Cintu írta:Hát igen, olyan szép lett, hogy nem is merek vele menni, legutóbb 13 éves koromban (úristen 20 éve) vezettem, akkor ment vagy 50-et.
Szerintem ezt tegyétek ki a vitrinbe.

Cintu írta:Hát igen, olyan szép lett, hogy nem is merek vele menni, legutóbb 13 éves koromban (úristen 20 éve) vezettem, akkor ment vagy 50-et.
RSVRocky írta:Ez egy Jawa Stadion
vadocz írta:
Kösz,na ez is olyan Európa úniós mint a regisztrációs díj
vadocz írta:
Velem is kitolt 88-ban egy ETZ.18 km-ert toltam 34 fokos hőségben ,persze az árnyékban,árnyék meg sehol
Öcsike írta:vadocz írta:
Velem is kitolt 88-ban egy ETZ.18 km-ert toltam 34 fokos hőségben ,persze az árnyékban,árnyék meg sehol
Gondolom akkor még nem volt mobil se![]()
Se postagalamb![]()
Se egy söröző
barnipapa írta:Nos ,utoljára szeretném ezta FÉK dolgot felhozni a témák körében mert aszem én voltam aki elkezdett panaszkodni erre a jelenségre! Ez azért is lehetet így mert :1. Zéro fékkel vettem a gépet!
2. A volt gazdája müszakilag nincsa helyzet magaslatán(szerinte forrt meg az olaj)
3. A szervizben cseréltek rajta olajat(szarul légtelenítve)
4. Tudni kell ennél a vasnál,hogy ha valaki vákumos egység nélkül akkarná lelégteleníteni ne várjon 100% eredményt és a hiba állandó mumusként fog visszatérni ,míg szakszerűen le nem légtelenítik.
Tehát ez a téma többé ne ugrasszon össze senkit ,én is hitetlenkedve álltam a jelenség elött ,mert eddig ilyennel még nem találkoztam!Ehhez azt is hozzá kell tennem,hogy olyan motorom sem volt aminek a légtelenítő pontja minuszban van a szinthez képest (Innen tetőzött minden probléma).
Végszó:Sikerült a hátsó féket renberaknom,jól is műkszik,eddig Kawákon lovagoltam és véleményem szerint sehol nincsenek ehhez a géphez képest.Egyenlőre ez a véleményem!!!
barnipapa írta:Nos ,utoljára szeretném ezta FÉK dolgot felhozni a témák körében mert aszem én voltam aki elkezdett panaszkodni erre a jelenségre! Ez azért is lehetet így mert :1. Zéro fékkel vettem a gépet!
2. A volt gazdája müszakilag nincsa helyzet magaslatán(szerinte forrt meg az olaj)
3. A szervizben cseréltek rajta olajat(szarul légtelenítve)
4. Tudni kell ennél a vasnál,hogy ha valaki vákumos egység nélkül akkarná lelégteleníteni ne várjon 100% eredményt és a hiba állandó mumusként fog visszatérni ,míg szakszerűen le nem légtelenítik.
Tehát ez a téma többé ne ugrasszon össze senkit ,én is hitetlenkedve álltam a jelenség elött ,mert eddig ilyennel még nem találkoztam!Ehhez azt is hozzá kell tennem,hogy olyan motorom sem volt aminek a légtelenítő pontja minuszban van a szinthez képest (Innen tetőzött minden probléma).
Végszó:Sikerült a hátsó féket renberaknom,jól is műkszik,eddig Kawákon lovagoltam és véleményem szerint sehol nincsenek ehhez a géphez képest.Egyenlőre ez a véleményem!!!
Atya67 írta:barnipapa írta:Nos ,utoljára szeretném ezta FÉK dolgot felhozni a témák körében mert aszem én voltam aki elkezdett panaszkodni erre a jelenségre! Ez azért is lehetet így mert :1. Zéro fékkel vettem a gépet!
2. A volt gazdája müszakilag nincsa helyzet magaslatán(szerinte forrt meg az olaj)
3. A szervizben cseréltek rajta olajat(szarul légtelenítve)
4. Tudni kell ennél a vasnál,hogy ha valaki vákumos egység nélkül akkarná lelégteleníteni ne várjon 100% eredményt és a hiba állandó mumusként fog visszatérni ,míg szakszerűen le nem légtelenítik.
Tehát ez a téma többé ne ugrasszon össze senkit ,én is hitetlenkedve álltam a jelenség elött ,mert eddig ilyennel még nem találkoztam!Ehhez azt is hozzá kell tennem,hogy olyan motorom sem volt aminek a légtelenítő pontja minuszban van a szinthez képest (Innen tetőzött minden probléma).
Végszó:Sikerült a hátsó féket renberaknom,jól is műkszik,eddig Kawákon lovagoltam és véleményem szerint sehol nincsenek ehhez a géphez képest.Egyenlőre ez a véleményem!!!
Ne maradjak már ki![]()
A Factory topikban én is leírtam a tapasztalatomat, és a módosításomat
Atya67 írta:barnipapa írta:Nos ,utoljára szeretném ezta FÉK dolgot felhozni a témák körében mert aszem én voltam aki elkezdett panaszkodni erre a jelenségre! Ez azért is lehetet így mert :1. Zéro fékkel vettem a gépet!
2. A volt gazdája müszakilag nincsa helyzet magaslatán(szerinte forrt meg az olaj)
3. A szervizben cseréltek rajta olajat(szarul légtelenítve)
4. Tudni kell ennél a vasnál,hogy ha valaki vákumos egység nélkül akkarná lelégteleníteni ne várjon 100% eredményt és a hiba állandó mumusként fog visszatérni ,míg szakszerűen le nem légtelenítik.
Tehát ez a téma többé ne ugrasszon össze senkit ,én is hitetlenkedve álltam a jelenség elött ,mert eddig ilyennel még nem találkoztam!Ehhez azt is hozzá kell tennem,hogy olyan motorom sem volt aminek a légtelenítő pontja minuszban van a szinthez képest (Innen tetőzött minden probléma).
Végszó:Sikerült a hátsó féket renberaknom,jól is műkszik,eddig Kawákon lovagoltam és véleményem szerint sehol nincsenek ehhez a géphez képest.Egyenlőre ez a véleményem!!!
Ne maradjak már ki![]()
A Factory topikban én is leírtam a tapasztalatomat, és a módosításomat
Andris írta:Sziasztok.Itt vagyok. Vége a délutáni sziesztámnak.
vadocz írta:Tudom figyelemmel kísérem hozzászólásaidat,és tanulom a Finn nyelvet ,Moika![]()
![]()
Andris írta:Hogy vagytok ezen a szép vasárnap délutáni napon ?
Itt Erdélyben most olyan manna idő van, hogyha lenne itt gépem biztos kimennék.100 ágra süt a nap.
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 11 vendég