresics »

plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

Hat nem :no mivel mentem volna van a mana meg pár Honda ennyi

Autóra gondoltam! :070 :071
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Geresics írta:
plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

Hat nem :no mivel mentem volna van a mana meg pár Honda ennyi

Autóra gondoltam! :070 :071

Jaaa de azt vezettem es azt szeretem is de az autó az autó annak az a dolga hogy kényelmes meg nagy legyen de a motorban nem tudom ezt az automatát értékelni egyenlőre.
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

http://totalbike.hu/technika/2016/06/17/fekek_tuningja/
Egy kis fék tuning leírás - szeretem az ilyet ahol leírja a hülyeségeket is
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Geresics »

plazer írta:Jaaa de azt vezettem es azt szeretem is de az autó az autó annak az a dolga hogy kényelmes meg nagy legyen de a motorban nem tudom ezt az automatát értékelni egyenlőre.

Én anno autóban is elképzelhetetlennek tartottam. Aztán kipróbáltam egyet, és 180°-ot változott a véleményem! :tdbi:
Motornál (a saját szemszögemből) már alapból jó ötletnek tartom, HA jól működik, de itt is úgy gondolom, hogy a puding próbája az evés, és addig csak okoskodhatok a témáról, amíg ki nem próbáltam! Remélem lesz előbb-utóbb lehetőségem kipróbálni egy DCT-s Africa Twin-t, mert addig csak a süketelés megy...
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Geresics írta:
plazer írta:Jaaa de azt vezettem es azt szeretem is de az autó az autó annak az a dolga hogy kényelmes meg nagy legyen de a motorban nem tudom ezt az automatát értékelni egyenlőre.

Én anno autóban is elképzelhetetlennek tartottam. Aztán kipróbáltam egyet, és 180°-ot változott a véleményem! :tdbi:
Motornál (a saját szemszögemből) már alapból jó ötletnek tartom, HA jól működik, de itt is úgy gondolom, hogy a puding próbája az evés, és addig csak okoskodhatok a témáról, amíg ki nem próbáltam! Remélem lesz előbb-utóbb lehetőségem kipróbálni egy DCT-s Africa Twin-t, mert addig csak a süketelés megy...

Én is kipróbálnám pont emiatt, autóban én régen is szerettem volna most meg főleg levezettem kb 500.000 km-et az elmúlt években tököm tele van a váltással már. De motoron nem szoktam érezni ezt a dolgot, amúgy én azt tartanám jó megoldásnak és akkor nem is gondolkoznék rajta, ha lenne ugyan úgy váltó meg kuplung kar és el tudnád dönteni, hogy épp hogyan akarod használni normál vagy automata üzemmódban, de hogy a kormányon van egy gomb engem nem kárpótol.
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Africa Twin 2016 "teszt" élmények:

Volt szerencsém menni végre egy új Africa Twin-nel, nem is annyira keveset majdnem 800km-et sikerült abszolválni ennek 99%-a kanyarokban történt :ok A táv 99%-ban utassal mentem, de azért egy két kanyart nyomtam egyedül is. Nos megpróbálom pontokba szedni a dolgot:

Geometria, váz, kezelőszervek:
Ami feltűnik főleg a Caponord után egy sokkal filigránabb gép, majdnem olyan keskeny mint egy Pegaso, viszont szinte krossz motorosan magas, nekem 185cm-el úgy ér le mindkét oldalon a lában hogy a sarkam alatt van 1-2cm a földig. Az ülés pozíció nagyon kényelmes, jól eltalált azonnal otthon érzed magad rajta, lehet picit hátrébb csúszva túrásabb pozícióban vagy fel lehet akár szinte szupermotós pózban ülni a tank aljára. A kormány megfelelően széles - ezzel nekem mindig gondom van, főleg az Aprilia-k óta - a kezelőszervez tényleg az elvárt mindig emlegetett Hondás precizitással működnek. A kuplung bovdenes, ahogy a gáz is de mind tökéletes finomsággal kezelhető, a váltó vaj puha élmény használni. A kipörgésgátló és az ABS használatához, ki-be kapcsolásához nem kell semmit elolvasni próbálgatni azonnal tudja az ember hogy működik, plusz a legjobb hogy menet közben is lehet kapcsolgatni és állítgatni. A műszerfal nagyon jó, sok adatot jelenít meg, a kezelése szintén pofon egyszerű, illetve ami érdekes minél jobban süti a nap annál jobban látszik. A szélvédelem tök jó főleg ahhoz képest milyen keskeny a gép, nekem pont a sisak tetejére dobta a szelet a gyári kis plexivel, de ha 5cm-rel lentebb húztam a fejem akkor 160 körül is tökéletes szélcsend volt.
A súlypont nagyon lentre került egyáltalán nem érezni a 232kg ami mondjuk már menetkész tömeg, szárazon ~210kb körül van. A szabad hasmagasság brutál, illetve a nagy kerekek miatt szar utak, magas padkáról le-fel menni akár utassal is, kb fel sem tűnik! A gyári doboztartó kialakítása zseniális, nincs semmilyen konzol stb az oldalsó idomon van 2 lyuk illetve a hátsó lábtartóból kiálló kis konzolon támaszkodik fel a doboz ha felteszed. A ledes lámpa nagyon tetszett amellett hogy jól néz ki, tényleg komoly fénye van, a reflektor is brutális, ezeknek hasznát is vettem mert este is mentem, meg Montenegróban az alagutak amiből van bőven nincsenek kivilágítva így bemész mondjuk 100-al és totális sötétség van, ott jó szolgálatot tesz egy jó fényszóró!
Az utasnak az ülés kényelemes nem csúszkál rajta, nem esik előre fékezésekkor, a kapaszkodónak jó a fogása, formája és jó helyen is van. Az egyetlen hiba amit én találtam a motorban hogy az ülés terep motorosan kemény, egyszerűen szétnyomta hosszú távon a seggem, vagy a gyári zselés ülés vagy valami utólagos megoldás/átalakítás nekem mindenképp kéne!

Fékek, futómű
Az első futómű japán motorokhoz képest szokatlan módon állítható és mint az új krossz motorokon a két villa szárban a funkciók elkülönülnek ha jól láttam egyik fele rugózik, másik csillapít. A hátsó gátlónál mint a caponord estében is az előfeszítést lehet állítani egy kézzel tekergethető állítóval. A futóműről általánosságban elmondható hogy puha de ettől függetlenül soha nem bizonytalan az úttartása tökéletes. Megmondom őszintén az elején óvatosan dobtam be a kanyarokba az elöl 90/90r21-es hátul 150/70r18 de tök alaptalan volt a dolog meg egyszer sem csúszott meg, pedig több kanyarban sikerült a lábtartót is letenni utassal együtt :070 A fékek nagyon finoman adagolhatóak, nem éreztem hiányát a fém fékcsöveknek, a hátsó fék is kifejezetten jó. Itt is érződik ha nagyot fékezel hogy lágy a futómű kanyar előtt nagyot bólint a gép kicsit mint egy krossz motor de egyáltalán nem zavaró sőt nekem kifejezetten tetszett is a dolog. A futóműről még az is elmondható ahogy a egész motorról, hogy nagyon a kezed alá dolgozik tényleg simán lehet jobbra-balra dobálni a kanyarokban mint egy kis 600-as endurót! 2 személlyel elég jót meccseltem az egyik nagy szerpentinen egy helyi arccal aki egy 690-es kacsacsőrű sm-el volt és mindent elmondott mikor egy bő fél óra "versenyzés" után mellénk jött és mutogatott hogy ez kurva jó volt! :ok

Motor
Először is a hang ami a gyári dobból kijön: nem tudom, hogy tolták ezt át a szabvány méréseken de nagyon jó hangja van! Motorfékes lefelé gurulásoknál még durrog is, megkockáztatom, hogy akár a gyári dobbal is simán együtt lehet élni hosszú távon sport dob nélkül. A motor karaktere zseniálisan eltalált azt kell mondjam habár a karakter kevesebb de a hangolása sokkal jobb mint a V2-nek. Nagyon alulról elkezd tolni 2-3000 közt már rendesen megindul a gép, igaz utána szép lineárisan növekvő teljesítmény leadása van de olyan fordulat szám ahogy egy nagy seggbe rúgás vagy tűzijáték van az nincs. De ez nem is baj ez így tökéletes szerintem, ha épp nem nagyon sportosan vereted mindig azt érzed fel kell kapcsolnod mert nincs értelme forgatni. 2 személlyel sem gond a 160-200 közötti tempó és semmi különös megerőltetést nem jelent sem utasnak, sem pilótának, sem motornak. Ami szintén nagyon tetszett hogy jó a hatótáv pedig a tank túra enduróhoz képest elég kicsi: 18,8 liter mégis utassal együtt is az én stílusomban ami nem épp a spórolásról szól el lehet menni 300km felett, végig 5,1-5,3 közötti fogyasztást mértem, szerintem egy emberes használat során 5 alá vinni egyáltalán nem utópia, ha valakinek nyugodt utazó tempója van és nem tekergeti a szarvát szerintem 4-4,5 közt is simán elmegy a gép - ami ugye már 400km körüli hatótáv! A váltó fokozatai kicsit hosszabbak mint a caponord esetében illetve ezt saccolom a frodulatszám vs km óra által mutatott értékek alapján, az viszont kérdés mennyit csal az órája mert lehet a 170 csak 160, a capo esetében pedig tökéletesen pontos mert azt már elég sokat mértem GPS-el.

Kinézet, desing
Tetszett ez a tricolor verzió, de mivel én nem vagyok ős AT rajonogó nekem a piros CRF Rally fényezés jobban bejön, ezen nekem kicsit sok volt az arany. De jól össze van rakva a dolog szépen a színek, a festés minősége, az eloxálások, a kormány végre kónuszos nem egy vézna kis gagyi cső. Az egészre ha ránézek olyan érzésem van, hogy sok európai motort nézegettek mire ezt megcsinálták! A hátsó lengővilla, a bronz színű deklik, az első telók és a végükön a kékre eloxált állítók, kormányvégek mint szemet gyönyörködtető részletek amihez nem vagyok szokva japán motoron!

Összesítve számomra egy tökéletes túra enduró - az ülést leszámítva - a mindig tv szlogenjével élve: minden ami kell semmi ami nem. Pont azt tudja amire vágysz, szuper blokk, futómű, váz, zseniális kezelhetőség nincs viszont semmi csicsa elektromos gáz/futómű/üzemmód kapcsoló. amikre nincs szükség egy jó motorozáshoz.
Csatolmányok
IMG_1941.JPG
IMG_2070.JPG
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

:yep :070
nem véletlen a toplistás eladás :ok
Jó kis írás volt ez papa!
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Kenyér írta::yep :070
nem véletlen a toplistás eladás :ok
Jó kis írás volt ez papa!

Igen és az a durva, hogy már látni az utakon is a gépeket, illetve hogy mennyivel több lenne ha ugye ki tudnák szolgálni a rendeléseket mert a földrengés miatt állt a gyár sok idei megrendelés már csak jövő évben lesz teljesítve annyi csúszás van - ez félig kapóra is jött nekik szerintem tovább gerjesztette a vágyat a gép iránt, még nőtt a kereslet rá.
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Steve Xtra
A celeb
Hozzászólások: 2718
Csatlakozott: 2008. júl. 30., szer. 7:04
Vele motorozok: Tuono racing '03
Tartózkodási hely: Inàrcs
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Steve Xtra »

Ügyi vagy Plazer jó leírást adtál. Amit olvasgattam eddig tesztet nekem is valami hasonló elméleti képem alakult ki róla. Ez valójában egy nagy crf450. Olyanom meg volt és egy nagyon szerethető motor.
Kép
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Steve Xtra írta:Ügyi vagy Plazer jó leírást adtál. Amit olvasgattam eddig tesztet nekem is valami hasonló elméleti képem alakult ki róla. Ez valójában egy nagy crf450. Olyanom meg volt és egy nagyon szerethető motor.

Igen egy nagy crf ami azért turasitva van :ok
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Hoppá hoppá a németek szerint az RSV4 a legjobb ezres sport motor jelenleg már nem az S1000RR
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/1000_sportmotorok_osszehasonlito_1_resz?page=1
Kép
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Geresics »

plazer írta:Ez az Afrika mindenhol csak jó kritikát kap
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_crf1000l_africa_twin_terepen?page=1

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Avatar
Kenyér
Adminisztrátor
Hozzászólások: 41873
Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Kenyér »

Geresics írta:
plazer írta:Ez az Afrika mindenhol csak jó kritikát kap
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_crf1000l_africa_twin_terepen?page=1

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Sok tulajt nem ismerek, de az ismerősök, akik próbálták, mind elégedetten nyilatkoztak.
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Geresics írta:
plazer írta:Ez az Afrika mindenhol csak jó kritikát kap
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_crf1000l_africa_twin_terepen?page=1

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Nem tudom mire gondolsz, mert :
1. sehol nem olvastam rosszat róla
2. mentem vele 1000km-et és marhára tetszett nekem is
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
plazer
Moderátor
Hozzászólások: 39301
Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Vele motorozok: -
Tartózkodási hely: Göd
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: plazer »

Kenyér írta:
Geresics írta:
plazer írta:Ez az Afrika mindenhol csak jó kritikát kap
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_crf1000l_africa_twin_terepen?page=1

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Sok tulajt nem ismerek, de az ismerősök, akik próbálták, mind elégedetten nyilatkoztak.

Igen és olyan embernek is tetszett aki egy busáról ült rá :hihi
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Avatar
Geresics
Igazi tag
Hozzászólások: 474
Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Tartózkodási hely: Pécs
Kapcsolat:

Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)

Hozzászólás Szerző: Geresics »

Kenyér írta:
Geresics írta:
plazer írta:Ez az Afrika mindenhol csak jó kritikát kap
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_crf1000l_africa_twin_terepen?page=1

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Sok tulajt nem ismerek, de az ismerősök, akik próbálták, mind elégedetten nyilatkoztak.

Oldalsztender nagyon gyenge, SET gomb beragadását többen írták, gyári markolatfűtés, idomcsavarok (ránézel és a fekete felületi bevonat lejön róla), küllők korrodálódnak, + a DCT-s változatra nagyon sok panasz van
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég