www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2017. dec. 13., szer. 18:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1380 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 65, 66, 67, 68, 69  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 15., szer. 23:32 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 16., csüt. 9:40 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
plazer írta:
...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

Hat nem :no mivel mentem volna van a mana meg pár Honda ennyi

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 16., csüt. 22:26 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:
...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

Hat nem :no mivel mentem volna van a mana meg pár Honda ennyi

Autóra gondoltam! :070 :071

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 16., csüt. 22:57 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
plazer írta:
Geresics írta:
plazer írta:
...vagy húzod a gázt vagy nem :nemert

Te még sosem mentél automatával? :piszka (Nem robogóra gondolok...)

Hat nem :no mivel mentem volna van a mana meg pár Honda ennyi

Autóra gondoltam! :070 :071

Jaaa de azt vezettem es azt szeretem is de az autó az autó annak az a dolga hogy kényelmes meg nagy legyen de a motorban nem tudom ezt az automatát értékelni egyenlőre.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 17., pén. 8:45 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
http://totalbike.hu/technika/2016/06/17/fekek_tuningja/
Egy kis fék tuning leírás - szeretem az ilyet ahol leírja a hülyeségeket is

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 17., pén. 8:46 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:
Jaaa de azt vezettem es azt szeretem is de az autó az autó annak az a dolga hogy kényelmes meg nagy legyen de a motorban nem tudom ezt az automatát értékelni egyenlőre.

Én anno autóban is elképzelhetetlennek tartottam. Aztán kipróbáltam egyet, és 180°-ot változott a véleményem! :tdbi:
Motornál (a saját szemszögemből) már alapból jó ötletnek tartom, HA jól működik, de itt is úgy gondolom, hogy a puding próbája az evés, és addig csak okoskodhatok a témáról, amíg ki nem próbáltam! Remélem lesz előbb-utóbb lehetőségem kipróbálni egy DCT-s Africa Twin-t, mert addig csak a süketelés megy...

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 17., pén. 11:15 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
plazer írta:
Jaaa de azt vezettem es azt szeretem is de az autó az autó annak az a dolga hogy kényelmes meg nagy legyen de a motorban nem tudom ezt az automatát értékelni egyenlőre.

Én anno autóban is elképzelhetetlennek tartottam. Aztán kipróbáltam egyet, és 180°-ot változott a véleményem! :tdbi:
Motornál (a saját szemszögemből) már alapból jó ötletnek tartom, HA jól működik, de itt is úgy gondolom, hogy a puding próbája az evés, és addig csak okoskodhatok a témáról, amíg ki nem próbáltam! Remélem lesz előbb-utóbb lehetőségem kipróbálni egy DCT-s Africa Twin-t, mert addig csak a süketelés megy...

Én is kipróbálnám pont emiatt, autóban én régen is szerettem volna most meg főleg levezettem kb 500.000 km-et az elmúlt években tököm tele van a váltással már. De motoron nem szoktam érezni ezt a dolgot, amúgy én azt tartanám jó megoldásnak és akkor nem is gondolkoznék rajta, ha lenne ugyan úgy váltó meg kuplung kar és el tudnád dönteni, hogy épp hogyan akarod használni normál vagy automata üzemmódban, de hogy a kormányon van egy gomb engem nem kárpótol.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. jún. 21., kedd 9:34 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Napi nézegetni való:
http://totalbike.hu/magazin/2016/06/19/assen_superbike_revival/
Kép

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. júl. 18., hétf. 10:49 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Africa Twin 2016 "teszt" élmények:

Volt szerencsém menni végre egy új Africa Twin-nel, nem is annyira keveset majdnem 800km-et sikerült abszolválni ennek 99%-a kanyarokban történt :ok A táv 99%-ban utassal mentem, de azért egy két kanyart nyomtam egyedül is. Nos megpróbálom pontokba szedni a dolgot:

Geometria, váz, kezelőszervek:
Ami feltűnik főleg a Caponord után egy sokkal filigránabb gép, majdnem olyan keskeny mint egy Pegaso, viszont szinte krossz motorosan magas, nekem 185cm-el úgy ér le mindkét oldalon a lában hogy a sarkam alatt van 1-2cm a földig. Az ülés pozíció nagyon kényelmes, jól eltalált azonnal otthon érzed magad rajta, lehet picit hátrébb csúszva túrásabb pozícióban vagy fel lehet akár szinte szupermotós pózban ülni a tank aljára. A kormány megfelelően széles - ezzel nekem mindig gondom van, főleg az Aprilia-k óta - a kezelőszervez tényleg az elvárt mindig emlegetett Hondás precizitással működnek. A kuplung bovdenes, ahogy a gáz is de mind tökéletes finomsággal kezelhető, a váltó vaj puha élmény használni. A kipörgésgátló és az ABS használatához, ki-be kapcsolásához nem kell semmit elolvasni próbálgatni azonnal tudja az ember hogy működik, plusz a legjobb hogy menet közben is lehet kapcsolgatni és állítgatni. A műszerfal nagyon jó, sok adatot jelenít meg, a kezelése szintén pofon egyszerű, illetve ami érdekes minél jobban süti a nap annál jobban látszik. A szélvédelem tök jó főleg ahhoz képest milyen keskeny a gép, nekem pont a sisak tetejére dobta a szelet a gyári kis plexivel, de ha 5cm-rel lentebb húztam a fejem akkor 160 körül is tökéletes szélcsend volt.
A súlypont nagyon lentre került egyáltalán nem érezni a 232kg ami mondjuk már menetkész tömeg, szárazon ~210kb körül van. A szabad hasmagasság brutál, illetve a nagy kerekek miatt szar utak, magas padkáról le-fel menni akár utassal is, kb fel sem tűnik! A gyári doboztartó kialakítása zseniális, nincs semmilyen konzol stb az oldalsó idomon van 2 lyuk illetve a hátsó lábtartóból kiálló kis konzolon támaszkodik fel a doboz ha felteszed. A ledes lámpa nagyon tetszett amellett hogy jól néz ki, tényleg komoly fénye van, a reflektor is brutális, ezeknek hasznát is vettem mert este is mentem, meg Montenegróban az alagutak amiből van bőven nincsenek kivilágítva így bemész mondjuk 100-al és totális sötétség van, ott jó szolgálatot tesz egy jó fényszóró!
Az utasnak az ülés kényelemes nem csúszkál rajta, nem esik előre fékezésekkor, a kapaszkodónak jó a fogása, formája és jó helyen is van. Az egyetlen hiba amit én találtam a motorban hogy az ülés terep motorosan kemény, egyszerűen szétnyomta hosszú távon a seggem, vagy a gyári zselés ülés vagy valami utólagos megoldás/átalakítás nekem mindenképp kéne!

Fékek, futómű
Az első futómű japán motorokhoz képest szokatlan módon állítható és mint az új krossz motorokon a két villa szárban a funkciók elkülönülnek ha jól láttam egyik fele rugózik, másik csillapít. A hátsó gátlónál mint a caponord estében is az előfeszítést lehet állítani egy kézzel tekergethető állítóval. A futóműről általánosságban elmondható hogy puha de ettől függetlenül soha nem bizonytalan az úttartása tökéletes. Megmondom őszintén az elején óvatosan dobtam be a kanyarokba az elöl 90/90r21-es hátul 150/70r18 de tök alaptalan volt a dolog meg egyszer sem csúszott meg, pedig több kanyarban sikerült a lábtartót is letenni utassal együtt :070 A fékek nagyon finoman adagolhatóak, nem éreztem hiányát a fém fékcsöveknek, a hátsó fék is kifejezetten jó. Itt is érződik ha nagyot fékezel hogy lágy a futómű kanyar előtt nagyot bólint a gép kicsit mint egy krossz motor de egyáltalán nem zavaró sőt nekem kifejezetten tetszett is a dolog. A futóműről még az is elmondható ahogy a egész motorról, hogy nagyon a kezed alá dolgozik tényleg simán lehet jobbra-balra dobálni a kanyarokban mint egy kis 600-as endurót! 2 személlyel elég jót meccseltem az egyik nagy szerpentinen egy helyi arccal aki egy 690-es kacsacsőrű sm-el volt és mindent elmondott mikor egy bő fél óra "versenyzés" után mellénk jött és mutogatott hogy ez kurva jó volt! :ok

Motor
Először is a hang ami a gyári dobból kijön: nem tudom, hogy tolták ezt át a szabvány méréseken de nagyon jó hangja van! Motorfékes lefelé gurulásoknál még durrog is, megkockáztatom, hogy akár a gyári dobbal is simán együtt lehet élni hosszú távon sport dob nélkül. A motor karaktere zseniálisan eltalált azt kell mondjam habár a karakter kevesebb de a hangolása sokkal jobb mint a V2-nek. Nagyon alulról elkezd tolni 2-3000 közt már rendesen megindul a gép, igaz utána szép lineárisan növekvő teljesítmény leadása van de olyan fordulat szám ahogy egy nagy seggbe rúgás vagy tűzijáték van az nincs. De ez nem is baj ez így tökéletes szerintem, ha épp nem nagyon sportosan vereted mindig azt érzed fel kell kapcsolnod mert nincs értelme forgatni. 2 személlyel sem gond a 160-200 közötti tempó és semmi különös megerőltetést nem jelent sem utasnak, sem pilótának, sem motornak. Ami szintén nagyon tetszett hogy jó a hatótáv pedig a tank túra enduróhoz képest elég kicsi: 18,8 liter mégis utassal együtt is az én stílusomban ami nem épp a spórolásról szól el lehet menni 300km felett, végig 5,1-5,3 közötti fogyasztást mértem, szerintem egy emberes használat során 5 alá vinni egyáltalán nem utópia, ha valakinek nyugodt utazó tempója van és nem tekergeti a szarvát szerintem 4-4,5 közt is simán elmegy a gép - ami ugye már 400km körüli hatótáv! A váltó fokozatai kicsit hosszabbak mint a caponord esetében illetve ezt saccolom a frodulatszám vs km óra által mutatott értékek alapján, az viszont kérdés mennyit csal az órája mert lehet a 170 csak 160, a capo esetében pedig tökéletesen pontos mert azt már elég sokat mértem GPS-el.

Kinézet, desing
Tetszett ez a tricolor verzió, de mivel én nem vagyok ős AT rajonogó nekem a piros CRF Rally fényezés jobban bejön, ezen nekem kicsit sok volt az arany. De jól össze van rakva a dolog szépen a színek, a festés minősége, az eloxálások, a kormány végre kónuszos nem egy vézna kis gagyi cső. Az egészre ha ránézek olyan érzésem van, hogy sok európai motort nézegettek mire ezt megcsinálták! A hátsó lengővilla, a bronz színű deklik, az első telók és a végükön a kékre eloxált állítók, kormányvégek mint szemet gyönyörködtető részletek amihez nem vagyok szokva japán motoron!

Összesítve számomra egy tökéletes túra enduró - az ülést leszámítva - a mindig tv szlogenjével élve: minden ami kell semmi ami nem. Pont azt tudja amire vágysz, szuper blokk, futómű, váz, zseniális kezelhetőség nincs viszont semmi csicsa elektromos gáz/futómű/üzemmód kapcsoló. amikre nincs szükség egy jó motorozáshoz.


Csatolmányok:
IMG_1941.JPG
IMG_1941.JPG [ 2.27 MiB | Megtekintve 688 alkalommal. ]
IMG_2070.JPG
IMG_2070.JPG [ 3.04 MiB | Megtekintve 688 alkalommal. ]

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd
Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. júl. 18., hétf. 11:01 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41742
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
:yep :070
nem véletlen a toplistás eladás :ok
Jó kis írás volt ez papa!

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. júl. 18., hétf. 11:20 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Kenyér írta:
:yep :070
nem véletlen a toplistás eladás :ok
Jó kis írás volt ez papa!

Igen és az a durva, hogy már látni az utakon is a gépeket, illetve hogy mennyivel több lenne ha ugye ki tudnák szolgálni a rendeléseket mert a földrengés miatt állt a gyár sok idei megrendelés már csak jövő évben lesz teljesítve annyi csúszás van - ez félig kapóra is jött nekik szerintem tovább gerjesztette a vágyat a gép iránt, még nőtt a kereslet rá.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. júl. 19., kedd 11:26 
Offline
A celeb
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 30., szer. 7:04
Hozzászólások: 2713
Tartózkodási hely: Inàrcs
Vele motorozok: Tuono racing '03
Ügyi vagy Plazer jó leírást adtál. Amit olvasgattam eddig tesztet nekem is valami hasonló elméleti képem alakult ki róla. Ez valójában egy nagy crf450. Olyanom meg volt és egy nagyon szerethető motor.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. júl. 19., kedd 13:21 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Steve Xtra írta:
Ügyi vagy Plazer jó leírást adtál. Amit olvasgattam eddig tesztet nekem is valami hasonló elméleti képem alakult ki róla. Ez valójában egy nagy crf450. Olyanom meg volt és egy nagyon szerethető motor.

Igen egy nagy crf ami azért turasitva van :ok

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. nov. 6., vas. 10:19 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Hoppá hoppá a németek szerint az RSV4 a legjobb ezres sport motor jelenleg már nem az S1000RR
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/1000_sportmotorok_osszehasonlito_1_resz?page=1
Kép

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2016. nov. 30., szer. 23:20 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Ez az Afrika mindenhol csak jó kritikát kap
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/honda_crf1000l_africa_twin_terepen?page=1

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2017. jan. 10., kedd 9:02 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
plazer írta:

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2017. jan. 10., kedd 12:01 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41742
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Geresics írta:
plazer írta:

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Sok tulajt nem ismerek, de az ismerősök, akik próbálták, mind elégedetten nyilatkoztak.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu
http://www.egyujelet.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2017. jan. 10., kedd 12:05 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Geresics írta:
plazer írta:

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Nem tudom mire gondolsz, mert :
1. sehol nem olvastam rosszat róla
2. mentem vele 1000km-et és marhára tetszett nekem is

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2017. jan. 10., kedd 12:06 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 38846
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: Caponord, Tuono, EXC
Kenyér írta:
Geresics írta:
plazer írta:

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Sok tulajt nem ismerek, de az ismerősök, akik próbálták, mind elégedetten nyilatkoztak.

Igen és olyan embernek is tetszett aki egy busáról ült rá :hihi

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Tesztek-leírások(márkafüggetlen)
HozzászólásElküldve: 2017. jan. 10., kedd 14:14 
Offline
Igazi tag
Avatar

Csatlakozott: 2015. aug. 31., hétf. 23:14
Hozzászólások: 404
Tartózkodási hely: Pécs
Vele motorozok: Pegaso TRAIL
Kenyér írta:
Geresics írta:
plazer írta:

Mindenhol, kivéve pár őszinte vásárlót! :hihi

Sok tulajt nem ismerek, de az ismerősök, akik próbálták, mind elégedetten nyilatkoztak.

Oldalsztender nagyon gyenge, SET gomb beragadását többen írták, gyári markolatfűtés, idomcsavarok (ránézel és a fekete felületi bevonat lejön róla), küllők korrodálódnak, + a DCT-s változatra nagyon sok panasz van

_________________
www.MotorosVandor.hu
www.facebook.com/MotorosVandor

Magyar Napelem és Napkollektoros Szövetség - Baranya Megyei Elnök. Kérdezz bátran! ;)


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1380 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 65, 66, 67, 68, 69  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség