www.rsvforum.com

Az érzelem,és az esztétika találkozása a technikával:Aprilia !
Pontos idő: 2020. feb. 28., pén. 9:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 20., pén. 17:41 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39300
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: -
danikab62 írta:
Volt fent anno a Tuonon pp2, nem teljesen voltam elégedett vele...
Egyik ismerősömnek akinek XX-van teljesen elégedett vele, pedig állat módjára közlekedik Ő is, szóval lehet ami az egyik motoron jó a másikon nem biztos :)

plazer írta:
Itt egy haver motorjan egy SportAttack3 amiben van 7000 km es egy Hungaroring pálya nap a kép ott készült. A motor egy CBR1100XX

PP2-t nem tudtam dekódolni de persze benne van részben ez is de ha egy sport gumi ennyit elmegy mindegy motoron az szerintem mar szép. Es a kép alapján azért ez meg messze nem kuka

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 20., pén. 20:21 
Offline
Lelkes újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012. aug. 31., pén. 21:33
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Jászboldogháza
Vele motorozok: Aprilia Tuono
Michelin PilotPower 2 :)
A hosszútávú motorrados teszten is jókat írtak a SportAttack3-ról ,de nekem inkább egy Rosso3-ra fáj a fogam :twisted: :twisted:

plazer írta:
danikab62 írta:
Volt fent anno a Tuonon pp2, nem teljesen voltam elégedett vele...
Egyik ismerősömnek akinek XX-van teljesen elégedett vele, pedig állat módjára közlekedik Ő is, szóval lehet ami az egyik motoron jó a másikon nem biztos :)

plazer írta:
Itt egy haver motorjan egy SportAttack3 amiben van 7000 km es egy Hungaroring pálya nap a kép ott készült. A motor egy CBR1100XX

PP2-t nem tudtam dekódolni de persze benne van részben ez is de ha egy sport gumi ennyit elmegy mindegy motoron az szerintem mar szép. Es a kép alapján azért ez meg messze nem kuka


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2018. ápr. 20., pén. 20:26 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39300
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: -
Ahh na mondjuk az engem sem győzött meg anno a Tuono-n, rossz nem volt azt túlzás lenne állítani de nem is volt a legmagabiztosabb tapadasu gumi.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2019. júl. 10., szer. 19:19 
Offline
Új tag

Csatlakozott: 2018. márc. 24., szomb. 18:22
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Dunavarsány
Vele motorozok: Tuono 1000 '03
Sziasztok! :070

Újra váltanom kell a gumit :) ;)!

Most párban cserélném, Conti RoadAttack3 volt a hátsó, az első még az a gumi amivel vettem Pirelli Diablo Rosso.

Komplett Conti szettet vennék, az lenne a kérdés, ha a mostani 190/55 helyett 180/55-re váltanék , az mennyiben változtatna a motor ( Tuono 1000 '03) viselkedésén, kanyarban könnyebb lenne döntögetni ?

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2019. júl. 22., hétf. 21:25 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41871
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
Vick írta:
Sziasztok! :070

Újra váltanom kell a gumit :) ;)!

Most párban cserélném, Conti RoadAttack3 volt a hátsó, az első még az a gumi amivel vettem Pirelli Diablo Rosso.

Komplett Conti szettet vennék, az lenne a kérdés, ha a mostani 190/55 helyett 180/55-re váltanék , az mennyiben változtatna a motor ( Tuono 1000 '03) viselkedésén, kanyarban könnyebb lenne döntögetni ?

Üdv

Szerintem utcán nem nagyon veszed észre, csak erős tempónál. Egyébként igen, jobban fordul, de hamarabb el is fogy a dőlésszög .

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2019. júl. 23., kedd 9:33 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2011. máj. 26., csüt. 12:38
Hozzászólások: 39300
Tartózkodási hely: Göd
Vele motorozok: -
Vick írta:
Sziasztok! :070

Újra váltanom kell a gumit :) ;)!

Most párban cserélném, Conti RoadAttack3 volt a hátsó, az első még az a gumi amivel vettem Pirelli Diablo Rosso.

Komplett Conti szettet vennék, az lenne a kérdés, ha a mostani 190/55 helyett 180/55-re váltanék , az mennyiben változtatna a motor ( Tuono 1000 '03) viselkedésén, kanyarban könnyebb lenne döntögetni ?

Üdv

Nehéz szerintem erre konkrét választ adni. Attól függ mennyire használod ki a gép képességeit? Ha inkább normális abban közlekedsz akkor igen lehet ügyes a 180/55 de ha szeretsz vadulni akkor inkább a nagyobb. Részemről én mindig 190-est teszek fel.

_________________
Kép
Ki burzsujkodik, burzsuj lészen maga is! :xd


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2020. jan. 31., pén. 17:50 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
Sziasztok,

Tavaly év elején rendeltem és felraktam két vadiúj gumit (Dunlop GPR300 73W), aztán első utamon felszedtem a hátsóval egy csavart. Nem viccelek, az első 75km megtétele után megállva az egyik ismerősöm ránézett a hátsó gumira és mondta, hogy ugye tudom, hogy egy csavar van a hátsó gumidban? Azt hittem csak viccel, de sajnos nem viccelt. Vasárnap volt, de szerencsére találtunk egy maszek gumist aki megcsinálta, pedig zárva volt aznap. Csak egy kukacot dugott bele, úgyhogy tudtam, hogy ez csak átmeneti megoldás. Rövid ideig használtam úgy a motort (2-3 ezer kilométert, és nem mentem 160 fölé), minden okés volt de egy idő után észrevettem, hogy lassan veszíti a nyomást, úgyhogy lecseréltem a gumit, de még nem dobtam ki.
Azóta furdal a kérdés, hogy meg lehet-e menteni ha másra nem, tartaléknak szezon végére? Ha gombával belülről rendesen megcsináltatnám, elvégre 90% feletti állapotú gumiról van szó. A csavar kis átmérőjű volt, és a futófelület középső tartományában fúródott be és nem a mintázatba, szóval ez alapján menhető lenne, de..
Körbejártam a témát, legtöbb helyen azt írják, hogy H jelölésű gumi felett (V, W, stb) nem szabad javítani, mert azokban már van egy betét ami a nagy sebességnél fellépő torzulást ellensúlyozza, és ha az sérült, akkor magas sebességnél az erők hatására "szétrobbanhat". Egy-két helyen pedig azt írják, hogy nagy sebesség felett (200+) nem szabad onnantól használni a javított gumit, de az alatt, 100-150 közt használva megbízhatóan fogja tenni a dolgát és nem kell tartani attól, hogy kipukkan.

Van-e valakinek ezzel kapcsolatban élménye, tapasztalata, és megalapozott véleménye?
Nyilván ha teljesen veszett fejsze nyele, nem fogom forszírozni a dolgot, nem vagyok teljesen hülye, hogy kockáztassam a balesetet viszont szerintem egyikőnk sem szívesen dob ki egy szinte vadiúj 180/55-ös sport-túra gumit, mindenki tudja milyen jó kis áron mérik őket, úgyhogy ha menthető, akkor menteném.

Köszi a válaszokat,
Üdv,
Balázs


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2020. feb. 1., szomb. 18:22 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41871
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
blazed írta:
Sziasztok,

Tavaly év elején rendeltem és felraktam két vadiúj gumit (Dunlop GPR300 73W), aztán első utamon felszedtem a hátsóval egy csavart. Nem viccelek, az első 75km megtétele után megállva az egyik ismerősöm ránézett a hátsó gumira és mondta, hogy ugye tudom, hogy egy csavar van a hátsó gumidban? Azt hittem csak viccel, de sajnos nem viccelt. Vasárnap volt, de szerencsére találtunk egy maszek gumist aki megcsinálta, pedig zárva volt aznap. Csak egy kukacot dugott bele, úgyhogy tudtam, hogy ez csak átmeneti megoldás. Rövid ideig használtam úgy a motort (2-3 ezer kilométert, és nem mentem 160 fölé), minden okés volt de egy idő után észrevettem, hogy lassan veszíti a nyomást, úgyhogy lecseréltem a gumit, de még nem dobtam ki.
Azóta furdal a kérdés, hogy meg lehet-e menteni ha másra nem, tartaléknak szezon végére? Ha gombával belülről rendesen megcsináltatnám, elvégre 90% feletti állapotú gumiról van szó. A csavar kis átmérőjű volt, és a futófelület középső tartományában fúródott be és nem a mintázatba, szóval ez alapján menhető lenne, de..
Körbejártam a témát, legtöbb helyen azt írják, hogy H jelölésű gumi felett (V, W, stb) nem szabad javítani, mert azokban már van egy betét ami a nagy sebességnél fellépő torzulást ellensúlyozza, és ha az sérült, akkor magas sebességnél az erők hatására "szétrobbanhat". Egy-két helyen pedig azt írják, hogy nagy sebesség felett (200+) nem szabad onnantól használni a javított gumit, de az alatt, 100-150 közt használva megbízhatóan fogja tenni a dolgát és nem kell tartani attól, hogy kipukkan.

Van-e valakinek ezzel kapcsolatban élménye, tapasztalata, és megalapozott véleménye?
Nyilván ha teljesen veszett fejsze nyele, nem fogom forszírozni a dolgot, nem vagyok teljesen hülye, hogy kockáztassam a balesetet viszont szerintem egyikőnk sem szívesen dob ki egy szinte vadiúj 180/55-ös sport-túra gumit, mindenki tudja milyen jó kis áron mérik őket, úgyhogy ha menthető, akkor menteném.

Köszi a válaszokat,
Üdv,
Balázs

Hááát.
elvileg tudnak úgy javítani vulkanizálással, hogy jó legyen.
Elvileg.
Én nem mernék bízni benne.

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2020. feb. 3., hétf. 12:07 
Offline
Lelkes újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012. aug. 31., pén. 21:33
Hozzászólások: 178
Tartózkodási hely: Jászboldogháza
Vele motorozok: Aprilia Tuono
Én is jártam így, én vulkanizálással javíttattam, nem volt vele probléma utána, végig használtam a gumit.

blazed írta:
Sziasztok,

Tavaly év elején rendeltem és felraktam két vadiúj gumit (Dunlop GPR300 73W), aztán első utamon felszedtem a hátsóval egy csavart. Nem viccelek, az első 75km megtétele után megállva az egyik ismerősöm ránézett a hátsó gumira és mondta, hogy ugye tudom, hogy egy csavar van a hátsó gumidban? Azt hittem csak viccel, de sajnos nem viccelt. Vasárnap volt, de szerencsére találtunk egy maszek gumist aki megcsinálta, pedig zárva volt aznap. Csak egy kukacot dugott bele, úgyhogy tudtam, hogy ez csak átmeneti megoldás. Rövid ideig használtam úgy a motort (2-3 ezer kilométert, és nem mentem 160 fölé), minden okés volt de egy idő után észrevettem, hogy lassan veszíti a nyomást, úgyhogy lecseréltem a gumit, de még nem dobtam ki.
Azóta furdal a kérdés, hogy meg lehet-e menteni ha másra nem, tartaléknak szezon végére? Ha gombával belülről rendesen megcsináltatnám, elvégre 90% feletti állapotú gumiról van szó. A csavar kis átmérőjű volt, és a futófelület középső tartományában fúródott be és nem a mintázatba, szóval ez alapján menhető lenne, de..
Körbejártam a témát, legtöbb helyen azt írják, hogy H jelölésű gumi felett (V, W, stb) nem szabad javítani, mert azokban már van egy betét ami a nagy sebességnél fellépő torzulást ellensúlyozza, és ha az sérült, akkor magas sebességnél az erők hatására "szétrobbanhat". Egy-két helyen pedig azt írják, hogy nagy sebesség felett (200+) nem szabad onnantól használni a javított gumit, de az alatt, 100-150 közt használva megbízhatóan fogja tenni a dolgát és nem kell tartani attól, hogy kipukkan.

Van-e valakinek ezzel kapcsolatban élménye, tapasztalata, és megalapozott véleménye?
Nyilván ha teljesen veszett fejsze nyele, nem fogom forszírozni a dolgot, nem vagyok teljesen hülye, hogy kockáztassam a balesetet viszont szerintem egyikőnk sem szívesen dob ki egy szinte vadiúj 180/55-ös sport-túra gumit, mindenki tudja milyen jó kis áron mérik őket, úgyhogy ha menthető, akkor menteném.

Köszi a válaszokat,
Üdv,
Balázs


Csatolmányok:
IMAG0417.jpg
IMAG0417.jpg [ 87.4 KiB | Megtekintve 100 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2020. feb. 15., szomb. 23:14 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
danikab62 írta:
Én is jártam így, én vulkanizálással javíttattam, nem volt vele probléma utána, végig használtam a gumit.


felhívtam egy felniklinika nevű helyet ahol azt mondta a gumis csávó, hogy meg tudják csinálni de nem javasolja mert utána ütni fog a gumi, ugyanis a melegítés során deformálódik a gumi egy kicsit úgyhogy úgy döntöttem elengedem, nem ér annyit az egész. azért köszi a válaszokat!


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2020. feb. 24., hétf. 11:03 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008. júl. 23., szer. 23:24
Hozzászólások: 41871
Tartózkodási hely: Albertirsa
Vele motorozok: Rsv Mille '03
blazed írta:
danikab62 írta:
Én is jártam így, én vulkanizálással javíttattam, nem volt vele probléma utána, végig használtam a gumit.


felhívtam egy felniklinika nevű helyet ahol azt mondta a gumis csávó, hogy meg tudják csinálni de nem javasolja mert utána ütni fog a gumi, ugyanis a melegítés során deformálódik a gumi egy kicsit úgyhogy úgy döntöttem elengedem, nem ér annyit az egész. azért köszi a válaszokat!

Háááát. Nekem van gumis cimbim aki vulkanizál. Már 40 éve van a pályán,de ilyet még nem hallottam tőle :roll:

_________________
Kép
http://www.megtobb.hu


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
 Hozzászólás témája: Re: Gumiválasztó
HozzászólásElküldve: 2020. feb. 24., hétf. 11:35 
Offline
Kíváncsi
Avatar

Csatlakozott: 2019. feb. 27., szer. 14:24
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest IX. ker.
Vele motorozok: RST 1000 Futura
Kenyér írta:
blazed írta:
danikab62 írta:
Én is jártam így, én vulkanizálással javíttattam, nem volt vele probléma utána, végig használtam a gumit.


felhívtam egy felniklinika nevű helyet ahol azt mondta a gumis csávó, hogy meg tudják csinálni de nem javasolja mert utána ütni fog a gumi, ugyanis a melegítés során deformálódik a gumi egy kicsit úgyhogy úgy döntöttem elengedem, nem ér annyit az egész. azért köszi a válaszokat!

Háááát. Nekem van gumis cimbim aki vulkanizál. Már 40 éve van a pályán,de ilyet még nem hallottam tőle :roll:


hol / ki csinálta neked?


Vissza a tetejére
 Profil Privát üzenet küldése  
Hozzászólás az előzmény idézésével  
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1092 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 51, 52, 53, 54, 55

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség