barnipapa írta:De azzé ne paráztasd magad túl ,mert a végén jobban fogsz félni a motorozástól mint 60 évesen a b..szástól!
Igen igazad van.. De ez a marhaság most jött rám... 5 éve kezdtem el a motorozást igaz nem rendszerességgel,de soha nem volt bennem félelem.. De,hogy félreértés ne essék, ez nem azt jelenti,hogy esztelenül hajtottam,mint egy állat... A mai napig non-stop megállás nélkül olvasom a helyes motorozást...Folyamatosan frissítem a tudásom
barnipapa írta:De azzé ne paráztasd magad túl ,mert a végén jobban fogsz félni a motorozástól mint 60 évesen a b..szástól!
Igen igazad van.. De ez a marhaság most jött rám... 5 éve kezdtem el a motorozást igaz nem rendszerességgel,de soha nem volt bennem félelem.. De,hogy félreértés ne essék, ez nem azt jelenti,hogy esztelenül hajtottam,mint egy állat... A mai napig non-stop megállás nélkül olvasom a helyes motorozást...Folyamatosan frissítem a tudásom
Engem az szomorít el,hogy vannak olyan állat motorosok,akik nem a motorozás élményéért motoroznak,hanem ezer más dologért..És ezek nem a biztonságos közlekedés példaképei...És nem csak magukat,de ártatlan embereket sodornak a halálba . . . Most teszem fel a kérdést: AZ ILYEN MINEK MOTOROZIK
barnipapa írta:De azzé ne paráztasd magad túl ,mert a végén jobban fogsz félni a motorozástól mint 60 évesen a b..szástól!
Igen igazad van.. De ez a marhaság most jött rám... 5 éve kezdtem el a motorozást igaz nem rendszerességgel,de soha nem volt bennem félelem.. De,hogy félreértés ne essék, ez nem azt jelenti,hogy esztelenül hajtottam,mint egy állat... A mai napig non-stop megállás nélkül olvasom a helyes motorozást...Folyamatosan frissítem a tudásom
Engem az szomorít el,hogy vannak olyan állat motorosok,akik nem a motorozás élményéért motoroznak,hanem ezer más dologért..És ezek nem a biztonságos közlekedés példaképei...És nem csak magukat,de ártatlan embereket sodornak a halálba . . . Most teszem fel a kérdést: AZ ILYEN MINEK MOTOROZIK
Szerintem ők is igy kezdték mint mi ,csak a józan itélő képességet,a vakmerőség felülmúlta. Na meg gyakran nemis a motoros a hibás,a balesetokozó
Engem az szomorít el,hogy vannak olyan állat motorosok,akik nem a motorozás élményéért motoroznak,hanem ezer más dologért..És ezek nem a biztonságos közlekedés példaképei...És nem csak magukat,de ártatlan embereket sodornak a halálba . . . Most teszem fel a kérdést: AZ ILYEN MINEK MOTOROZIK
Na ez jó kérdés A halál eljön egyszer majd....... Minek kisérteni,csalogatni Annyi értelmetlen motoroshalált láttam élőben,hogy engem annyira nem vonz a halálközeli motorozás az utakon Persze nem vagyok nyugdíjas járat Csak szolidan
Kenyér írta:Nemtudom olvastad, vagy értetted-e amit írtam! A fékerő jelemtős hányadát írtam az első fékre, nem az egész fékerőt. De ez egyszerű fizika. Fékezel. Súlypont előrevándorol, első teló összeül, hátsó kirugózik(nem marad, vagy alig csillapítási tartalék) csökken kapcsolat a talajjal, esetenként el is emelkedik a hátsó kerék! A gumid elöl kilapul-nagyobb tapadási felület- hátul pedig értelemszerűen megintcsak csöken
Köszönöm a felvilgositást,de gondolom akinek nem hibátlan a fékje nemhiába módosit az állapoton.Na megyek kaját venni a d.u. sütésre
Ez tény és való.Hogy most egy kicsit "bizarr" dologról beszélve, szerintem mindenkinek meg van sorsa.És ha nem éppen motoron kell meghalnia akkor más okból kifolyólag... És azt tudni,hogy amitől félünk azt csak magunkhoz vonzzuk a félelmünkkel.Inkább élvezzük minden egyes pillanatot az életünkbe és ne foglalkozzunk a ránk váró "dolgokkal". És ezzel főképpen magam szeretném bátorítani
Hát a fékekhez annyit, hogy a legtöbb sportmotoros haverom nem is használja a hátsó féket. Nem tudom Vadócz fékeztél e már vészeset 200ról, s tudtad e a hátsót használni. Ha tényleg nagyot kell fékelni a hátulja elpattog az aszfalttól, még úgy is hogy van hátsó utas. Egy sportmotor kialakitásából adódik hogy lassitáskor minden súly az első kerékre megy. És ezt nem az Aprilia védelmére irom, ez minden sportmotoron igy van. Amúgy meg szerintem a mi motorfékünk majdnem olyan erős mint egy átlagos hátsó fék, csak kell tudni használni. De ezt csak véleményként irtam, távol álljon tőlem a veszekedés
RSVRocky írta:Hát a fékekhez annyit, hogy a legtöbb sportmotoros haverom nem is használja a hátsó féket. Nem tudom Vadócz fékeztél e már vészeset 200ról, s tudtad e a hátsót használni. Ha tényleg nagyot kell fékelni a hátulja elpattog az aszfalttól, még úgy is hogy van hátsó utas. Egy sportmotor kialakitásából adódik hogy lassitáskor minden súly az első kerékre megy. És ezt nem az Aprilia védelmére irom, ez minden sportmotoron igy van. Amúgy meg szerintem a mi motorfékünk majdnem olyan erős mint egy átlagos hátsó fék, csak kell tudni használni. De ezt csak véleményként irtam, távol álljon tőlem a veszekedés
Szerintem itt nincs is szó veszekedésről.Itt csak két véleményén ütközik.. Mi egy csapat vagyunk
Amit elmondtál arról nekem is van fogalmam Végre valami
Nem veszekszem,az máskép néz ki ha már én veszekszem. Ha ezt veszem alapul,minek a hátsó fék,csak a rögzitésnek indulás előtt a hegyen felfelé Miért kisérleteznek olyan megoldáson ha az egyik féket meghúzod vagy nyomod akkor az első akár 90-95%-ban fogjon a hátsó akár 10-5%,ban egyszerre .Miért keresitek a fék hatékonyságának a javitásának lehetőségét ha csak az első,vagy zömében az elsőt használjátok,mert gondolom valamennyit azért fog a hátsótok .Nyilván mert észleltek 1 olyan hibát amivel nem vagytok elégedettek.
Nekem fogott a hátsó fékem amióta megvettem, csak amikor olajat cseréltem benne azután belevegősödött, s végképp nem fogott (ez 3 napig tartott), utána faterral légtelenitettük újra és azóta jó. Direkt irtam hogy a általánosságban beszélek a sportmotorokról és nem az Apriliát védem akkor minek támadsz vissza?
RSVRocky írta:Nekem fogott a hátsó fékem amióta megvettem, csak amikor olajat cseréltem benne azután belevegősödött, s végképp nem fogott (ez 3 napig tartott), utána faterral légtelenitettük újra és azóta jó. Direkt irtam hogy a általánosságban beszélek a sportmotorokról és nem az Apriliát védem akkor minek támadsz vissza?
Dehogy támadlak nincs rosszindulat feléd ne vedd személyes támadásnak távol áll tőlem Ha meg ugyérzed megkövetlek Azonban nem tudom kinek,már nem emlékszem áthelyezte az ülés alá(azthiszem pont neked) a fék tartályt miért Ha viszont személyes támadásnak veszed tekintsd semmisnek kérdésemet Nem célom ezzel senkit megbántani
vadocz írta:Nem veszekszem,az máskép néz ki ha már én veszekszem. Ha ezt veszem alapul,minek a hátsó fék,csak a rögzitésnek indulás előtt a hegyen felfelé Miért kisérleteznek olyan megoldáson ha az egyik féket meghúzod vagy nyomod akkor az első akár 90-95%-ban fogjon a hátsó akár 10-5%,ban egyszerre .Miért keresitek a fék hatékonyságának a javitásának lehetőségét ha csak az első,vagy zömében az elsőt használjátok,mert gondolom valamennyit azért fog a hátsótok .Nyilván mert észleltek 1 olyan hibát amivel nem vagytok elégedettek.
A konstrukció hibáit kár tagadni, de az nem az aprilia hibája, hanem a világ legjobb fékgyártójának, a Brembonak a hibája Amúgy RBF600 fékolaj bele, tökéletes légtelenítés és soha többé nem lesz gond vele.
vadocz írta:Nem veszekszem,az máskép néz ki ha már én veszekszem. Ha ezt veszem alapul,minek a hátsó fék,csak a rögzitésnek indulás előtt a hegyen felfelé Miért kisérleteznek olyan megoldáson ha az egyik féket meghúzod vagy nyomod akkor az első akár 90-95%-ban fogjon a hátsó akár 10-5%,ban egyszerre .Miért keresitek a fék hatékonyságának a javitásának lehetőségét ha csak az első,vagy zömében az elsőt használjátok,mert gondolom valamennyit azért fog a hátsótok .Nyilván mert észleltek 1 olyan hibát amivel nem vagytok elégedettek.
A konstrukció hibáit kár tagadni, de az nem az aprilia hibája, hanem a világ legjobb fékgyártójának, a Brembonak a hibája Amúgy RBF600 fékolaj bele, tökéletes légtelenítés és soha többé nem lesz gond vele.
Jó,de máshol nem szembesültem,hallottam ilyen fék prolémáról csak itt?Meg ugye azt mondják,hogy közel van vagy a vázhoz vagy a kipufogóhoz(hőhatás) és ezért nem működik a hátsó ahogy elvárható lenne