Azé tavasszal má beindulnak a menések! Legalábbis reméllem. Addigra talán a fórum élete is fellendul. Bááár, ahogy nézem ilyenkor minden fórum lapos kicsit
Kenyér írta:ÁÁÁ! Tököm, egész nap melóztam, és holnap is ugyan ez vár rám... Megint annyi időm nem volt, hogy beindítsam kicsit röfögni a gépet
Oké csak gondoltam, hogy ha neked is kell akkor egyszerre rendelem majd meg. Egy ismerősöm szerzi be olaszból, meg én még rendelek egy kis idomot is és akkor minden egyszerre eljön postán... Amúgy akit érdekel még eprom annak ugyanebben az árban tudok szerezni! Van 98-00-ig és 01-03-as milléhez, falcohoz, tuonohoz 2005ig! Ezenkívül van Ducatihoz és Mv-hez is.
Nagyon őszínte leszek... Tényleg baromira nem néztem még meg, de ha meg is néztem volna, épp 30ezres szervíz előtt állok... Arra jobban kell a lé
Kenyér írta:Azé tavasszal má beindulnak a menések! Legalábbis reméllem. Addigra talán a fórum élete is fellendul. Bááár, ahogy nézem ilyenkor minden fórum lapos kicsit
Ez a fórum sose lapos Én is bizom a korai tavaszba mondjuk január vége Guruuuujjunk!!!
Nagyon lelkibeteg vagyok már motor nélkül Bazz csak kattogok magamba Asszem a héten akkor is kitolom, ha beledöglök! Úgyis hozott a jesszuska sízoknit, majd kiderül mennyire meleg
Rob-RR írta:Oké csak gondoltam, hogy ha neked is kell akkor egyszerre rendelem majd meg. Egy ismerősöm szerzi be olaszból, meg én még rendelek egy kis idomot is és akkor minden egyszerre eljön postán... Amúgy akit érdekel még eprom annak ugyanebben az árban tudok szerezni! Van 98-00-ig és 01-03-as milléhez, falcohoz, tuonohoz 2005ig! Ezenkívül van Ducatihoz és Mv-hez is.
Hogy is van ez pontosan? Egyszer programozható? Kipufogócsere aztán padon hozzáállitják?
Rob-RR írta:Oké csak gondoltam, hogy ha neked is kell akkor egyszerre rendelem majd meg. Egy ismerősöm szerzi be olaszból, meg én még rendelek egy kis idomot is és akkor minden egyszerre eljön postán... Amúgy akit érdekel még eprom annak ugyanebben az árban tudok szerezni! Van 98-00-ig és 01-03-as milléhez, falcohoz, tuonohoz 2005ig! Ezenkívül van Ducatihoz és Mv-hez is.
Hogy is van ez pontosan? Egyszer programozható? Kipufogócsere aztán padon hozzáállitják?
Semmi hozzáállítást nem igényel csupán kicseréled a gyári epromot a tuningra. Az rsv-ken és a legtöbb 2000 körüli olasz gépen ez az eprom tartalmazza a gyújtástérképet és az injektorok vezérlését (kb. mint az ecu), szóval ezeket így lehet tuningolni, ha ezt a cuccot kicseréled benne. Padon semmit nem kell állítani, mert eleve nyiott kipufogóhoz van belőve minden az epromon és ugyebár tartalmazza a beállítási adatokat. Szóval csak kicseréled és kb plusz 10 paci..
Kenyér írta:ÁÁÁ! Tököm, egész nap melóztam, és holnap is ugyan ez vár rám... Megint annyi időm nem volt, hogy beindítsam kicsit röfögni a gépet
Oké csak gondoltam, hogy ha neked is kell akkor egyszerre rendelem majd meg. Egy ismerősöm szerzi be olaszból, meg én még rendelek egy kis idomot is és akkor minden egyszerre eljön postán... Amúgy akit érdekel még eprom annak ugyanebben az árban tudok szerezni! Van 98-00-ig és 01-03-as milléhez, falcohoz, tuonohoz 2005ig! Ezenkívül van Ducatihoz és Mv-hez is.
Nagyon őszínte leszek... Tényleg baromira nem néztem még meg, de ha meg is néztem volna, épp 30ezres szervíz előtt állok... Arra jobban kell a lé
Egyébként 30.000-nél mi esedékes szervizelés szempontjából?
Rob-RR írta:Semmi hozzáállítást nem igényel csupán kicseréled a gyári epromot a tuningra. Az rsv-ken és a legtöbb 2000 körüli olasz gépen ez az eprom tartalmazza a gyújtástérképet és az injektorok vezérlését (kb. mint az ecu), szóval ezeket így lehet tuningolni, ha ezt a cuccot kicseréled benne. Padon semmit nem kell állítani, mert eleve nyiott kipufogóhoz van belőve minden az epromon és ugyebár tartalmazza a beállítási adatokat. Szóval csak kicseréled és kb plusz 10 paci..
És ez biztos? Minden kipufogühoz ugyanaz a beállitás kell?
A szokásos olajcseréken kívül szelepek ellenörzése. ahoz viszont ki kell nyitni a blokkot. Én meg az be nem vállalom. 22ezernél volt gyertyacserém,lánc,lánckerékcsere. Másról nemtok. pedig van letölthető szervízkönyv az oladalon, de még nem olvastam el
Rob-RR írta:Semmi hozzáállítást nem igényel csupán kicseréled a gyári epromot a tuningra. Az rsv-ken és a legtöbb 2000 körüli olasz gépen ez az eprom tartalmazza a gyújtástérképet és az injektorok vezérlését (kb. mint az ecu), szóval ezeket így lehet tuningolni, ha ezt a cuccot kicseréled benne. Padon semmit nem kell állítani, mert eleve nyiott kipufogóhoz van belőve minden az epromon és ugyebár tartalmazza a beállítási adatokat. Szóval csak kicseréled és kb plusz 10 paci..
És ez biztos? Minden kipufogühoz ugyanaz a beállitás kell?
Ez csak akkor működik, ha alégszűrőt is cseréled! Mertugye ha többet fúj ki, ahoz többet is kell beszívnia
Kenyér írta:A szokásos olajcseréken kívül szelepek ellenörzése. ahoz viszont ki kell nyitni a blokkot. Én meg az be nem vállalom. 22ezernél volt gyertyacserém,lánc,lánckerékcsere. Másról nemtok. pedig van letölthető szervízkönyv az oladalon, de még nem olvastam el
Pedig nem nagy kunszt. Én vfr 800-ason csináltam már szelepállítást. Az annyiból rosszabb, hogy 2-szer annyi szelep van, és sztem sokkal nehezebb hozzáférni a dolgokhoz, mint az rsv-n. Ha nem laknál ilyen messze segítenék a dologban, mert gondolom a szervizben csúnyán megkérik az árát...
Kenyér írta:Ahhh! Beugrott egy avatar? Messze? Én! Énlakok mindehez a legközelebb Az orszég közepétől 5percre
Az én avataromra gondoltál? Amúgy annyira nem laksz messze..csak 300 km, de az autópályán végig kb. A szervizt kérdezted már, hogy mennyiért csinálják meg?
dave írta:Valaki nemszeretne a közeljövőben venni egy gyönyörű szalonállapotű 2002-es millet áron alul?
A minap még kipufogót akartál venni rá, most meg már árulod? Ráadásul úgy hogy gyakorlatilag nem is mentél még vele? Hát, elég nehéz követni az észjárásodat...
dave írta:Valaki nemszeretne a közeljövőben venni egy gyönyörű szalonállapotű 2002-es millet áron alul?
A minap még kipufogót akartál venni rá, most meg már árulod? Ráadásul úgy hogy gyakorlatilag nem is mentél még vele? Hát, elég nehéz követni az észjárásodat...
Nemtudom énse mitakarok igazából! De tuti, hogy nekem nagy ez a vas és, hogy visszaszeretnék ülni egy kissebbre! A gsxr mániám nem enyhűl, nemtok micsinálni! Majd 1x benő a fejem lágya! 2000 km-t mentem vele.
dave írta:Valaki nemszeretne a közeljövőben venni egy gyönyörű szalonállapotű 2002-es millet áron alul?
A minap még kipufogót akartál venni rá, most meg már árulod? Ráadásul úgy hogy gyakorlatilag nem is mentél még vele? Hát, elég nehéz követni az észjárásodat...
Nemtudom énse mitakarok igazából! De tuti, hogy nekem nagy ez a vas és, hogy visszaszeretnék ülni egy kissebbre! A gsxr mániám nem enyhűl, nemtok micsinálni! Majd 1x benő a fejem lágya! 2000 km-t mentem vele.
Igazad van dave, ha tényleg így érzed.Tiszteletreméltó az hogy belátod ezt,és meg is osztod velünk.Nem szégyen Sok olyan emberrel volt dolgom akik ezt nem így látták,és sajnos le kellett takarni őket.......